Hop til indhold
Sifpigen

Skal vi ikke lige finde den gode tone igen?

Recommended Posts

Havde en træls oplevelse med en mand herinde fra den anden dag. 

Vi kender ikke hinanden men havde aftalt at vi skulle være sammen om en pige. Prisen og tidspunkt var aftalt. Han skrev at jeg ville få adressen næste dag. 

Jeg hører ikke rigtig noget, og vil ikke skrive tilbage, da han jo havde skrevet at jeg ville få addressen. 

Det næste jeg hører er fra pigen, som spørger hvorfor jeg har fortrudt! 

Det forstår jeg jo ikke, for jeg gik bare og ventede på addressen. 

Jeg aftaler så at mødes alene med pigen, og det viste sig at ham den anden, som startede det hele, pludselig prøvede at få det 300 kr billigere. Og da pigen sagde nej til det, sagde han at jeg havde fortrudt da han ikke havde hørt fra mig. 

Så han vil snyde pigen og mig. 

Forstår godt at pigerne nogle gange får nok af hvordan nogen her indefra opfører sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MonsterKiller
Sifpigen skrev, den 10/9/2019 at 00:40:

Waaaaauw det eksploderede lige med indlæg! Skide dejligt at se! Og ja naturligvis skulle jeg have stoppet det hele meget tidligere, og det plejer jeg faktisk også! :) Men jeg synes bare, at denne her episode var så grov, at jeg lige syntes vi skulle genopfriske "Den gode tone"! 

 

Tak for alle de opbakkende ord, søde og skønne piger/kollegaer! :)

Og naturligvis også jer skønne mænd, som godt ved der skal gummi på drengen før vi kan hygge ;)

Sikken en nar. 

Det er en vanskelig balancegang - at have med røvhuller at gøre.

 

godt du smed ham ud.

jeg besøger en udenlandsk pige fast, og hun har fravalgt flere forskellige typer, fx pga etnisk herkomst, nedre  aldersgrænse eller muskelmænd med mange tatoveringer - alt sammen for at beskytte sig selv pga dårlige oplevelser. Det er selvfølgelig ikke rimeligt over for dem i de grupper som er ordentlige, men det er hendes “safety” det handler om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

For nogle år siden, prøvede jeg 3 gange i træk at forskellige mænd af anden etnisk herkomst, ville have mig til at Gå en slags cat- walk, og dreje rundt foran dem. Det udløste en modvilje mod at modtage ikke skandinaviske mænd igen. Den følelse af at føle sig udstillet har jeg aldrig oplevet før eller siden.... 

Alle oplever dumme ting - og hvis det begynder bare at prelle af, skal man virkeligt tænke sig om. For det må aldrig nogensinde blive det normale at føle sig ligeglad, med at få sine grænser overtrådt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede

Jeg hører nok til typen af gæster, som spørger en gang for meget, end en gang for lidt, til Kvindens grænser. 

Og det irriterer mig meget, at andre Mænd ikke ligeså respekterer grænserne. For det gør, at jeg ofte ved en ny kvinde, bliver behandlet som en idiot der ikke kan respektere Kvindens grænser. At kvinden først i mødet er noget på “ vagt” overfor en. Det er virkelig et turn off for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede
Trinetease skrev, for 7 timer siden:

For nogle år siden, prøvede jeg 3 gange i træk at forskellige mænd af anden etnisk herkomst, ville have mig til at Gå en slags cat- walk, og dreje rundt foran dem. Det udløste en modvilje mod at modtage ikke skandinaviske mænd igen. Den følelse af at føle sig udstillet har jeg aldrig oplevet før eller siden.... 

Alle oplever dumme ting - og hvis det begynder bare at prelle af, skal man virkeligt tænke sig om. For det må aldrig nogensinde blive det normale at føle sig ligeglad, med at få sine grænser overtrådt. 

Ville måden man spørger efter det, have en indflydelse for dig??? Evt hvis det er en høflig forespørgsel hvis du skulle have lyst til det.

Jeg er selv typen, der virkelig nyder synet, af en nøgen flot kvinde :oops:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 19 timer siden:

Havde en træls oplevelse med en mand herinde fra den anden dag. 

