Hop til indhold
Guest MichSims

GP alder og retoucherede billeder

Recommended Posts

Jeg ved ikke om det kræver “nosser” at sige nej tak, også begrunde hvorfor, feks helt tydelig forkert alder, misvisende billeder eller fake billeder - for derefter vende om og gå igen. Men så må jeg konstaterer, at jeg så har nosser!

Jeg nægter at støtte op om snyd og bedrag. Jeg bliver både skuffet og sur, og ville blive edderspændt gal på mig selv, hvis jeg ikke vendte om. Jeg fortæller i reglen også, at jeg skriver en anmeldelse af hende herinde. 

Det er sjældent at jeg bliver forsøgt snydt. Både fordi jeg laver lidt forarbejde, bla bruger jeres anmeldelser herinde. Tjekker for stjålne billeder. Desuden køber jeg oftest sex de samme steder, hvor jeg ved tingene stemmer med det annoncerede. Desuden er jeg nok mere til SB segmentet, hvor jeg sjældent støder på direkte fakes og misvisende annoncer/piger. 

I øvrigt fik jeg solgt min Porsche jeg annoncerede med for noget tid siden. Men har haft en farlig hus med køberen siden købet. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 38 minutter siden:

Jeg ved ikke om det kræver “nosser” at sige nej tak, også begrunde hvorfor, feks helt tydelig forkert alder, misvisende billeder eller fake billeder - for derefter vende om og gå igen. Men så må jeg konstaterer, at jeg så har nosser!

Jeg nægter at støtte op om snyd og bedrag. Jeg bliver både skuffet og sur, og ville blive edderspændt gal på mig selv, hvis jeg ikke vendte om. Jeg fortæller i reglen også, at jeg skriver en anmeldelse af hende herinde. 

Det er sjældent at jeg bliver forsøgt snydt. Både fordi jeg laver lidt forarbejde, bla bruger jeres anmeldelser herinde. Tjekker for stjålne billeder. Desuden køber jeg oftest sex de samme steder, hvor jeg ved tingene stemmer med det annoncerede. Desuden er jeg nok mere til SB segmentet, hvor jeg sjældent støder på direkte fakes og misvisende annoncer/piger. 

I øvrigt fik jeg solgt min Porsche jeg annoncerede med for noget tid siden. Men har haft en farlig hus med køberen siden købet. ;-) 

Sjovt med din lille kommentar ang Porsche 

Tænker ... Lidt irrelevant

Men men ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 9 timer siden:

Hvad er snyd = ?

Når man stort set ikke kan se en lighed imellem billederne og virkeligheden. F.eks. hvis hun er over fem år ældre end billederne, billederne er af en anden person, eller billederne er så retoucherede at det lige så godt kunne have været en anden.

Jeg har ikke noget imod at man får rettet et par skønheds fejl på sine billeder, men man skal lige tænke over hvornår nok er nok.

Er du blevet 30, men dit billede fra 25 stadig er vellignende, så tillykke med de gode gener, men det er der nu de færreste af os der gør. Med de færreste, så mener jeg: hvis du selv mener det, så er det ikke korrekt, men hvis alle omkring dig fortæller det til dig med jævne mellemrum, uden at du selv hinter til det, så er det måske sandt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MichSims skrev, for 18 timer siden:

Emnet har været oppe at vende adskillige gange men nu har jeg selv oplevet forskellen på forventninger og virkelighed.

en dansk klinik reklamerer med en flot pige midt i trediverne, og virkeligheden er så en dame på 50+ som ganske vist er pæn for sin alder, men slet ikke hvad hjemmesiden havde lovet.

jeg har ikke nerve til at sige nej tak til at købe sex med en pige når jeg står ansigt til ansigt med hende, så jeg tog alligevel chancen med hende og havde en ok oplevelse. Jeg kunne bare slet ikke distrahere fra at det slet ikke var hvad jeg havde sat næsen op efter. 

er det helt urimeligt at forvente klinikkerne er lidt mere retvisende i forhold til pigens alder og udseende? Jeg ved godt at yngre piger sikkert tiltrækker flere gæster, men skuffelser skræmmer vel også mulige stamgæster væk?

for mit eget vedkommende vil jeg ikke besøge denne klinik igen.

