Hop til indhold
Guest cphguy21

Uden kondom?!

Recommended Posts

Guest cphguy21

Jeg besøgte en pige for få minutter siden, i annoncen stod der godt uden kondom, men jeg tænkte ikke at det gjaldt selve samlejet, bare blowjob.
Det galt så åbenbart samlejet, jeg valgte self kondom....

Skal jeg bare regne med at hun havde noget og komme til lægen eller ? jeg kyssede hende et par gange, og fik superfransk, samlejet var med kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Chancen for at du har reddet dig noget (klamydia er mest sandsynligt) fra oral, er meget lille, men smut forbi den anonyme på Bispebjerg om 14 dage og bliv testet så slipper du for at spekulere ;)

Men ro på og husk gummi fremover også ved oral :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg besøgte en pige for få minutter siden, i annoncen stod der godt uden kondom, men jeg tænkte ikke at det gjaldt selve samlejet, bare blowjob.
Det galt så åbenbart samlejet, jeg valgte self kondom....

Skal jeg bare regne med at hun havde noget og komme til lægen eller ? jeg kyssede hende et par gange, og fik superfransk, samlejet var med kondom.

Nej, og du kan jo også blive syg ved blowjob uden kondom... livet er farligt! B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest cphguy21

Ja det må jeg sku hellere få gjord! Skal der gå 14 dage før det viser sig på en test ? Og hvad med HIV, er det så også 14 dage ? 

På Bispebjerg er det den gode gamle vatpind ikke sandt ? :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, for 3 minutter siden:

Ja det må jeg sku hellere få gjord! Skal der gå 14 dage før det viser sig på en test ? Og hvad med HIV, er det så også 14 dage ? 

På Bispebjerg er det den gode gamle vatpind ikke sandt ? :-(

 

Jeg ville vente 4 uger.....14 dage er ikke nok. Ikke hvis du skal være 100 % sikker. Du har ikke fået hiv af at modtage oral uden kondom. Ligesom risikoen for at få klamydia eller andet ved oral så er risikoen for hiv også minimal.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, for 23 minutter siden:

jeg kyssede hende et par gange

her bør du nok være lidt på vagt

det er ikke altid man kan se noget på partneren og vi går trods alt influenza sæsonen i møde

og vi ved jo alle at influenza næsten er en dødsdom for de fleste mænd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, for 27 minutter siden:

jeg kyssede hende et par gange,...

Kyssede du hende? Du er så godt som død. Glem ikke at skrive dit testamente. Det staves: Bananas. Adressen er: Skoven. Sverige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, for 6 minutter siden:

Ja det må jeg sku hellere få gjord! Skal der gå 14 dage før det viser sig på en test ? Og hvad med HIV, er det så også 14 dage ? 

På Bispebjerg er det den gode gamle vatpind ikke sandt ? :-(

 

Ifølge sexlinien kan klamydia ikke smitte fra mund til pik: https://www.sexlinien.dk/emnesider-sexsygdomme/klamydia.aspx

Jo, det er med en vatpind-agtig tingest de tester for klamydia og gonoré. Syfilis, HIV og hepatitis tester de for med en blodprøve. Husk at bestille tid så du ikke skal stå i den forfærdelige kø og undgå de andres blikke i flere timer. Jeg har før prøvet at foreslå at EG folket kan mødes ved det lille Gefion springvand bag bygningen. Var i øvrigt clean de gange jeg har været der (men super angst).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest cphguy21

Jeg synes slet ikke det er morsomt i laver sjov på denne meget alvorlige tråd! Jeg skal dø og i griner bare :'(

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg synes slet ikke det er morsomt i laver sjov på denne meget alvorlige tråd! Jeg skal dø og i griner bare :'(

Alle skal vi dø. Ikke noget at tude over. Desværre må jeg gøre dig skuffet. Du skal ikke dø endnu. I hvert fald ikke af lidt kys og superfransk. Get a grip man, som vi siger på svensk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest cphguy21

Jeg ved at man kan tage en urinprøve hos min læge for at blive testet for gonore og klamydia, er det nødvendigt at gå old school på Bispebjerg ? Tjekker de for mere end de 2 ting med podningen? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, for 3 minutter siden:

og i griner bare

jeg griner ikke, jeg bekymrer mig

mande influenza er ikke sådan at spøge med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest cphguy21

Det er videnskabeligt bevist at influenza rammer mænd hårdere end kvinder, sådan er det at være mand, vi tager det tunge slæb, så i ikke behøver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, Lige nu:

jeg griner ikke, jeg bekymrer mig

mande influenza er ikke sådan at spøge med

Virkelig ikke. Det er sådan alvorligt. Man kan blive syg af det ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, Lige nu:

Det er videnskabeligt bevist at influenza rammer mænd hårdere end kvinder, sådan er det at være mand, vi tager det tunge slæb, så i ikke behøver.