Vi kender ikke hinanden men havde aftalt at vi skulle være sammen om en pige. Prisen og tidspunkt var aftalt. Han skrev at jeg ville få adressen næste dag. 

Jeg hører ikke rigtig noget, og vil ikke skrive tilbage, da han jo havde skrevet at jeg ville få addressen. 

Det næste jeg hører er fra pigen, som spørger hvorfor jeg har fortrudt! 

Det forstår jeg jo ikke, for jeg gik bare og ventede på addressen. 

Jeg aftaler så at mødes alene med pigen, og det viste sig at ham den anden, som startede det hele, pludselig prøvede at få det 300 kr billigere. Og da pigen sagde nej til det, sagde han at jeg havde fortrudt da han ikke havde hørt fra mig. 

Så han vil snyde pigen og mig. 

Forstår godt at pigerne nogle gange får nok af hvordan nogen her indefra opfører sig. 

Nu kan man jo godt regne ud hvilken tråd der tales om. Klaphatten var det trådstarteren i den omtalte tråd? For så slipper andre måske for at bruge krudt på ham. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
fede skrev, for 24 minutter siden:

Ville måden man spørger efter det, have en indflydelse for dig??? Evt hvis det er en høflig forespørgsel hvis du skulle have lyst til det.

Jeg er selv typen, der virkelig nyder synet, af en nøgen flot kvinde :oops:

 

 

Altså du mener hvis du spurgte mig pænt om at gå frem og tilbage og dreje rundt?

Vi taler altså om mænd som ikke har købt en ydelse - men som gerne vil have ‘varen’ vist frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

@AalborgLook Hvad er der sørgeligt ved det? 

At nogen opfører sig sådan.
Har hørt om mænd der vil "mærke" på varen og se om brysterne hænger, inde de betaler.
Så det var mændenes opførsel jeg reagerede på.
Nå, nu får jeg nok nogle PB'er fra brugere om at jeg er en tøsedreng, fordi jeg taler pænt om en pige eller kritisere nogle mænd.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
AalborgLook skrev, for 7 minutter siden:

At nogen opfører sig sådan.
Har hørt om mænd der vil "mærke" på varen og se om brysterne hænger, inde de betaler.
Så det var mændenes opførsel jeg reagerede på.
Nå, nu får jeg nok nogle PB'er fra brugere om at jeg er en tøsedreng, fordi jeg taler pænt om en pige eller kritisere nogle mænd.

Næh Jeg syntes sq det er cool st du gør det :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Altså du mener hvis du spurgte mig pænt om at gå frem og tilbage og dreje rundt?

Vi taler altså om mænd som ikke har købt en ydelse - men som gerne vil have ‘varen’ vist frem.

Ja som en form for forspil..

hvis du har lyst, ville det være frækt, hvis du ville gå frem og tilbage nøgen ( kunne spørgsmålet lyde. Høfligt og hvor der lagt op til det er hvis du har lyst)

 

Men jeg kan se jeg slet ikke havde fanget præmissen :) jeg havde ikke lige luret det allerede var i døren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med denne tråd og @angrywoman's tråd "Useriøse mænd" lyder det lidt som om at I GP'er kunne have brug for et lille simpelt "tool" hvor I kunne slå et telefonnummer eller email op på en gæst, og se om der var nogen af jeres medsøstre som allerede havde reviewet gæsten  (På godt og ondt)

- Det skulle selvfølgelig været et "lukket" tool - så det kun var jer som havde adgang. Det kunne måske gøres ved at man kun kunne oprette sig som bruger hvis 2-3 andre eksisterende brugerer "sagde god for én"?

Jeg ved godt at det ikke ville kunne give et fingerpeg om gæsten hvis han bare kommer ind "fra gaden" - men det kunne måske tage toppen?   
 
Ville et sådant værktøj være brugbart? - Jeg kan godt overtales til at kode det, men er der et behov, og ville I bruge det, eller er det for bøvlet at skulle slå et tlf.nummer op hver gang man fik en SMS mv.?  - Og hvor stor en del er stamgæster, som I allerede kender på forhånd, og hvor mange gæster "kommer ind fra gaden"? osv...

