Hop til indhold
Aarhusbanditten

Elena Aarhus (Viby), sikke en talje

Recommended Posts

Zorba skrev, for 38 minutter siden:

Nu har jeg besøgt den dejlige Elena to gange i denne uge, så det er vel på sin plads, at jeg lige skriver en anmeldelse...

 

Jeg har holdt en længere pause fra GP'er... jeg tror det er tæt på næsten 15 år siden sidst, hvis man da ikke tæller thaimassøser med. Men selv dér er der gået en del år. Men man holder jo aldrig op med at sonderer terrænet ...og så dukkede Elena op på radaren...!  Elena er pt. at finde omtalt i hele TO tråde på første side af dette forum, og det er der en god grund til - hun er ganske simpelt helt fantastisk !  

 

Hvis man fejlagtigt tror, at intet godt kan komme fra Polen, så skal man bare besøge Elena !  Sød og smilende, og imødekommende på den helt oprigtige måde. Ca. 165 høj, meget slank med meget smal talje, men uden at hun er 'skinny'. Hun er, efter min smag, perfekt proportioneret. Hun har vildt smukke ungpigebryster, struttende med små søde slikkevenlige brystvorter. Fissen er helt glatbarberet, smuk og fin, og den reagerer lystigt ved enhver berøring og ethvert strøg med tungen ...OMG, selv hendes fødder er smukke...!  Men det bedste... er hendes røv !  Den lækreste lille, faste bagdel jeg nogensinde har haft fornøjelsen at holde i mine hænder... og det viste sig så også at blive en del af problemet...!  Ikke Elena's, men mit problem !

 

Jeg besøgte Elena første gang i mandags, og min plan var at bestille 30 min. med SF og græsk. Jeg blev modtaget af mutter i døren og vist op på hendes værelse, og et minut senere trådte denne usædvanligt smukke pige ind af døren...!  Billederne i hendes annonce, som iøvrigt er helt ægte, viser en smuk og attraktiv kvinde, som kan tænde op under enhver mand, men virkeligheden var alligevel næsten et chok. Jeg ved ikke hvor gammel hun er, ville ikke være uciviliseret og spørge, men hun ligner en i starten af 20'erne. Og med dén krop og DEN røv ...jeg var så intimideret af synet og hendes fantastiske væsen, at jeg ikke kunne få pulsen ned, og jeg kunne ikke slappe af... noget min 'performance' i dén grad afhænger af...!  Jeg bestilte 30 min. med SF, men det var nytteløst... Mini-me turde ikke komme ud... ØV...!

 

Efter de 30 minutter var gået, snakkede vi lidt om problemet. Hun var meget sød og behjælpsom, og vi blev da også enige om, at problemet ikke var fysisk, men var oppe i mit hoved. Ergo var jeg indstillet på, at jeg måtte kræve en 'revanche' !  Vi aftalte at jeg ville kontakte hende onsdag, og bestille tid til torsdag formiddag når hun åbnede for 'business' !  I mellemtiden prøvede jeg at træne mig selv i at slappe af, især i mellemgulvet. Jeg var fast besluttet på at det skulle lykkedes !

 

I dag var jeg så på besøg hos den skønne Elena igen... og hvilket comeback det var !  Denne gang satsede jeg hele butikken : 30 min. med SF og græsk - og hele tiden kontrollerede jeg min vejrtrækning og slappede så meget af i kroppen og mellemgulvet som jeg kunne. Det var nemmere nu, for nu havde jeg jo mødt Elena før, og vidste hvad jeg gik ind til, og ganske rigtigt... efter ca. 10 minutters forspil og SF... "HE IS ALIVE...! "  Alene det at have defineret problemet, lavet en plan og udført den, og så set at det virkede, var i sig selv et kæmpe HIGH... men sex med Elena var nu alligevel toppen !  Først lidt dansk i et par stillinger, og dernæst til det ypperste - bagdørspenetreringen !  Elena, som den meget slanke pige hun er, ligner ikke just en pige man skulle tro hverken ville eller kunne tilbyde analsex, men hold da lige op hun kunne ta' den... nok noget af det bedste analsex jeg har fået i hele mit liv !!!  I doggy-positionen når man kigger ned og ser Mini-me glide ind og ud af denne lækre lille numse på denne ekstremt smukke pige... ord kan næsten ikke beskrive det...!  Det holdt da heller ikke mere end en 4-5 minutter efter vi havde fundet den gode rytme, og jeg skød den af skælvende over det hele, langt oppe i anus på denne skønne Elena...!

