Hop til indhold
Sifpigen

Skal vi ikke lige finde den gode tone igen?

Recommended Posts

I mænd er skønne og dejlige, og jeg nyder i den grad mit lille "studie-job" som glædespige. ;)

MEN. Jeg har den seneste tid spottet nogle kedelige tendenser hos jer gæster :(

Et lille eksempel følger her.

Jeg havde forleden besøg af en gæst. Jeg kommer ind, og møder ham med et smil og en krammer hvor han straks griber ud efter mit bryst og begynder, at gramse ret voldsomt. (1 fejl). Jeg valgte, at se igennem denne lille "fejlmodtagelse". Efterfølgende spørg han ind til hvad 1/2 time koster, og da jeg forklarer ham, at den koster 1.100 kr. bliver han meget forbløffet og siger, at han desværre kun har 500 kr. og om han kan skylde til næste gang? (2 fejl.) Jeg forklarer ham pænt, at dette ikke kan lade sig gøre, og på magisk vis kommer de resterende penge sjovt nok op ad lommen. På vej ud af døren, bliver kommentaren smidt "Det er uden gummi ikke?" (3 fejl.) Forklarer ham pænt (selvom min tålmodighed her bliver testet til ukendeligheder), at al sex hos mig er sikker sex. Jeg kommer retur, og vi går langsomt igang. Han vil rigtig gerne give mig finger, og jeg siger til ham, at han skal være velkommen hvis han sætter et kondom på fingeren, det vælger han tydeligvis, at ignorere, da han kort tid efter putter fingeren meget hårdt op i mig (4 fejl.). Jeg skubber ham væk, og siger at han bliver nødt til, at respektere mine grænser, hvorefter han hånligt siger til mig "Jamen jeg har jo købt dig, så må jeg vel også pille" (5 fejl.). Nå men her burde jeg have smidt ham ud, men vælger at fortsætte for, at undgå drama. Jeg sætter mig så på ham, og går igang med at ride. Han virker dybest set bare irriteret, og jeg spørg ham så hvad der er galt, hvorefter han siger, at det er mega turn-off med gummi, så siger jeg, at det i den grad er nødvendigt! Så vender han mig om og vil tage mig bagfra, han vælger så, at prøve og stikke den i røven på mig (6 fejl). Resten er historie... Han blev ihvertfald smidt ud. 

Pointen her er. At denne gæst i øjeblikket ikke er et "engangstilfælde". Han var dog et grov tilfælde. Men det er blevet mere og mere almindeligt, at gæster spørg om ydelser uden kondom, overskrider pigernes grænser osv. 

Nu er der så en af mine kære kollegaer som har valgt, at stoppe i branchen pga. den slags opførsel. Hun var simpelthen træt af gæster der konstant forsøgte/eller overskred hendes grænser. Jeg forstår hende udemærket godt. 

Jeg har ikke noget imod glædespiger der gør det uden gummi, men vil I så ikke være søde, at gå til de piger og lad være med, at presse på hos de piger der ikke har lyst til, at gøre det uden gummi - og RESPEKTER DE GRÆNSER. Ubeskyttet sex kan give kønssygdomme ligesom ubeskyttet oralsex også kan give kønssygdomme, så husk det nu! 

Endvidere, respekter nu pigerne intime grænser? Det skal være sjovt for os alle sammen!

Jeg synes det er sjovt, at arbejde og jeg elsker i den grad, at hygge om mine gæster, det er der hvor der opstår kemi, god sex, og en god oplevelse for begge parter! Så husk det nu, næste gang i besøger mig eller en af mine søde kollegaer. Ellers ender det med, at der ikke er flere danske glædespiger tilbage. 

Redigeret af Sifpigen
  • Synes godt om 25
  • Tak 6
  • Sørgelig 1
  • Vred 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy

Syntes helt ærligt at du er gået ALT for langt over din egen grænse, du skulle ha bedt ham at gå allerede efter 2-3 fejl, sikke dog en idiot, heldigvis er der mange mænd, incl mig selv som respekterer pigen hver eneste gang ...

kram

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 17 minutter siden:

Syntes helt ærligt at du er gået ALT for langt over din egen grænse, du skulle ha bedt ham at gå allerede efter 2-3 fejl, sikke dog en idiot, heldigvis er der mange mænd, incl mig selv som respekterer pigen hver eneste gang ...

kram

Jamen vi er helt enige! Men jeg er måske lidt naiv og tror på det bedste i folk altid :) 

Men det glæder mig at høre, at du er godt opdraget! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med @BadGuy. Når han prøver at få det for 500 kr skal han jo bare ud. Ikke mere snak. Det kan simpelt hen ikke blive godt efter den start.

