Hop til indhold
Aarhusbanditten

Elena Aarhus (Viby), sikke en talje

Recommended Posts

Efter at have skrevet med “Lange” herinde, om Elena, og eftersom mit besøg hos hende i juni, stadig genopleves når jeg ser hende billeder, ja så var der ingen anden udvej, end endnu et besøg.

https://annoncelight.dk/showad/220992

Bliver lukket ind af Mutter, og henvist til værelset, hvor jeg med det samme tænder endnu en lampe....., nyder nemlig rigtig meget pigerne med øjnene, så mere lys til mig......

Elena kommer ind, og hun kan huske mig, får med det samme knus og kys, krammer hende og afregner for mit sædvanlige 30 min med kys og superfransk.

Elena har den helt vildt dejlige krop, den smalleste talje jeg længe har set, de mest vidunderlige ungpigebryster, med fylde og de sidder perfekt, hendes smil og lune gør mig blød, og ja nyder hvert sekund.

Tøjet bliver smidt, mens vi kysser og krammer som et andet kærestepar der ikke har ser hinanden længe, og da jeg er ude af kludene, skubber hun mig ned på sengen, hvor jeg skal sidde på kanten......, så får jeg en skøn lapdance, hvor min nu allerede stive pik masseres og kærtegnet af hendes baller, og mine hænder er overalt på hendes krop........

Op i sengen, mig på ryggen, og hun kommer op og kysser og kærtegner mig, kysser uden hast mig på brystet og længere ned, kommer op og lader mig kysse brysterne, og så igen længere ned mod pikken, som først kærtegnes/pirres langsomt, inden hendes læber lukker sig om den og er skønt fransk begynder.......

Allerede under lapdance har hun sprunget mit barometer, da tanken om “hvis man da for pokker bare kunne tage hende med hjem”, når mit hoved, og disse tanker fortsætter under akten.......

Jeg må smage på hendes lille fisse og røv, så vi ender i en 69, inden jeg ligger hende på maven, og hendes baller/røv/fisse slikkes bagfra, og sikke et syn........., sexen fortsætter med mere slik, jeg i missionæren, så bagfra og så Elena ovenpå ridende mig indtil jeg sprøjter i hende.........

Skal igen nævne hendes talje, synet både fra missionæren og bagfra, er helt fantastisk, og jeg er vild med det....., dette uden hun er tynd, men blot slank på den helt fede måde.......

Et gentagelsesbesøg, hos en pige som jeg bliver ved med at komme tilbage til.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at jeg fik påvirket dig til at besøge hende igen. ;) Godt at høre, at du fik endnu en god oplevelse. Var glad for din anbefaling af Anna sidste gang. Hun var også vildt dejlig. :)

Nå, men jeg har lige booket Elena til på lørdag. Glæder mig som et lille barn. :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige give mit besyv med omkring Elena.

Besøgte Elena forleden, efter at have læst Aarhusbanditten's indlæg, og set de skønne billeder.

Mødte op på adressen, Engtoften i Viby. Parkering er perfekt, diskret indgang og stedet er pænt rent. Det passer mig perfekt, og har tidligere besøgt Kristina på stedet med stor glæde.

Man bliver lukket ind af en Østeuropæisk madame jeg nødigt ville op og slås med, og ført op til væreslet.

Ind kom Elena og sikke en skønhed. Hun er virkelig top lækker. Hun er 100% præcis som på billederne, og hendes krop er helt vild. Taljen er som Aarhusbanditten skriver virkelig flot.

Havde på forhånd bestemt mig for 15min til 600,- men skifter hurtigt mening da jeg ser hende og prøver at forklare hende at jeg gerne vil have 30 min til 800,-, og her opdager jeg så et af de største problemer der er ved Elena. Hun snakker nærmest ikke engelsk, og jeg ender med at pege på menukortet og til sidst tror jeg hun forstår det, og tager så pengene.

Smutter hurtigt i bad, fint badeværelse. Afløbet er dog stoppet og lyset virker ikke, det er heldigvis lidt lyst udenfor, så det går lige.

Efter at være blevet frisket op møder jeg Elena i værelset, hvor hun hurtigt smider kludende og beder mig tage plads på sengen. 

Her finder jeg ud af at kys koster ekstra, helt OK sådan er det ved andre. Vil så gerne slikke hende, men nej det koster også ekstra.

Prøver jeg at røre hende i skridtet (bare udenpå) så fjerner hun min hånd, og hun er heller ikke specielt vild med at man røre ved brysterne. 

