Hop til indhold

Skal vi ikke lige finde den gode tone igen?

Featured Replies

Skrevet
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

DK fyr 34 ville jo ikke medvirke, men det har vel ikke noget at gøre med, om han tænder på tungnemme typer?

Okay, jeg skærer den ud: Først hører vi om at fyren opfører sig som en tumpe igen og igen, derefter at DKF34 synes den samme fyr er "hot".

Derfor mit satiriske spørgsmål.

• Svar 84
  • Visninger 10.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Angelina Angel
    Angelina Angel

Kære Sif. Jeg er ked af at læse at både dig og din veninde har oplevet ting som du beskriver. Det er langt fra okay! Jeg oplever dog aldrig sådan noget, for hvis de bare så meget som prutter om p

• Waaaaauw det eksploderede lige med indlæg! Skide dejligt at se! Og ja naturligvis skulle jeg have stoppet det hele meget tidligere, og det plejer jeg faktisk også!  Men jeg synes bare, at denne her ep

• Det oplever jeg ikke med de danske mænd. Men var en af grundene til at jeg fravalgte anden etnisk herkomst.  Du bør klart stå fast ved dine grænser ellers dræner det dig og du mister glæden ved d

Skrevet
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Okay, jeg skærer den ud: Først hører vi om at fyren opfører sig som en tumpe igen og igen, derefter at DKF34 synes den samme fyr er "hot".

Derfor mit satiriske spørgsmål.

Tjah, en tumpe kan vel også synes hot. Rent sexuelt. Det er ikke noget, man selv styrer.

Skrevet
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Tjah, en tumpe kan vel også synes hot. Rent sexuelt. Det er ikke noget, man selv styrer.

Nej, virkelig. Det vidste jeg ikke.

For mig er stupiditet et kæmpe turnoff. Hvis jeg virkelig tænder på en kvinde prøver jeg aktivt at undgå at afsløre evt. stupiditet hos hende så længe som muligt (medmindre jeg ved hun er uopnåelig, så er det nærmest omvendt).

Skrevet
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Nej, virkelig. Det vidste jeg ikke.

Sikkert ikke.

Skrevet

@Sifpigen - tak for et meget informativt indlæg. Må ærligt sige jeg ikke havde forestillet mig, at kunder kunne opføre sig så dårligt. 

Måske er jeg naiv - men så elendig opdragelse og mangel på empati er mig ret fremmed. Mænd der har opført sig som i din beskrivelse, håber jeg, læser dit indlæg, og skammer sig hårdt og længe. Desværre forhindrer deres mangel på pli og samvittighed at det er tilfældet.

Skrevet
  • Author
NoBS skrev, for 19 minutter siden:

@Sifpigen - tak for et meget informativt indlæg. Må ærligt sige jeg ikke havde forestillet mig, at kunder kunne opføre sig så dårligt. 

Måske er jeg naiv - men så elendig opdragelse og mangel på empati er mig ret fremmed. Mænd der har opført sig som i din beskrivelse, håber jeg, læser dit indlæg, og skammer sig hårdt og længe. Desværre forhindrer deres mangel på pli og samvittighed at det er tilfældet.

Tak for dit indspark :) <3 

Tjaa. Jeg har lidt en fornemmelse af, at disse typer bestemt ikke skammer sig. De kommer kun med ét formål. Ingen respekt og jo mere de kan skubbe grænsen, jo mere tændt bliver de. :( Og så også denne faktor med, at de tror, at bare fordi de har købt en halv time med dig, så ejer de dig. Intet kunne være mere forkert. 

• 3 weeks later...
Skrevet
Sifpigen skrev, den 10.9.2019 at 00:32:

Tak min søde! 

Han virkede bestemt ikke uerfaren, tværtimod! :) Det værste af det hele var faktisk, at manden var omkring midt 40'erne, med vielsesring. :O 

Han blev meget vred, men på det tidspunkt var jeg, undskyld mit sprog, røvhamrende ligeglad! :D 

Endte han med at betale fuld pris eller hvordan?

Skrevet

Var du på klinik eller var det een der havde kontaktet dig pga din annonce? 

Uanset hvad burde personen vel have læst hvor dine do's og dont's er. Virker til at han har været ligeglad og håbet på du var med på en frækkert.

Skrevet
  • Author
Runaldo skrev, for 2 timer siden:

Var du på klinik eller var det een der havde kontaktet dig pga din annonce? 

Uanset hvad burde personen vel have læst hvor dine do's og dont's er. Virker til at han har været ligeglad og håbet på du var med på en frækkert.

På klinik :)

Skrevet
Sifpigen skrev, for 1 time siden:

På klinik :)

Lyder satme trist. Måske burde i have sådan nogle foldere folk lige kan læse igennem omkring omgangsmåde og attitude :)

Du skal vist have en ommer af en ordentlig gentlemen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.