Jeg hør også fra piger at den slags kunder du her har oplevt bliver alt flere, også på thaiklinikkerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 39 minutter siden:

I mænd er skønne og dejlige, og jeg nyder i den grad mit lille "studie-job" som glædespige. ;)

MEN. Jeg har den seneste tid spottet nogle kedelige tendenser hos jer gæster :(

Super godt og relevant indlæg :) Min grænse var nået ved fejl 2 eller 3 men du er en standhaftig pige. 

Nu vil jeg ikke motivfortolke men han oplever måske (hos andre piger) at den slags går og at der kan forhandles om prisen mv. Og så tror han at det bare er "sådan" man nu engang gør/kan i branchen. Virkede han uerfaren eller var han meget ung? 

Godt at han blev smidt ud. Hvad sagde han da det skete? 

<3

DK fyr

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det oplever jeg ikke med de danske mænd. Men var en af grundene til at jeg fravalgte anden etnisk herkomst. 

Du bør klart stå fast ved dine grænser ellers dræner det dig og du mister glæden ved dit job. 

Pas på dig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden:

Det oplever jeg ikke med de danske mænd. Men var en af grundene til at jeg fravalgte anden etnisk herkomst. 

Du bør klart stå fast ved dine grænser ellers dræner det dig og du mister glæden ved dit job. 

Pas på dig selv. 

Umiddelbart også min første tanke.

Men selvfølgelig på den anden side.... Fordommene længe leve....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplevede engang en fyr der lige pludselig have linet en bane coke op i vindueskarmen og spurgte om jeg skulle have en med. Takkede nej......da han skule gå spurgte han om han fremover kunne betale i stoffer. Jeg takkede selvfølgelig nej. Han sendte efterfølgende en besked om han måtte have noget liggende hos mig. En ret betydelig mængde. Så kunne han komme forbi og hente efter behov og samtidig få lidt af det sjove......WTF ?? !! Han var vist også typen der solgte videre til andre....

Han var nu eller mega hot ;) :P

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fatter ikke en pind af hvad ham den ubehagelige fyr som @Sifpigen skriver om, hvad han får ud af at opføre sig på den måde.

Men du skal også være mere hård, det er en stor nedslag i pris han vil have, så allerede der er det tid for at ønske ham en god tur hjem.

Håber du har fået de gode gæstet nu ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Sikke  en  øv oplevelse  - grænser  skal  helt  klart  respekteres. 

Det  er  nemt at  være  bagklog,  men  en  som  ham der  forsøger  at  forhandle  om beløbet  og  lyver  direkte  op  i  dit  ansigt  om  hvor  mange  penge  han  har.  Ham  havde  jeg  afvist  at  lave  en  aftale  med. 

Heldigvis  er der  stadig  mænd  som besidder pli  og  respekt for  andre.  

Håber  du  bliver  skånet  for  flere  klaptorsk <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, 1 time siden:

Han var dog et grov tilfælde.

Og det er de samme typer, der skræmmer pigerne bort fra erhvervet, der ikke forstår, hvorfor det er så dyrt at gå til glædespiger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever også ind imellem nogle typer, som stort set så snart de har lagt sig på briksen, ligger med armen bagudvendt for at prøve at rode mig i skridtet inden jeg overhovedet er kommet i gang. Det er totalt ødelæggende for stemningen. Man må gerne røre alle andre steder end lige i skridtet, det gør jeg også kraftigt opmærksom på i min tekst. Nogle prøver også undervejs og så kommer bemærkningen: " det er så svært at la' vær' " Så er det jeg tænker:" jeg har dælme også lyst til at pande dig een lige nu, det er så svært at la' være, men jeg gør det ikke alligevel"

Der er også dem der tror, at fordi de HAR besøgt mig før, så gælder der pludselig andre regler for dem.......

Jeg er helt med på at man selvfølgelig bliver tændt undervejs, meeeen man burde stadig kunne respektere de grænser der er sat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror man skal huske . At man ikke køber en gp.  Men derimod de ydelser som er aftalt i forvejen . Det er den tilgang jeg altid har vist når jeg har besøgt en pige . Og har altid fået god feedback tilbage 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han og den type vil hele tiden forsøge, at få det billigere, og uden,  og pille, som de vil. Desværre.   For de respektere ikke kvinden, de står ovre for. 