Efter vi er gået igang, så finder hun håndsprit frem og beder mig smøre det ud på hænderne, hvilket jeg gør. 

Vi kommer så til der, hvor kondomet skal på, hvilket foregår ved at hun først sprøjter noget væske fra en spray flaske på pikken (formentlig sprit), også kommer kondomet på, også mere sprit udenpå kondomet for til sidst så at putte en klat glidecreme på. Nu er hun så klar til jeg kom efter og begynder at ride mig, hvilket sker i et roligt tempo. Vender hende om og knepper hende så lidt i missionæren, bagfra også missionæren igen, hvor jeg også afslutter. 

Der er nok her gået 10 minutter, så læner mig tilbage på sengen og prøver at snakke med hende. Da det er formålsløst, og hun svarer i øst når jeg spørger i vest, så ser jeg ingen grund til at blive der meget længere. Hun er heller ikke ligefrem nusse typen, så da hun glor på mig med øjne der siger "Så kan du godt tage hjem igen" vælger jeg at tage mit tøj på og smutte.

Da jeg sidder i min bil ca. 20 minutter efter ankomst, så fortrød jeg sådan at jeg ikke bare havde taget de 15 min.

Hun er et middelmådigt knald, men lang fra mere end det. Hun giver intet af sig selv, og havde det ikke været for hendes top lækre udsende havde hun aldrig haft en chance i den branche.

Jeg kommer ikke til at besøge hende igen, det er simpelthen ikke det værd.

Sted: 8/10

Pigens udseende 10/10

Sex 3/10

Gentagelse: Nej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit indlæg (og også tak til de ovenstående anmeldelser) 

DET er simpelthen ejendommeligt at denne tråd med forskellige anmeldelser af samme kvinde giver en så dejlig indlevende fantastisk skønhed med varme og intensitet - og på samme tid en overfladisk kold beregnede og ligeglad dåse som en oplevelse vi jo alle har prøvet ...... hva sker der lige ? 

Er det virkelig kemi og udstråling alene der kan give så forskellige behandlinger af samme kvinde ? 

Er jeg den eneste der sidder med åben mund og ser dum ud :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et udmærket spørgsmål.

Kemi/forventninger er nok de helt store faktorer her.

Jeg er kræsen og har også store forventning til de piger jeg besøger. Det er sjældent at jeg besøger piger, hvilket også betyder at jeg nøje udvælger pigerne inden. Jeg besøger aldrig en pige, hvis de ikke har flere gode anmeldelser, og Elena havde netop to. At de så var af den samme person indså jeg først bagefter.

Den strategi gør at jeg sjældent går skuffet derfra. 

En ting omkring Elena er dog indiskutabelt. Der annonceres med 69 inkluderet i prisen til 800,- for 30 min, så er det ikke fair at hun kræver ekstra penge for den service mist i det hele.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulemanden skrev, for 18 minutter siden:

Det er et udmærket spørgsmål.

Kemi/forventninger er nok de helt store faktorer her.

Jeg er kræsen og har også store forventning til de piger jeg besøger. Det er sjældent at jeg besøger piger, hvilket også betyder at jeg nøje udvælger pigerne inden. Jeg besøger aldrig en pige, hvis de ikke har flere gode anmeldelser, og Elena havde netop to. At de så var af den samme person indså jeg først bagefter.

Den strategi gør at jeg sjældent går skuffet derfra. 

En ting omkring Elena er dog indiskutabelt. Der annonceres med 69 inkluderet i prisen til 800,- for 30 min, så er det ikke fair at hun kræver ekstra penge for den service mist i det hele.

 

 

Tak for dit hurtige svar. Er enig i at gensidige forventninger og kemi har en rolle - men ikke i orden at afkræve betaling for alt muligt. 

Men også det at du ikk måtte røre ved noget som helst ?! Ejendommeligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser man lidt på nedenstående to beskrivelser, virker forskellen gigantisk stor

Citat

 

...Tøjet bliver smidt, mens vi kysser og krammer som et andet kærestepar der ikke har ser hinanden længe, og da jeg er ude af kludene, skubber hun mig ned på sengen, hvor jeg skal sidde på kanten......, så får jeg en skøn lapdance, hvor min nu allerede stive pik masseres og kærtegnet af hendes baller, og mine hænder er overalt på hendes krop........