 

Elena, hvis du læser dette, - du er fantastisk !  Tak fordi du altid smiler, og fordi du gav dig tid til at lytte !

 

Tusind tak for en rigtig dejlig anmeldelse af oplevelsen med Elena. Godt beskrevet og den giver et lækkert stik i hjertet over hvor fedt det kan være netop i det præcise øjeblik med en fantastisk kvinde som hende. 

Og din kommentar om piger fra Polen - 

Øst piger der er i det rette element - de rammer dobbelt plet så TJEK herfra thumbs up 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak guys, men I skal nok skynde jer, for hun tager hjem til Polen efter weekenden. Som jeg forstod på hende, har hun sidste dag i Danmark for denne gang på søndag !  Hun vidste ikke lige hvornår eller OM hun ville komme tilbage... *snøft*...!  Bare lige en heads-up !  ;-)

Ha' en god weekend, alle !

Z.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zorba skrev, 1 time siden:

for hun tager hjem til Polen efter weekenden. Som jeg forstod på hende, har hun sidste dag i Danmark for denne gang på søndag ! 

ØV!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt jeg har nået at få en aftale med hende i morgen. Vil ligge på knæ og tigge hende om at komme igen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gider ikke at gå i detaljer, men besøgte Elena i lørdags, og kan kun sige OMG ! Krop og bryster så perfekte som jeg sjælden har set, og et ansigt og væsen så sødt og venligt, har alligevel knaldet en del piger i mit liv, både dem der tager penge for det og dem man har mødt i byen osv, men oplevelsen med Elena slår alt og alle. Jeg vil vove at påstå at den halve time var lige så intens som de stunder jeg har haft med mine partnere selvom jeg var nyforelsket der ! Hun snakkede om hun måske kom i oktober, det krydser jeg fingre for ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234

Hej d'herrer,

Er der nogen der har haft fornøjelsen af Elena af denne omgang?

Når i haft kontakt, har det så været med Elena eller har hun en telefondame/mand? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin1234 skrev, den 2.12.2019 at 16:40:

Hej d'herrer,

Er der nogen der har haft fornøjelsen af Elena af denne omgang?

Når i haft kontakt, har det så været med Elena eller har hun en telefondame/mand? 

Det plejer at være mutter du snakker med som er en ganske flink polak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Crossfirevol2 skrev, for 2 timer siden:

Det plejer at være mutter du snakker med som er en ganske flink polak :-)

Det fandt jeg ud af :)

 

Er lige kommet hjem fra Elena, det var super godt! Virkelig en sød pige med en fantastisk krop og et smukt ansigt! 

Skal reflektere over oplevelsen og så bliver der måske anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har endnu engang haft fornøjelsen af denne utrolig flotte pige.

Hun var helt sikker helt i top blandt de oplevelser jeg har haft sidst jeg besøgte hende. Denne gang må jeg dog sige at jeg ikke er helt oppe og ringe på samme måde. Ja hun er sød, smuk, meeeen hun virkede ikke helt som om lysten var til ret meget i dag.

Sidst jeg mødte hende var hun overalt på min krop, og jeg havde stort set fri adgang til hendes ( jeg er som person meget aktiv under sex ). I dag var det slet ikke på samme måde, trak sig lidt væk, måtte ikke røre så meget ved hendes bryster osv.

Jeg havde forespurgt inden om hun ville iklæde sig noget bestemt, hvilket hun bekræftede, men det var åbenbart glemt da jeg kom. De andre piger der plejer nu fint at efterleve det.