- Nå, om ikke andet kastede jeg da en bold i luften :-) 

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
MickeyM skrev, for 13 minutter siden:

Med denne tråd og @angrywoman's tråd "Useriøse mænd" lyder det lidt som om at I GP'er kunne have brug for et lille simpelt "tool" hvor I kunne slå et telefonnummer eller email op på en gæst, og se om der var nogen af jeres medsøstre som allerede havde reviewet gæsten  (På godt og ondt)

- Det skulle selvfølgelig været et "lukket" tool - så det kun var jer som havde adgang. Det kunne måske gøres ved at man kun kunne oprette sig som bruger hvis 2-3 andre eksisterende brugerer "sagde god for én"?

Jeg ved godt at det ikke ville kunne give et fingerpeg om gæsten hvis han bare kommer ind "fra gaden" - men det kunne måske tage toppen?   
 
Ville et sådant værktøj være brugbart? - Jeg kan godt overtales til at kode det, men er der et behov, og ville I bruge det, eller er det for bøvlet at skulle slå et tlf.nummer op hver gang man fik en SMS mv.?  - Og hvor stor en del er stamgæster, som I allerede kender på forhånd, og hvor mange gæster "kommer ind fra gaden"? osv...

- Nå, om ikke andet kastede jeg da en bold i luften :-) 

Det ville være dejligt, men med den nuværende lovgivning, så tror jeg ikke det er lovligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden:

Det ville være dejligt, men med den nuværende lovgivning, så tror jeg ikke det er lovligt. 

Hvad tænker du skulle være "på kant" med lovgivningen? Det er vel ikke anderledes end de anmeldelser som laves her på sitet bare med omvendt fortegn?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold fast det er dårlig opførelse af din gæst. Fedt at du deler historien med os. 

Heldigvis er vi mange som ikke opfører os sådan - og sætter pris på en gensidig respekt i en dejlig hyggestund med jer smukke stjerne på gp-himlen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
MickeyM skrev, for 40 minutter siden:

Hvad tænker du skulle være "på kant" med lovgivningen? Det er vel ikke anderledes end de anmeldelser som laves her på sitet bare med omvendt fortegn?

Hvis man søger et job et sted, så må de ikke engang gemme ansøgningen til næste gang de søger pga lovgivningen. Derfor tror jeg ikke vi må dele mænds oplysninger (telefonnumre og opførsel) mellem os, medmindre de har givet samtykke til det, og det kan jeg ikke forestille mig de gør hvis de ikke opfører sig pænt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun give @Trinetease ret : Den opførsel burde ikke ske , men det sker for alle piger  , før eller siden. 

Jeg har lidt svært ved at tolke , hvor " ny " du er i branchen ?

 Jeg gætter på at du er  nysartet , siden det er din første oplevelse , og eftersom du  har så svært ved at sige fra ? 

Men det er kun gætteri herfra , så jeg beklager hvis jeg har tolket det forkert . 

Jeg er ked af , at skulle sige dette , men du kan godt forvente, at det ikke er første gang at du kommer ud for samme oplevelse.  

Du må aldrig tro, at du er et skidt menneske , hvis du siger fra over for en gæst . Uanset hvor dine grænser går , så lad være med at tænke på, om andre piger ville synes at det er fjollet af dig at sige fra , uanset hvad det er . Skid højt og flot på hvad andre siger og tænker om dine grænser ! 

 Mærk efter inde i dig selv , uanset hvad andre siger og gør ! 

 For det er DINE grænser , som ikke skal overtrædes ,

IKKE alle andres ! 

 

Du er simpelthen nødt til at lære dig selv at være hård og kontant . Og lytte til DIG SELV i omtalte situation, og KUN dig selv .

 Jeps, der findes utal af den slags gæster og man få utal af samme slags henvendelser . 

 

Den opførsel har jeg set af og til (nogle gange ofte ,andre gange ikke )   siden jeg startede  i 2013 .

Så det er altså ikke noget nyt , desværre . 

Et røvhul har altså ingen nationalitet ,for jeg oplever oftest den opførsel fra DANSKE mænd . 

Men jeg er også en af de piger som @holstebronx omtaler : 110 henvendelser , men kun 13 røg igennem nåleøjet - når alt er sagt med den overdrivelse , som ofte fremmer forståelsen...