Det meste rammer mænd hårdere end kvinder. Måske er mænd lidt mere følsomme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg ved at man kan tage en urinprøve hos min læge for at blive testet for gonore og klamydia, er det nødvendigt at gå old school på Bispebjerg ? Tjekker de for mere end de 2 ting med podningen? 

 

Slap dog af  mand. Du har kysset en kvinde og fået lidt superfransk. Det er noget som de fleste mænd - de heldige i hvert fald - har været med til. Vi kan vædde: 1000 kr til mig hvis du ikke har noget. 1000 kr til dig hvis du har. Win win.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cphguy21 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg ved at man kan tage en urinprøve hos min læge for at blive testet for gonore og klamydia, er det nødvendigt at gå old school på Bispebjerg ? Tjekker de for mere end de 2 ting med podningen? 

 

De stiller nogen spørgsmål om din seksuelle adfærd, og ud fra dem vurderer de hvad du skal testes for og hvordan. De tager gerne en blodprøve udover podningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Chancen for at er blevet smittet med fladlus er langt større end nogen af de scenarier du forestiller dig. Hvis du mener det seriøst, så prøv lige at læs lidt på nettet eller ring en læge. 

Sov godt husk at holde vejret næste gang du tager det offentlige, her bliver du nemlig næsten med garanti smittet med et og andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest cphguy21

Ja ja ja ja ja ja.

Det jeg fandt bekymrende var hun tilbød sex uden kondom.
Min første tanke (da jeg var gået) var at hun intet havde at miste siden hun gjorde det! 

Men jeg vælger da ihvertfald ikke en der reklamere med det næste gang. Troede det bare var superfransk der blev ment. 

Jeg bliver testet om 4 uger og hvis lille mand falder af i mellemtiden så sparer jeg da nogen penge fremover. 

Redigeret af cphguy21

Del dette indlæg


Link til indlæg

@cphguy21 ro på mestersen.. Var ude for noget lignende foråret sidste år. Og blev, ligesom dig, pisse bange.. Tog på Bispebjerg og snakkede med dem dagen efter. Og der fik jeg a vide, som @DK fyr 34 skriver, at det bedste var at vente 3-4 uger inden jeg tog testen. Fik så testen taget, den var negativ på ALT..

Og nu kommer det MEST skræmmende.. Jeg fejrede det ved at ta i byen og få lidt at drikke. Fandt en sød tøs som jeg gik med hjem, ikke en GP for jeg kender hende i forvejen. Og DER, BANG, da fik jeg sq klamydia.. :lol: :lol:

Så hvis du er meget i tvivl, ta en snak med din læge eller ta på Bispebjerg og få en snak med en sygeplejerske der. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Cphguy21 havde jo gummi på under samlejet så det har næppe smittet.

Så var der superfransk, det kan man jo godt blive smittet af, fx hvis en pige har gonore i halsen. Men langt de fleste (i hvert fald af de udenlandske) piger tilbyder jo super- eller megafransk. Det må jeg erkende at jeg også selv har fået en del gange, senest i dag.

Mener i virkelig at man skal testes hvis man har fået super- eller megafransk? Så skal man jo testes hele tiden.

Så må man vel heller ikke tungekysse pigerne uden at blive testet bagefter? Jeg har læst at dybe tungekys også godt kan smitte med en kønssygdom.

HER står der hvor man kan ringe til for at bestille en anonym test på Bispebjerg. Er der nogen der kender ventetiden når man bestiller tid? Og hvor lang tid skal man så vente når man er ankommet til stedet?

Det er vist også kun selve testen der er anonym, hvis man så skal behandles er det ikke længere anonymt, er det ikke rigtigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest cphguy21

Hmm. Viser en podning af lille manden eller urin prøve så også om man har noget i halsen ? :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...