Sidste del af akten tog jeg hende bagfra, og jeg var stadig ved at pumpe det sidste ud da hun trækker sig ud af mig og finder papir til kondom, lidt flad fornemmelse. Jeg får et ekstra stykke papir til at tørre det sidste og smider det selv ud i skraldespanden, jeg kan så også se at jeg ikke er den eneste der har været der, hold op der var top på af papir og kondomer.

Det var ikke som sådan en dårlig oplevelse i dag, men den var bestemt ikke helt oppe på niveau som sidste gang. Jeg er lidt i tvivl om det bliver Elena igen, med alle de dejlige piger der er på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, 1 time siden:

Har endnu engang haft fornøjelsen af denne utrolig flotte pige.

Hun var helt sikker helt i top blandt de oplevelser jeg har haft sidst jeg besøgte hende. Denne gang må jeg dog sige at jeg ikke er helt oppe og ringe på samme måde. Ja hun er sød, smuk, meeeen hun virkede ikke helt som om lysten var til ret meget i dag.

Sidst jeg mødte hende var hun overalt på min krop, og jeg havde stort set fri adgang til hendes ( jeg er som person meget aktiv under sex ). I dag var det slet ikke på samme måde, trak sig lidt væk, måtte ikke røre så meget ved hendes bryster osv.

Jeg havde forespurgt inden om hun ville iklæde sig noget bestemt, hvilket hun bekræftede, men det var åbenbart glemt da jeg kom. De andre piger der plejer nu fint at efterleve det.

Sidste del af akten tog jeg hende bagfra, og jeg var stadig ved at pumpe det sidste ud da hun trækker sig ud af mig og finder papir til kondom, lidt flad fornemmelse. Jeg får et ekstra stykke papir til at tørre det sidste og smider det selv ud i skraldespanden, jeg kan så også se at jeg ikke er den eneste der har været der, hold op der var top på af papir og kondomer.

Det var ikke som sådan en dårlig oplevelse i dag, men den var bestemt ikke helt oppe på niveau som sidste gang. Jeg er lidt i tvivl om det bliver Elena igen, med alle de dejlige piger der er på stedet.

Good evening dear.  Thank you for your feedback. In any case, I’m always interested to hear any answer, as this is the best experience for the future.  I apologize for today's meeting and all the inconvenience for you.  I will take into account and hope you will enjoy our meeting next time.  Best wishes.  Elena.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 1 time siden:

Det er ikke sikkert hun er så tosset med stanken af fiskere og fisk B)

Nu er det ikke fisk mere men penge det lugter af i Esbjerg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234

Godaften! 

Så er jeg også lige hjemvendt fra Elena efter andet besøg denne uge. 

Jeg havde lige inden jeg tog afsted læst MrLovaLovas anmeldelse og blev lidt nervøs for at det ikke ville være den samme fantastiske oplevelse som i tirsdag. 

Den nervøsitet blev dog hurtig sat til skam, da Elena genkendende kom ind med et stort smil og krammede mig :D 

Jeg havde endnu en fuldstændig fantastisk oplevelse og havde lidt mere overskud denne gang til snakke med hende.

Elenas engelsk er faktisk noget bedre end jeg fik indtryk af sidst og nød virkelig at det var lidt mere personligt denne gang.

Hun gav en virkelig lækker GFE og timen gik alt for hurtig!

På vej ud fik jeg et kram og et kys i døren, samt en bekymret kommentar over at min jakke var for tynd til denne årstid :) 

Elena er den først GP jeg har været ved, så har ikke så meget at holde det op i mod, men jeg gik derfra  med selvtilliden i top og jeg kan ikke få smilet af mine læber :D 

Håber virkelig hun kommer tilbage i det nye år!

-Martin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin1234 skrev, den 6.12.2019 at 21:57:

Godaften! 

Så er jeg også lige hjemvendt fra Elena efter andet besøg denne uge. 

Jeg havde lige inden jeg tog afsted læst MrLovaLovas anmeldelse og blev lidt nervøs for at det ikke ville være den samme fantastiske oplevelse som i tirsdag. 

Den nervøsitet blev dog hurtig sat til skam, da Elena genkendende kom ind med et stort smil og krammede mig :D 

Jeg havde endnu en fuldstændig fantastisk oplevelse og havde lidt mere overskud denne gang til snakke med hende.