Jeg er ked af at høre om din dårlige oplevelse. Selv arbejder jeg på en af Københavns velrenomerede klinikker, og kender derfor til problematikken, som du tager op i dit indlæg. At du ikke vil besøge klinikken igen er ærgerligt, for en af de andre piger kunne måske lige være hende, som du fik en fantastisk oplevelse med.

Mit råd til dig er: kom ned og hils på de piger, der er der. Så kan du tage stilling til, om hende du planlægger at besøge er, som du forventer. Ellers kan du sige nej til telefondamen, når hun spørger, hvem af pigerne du har lyst til. Herefter kan du tage hjem uden at have brugt en masse penge på en utilfredsstillende oplevelse. Der kan selvfølgelig godt være lidt ventetid før pigerne kommer ind og hilser, men det er i det store billede bedre end, at du får en dårlig oplevelse. 

Mit råd er generelt, for jeg har selvfølgelig dyb respekt for, hvis du ikke har lyst til at komme det pågældende sted igen. 

Knus

Anna 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er ked af at høre om din dårlige oplevelse. Selv arbejder jeg på en af Københavns velrenomerede klinikker, og kender derfor til problematikken, som du tager op i dit indlæg. At du ikke vil besøge klinikken igen er ærgerligt, for en af de andre piger kunne måske lige være hende, som du fik en fantastisk oplevelse med.

Hej og god fredag @Anna - fræk og sexet

Du skriver selv jeg citere lige. "Selv arbejder jeg på en af Københavns velrenomerede klinikker, og kender derfor til problematikken, som du tager op i dit indlæg" Kunne man så ikke tage en snak på det sted du arb. Om, at ændre den praksis med Retoucherede billeder, alder osv. Og derved. reklamere med, at i ikke lyver med alder og billeder. Så tror jeg der kommer mere ærlighed på stedet. Og rygtes det. Vil der nok også komme flere kunder. Har stedet først et dårligt ry. Så lukker det stille og roligt. Branchen, har jo et blakket ry. mht. Alder, fake billeder osv. Men ved, at ændre den praksis. Tror jeg på det, kan mærkes. 

Jeg ved ikke om det, er det samme sted du arb. Som Trådstarter, har været på. Men forstår bestemt, hans frustration. Jeg forstår bestemt også godt pigerne, hvis der på deres billeder er fjernet tattoo, Og specielle kendetegn. Men kan så ikke forstå billederne, skal  fakes så meget. At kroppen ligner marcipanhud, eller brysterne lige pludselig er blevet en skål større, ja eller kroppen ikke ligner virkeligheden.. 

Anna - fræk og sexet skrev, for 23 minutter siden:

Mit råd til dig er: kom ned og hils på de piger, der er der. Så kan du tage stilling til, om hende du planlægger at besøge er, som du forventer. Ellers kan du sige nej til telefondamen, når hun spørger, hvem af pigerne du har lyst til. Herefter kan du tage hjem uden at have brugt en masse penge på en utilfredsstillende oplevelse. Der kan selvfølgelig godt være lidt ventetid før pigerne kommer ind og hilser, men det er i det store billede bedre end, at du får en dårlig oplevelse. 

Nu spørger jeg måske uvidende. At komme på klinik, er ikke min spidskompetence. Men, hvor mange steder, vil i virkeligheden være interesseret i, at mænd kommer for at se pigerne, for så bare gå igen. Hvis pigerne ikke, er interessante nok i mændenes øjne. Det, kunne da blive et værre tidsspilde for jer piger. Og tror da heller ikke det, er det mest motiverende. At gå ind til en mand. Der så rejser sig for at gå. Med ordene "billeder og alder passer jo ikke" 

Har, skrevet i et anden tråd. At for, at få de falske billeder væk fra det ene og andet sted. Ja så bør man gå igen, uanset hvor liderlig en mand er. På et tidspunkt. Vil stederne/pigerne vel ændre den praksis. Ting tager tid. Men det er vel i alles interesse, at få en god forretning. 