Op i sengen, mig på ryggen, og hun kommer op og kysser og kærtegner mig, kysser uden hast mig på brystet og længere ned, kommer op og lader mig kysse brysterne, og så igen længere ned mod pikken, som først kærtegnes/pirres langsomt, inden hendes læber lukker sig om den og er skønt fransk begynder...

 

 

Hulemanden skrev, 1 time siden:

hvor hun hurtigt smider kludende og beder mig tage plads på sengen. 

Her finder jeg ud af at kys koster ekstra, helt OK sådan er det ved andre. Vil så gerne slikke hende, men nej det koster også ekstra.

Prøver jeg at røre hende i skridtet (bare udenpå) så fjerner hun min hånd, og hun er heller ikke specielt vild med at man røre ved brysterne. 

Efter vi er gået igang, så finder hun håndsprit frem og beder mig smøre det ud på hænderne, hvilket jeg gør. 

Vi kommer så til der, hvor kondomet skal på, hvilket foregår ved at hun først sprøjter noget væske fra en spray flaske på pikken (formentlig sprit), også kommer kondomet på, også mere sprit udenpå kondomet for til sidst så at putte en klat glidecreme på. Nu er hun så klar til jeg kom efter og begynder at ride mig, hvilket sker i et roligt tempo. Vender hende om og knepper hende så lidt i missionæren, bagfra også missionæren igen, hvor jeg også afslutter. 

Specielt hæfter jeg mig ved,  at ved Hulemanden da skal alt stort set afsprittes, og stort set ingen ting må røres, kysses osv.  Ved tråopretter virker det ligesom at alt er tilladt.  Selvfølgelig er der forskel på kemi, men det virker nu en smule underligt, at den ene skal afsprittes, som var pikken dødbringende og den anden tja.....ikke samme overdrevne tilgang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ikke kunne sige, hvorfor oplevelserne er så forskellige....., jeg er aldrig blevet sprittet af eller andet, og oplevet dejlige GFE hos hende, endda med farvelkys i døren........

Behandler altid pigerne som jeg skriver, med beundring, begær og stor nydelse, som ja, jeg ville gøre hvis vi faktisk var GF........, og det giver mig gode oplevelser.......pigerne er forskellige, som vi kunder er det, og begge parter er hele mennesker, hvorfor oplevelser vil være forskellige, samt det faktum er, at pigerne ikke er robotter, gør at situationer måske kan blive akavede....., I dont know........?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulemanden skrev, for 14 timer siden:

Jeg vil lige give mit besyv med omkring Elena.

Besøgte Elena forleden, efter at have læst Aarhusbanditten's indlæg, og set de skønne billeder.

Mødte op på adressen, Engtoften i Viby. Parkering er perfekt, diskret indgang og stedet er pænt rent. Det passer mig perfekt, og har tidligere besøgt Kristina på stedet med stor glæde.

Man bliver lukket ind af en Østeuropæisk madame jeg nødigt ville op og slås med, og ført op til væreslet.

Ind kom Elena og sikke en skønhed. Hun er virkelig top lækker. Hun er 100% præcis som på billederne, og hendes krop er helt vild. Taljen er som Aarhusbanditten skriver virkelig flot.

Havde på forhånd bestemt mig for 15min til 600,- men skifter hurtigt mening da jeg ser hende og prøver at forklare hende at jeg gerne vil have 30 min til 800,-, og her opdager jeg så et af de største problemer der er ved Elena. Hun snakker nærmest ikke engelsk, og jeg ender med at pege på menukortet og til sidst tror jeg hun forstår det, og tager så pengene.

Smutter hurtigt i bad, fint badeværelse. Afløbet er dog stoppet og lyset virker ikke, det er heldigvis lidt lyst udenfor, så det går lige.

Efter at være blevet frisket op møder jeg Elena i værelset, hvor hun hurtigt smider kludende og beder mig tage plads på sengen. 

Her finder jeg ud af at kys koster ekstra, helt OK sådan er det ved andre. Vil så gerne slikke hende, men nej det koster også ekstra.

Prøver jeg at røre hende i skridtet (bare udenpå) så fjerner hun min hånd, og hun er heller ikke specielt vild med at man røre ved brysterne. 

Efter vi er gået igang, så finder hun håndsprit frem og beder mig smøre det ud på hænderne, hvilket jeg gør. 