Elenas engelsk er faktisk noget bedre end jeg fik indtryk af sidst og nød virkelig at det var lidt mere personligt denne gang.

Hun gav en virkelig lækker GFE og timen gik alt for hurtig!

På vej ud fik jeg et kram og et kys i døren, samt en bekymret kommentar over at min jakke var for tynd til denne årstid :) 

Elena er den først GP jeg har været ved, så har ikke så meget at holde det op i mod, men jeg gik derfra  med selvtilliden i top og jeg kan ikke få smilet af mine læber :D 

Håber virkelig hun kommer tilbage i det nye år!

-Martin

Du bør prøve Kristina så :x eller Anna fra samme sted.... syntes virkelige de 3 polske er dejlige og jordnære 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin1234 skrev, den 6.12.2019 at 21:57:

Håber virkelig hun kommer tilbage i det nye år!

Er der nogen der har fået noget at vide omkring hvor længe den skønne Elena bliver i aarhus i denne omgang ?

Z.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Zorba skrev, for 9 minutter siden:

Er der nogen der har fået noget at vide omkring hvor længe den skønne Elena bliver i aarhus i denne omgang ?

Z.

Hun tager hjem efter søndag :/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil også give mit besyv med på smukke Elena.

Besøgte hende nok som sidste kunde søndag aften.Ringede og aftalte en 1/2 time,tungekys og superfransk. :)

Vidste ikke om jeg skulle tage afsted men efter de fine anmeldelser,måtte jeg jo finde ud af om I talte sandt.Lød lidt for godt til at være sandt....

Mødte op som aftalt (skulle lige finde adressen)..smsede til hende at jeg stod udenfor.Ville nødig ses af folk,der gik forbi..

Mutter lukkede mig ind,ville tage sko af men hun sagde det var ok og viste mig værelset.Hun var nu meget sød og slet ikke skræmmende..

Kort efter kom Elena ind af døren..WOOW!

Det med at hun holder øjenkontakt...ooohh yeah!!

Bad mig tage et bad,sagde jeg lige havde været i bad men ok,no problem. :)

Kom op og vi afregnede..Havde spurgt til græsk,men kunne hun ikke...Hun var nok for øm.Hun nikkede.

Næste gang.

Hun var over mig med det samme...Kys,kram,berøringer...mmm..

Tøjet røg stille af og jeg blev smidt ned på sengen...

Kys..tungekys...Bløde dejlige bryster...Hun startede med at kæle for min pik...

Jeg lå og nyd det...Om hun kan sutte pik godt......åååh ja...Ja tak. :D

Lidt hånd og superfransk..Dejlige bløde sug,slik m.m.Bad hende vende sig i en 69 er...Sikke et syn!!

Hun fik en ordentlig tur med tunge og fingre..Hun var vist meget følsom...Hun nød det!

Så på med gummi og jeg blev redet..masserede clit imens...tror hun ku li det..Ja at ride mestrer hun også.Tog på hendes dejlige bryster imens med kys ind i mellem..

Hun spurgte om jeg ville doggy....sagde missionær i stedet...Havde øjenkontakt...støn,vred sig...nød det... :)

Hun er godt nok snæver i missen...uhmmm.Tror hun kom,da der blev ganske fugtigt dernede på et tidspunkt..

Tiden gik....Spurgte hvor lang tid tilbage...5-6 min...fortsatte lidt og kom så oppe i hende..Fantastisk følelse..

Og jeg har prøvet en del i min tid.

Vi kyssede lidt bagefter....Hun snakker fint engelsk...kan også lidt Polske gloser...Hjælper alt sammen.He he.

Så ville jeg tage mit tøj på....men så skete noget uventet!!

Hun tog på min pik i underbukserne og sagde hun ville have mere...Huh?Blev da glad men var jo lige kommet...Sf.

Mente jo tiden var gået m.m. "Stay all night" sagde hun så...Jeg blev helt paf men gladeligt overrasket samme tid...

Måske næste gang,sagde jeg tilbage...Fulgte mig til døren hvor vi kyssede og krammede hinanden...Hold da op,det var en på opleveren...Waauw.