Det kan godt være de mener de har købe hende, men det betyder ikke, at man ikke kan gøre hvad man vil!!!!

Den bedste oplevelse får man, da også når begge partner føler man bliver behandlet godt, det er min oplevelse

Respektere hinanden   derude;) så får i mange gode oplevelser.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv en dum oplevelse....

 I det konkrete tilfælde var tossen tydeligvis uden for pædagogisk rækkevidde og i bagklogskabens lys skulle han nok være smidt ud ved første fejl - jeg forstår dog godt at du prøvede at bevare den gode stemning. 

Jeg forstår også på dit indlæg at disse oplevelser sker oftere end tidligere. Jeg har meget svært ved at sætte mig ind i hvorfor nogen opfører sig sådan som du beskriver og har derfor ikke nogen gode forslag til at komme det til livs på en gelinde vis.

Jeg tror desværre ikke der er anden vej end at smide dem ud hurtigst muligt.

Det bliver alt for hurtigt en glidebane hvis bare en af de nævnte fejl bliver accepteret. 

Fint at du gør opmærksom på problemet - udfordringen er blot at vi ordentlige mænd ikke kan gøre meget andet end at støtte i forummer som her! 

Håber du bliver forskånet for flere af den type.

K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv for en grimmer en. 

Oplever os til tider folk der prutter om prisen - direkte tuen of

Folk der vil have det uden - du er velkommen til at finde en anden

Folk der liiige skal prøve grænsen - farvel og tak. 

Vil gæster ikke respektere mine grænser så skal de ikke være mine gæster. 

Håber du bliver bedre til at passe på dig selv. Det fortjener du <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Sif.

Jeg er ked af at læse at både dig og din veninde har oplevet ting som du beskriver. Det er langt fra okay! Jeg oplever dog aldrig sådan noget, for hvis de bare så meget som prutter om prisen eller spørger uden gummi, så er de ude af vagten igen. Det er min grænse og jeg har lært at denne verden desværre ikke er til for at passe på mig, dét er min egen pligt.  

 Jeg håber du lærer at respektere og lytte til dine egne grænser. ❤️ det lyder til at i det grove tilfælde du lige har ridset op, at du har tilsidesat dig selv for hans behov, og det er i min optik ikke okay. Man er 2 til tango og du skal have dig selv med hele vejen ❤️

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da som syv små gloende pindsvin. Modbydelig starut.

Godt du viste han døren ud.

Personlig ville jeg mene, at du burde have råbt: UD allerede efter 1. fejl, senest efter 2.fejl.

Men i bagklogskabens klare lys, så lærer man det på den hårde måde.

Håber du er ved godt mod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 3 timer siden:

I mænd er skønne og dejlige, og jeg nyder i den grad mit lille "studie-job" som glædespige. ;)

MEN. Jeg har den seneste tid spottet nogle kedelige tendenser hos jer gæster :(

Et lille eksempel følger her.

Jeg havde forleden besøg af en gæst. Jeg kommer ind, og møder ham med et smil og en krammer hvor han straks griber ud efter mit bryst og begynder, at gramse ret voldsomt. (1 fejl). Jeg valgte, at se igennem denne lille "fejlmodtagelse". Efterfølgende spørg han ind til hvad 1/2 time koster, og da jeg forklarer ham, at den koster 1.100 kr. bliver han meget forbløffet og siger, at han desværre kun har 500 kr. og om han kan skylde til næste gang? (2 fejl.) Jeg forklarer ham pænt, at dette ikke kan lade sig gøre, og på magisk vis kommer de resterende penge sjovt nok op ad lommen. På vej ud af døren, bliver kommentaren smidt "Det er uden gummi ikke?" (3 fejl.) Forklarer ham pænt (selvom min tålmodighed her bliver testet til ukendeligheder), at al sex hos mig er sikker sex. Jeg kommer retur, og vi går langsomt igang. Han vil rigtig gerne give mig finger, og jeg siger til ham, at han skal være velkommen hvis han sætter et kondom på fingeren, det vælger han tydeligvis, at ignorere, da han kort tid efter putter fingeren meget hårdt op i mig (4 fejl.). Jeg skubber ham væk, og siger at han bliver nødt til, at respektere mine grænser, hvorefter han hånligt siger til mig "Jamen jeg har jo købt dig, så må jeg vel også pille" (5 fejl.). Nå men her burde jeg have smidt ham ud, men vælger at fortsætte for, at undgå drama. Jeg sætter mig så på ham, og går igang med at ride. Han virker dybest set bare irriteret, og jeg spørg ham så hvad der er galt, hvorefter han siger, at det er mega turn-off med gummi, så siger jeg, at det i den grad er nødvendigt! Så vender han mig om og vil tage mig bagfra, han vælger så, at prøve og stikke den i røven på mig (6 fejl). Resten er historie... Han blev ihvertfald smidt ud. 

