Hop til indhold
Sifpigen

Skal vi ikke lige finde den gode tone igen?

Recommended Posts

Borende X skrev, for 2 minutter siden:

DK fyr 34 ville jo ikke medvirke, men det har vel ikke noget at gøre med, om han tænder på tungnemme typer?

Okay, jeg skærer den ud: Først hører vi om at fyren opfører sig som en tumpe igen og igen, derefter at DKF34 synes den samme fyr er "hot".

Derfor mit satiriske spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Okay, jeg skærer den ud: Først hører vi om at fyren opfører sig som en tumpe igen og igen, derefter at DKF34 synes den samme fyr er "hot".

Derfor mit satiriske spørgsmål.

Tjah, en tumpe kan vel også synes hot. Rent sexuelt. Det er ikke noget, man selv styrer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Tjah, en tumpe kan vel også synes hot. Rent sexuelt. Det er ikke noget, man selv styrer.

Nej, virkelig. Det vidste jeg ikke.

For mig er stupiditet et kæmpe turnoff. Hvis jeg virkelig tænder på en kvinde prøver jeg aktivt at undgå at afsløre evt. stupiditet hos hende så længe som muligt (medmindre jeg ved hun er uopnåelig, så er det nærmest omvendt).

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sifpigen - tak for et meget informativt indlæg. Må ærligt sige jeg ikke havde forestillet mig, at kunder kunne opføre sig så dårligt. 

Måske er jeg naiv - men så elendig opdragelse og mangel på empati er mig ret fremmed. Mænd der har opført sig som i din beskrivelse, håber jeg, læser dit indlæg, og skammer sig hårdt og længe. Desværre forhindrer deres mangel på pli og samvittighed at det er tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 19 minutter siden:

@Sifpigen - tak for et meget informativt indlæg. Må ærligt sige jeg ikke havde forestillet mig, at kunder kunne opføre sig så dårligt. 

Måske er jeg naiv - men så elendig opdragelse og mangel på empati er mig ret fremmed. Mænd der har opført sig som i din beskrivelse, håber jeg, læser dit indlæg, og skammer sig hårdt og længe. Desværre forhindrer deres mangel på pli og samvittighed at det er tilfældet.

Tak for dit indspark :) <3 

Tjaa. Jeg har lidt en fornemmelse af, at disse typer bestemt ikke skammer sig. De kommer kun med ét formål. Ingen respekt og jo mere de kan skubbe grænsen, jo mere tændt bliver de. :( Og så også denne faktor med, at de tror, at bare fordi de har købt en halv time med dig, så ejer de dig. Intet kunne være mere forkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, den 10.9.2019 at 00:32:

Tak min søde! 

Han virkede bestemt ikke uerfaren, tværtimod! :) Det værste af det hele var faktisk, at manden var omkring midt 40'erne, med vielsesring. :O 

Han blev meget vred, men på det tidspunkt var jeg, undskyld mit sprog, røvhamrende ligeglad! :D 

Endte han med at betale fuld pris eller hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Var du på klinik eller var det een der havde kontaktet dig pga din annonce? 

Uanset hvad burde personen vel have læst hvor dine do's og dont's er. Virker til at han har været ligeglad og håbet på du var med på en frækkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 2 timer siden:

Var du på klinik eller var det een der havde kontaktet dig pga din annonce? 

Uanset hvad burde personen vel have læst hvor dine do's og dont's er. Virker til at han har været ligeglad og håbet på du var med på en frækkert.

På klinik :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Sifpigen skrev, for 1 time siden:

På klinik :)

Lyder satme trist. Måske burde i have sådan nogle foldere folk lige kan læse igennem omkring omgangsmåde og attitude :)

Du skal vist have en ommer af en ordentlig gentlemen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...