Du må aldrig , aldrig lade dig påvirke af sådan et fjols. Husk dig selv på, at det ikke er dig personligt som fjolset forsøger at fornærme ,

han er bare et fjols , uanset hvad . 

Måske kommer han lige fra 117 andre  piger / steder , der har smidt ham ud før han nåede ret langt med at afprøve grænser. 

For den type fjolser findes i flæng , både i denne branche og alle andre servicebrancher  . 

Vi piger er altså ikke de eneste der oplever den form for idioter . Jeg har utal af kunder i servicebranchen som kan berette samme ubehøvlede og idiotiske opførsel med prutten om prisen, og idiotiske flabethed , og krav på service som enten ikke tilbydes, eller som kræver ekstra betaling . 

 

Så nu skal vi altså heller ikke gøre denne branche værre , end mange andre brancher . 

Uanset hvilke grænser der bliver overtrådt , så føles  overskridelse af grænser ofte som en slags overgreb , uanset om man som Gp føler sine egne og sine seksuelle grænser overskredet , eller om en servicearbejder af en mand , bliver spyttet i ansigtet af deres kunde ved ovenstående eksempler , så føler en mandlig arbejder sig altså lige så forulempet  i hans branche , som en pige måske gør i vores branche ,.

En mand er en mand og en kvinde er en kvinde ( Godt gættet , Kamilla K !  ) 

Min point er, at vi alle  hver især , har grænser , selvom det måske ikke de samme grænser vi har  - uanset køn, branche eller andet ,

så har resultatet og følelsen efter en skidt oplevelse , ofte samme gestalt : vores grænser er blevet overtrådt .

Jeg havde krævet pengene for den tid gæsten har booket ( og som fjolset  hermed har frarøvet/ blokeret for  de ærlige og kærlige mænd ,der ville have haft samme tid ) og så havde jeg smidt ham på porten

- uden fisse . 

 

Jeg møder folk, hvor de møder min imødekommenhed. Længere er den egentlig ikke .

Jeg kan fint være en idiot . eller et dumt svin. Det har jeg faktisk aldrig haft problemer med. 

Men det kræver altid , at man møder mig ,med den opførsel først . 

Så kan jeg fint spille bolden tilbage fra, hvor den blev kastet . 

 

og du det burde du også gøre ( jeg hentyder til, ligegyldigheden. Du burde være ligeglad med den slags tåber. Ellers så lær dig selv det i en fart , for du får brug for det, trust me ) 

For du er garanteret det sødeste menneske ever ! Og jeg kan forstå på folk herinde , at du er vellidt

Man bliver ikke vellidt , uden at have gjort sig fortjent til det ;) <3

Derfor .

Husk altid dig selv på, at hvis du siger fra , så er det fordi man har givet dig en grund til det.

Og stol på dine egne , ikke mine , eller andres mavefornemmelser.  

Skid på hvad vi andre tænker, føler, siger og gør. 

For vi kan ikke gøre os selv til herre over dine grænser og dine mavefornemmelser , uanset om nogle måske tror det...

For disse er dine OG kun dine . 

Og dem skal du værne om, mere end noget andet 

- lov mig og især dig selv , det ;) 

Ønsker dig masser af medvind og masser af lys på din vej  . 

kram til dig . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @kamilla K, meget imponeret indlæg, større respekt for dig, og ikke mindst for alle GP her på EG, du har ret i alt det som du har skrevet, jeg har ikke noget som helst at tilføjer, virkelig stor respekt for din ordre, jeg kan kun sige at det er ærgerligt at den slags opførelse kan sker i dagens Danmark, men idioter har altid eksisterede og desværre bliver de også i morgen, 

Men fleste manden vil respektere deres grænser og deres arbejde , gudskelov for det 

Kram (venlig og fra hjertet) til dig og alle piger som har oplevet dårligt opførelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 
 
 
 
Christina ssbbw skrev, den 16.9.2019 at 22:21:

...Derfor tror jeg ikke vi må dele mænds oplysninger (telefonnumre og opførsel) mellem os...