Pointen her er. At denne gæst i øjeblikket ikke er et "engangstilfælde". Han var dog et grov tilfælde. Men det er blevet mere og mere almindeligt, at gæster spørg om ydelser uden kondom, overskrider pigernes grænser osv. 

Nu er der så en af mine kære kollegaer som har valgt, at stoppe i branchen pga. den slags opførsel. Hun var simpelthen træt af gæster der konstant forsøgte/eller overskred hendes grænser. Jeg forstår hende udemærket godt. 

Jeg har ikke noget imod glædespiger der gør det uden gummi, men vil I så ikke være søde, at gå til de piger og lad være med, at presse på hos de piger der ikke har lyst til, at gøre det uden gummi - og RESPEKTER DE GRÆNSER. Ubeskyttet sex kan give kønssygdomme ligesom ubeskyttet oralsex også kan give kønssygdomme, så husk det nu! 

Endvidere, respekter nu pigerne intime grænser? Det skal være sjovt for os alle sammen!

Jeg synes det er sjovt, at arbejde og jeg elsker i den grad, at hygge om mine gæster, det er der hvor der opstår kemi, god sex, og en god oplevelse for begge parter! Så husk det nu, næste gang i besøger mig eller en af mine søde kollegaer. Ellers ender det med, at der ikke er flere danske glædespiger tilbage. 

Sikke en idiot. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg er ked af dine og din nu tidligere kollegas oplevelser. Det er heldigvis sjældent jeg oplever mænd der prøver mine grænser af. Men jeg tror det er fordi jeg afviser dem i telefonen, så snart de spørger ind til de ting. Det står tydeligt i min annonce at det er med kondom, så jeg gider ikke spilde tid på dem, når de spørger om det er uden. Jeg vil hellere afvise 10 for meget end 1 for lidt. Det kan være du også skal tænke sådan for at passe på dig selv? Kæmpe kram herfra. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan relativt hurtigt sortere de "værste" fra ud fra den aller-første kontakt og som Angelina siger, så SKAL vi passe på os selv for ingen andre gør det. Jeg tillader mig at være selektiv i forhold til hvem jeg laver aftaler med. Det kommer helt an på måden de vælger at skrive til mig på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Har  læst  kommentarerne igennen  og selvfølgelig  har  vi  et  eget ansvar.... men  det  betyder  i den  grad  ikke  at  folk  kan  opføre  sig  som  idioter  og  blive  ved  med  at  overtræde grænser  gang  på  gang. 

Vi  kan  hver  især  passe  på  os  selv,  men  det  ændre  ikke  på  at  vi  kan  støde  ind  i  personer  som  er  ubehagelige  og  grænseoverskridende. 

 

Kommer  til at  tænke  på  at  kvinden  som  blev  voldtaget  var  selv  uden  om  det,  da  hun  gik  udfordrende  klædt  - niks sådan hænger  livet  ikke  sammen...

Og  selvom  vi  kører  ordenligt  i trafikken,  kan  vi  godt  blive  ramt  af  en  hasard billist. 

@Sifpigen det er  ikke  din  skyld!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

It is a horrible experience :( but fortunately I do not meet many guys like that,  :). But I mistake 2 claiming not to have the money as agreed upon, and Mistake 3) or begging for services that you clearly write or tell you do not offer are major red flags.  Fortunately many of those guys already start on the phone so you can reject them but for those who show up and first start on the spot, my experiences are that if you continue with such guys you often get a bad experiences such as mistake 4 and 5. Simply because this kind of behavior in my eyes is a sign of disrespect for the girl. I often wonder if those guys behave in the same way when they go to a restaurant or a hair dresser. I think not !! … so.. for me it shows a lot about how they view us women. 

Redigeret af Mirella

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...