God weekend derude. Nyd solen, varmen og de gode oplevelser.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims
Anna - fræk og sexet skrev, for 42 minutter siden:

Mit råd til dig er: kom ned og hils på de piger, der er der. Så kan du tage stilling til, om hende du planlægger at besøge er, som du forventer. Ellers kan du sige nej til telefondamen, når hun spørger, hvem af pigerne du har lyst til. Herefter kan du tage hjem uden at have brugt en masse penge på en utilfredsstillende oplevelse. Der kan selvfølgelig godt være lidt ventetid før pigerne kommer ind og hilser, men det er i det store billede bedre end, at du får en dårlig oplevelse. 

Tak for dit svar :) jeg fik ikke mulighed for at tale med telefonpigen efter at have mødt pigen. Hun blev sendt ind som den eneste og vi skulle ved første møde aftale hvad der skulle ske. En evt afvisning skulle altså ske ansigt til ansigt og det dur jeg altså bare ikke til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 1 minut siden:

Hej og god fredag @Anna - fræk og sexet

Du skriver selv jeg citere lige. "Selv arbejder jeg på en af Københavns velrenomerede klinikker, og kender derfor til problematikken, som du tager op i dit indlæg" Kunne man så ikke tage en snak på det sted du arb. Om, at ændre den praksis med Retoucherede billeder, alder osv. Og derved. reklamere med, at i ikke lyver med alder og billeder. Så tror jeg der kommer mere ærlighed på stedet. Og rygtes det. Vil der nok også komme flere kunder. Har stedet først et dårligt ry. Så lukker det stille og roligt. Branchen, har jo et blakket ry. mht. Alder, fake billeder osv. Men ved, at ændre den praksis. Tror jeg på det, kan mærkes. 

Jeg ved ikke om det, er det samme sted du arb. Som Trådstarter, har været på. Men forstår bestemt, hans frustration. Jeg forstår bestemt også godt pigerne, hvis der på deres billeder er fjernet tattoo, Og specielle kendetegn. Men kan så ikke forstå billederne, skal  fakes så meget. At kroppen ligner marcipanhud, eller brysterne lige pludselig er blevet en skål større, ja eller kroppen ikke ligner virkeligheden.. 

Nu spørger jeg måske uvidende. At komme på klinik, er ikke min spidskompetence. Men, hvor mange steder, vil i virkeligheden være interesseret i, at mænd kommer for at se pigerne, for så bare gå igen. Hvis pigerne ikke, er interessante nok i mændenes øjne. Det, kunne da blive et værre tidsspilde for jer piger. Og tror da heller ikke det, er det mest motiverende. At gå ind til en mand. Der så rejser sig for at gå. Med ordene "billeder og alder passer jo ikke" 

Har, skrevet i et anden tråd. At for, at få de falske billeder væk fra det ene og andet sted. Ja så bør man gå igen, uanset hvor liderlig en mand er. På et tidspunkt. Vil stederne/pigerne vel ændre den praksis. Ting tager tid. Men det er vel i alles interesse, at få en god forretning. 

God weekend derude. Nyd solen, varmen og de gode oplevelser.

KK

Vi vil gerne have, at mændene kommer og hilser. Der er (heldigvis) meget få tilfælde, hvor mænd er useriøse og kommer “for at se giraffen”. Men hellere det, end at der gives dårlige oplevelser. 