Du har en aldeles god pointe! - Ummidlbart tror jeg dog ikke at der er nogen juridiske problemer, husk på at du ikke er den opsøgende part, du gengiver blot din oplevelse i et lukket fora. - Måske der er nogen med lidt juraindsigt som kan komme med et indspark her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 1 time siden:

Kære @kamilla K, meget imponeret indlæg, større respekt for dig, og ikke mindst for alle GP her på EG, du har ret i alt det som du har skrevet, jeg har ikke noget som helst at tilføjer, virkelig stor respekt for din ordre, jeg kan kun sige at det er ærgerligt at den slags opførelse kan sker i dagens Danmark, men idioter har altid eksisterede og desværre bliver de også i morgen, 

Men fleste manden vil respektere deres grænser og deres arbejde , gudskelov for det 

Kram (venlig og fra hjertet) til dig og alle piger som har oplevet dårligt opførelse 

Det er ikke jeg . men @Nemtøs der er trådstarter 

 

jeg tror vist , at du har forvekslet os ? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 34 minutter siden:

Det er ikke jeg . men @Nemtøs der er trådstarter 

 

jeg tror vist , at du har forvekslet os ? :) 

Nej vent !

Nu er det vist over min sengetid ! 

 

Det er @Sifpigen der er trådstarteren 

undskyld :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må som glædespige have nogle klare regler og grænser for hvad man vil finde sig i. Og gøre kort proces hvis man ikke har en god mavefornemmelse. Men der kan muligvis opstå nogle ubehagelige situationer, hvis først man skal til at smide kunden på porten, og pengene har skiftet hænder. Og hvis der opstår en ubehagelig situation under seancen, må man jo se hvad man kan gøre. Det mest fordelagtige ville klart være at følge sin mavefornemmelse 100 procent fra start, og afvise gæsten hvis det føles forkert eller grænseoverskridende. Men som glædespige vil man nok før eller siden komme ud for ubehagelige eller grænseoverskridende situationer. Det kan desværre ikke undgås tror jeg. 

Jeg har selv besøgt Sif en enkelt gang, og syntes hun er en fantastisk smuk og stilfuld kvinde. En GP jeg godt kunne finde på at besøge igen. Det gør mig ondt at høre at Sif har haft en dårlig oplevelse, men er glad for at hun formåede at smide kunden ud til sidst. Jeg syntes at det er både uacceptabelt og fuldstændigt uforståeligt at nogle mennesker bare opfører sig på den måde. Fuldstændig hensynsløst. Håber at det i fremtiden bliver nemmere at blackliste de dårlige og respektløse kunder, for de fortjener ikke bedre. Men der vil altid være idioter ude i verden, der gør livet surt for andre mennesker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I have a hard time understanding men like him...

I always ask about the price for what I want beforehand, not when I actually meet someone, unless it's to confirm that it was indeeed the price. It's a deal and I honor that deal. Same with the services, ask beforehand, especially if you are unsure of what she will and will not do for the pay.

Now, if something common (licking for example) isn't mentioned as an extra or the ad doesn't say it's something she doesn't do, then I will sometimes ask when I'm there, but at the same time if she says "No, I don't like it" for example (It happens, I had an outcall to my previous apartment that told me she doesn't like it. She obviously sensed I really wanted to because when it was time for her to leave she told me she was sorry about that but that she doesn't do that even otherwise, meaning in ordinary relationships, and my reply was that it's fine, don't do it if you don't like it), I just say OK and that's that.

To me it's a simple matter of mutual respect.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 9.9.2019 at 15:29:

spurgte han om han fremover kunne betale i stoffer. Jeg takkede selvfølgelig nej. Han sendte efterfølgende en besked om han måtte have noget liggende hos mig. En ret betydelig mængde. Så kunne han komme forbi og hente efter behov og samtidig få lidt af det sjove......WTF ?? !! Han var vist også typen der solgte videre til andre....

Han var nu eller mega hot ;) :P

Du tænder på tungnemme typer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 10 minutter siden:

Du tænder på tungnemme typer?

DK fyr 34 ville jo ikke medvirke, men det har vel ikke noget at gøre med, om han tænder på tungnemme typer?

Her i livet kan der jo godt ske det, at man bliver sexuelt tiltrukket, ja ligefrem besat, af et menneske, selvom selvsamme  menneske intellektuelt vandrer rundt som en udstillingsmontre for encellede organismer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...