Det med badet,hendes udseende,væremåde,øjenkontakt m.m. Passer bogstaveligt,hvad I andre har skrevet.Jo jeg fik også lyst til bare at tage hende med hjem. Loool.

Elena,23 år,167 cm høj fra Polen.....I will be back! ;) 

 

Redigeret af Pikken 69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Pikken 69 skrev, for 47 minutter siden:

Vil også give mit besyv med på smukke Elena.

Besøgte hende nok som sidste kunde søndag aften.Ringede og aftalte en 1/2 time,tungekys og superfransk. :)

Vidste ikke om jeg skulle tage afsted men efter de fine anmeldelser,måtte jeg jo finde ud af om I talte sandt.Lød lidt for godt til at være sandt....

Mødte op som aftalt (skulle lige finde adressen)..smsede til hende at jeg stod udenfor.Ville nødig ses af folk,der gik forbi..

Mutter lukkede mig ind,ville tage sko af men hun sagde det var ok og viste mig værelset.Hun var nu meget sød og slet ikke skræmmende..

Kort efter kom Elena ind af døren..WOOW!

Det med at hun holder øjenkontakt...ooohh yeah!!

Bad mig tage et bad,sagde jeg lige havde været i bad men ok,no problem. :)

Kom op og vi afregnede..Havde spurgt til græsk,men kunne hun ikke...Hun var nok for øm.Hun nikkede.

Næste gang.

Hun var over mig med det samme...Kys,kram,berøringer...mmm..

Tøjet røg stille af og jeg blev smidt ned på sengen...

Kys..tungekys...Bløde dejlige bryster...Hun startede med at kæle for min pik...

Jeg lå og nyd det...Om hun kan sutte pik godt......åååh ja...Ja tak. :D

Lidt hånd og superfransk..Dejlige bløde sug,slik m.m.Bad hende vende sig i en 69 er...Sikke et syn!!

Hun fik en ordentlig tur med tunge og fingre..Hun var vist meget følsom...Hun nød det!

Så på med gummi og jeg blev redet..masserede clit imens...tror hun ku li det..Ja at ride mestrer hun også.Tog på hendes dejlige bryster imens med kys ind i mellem..

Hun spurgte om jeg ville doggy....sagde missionær i stedet...Havde øjenkontakt...støn,vred sig...nød det... :)

Hun er godt nok snæver i missen...uhmmm.Tror hun kom,da der blev ganske fugtigt dernede på et tidspunkt..

Tiden gik....Spurgte hvor lang tid tilbage...5-6 min...fortsatte lidt og kom så oppe i hende..Fantastisk følelse..

Og jeg har prøvet en del i min tid.

Vi kyssede lidt bagefter....Hun snakker fint engelsk...kan også lidt Polske gloser...Hjælper alt sammen.He he.

Så ville jeg tage mit tøj på....men så skete noget uventet!!

Hun tog på min pik i underbukserne og sagde hun ville have mere...Huh?Blev da glad men var jo lige kommet...Sf.

Mente jo tiden var gået m.m. "Stay all night" sagde hun så...Jeg blev helt paf men gladeligt overrasket samme tid...

Måske næste gang,sagde jeg tilbage...Fulgte mig til døren hvor vi kyssede og krammede hinanden...Hold da op,det var en på opleveren...Waauw.

Det med badet,hendes udseende,væremåde,øjenkontakt m.m. Passer bogstaveligt,hvad I andre har skrevet.Jo jeg fik også lyst til bare at tage hende med hjem. Loool.

Elena,23 år,167 cm høj fra Polen.....I will be back! ;) 

 

 

Må inderømme at jeg bliver en smule jaloux da jeg læste det sidste :D 

At blive tilbudt at tilbringe en nat eller bare ekstra tid med Elena ligger langt oppe på min ønskeliste :) 

Men jeg må jo bare oppe mig til næste gang og får det tilpasset til fyraften ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Pikken 69 skrev, 1 time siden:

Vil også give mit besyv med på smukke Elena.