Jeg ved ikke, om det er samme sted, der er tale om, da navnet på klinikken ikke nævnes. Så jeg udtaler mig generelt. De fotoshoppede billeder/ gamle billeder kan være problematisk. Selv har jeg billeder fra februar måned. Det eneste ændrede er, at jeg har lyst hår nu. Og jeg tager nye billeder hvert år. Jeg lægger også vægt på, at de er realistiske, selv om branchen er meget glad for fotoshop. Det gør jeg af den årsag, at jeg ikke ønsker, at gæster går, fordi de slet ikke kan genkende mig. At andre har en anden moral kan jeg ikke ændre. Men det kan altid tages op på stederne, hvilket det også jævnligt bliver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MichSims skrev, for 1 minut siden:

Tak for dit svar :) jeg fik ikke mulighed for at tale med telefonpigen efter at have mødt pigen. Hun blev sendt ind som den eneste og vi skulle ved første møde aftale hvad der skulle ske. En evt afvisning skulle altså ske ansigt til ansigt og det dur jeg altså bare ikke til. 

Det forstår jeg fuldt ud. Sker det en anden gang, så bed om at tale med telefondamen. Hvilket er helt normalt, og skaber ikke dårlig stemning. Så kan du sige, hvad der skal siges til hende, og ikke til pigen. Håber din næste oplevelse, hvor den så bliver, vil være meget bedre:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Anna - fræk og sexet

Anna - fræk og sexet skrev, for 3 minutter siden:

Vi vil gerne have, at mændene kommer og hilser. Der er (heldigvis) meget få tilfælde, hvor mænd er useriøse og kommer “for at se giraffen”. Men hellere det, end at der gives dårlige oplevelser. 

Ok ja som sagt. Er det ikke klinikker, jeg frekventere. Så det, er godt, der ikke er mange. Der bare kommer for, at se giraffen. Men enig i, at det er bedre end dårlige oplevelser.

Anna - fræk og sexet skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ved ikke, om det er samme sted, der er tale om, da navnet på klinikken ikke nævnes. Så jeg udtaler mig generelt. De fotoshoppede billeder/ gamle billeder kan være problematisk. Selv har jeg billeder fra februar måned. Det eneste ændrede er, at jeg har lyst hår nu. Og jeg tager nye billeder hvert år. Jeg lægger også vægt på, at de er realistiske, selv om branchen er meget glad for fotoshop. Det gør jeg af den årsag, at jeg ikke ønsker, at gæster går, fordi de slet ikke kan genkende mig. At andre har en anden moral kan jeg ikke ændre. Men det kan altid tages op på stederne, hvilket det også jævnligt bliver. 

Ja synes bestemt også de photoshoppede billeder er et kæmpe udfordring og problem. Hvor, jeg mener der burde gøres noget ved det. Og ja der, har i piger/kvinder jo magten til, at ændre det. Om billeder er 1 år gamle, eller pigen, har skiftet hårfarve. Tror jeg ikke udgør nogen forskel.  Men tror flertallet af mænd. Er så trætte af fake billeder, vægt, alder og ikke mindst det bedrag. Når de ser en helt anden kvinde end, det billede de faktisk kom for at mødes med. Og glad for du, har en god moral så du ikke lyver med billeder. Men ved at italesætte det og nævne det på stederne så, kan du være med til, at stederne og pigerne. Får den samme moral. Som i sidste ende, er til glæde både for stedet, dig, og de andre piger. Ja jeg, mener pigerne bestemt selv skal, bestemme hvilke billeder der kommer på stedets hjemmeside, Så, kan i jo højne moralen. 

God fredag

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 6 minutter siden:

Hej @Anna - fræk og sexet

Ok ja som sagt. Er det ikke klinikker, jeg frekventere. Så det, er godt, der ikke er mange. Der bare kommer for, at se giraffen. Men enig i, at det er bedre end dårlige oplevelser.