Vi kommer så til der, hvor kondomet skal på, hvilket foregår ved at hun først sprøjter noget væske fra en spray flaske på pikken (formentlig sprit), også kommer kondomet på, også mere sprit udenpå kondomet for til sidst så at putte en klat glidecreme på. Nu er hun så klar til jeg kom efter og begynder at ride mig, hvilket sker i et roligt tempo. Vender hende om og knepper hende så lidt i missionæren, bagfra også missionæren igen, hvor jeg også afslutter. 

Der er nok her gået 10 minutter, så læner mig tilbage på sengen og prøver at snakke med hende. Da det er formålsløst, og hun svarer i øst når jeg spørger i vest, så ser jeg ingen grund til at blive der meget længere. Hun er heller ikke ligefrem nusse typen, så da hun glor på mig med øjne der siger "Så kan du godt tage hjem igen" vælger jeg at tage mit tøj på og smutte.

Da jeg sidder i min bil ca. 20 minutter efter ankomst, så fortrød jeg sådan at jeg ikke bare havde taget de 15 min.

Hun er et middelmådigt knald, men lang fra mere end det. Hun giver intet af sig selv, og havde det ikke været for hendes top lækre udsende havde hun aldrig haft en chance i den branche.

Jeg kommer ikke til at besøge hende igen, det er simpelthen ikke det værd.

Sted: 8/10

Pigens udseende 10/10

Sex 3/10

Gentagelse: Nej

Good afternoon,
First of all thanks for taking effort in writing about yours experience with me, unfortunately I must disagree that fault is on mine side. 
Secondly, regarding extra costs of my service, I only had in my mind that kissing is at extra costs, not receiving oral as you have said.

Next as you said I was not willing to be touch in intimate areas and asked to use hand gel as yours hands appeared very untidy, and mine health goes first in that case. And while mentioning it, it is the reason there was no “click” between us, even after shower hygiene of yours was on very poor level, and that made, for me, our date difficult to proceed as I usually do. 
I do respect gentleman’s that visiting me and would never appear as you did to me last evening. 

Wish you have good afternoon,
Elena.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elena4444ln skrev, for 11 minutter siden:

Good afternoon,
First of all thanks for taking effort in writing about yours experience with me, unfortunately I must disagree that fault is on mine side. 
Secondly, regarding extra costs of my service, I only had in my mind that kissing is at extra costs, not receiving oral as you have said.

Next as you said I was not willing to be touch in intimate areas and asked to use hand gel as yours hands appeared very untidy, and mine health goes first in that case. And while mentioning it, it is the reason there was no “click” between us, even after shower hygiene of yours was on very poor level, and that made, for me, our date difficult to proceed as I usually do. 
I do respect gentleman’s that visiting me and would never appear as you did to me last evening. 

Wish you have good afternoon,
Elena.

Hi Elena - Allerførst, så gav jeg kun respons i denne anmeldelse, fordi jeg netop undrede mig over disse forskelle.

Jeg søger på din profil og oplevelser fordi jeg netop gerne selv vil besøge dig og er derfor interesseret i hvordan de andre oplever din person og væsen. Så det giver mig ro at trådstarters oplevelse er identiske med det jeg faktisk forventede og selv har lyst til at opleve. 

Det er selvfølgelig trist at "hulemanden" havde en ærgerlig oplevelse - men det vil jeg ikke kloge mig på. 

Jeg vil blot rose dig for, at du er så autentisk at kommentere tilbage når der kommer kritik ;) Dyb respekt herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, altså jeg vil mene at det almindelig god stil at have hygiejnen på plads,  når man besøger en pige ( eller i privaten for den sags skyld).

Jeg kan sagtens forstå at fingre der ikke er helt rene ikke må komme på de mest intime steder, som Elena skriver.

Helt fair!

Om det er scenariet ved jeg ikke, men hvis det er tilfældet er det helt OK!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, den 8.8.2019 at 13:03:

Glæder mig til at høre om din oplevelse Lange...:-)

Så fik jeg også besøgt Elena. Jeg kan kun sige, at hun blæste benene væk under mig. Hun er så sød og lækker som på billederne og i videoen. Hun er så fræk og forførende i sin måde at være på. Man får den ultimative kæresteoplevelse med heftige tungekys og øjenkontakt. Hendes blowjob uden gummi er en sand fornøjelse og hendes fisse er i den grad også til at spise. Når man knalder med hende er hun fuldt tilstede med masser af energi.

Ved ikke hvad Hulemanden har gjort siden han fik den oplevelse som han fik. Men hun er bestemt ikke en sart pige, men god hygiejne er jo altid et must for at få en god oplevelse. Hendes engelsk er iøvrigt ganske glimrende.  Så ingen problemer der.