Besøgte hende nok som sidste kunde søndag aften.Ringede og aftalte en 1/2 time,tungekys og superfransk. :)

Vidste ikke om jeg skulle tage afsted men efter de fine anmeldelser,måtte jeg jo finde ud af om I talte sandt.Lød lidt for godt til at være sandt....

Mødte op som aftalt (skulle lige finde adressen)..smsede til hende at jeg stod udenfor.Ville nødig ses af folk,der gik forbi..

Mutter lukkede mig ind,ville tage sko af men hun sagde det var ok og viste mig værelset.Hun var nu meget sød og slet ikke skræmmende..

Kort efter kom Elena ind af døren..WOOW!

Det med at hun holder øjenkontakt...ooohh yeah!!

Bad mig tage et bad,sagde jeg lige havde været i bad men ok,no problem. :)

Kom op og vi afregnede..Havde spurgt til græsk,men kunne hun ikke...Hun var nok for øm.Hun nikkede.

Næste gang.

Hun var over mig med det samme...Kys,kram,berøringer...mmm..

Tøjet røg stille af og jeg blev smidt ned på sengen...

Kys..tungekys...Bløde dejlige bryster...Hun startede med at kæle for min pik...

Jeg lå og nyd det...Om hun kan sutte pik godt......åååh ja...Ja tak. :D

Lidt hånd og superfransk..Dejlige bløde sug,slik m.m.Bad hende vende sig i en 69 er...Sikke et syn!!

Hun fik en ordentlig tur med tunge og fingre..Hun var vist meget følsom...Hun nød det!

Så på med gummi og jeg blev redet..masserede clit imens...tror hun ku li det..Ja at ride mestrer hun også.Tog på hendes dejlige bryster imens med kys ind i mellem..

Hun spurgte om jeg ville doggy....sagde missionær i stedet...Havde øjenkontakt...støn,vred sig...nød det... :)

Hun er godt nok snæver i missen...uhmmm.Tror hun kom,da der blev ganske fugtigt dernede på et tidspunkt..

Tiden gik....Spurgte hvor lang tid tilbage...5-6 min...fortsatte lidt og kom så oppe i hende..Fantastisk følelse..

Og jeg har prøvet en del i min tid.

Vi kyssede lidt bagefter....Hun snakker fint engelsk...kan også lidt Polske gloser...Hjælper alt sammen.He he.

Så ville jeg tage mit tøj på....men så skete noget uventet!!

Hun tog på min pik i underbukserne og sagde hun ville have mere...Huh?Blev da glad men var jo lige kommet...Sf.

Mente jo tiden var gået m.m. "Stay all night" sagde hun så...Jeg blev helt paf men gladeligt overrasket samme tid...

Måske næste gang,sagde jeg tilbage...Fulgte mig til døren hvor vi kyssede og krammede hinanden...Hold da op,det var en på opleveren...Waauw.

Det med badet,hendes udseende,væremåde,øjenkontakt m.m. Passer bogstaveligt,hvad I andre har skrevet.Jo jeg fik også lyst til bare at tage hende med hjem. Loool.

Elena,23 år,167 cm høj fra Polen.....I will be back! ;) 

 

Du skriver du blev tilbudt hele natten, men sagde nej, du får aldrig sådan et tilbud igen af en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 21 minutter siden:

Du skriver du blev tilbudt hele natten, men sagde nej, du får aldrig sådan et tilbud igen af en GP.

Wanna bet? ;)

Desuden skulle hun jo tidligt hjem næste dag og jeg skulle noget andet. :)

Måske hun bare sagde det i sjov,men det kan hun selv kommenterer på,hvis Elena læser med her. :)

Skal ihvertfald tilbringe længere tid med hende næste gang i Jan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wait what???? :eek::eek::eek: waooo F..k du er et heldig man.. gad det var mig, gad nu også godt med Kristina ^_^ det må gå i bogen once in a lifetime for mig hvis jeg skulle præsenteres for dette ^_^:wink: 

skidt være med at man skulle hjem tidligt, men ligefrem at få lov at tilbringe 5-7 timer med dem uden at skal “tænke på tiden”, puha det vil være himmelsk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...