Ja synes bestemt også de photoshoppede billeder er et kæmpe udfordring og problem. Hvor, jeg mener der burde gøres noget ved det. Og ja der, har i piger/kvinder jo magten til, at ændre det. Om billeder er 1 år gamle, eller pigen, har skiftet hårfarve. Tror jeg ikke udgør nogen forskel.  Men tror flertallet af mænd. Er så trætte af fake billeder, vægt, alder og ikke mindst det bedrag. Når de ser en helt anden kvinde end, det billede de faktisk kom for at mødes med. Og glad for du, har en god moral så du ikke lyver med billeder. Men ved at italesætte det og nævne det på stederne så, kan du være med til, at stederne og pigerne. Får den samme moral. Som i sidste ende, er til glæde både for stedet, dig, og de andre piger. Ja jeg, mener pigerne bestemt selv skal, bestemme hvilke billeder der kommer på stedets hjemmeside, Så, kan i jo højne moralen. 

God fredag

KK

Helt og aldeles enig med dig. Jeg tager også dette op med stedet mandag, når jeg er på vagt. 

Knus og god fredag

Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes der er tendens til at trække tøffelheltkortet herinde. Havde det været en udenlandsk pige var hun blevet udstillet med link til annoncen og den sygeste anmeldelse uden filter, mens der står et heppekor med klappepølser og råber "køb dansk". Men når det ikke helt går som præsten prædiker hos en dansk pige, bliver det en generel betragtning. Grow a pair!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, 1 time siden:

Helt og aldeles enig med dig. Jeg tager også dette op med stedet mandag, når jeg er på vagt. 

Knus og god fredag

Anna

Jeg vil da lige indskyde, jeg har ikke oplevet det store omkring fake billeder og 'snyd' med alderen, inde på jeres sted.
Jeg har besøgt tre piger derinde, og alder og billeder passede såmænd meget godt.
Een enkelt detalje, jeg har bemærket et par gange, er at der er en tendens til at 'fotoshoppe' så pigen får en hvepsetalje .. og det forstår jeg ikke ... 
Jeg tror man forveksler 'smuk' og 'sexet' ... 
En krop, der er en anelse buttet, og ikke a-l-t for perfekt, ér mere sexet . det tror jeg egentlig vi er mange der synes ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 55 minutter siden:

Jeg vil da lige indskyde, jeg har ikke oplevet det store omkring fake billeder og 'snyd' med alderen, inde på jeres sted.
Jeg har besøgt tre piger derinde, og alder og billeder passede såmænd meget godt.
Een enkelt detalje, jeg har bemærket et par gange, er at der er en tendens til at 'fotoshoppe' så pigen får en hvepsetalje .. og det forstår jeg ikke ... 
Jeg tror man forveksler 'smuk' og 'sexet' ... 
En krop, der er en anelse buttet, og ikke a-l-t for perfekt, ér mere sexet . det tror jeg egentlig vi er mange der synes ... 

Vi har heller ikke et problem inde hos os, hvilket jeg gerne vil påpege. Men jeg kender til problematikken, da gæsterne nogle gange fortæller om dårlige oplevelser andre stedet. Derfor kommer de hos os, for stedet har eksisteret i ca 20 år, og det kan kun lade dig gøre, når tingene er i orden. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Anna - fræk og sexet skrev, for 3 timer siden:

Vi har heller ikke et problem inde hos os, hvilket jeg gerne vil påpege. Men jeg kender til problematikken, da gæsterne nogle gange fortæller om dårlige oplevelser andre stedet. Derfor kommer de hos os, for stedet har eksisteret i ca 20 år, og det kan kun lade dig gøre, når tingene er i orden. :D

Vi bruger stort set alle sammen den samme fotograf. Så jeg tror altså ikke at der er den store forskel på kvaliteten af billedernes eller pigernes kvalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 30 minutter siden:

Vi bruger stort set alle sammen den samme fotograf. Så jeg tror altså ikke at der er den store forskel på kvaliteten af billedernes eller pigernes kvalitet.