Bliver nødt til at besøge hende igen i næste uge - inden hun tager hjem igen. 

PS: Wow hendes bryster er flotte. :razz:

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer lige fra et besøg fra denne gudinde, og har da næsten ikke ord der kan beskrive denne oplevelse. Jeg kan kun give de andre anmeldere fuldstændig ret i deres oplevelse af hende.

Efter at have læst anmeldelserne af hende ar mine forventninger skyhøje, og hun indfriede dem til fulde, og mere til. Havde da sket ikke forestillet mig den fantastiske behandling.

Jeg ville gerne skrive meget mere, men er stadig helt groggy af hendes kyssen, slikken og ridetur af mig, vi var begge godt svedige efter den tur.

Hende skal jeg helt sikkert have besøgt igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

LANGE.... og MrLOVALOVA....., så skønt og dejligt at høre I havde samme oplevelse som jeg...., for ja hun er så sødmefyldt, fræk, smuk og bare til at tage med i drømmeland.......

Sad i dag og reflekterede over alle disse skriverier, og de oplevelser som pigerne kommer ud for. Jeg sad på en bænk på strøget i 20 minutter, iagtagede først alle mændene som kom forbi, de forskellige aldre, størrelser, tykke og tynde, høje og lave, dem som var soignerede og dem som ikke var....., tænk sig hvor stærke pigerne er, og hvad det kræves det de gør...., så selvfølgelig skal de have lov til at sige fra, når der fx. Kommer en med dårlig ånde, uklippede beskidte negle osv...., og ved hvad, det sætter jeg faktisk stor pris på, både for pigens helbred, men også det faktum, at det kan være jeg er den næste til at ligge og slikke pigen, trods et bad i mellem en træls tanke...., så piger, lige som vi mænd går i døren, har I min fulde opbakning til også at sige fra......, og sige nej tak......

Efterfølgende på strøget sad og jeg kiggede på kvinderne..., igen unge, gamle, tykke og tynde, smukke og grimme, og dem med fedtet hår, hvis hygiejne kunne være bedre....., tænkte på, at jeg skulle kysse og slikke alle disse forskellige kvinder....., ville jeg kunne det????, svaret er nej....., og det gjorde min forståelse endnu bedre.....

Som jeg skrev før sælger pigerne en vare, dem selv, det er ikke en genstand, men noget de skal komme med fra deres krop og sjæl..., så tænk lig elver det.....

Jeg har selv haft utallige dårlige oplevelse ved besøg hos piger, dem som måske er tvunget i det, dem som faktisk er skæve og ude efter penge, kolde rumænere der har kæresten siddende i stuen, og for pr tilbage dejlige danske piger, da Lille Julia og de andre huserede, så tror det meste er prøvet, og ja bruger og nyder anmeldelser til at prøve nye oplevelser, og nyder at skrive dem selv........., dog har denne debat for mig skabt en dybere og bedre forståelse for det pigerne gør hver eneste gang de inviterer en kunde ind, som forventer det bedste......

Elena giver det bedste, i hvert fald til størstedelen, og jeg kan kun sige, Jeg er fan, og skal tilbage til hende igen og de andre skønne piger på Engtoften....., der for mig er blevet mit “stambordel”.....

God aften derude.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mums .... 

er der nogen af jer der allerede har besøgt denne skønhed, der ved hvor hun kommer fra? 

Og om hun bryder sig om “fingerring” ? 

Det er jo mega frækt:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 20 timer siden:

er der nogen af jer der allerede har besøgt denne skønhed, der ved hvor hun kommer fra? 

Og om hun bryder sig om “fingerring” ? 

Det er jo mega frækt:P

Hun er som MrLovaLova siger ganske rigtigt fra Polen... og nej, hun er ikke til fingering... desværre, da jeg også selv elsker at udforske med fingrene...!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, den 10/8/2019 at 20:07:

LANGE.... og MrLOVALOVA....., så skønt og dejligt at høre I havde samme oplevelse som jeg...., for ja hun er så sødmefyldt, fræk, smuk og bare til at tage med i drømmeland.......

 

...

Tror du ikke de ville blive sure, hvis du tog hende med og ordnede hende i en af deres senge ;-)

https://www.droemmeland.dk/sommerudsalg/?gclid=EAIaIQobChMIkYbO7tCF5AIVQtiyCh26fgOuEAAYASAAEgKHmPD_BwE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg besøgt den dejlige Elena to gange i denne uge, så det er vel på sin plads, at jeg lige skriver en anmeldelse...

 

Jeg har holdt en længere pause fra GP'er... jeg tror det er tæt på næsten 15 år siden sidst, hvis man da ikke tæller thaimassøser med. Men selv dér er der gået en del år. Men man holder jo aldrig op med at sonderer terrænet ...og så dukkede Elena op på radaren...!  Elena er pt. at finde omtalt i hele TO tråde på første side af dette forum, og det er der en god grund til - hun er ganske simpelt helt fantastisk !  

 

Hvis man fejlagtigt tror, at intet godt kan komme fra Polen, så skal man bare besøge Elena !  Sød og smilende, og imødekommende på den helt oprigtige måde. Ca. 165 høj, meget slank med meget smal talje, men uden at hun er 'skinny'. Hun er, efter min smag, perfekt proportioneret. Hun har vildt smukke ungpigebryster, struttende med små søde slikkevenlige brystvorter. Fissen er helt glatbarberet, smuk og fin, og den reagerer lystigt ved enhver berøring og ethvert strøg med tungen ...OMG, selv hendes fødder er smukke...!  Men det bedste... er hendes røv !  Den lækreste lille, faste bagdel jeg nogensinde har haft fornøjelsen at holde i mine hænder... og det viste sig så også at blive en del af problemet...!  Ikke Elena's, men mit problem !

 

Jeg besøgte Elena første gang i mandags, og min plan var at bestille 30 min. med SF og græsk. Jeg blev modtaget af mutter i døren og vist op på hendes værelse, og et minut senere trådte denne usædvanligt smukke pige ind af døren...!  Billederne i hendes annonce, som iøvrigt er helt ægte, viser en smuk og attraktiv kvinde, som kan tænde op under enhver mand, men virkeligheden var alligevel næsten et chok. Jeg ved ikke hvor gammel hun er, ville ikke være uciviliseret og spørge, men hun ligner en i starten af 20'erne. Og med dén krop og DEN røv ...jeg var så intimideret af synet og hendes fantastiske væsen, at jeg ikke kunne få pulsen ned, og jeg kunne ikke slappe af... noget min 'performance' i dén grad afhænger af...!  Jeg bestilte 30 min. med SF, men det var nytteløst... Mini-me turde ikke komme ud... ØV...!

 

Efter de 30 minutter var gået, snakkede vi lidt om problemet. Hun var meget sød og behjælpsom, og vi blev da også enige om, at problemet ikke var fysisk, men var oppe i mit hoved. Ergo var jeg indstillet på, at jeg måtte kræve en 'revanche' !  Vi aftalte at jeg ville kontakte hende onsdag, og bestille tid til torsdag formiddag når hun åbnede for 'business' !  I mellemtiden prøvede jeg at træne mig selv i at slappe af, især i mellemgulvet. Jeg var fast besluttet på at det skulle lykkedes !

 

I dag var jeg så på besøg hos den skønne Elena igen... og hvilket comeback det var !  Denne gang satsede jeg hele butikken : 30 min. med SF og græsk - og hele tiden kontrollerede jeg min vejrtrækning og slappede så meget af i kroppen og mellemgulvet som jeg kunne. Det var nemmere nu, for nu havde jeg jo mødt Elena før, og vidste hvad jeg gik ind til, og ganske rigtigt... efter ca. 10 minutters forspil og SF... "HE IS ALIVE...! "  Alene det at have defineret problemet, lavet en plan og udført den, og så set at det virkede, var i sig selv et kæmpe HIGH... men sex med Elena var nu alligevel toppen !  Først lidt dansk i et par stillinger, og dernæst til det ypperste - bagdørspenetreringen !  Elena, som den meget slanke pige hun er, ligner ikke just en pige man skulle tro hverken ville eller kunne tilbyde analsex, men hold da lige op hun kunne ta' den... nok noget af det bedste analsex jeg har fået i hele mit liv !!!  I doggy-positionen når man kigger ned og ser Mini-me glide ind og ud af denne lækre lille numse på denne ekstremt smukke pige... ord kan næsten ikke beskrive det...!  Det holdt da heller ikke mere end en 4-5 minutter efter vi havde fundet den gode rytme, og jeg skød den af skælvende over det hele, langt oppe i anus på denne skønne Elena...!

 

Elena, hvis du læser dette, - du er fantastisk !  Tak fordi du altid smiler, og fordi du gav dig tid til at lytte !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...