Hvis i mangler en ny fotograf, så stiller jeg gerne op:P

Kan også være tilskud til konkyliesalget 

OK.. Den sidste er meget indforstået.. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Trinetease skrev, for 46 minutter siden:

Vi bruger stort set alle sammen den samme fotograf. Så jeg tror altså ikke at der er den store forskel på kvaliteten af billedernes eller pigernes kvalitet.

jeg syntes dine billeder er en del mere lækre end alle de andres, samme fotograf eller ej, og du snyder heller ikke med alder o.s.v. <3

 

kh

Alko

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, den 1/8/2019 at 16:08:

Jeg har personligt aldrig “pyntet “ på alder jeg er dd 47 og ligger absolut ikke skjul på det hvis jeg bliver spurgt. Syntes enhver mand har ret til at vende om i døren hvis den de møder ikke er identisk med billeder eller beskrivelsen Lige så vel som at jeg selv også finder på at afvise hvis der kommer mænd til mig jeg ikke falder i hak med. Jeg kan simpelthen ikke forstå de mænd der bare blir hvis det de er blevet lovet eller har forventninger om ikke stemmer overens 

Madame Iilona har da heller ikke nogen grund til at ændre på hverken alder eller lave photoshop med Deres billeder .

med ønsket om en super dejlig dag til hele koret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Nemtøs skrev, den 1.8.2019 at 15:19:

Jeg  fatter  ingenting  af  det  behov  gp'er  har  for  at  snyde  med  deres  alder, eller  låne  billeder  eller  manipulere  så  meget  med  billeder  at  de  ikke  kan  genkendes. 

Mon  ikke  de fleste  mænd  enten  vender  om  i døren  hvis  de  forventer  én  på  25 og  de møder  en som  er  fyldt  40 år? 

Jeg  tror  på  at  der  er  mænd  til  alle  aldersgrupper - så  jeg  har  ikke  behov  for  at  lyve  om  min  alder. Det  bliver  jo  en  dårlig  oplevelse  hvis  man  ikke  får  indfriet  de  forventninger  som  man  har  som  kunde. 

Du  bør  skrive  en  anmeldelse,  hvis  du  ikke  allerede  har  gjort  det? 

Nu kyler jeg bare en bemærkning ud ikk; 

JEG tror at mange af disse piger/kvinder ser dem selv som dengang de fik taget billederne, slanke og unge. Men så er der gået 1-3-5-10år og form er vist ikke blevet vedligeholdt, de har vel fået børn, silikonen er begyndt at være lidt for gammel og har brug for udskiftning ligesom gearkassen på en bil, men pengene har ikke været der fordi de ikke har haft kunder nok eller sparet nok op til at vedligeholde sportsvognen (altså kroppen, ikk). Og hvad er nemmeste løsning?`En tur i photoshop med en der ved hvad han/hun laver, lige gøre mavsen lidt tyndere, sørge for at ens boobies sidder hvor de skal og ikke ser får fjappede ud og tilføje at man er altså stadig kun 25år, selvom man er tættere på 40 end 20. 

Det skal siges, jeg har personligt svært ved at se om en pige er 16 eller 25. Om kvinden er 28 eller 40. Men jeg er så også ligeglad hvis de er lidt ældre. Hvis jeg kan få det jeg vil have med et menneske der har entutiasme så overlever jeg nok hvis maven er lidt bamset, brysterne ikke er helt som Pamela Anderson i 20'erne og rynkerne er lidt mere tydelige.

 

Redigeret af Runaldo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SlemmeLine
Richard Kimble skrev, den 1/8/2019 at 17:08:

Jeg har endnu tilgode at møde en GP, som ikke har pyntet gevaldigt på enten alder, har anvendt 10 år gamle fotos, brugt photoshoppede billeder eller ligefrem planket dem fra nettet. Det er nærmest blevet til et grundvilkår for købere af sex. At føle sig snydt i døråbningen. Derfor har @DK fyr 34 ret når han opfordrer os til at gå igen hvis vi føles os snydt.

Så har du vist booket de forkerte. 

Der er masse af danske kvinder bl.a. på dette forum der ikke lyver om deres alder og tør vise selfies. Lad mig fremhæve de udmærkede selfietråde f.eks. @Nemtøs 's.

Knus Line.

Redigeret af SlemmeLine
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
SlemmeLine skrev, for 4 minutter siden:

Så har du vist booket de forkerte. 

Der er masse af danske kvinder bl.a. på dette forum der ikke lyver om deres alder og tør vise selfies. Lad mig fremhæve de udmærkede selfietråde f.eks. @Nemtøs 's.

Knus Line.

Du har helt ret.

Jeg har for år tilbage mødt en enkelt på Bagsværd Torv, der overdrev sin alder med hele 17 år, da jeg mødte hende (sexen var dog fremragende, så det kunne jeg se igennem fingre med), men ellers ligger det ikke til danske piger. De véd uden tvivl, at den ikke går i længden, og så er de færdige i branchen.

Anderledes er det med udenlandske trækfugle, der for en kort bemærkning kommer op og samler nogle korn for derefter at vende tilbage. De har ikke meget at miste ved at bruge falske lokkefotos og falsk lokkealder. Skulle de endelig vende tilbage, kan de let gøre det under et andet navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, den 2/8/2019 at 17:05:

Hvis i mangler en ny fotograf, så stiller jeg gerne op:P

Kan også være tilskud til konkyliesalget 

OK.. Den sidste er meget indforstået.. :rolleyes:

Jeg har modtaget din indforstået hilsen til mig, tak dejlige :wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Du har helt ret.

Jeg har for år tilbage mødt en enkelt på Bagsværd Torv, der overdrev sin alder med hele 17 år, da jeg mødte hende (sexen var dog fremragende, så det kunne jeg se igennem fingre med), men ellers ligger det ikke til danske piger. De véd uden tvivl, at den ikke går i længden, og så er de færdige i branchen.

Anderledes er det med udenlandske trækfugle, der for en kort bemærkning kommer op og samler nogle korn for derefter at vende tilbage. De har ikke meget at miste ved at bruge falske lokkefotos og falsk lokkealder. Skulle de endelig vende tilbage, kan de let gøre det under et andet navn.

Det er jeg faktisk ikke enig i, altså den del med alderen.   Jeg er så enig i, at fakebilleder er mere udbredt i den udenlandske segment.  Jeg tror at en af mine farvoritter stadig har en klinikalder på 24-29,  alt afhængig af hvor hun har vagt.  Hendes rigtig alder er 40.  Personligt er jeg også ligeglad, men set i markedsøjemed, forstår jeg simpelthen ikke, at man så ikke bare undlader at opgive alder.  Det er ingen udskrevne regler om, at man skal oplyse alder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 53 minutter siden:

Det er jeg faktisk ikke enig i, altså den del med alderen.   Jeg er så enig i, at fakebilleder er mere udbredt i den udenlandske segment.  Jeg tror at en af mine farvoritter stadig har en klinikalder på 24-29,  alt afhængig af hvor hun har vagt.  Hendes rigtig alder er 40.  Personligt er jeg også ligeglad, men set i markedsøjemed, forstår jeg simpelthen ikke, at man så ikke bare undlader at opgive alder.  Det er ingen udskrevne regler om, at man skal oplyse alder 

På nogle annoncesider skal man opgive alder, for at kunne oprette annoncen.

Redigeret af Liv
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 5 minutter siden:

På nogle annoncesider skal man opgive alder, for at kunne oprette annoncen.

Ja og sko størrelse, hvor pigerne så skriver 20 :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, den 1.8.2019 at 17:08:

Jeg har endnu tilgode at møde en GP, som ikke har pyntet gevaldigt på enten alder, har anvendt 10 år gamle fotos, brugt photoshoppede billeder eller ligefrem planket dem fra nettet. Det er nærmest blevet til et grundvilkår for købere af sex. At føle sig snydt i døråbningen. Derfor har @DK fyr 34 ret når han opfordrer os til at gå igen hvis vi føles os snydt.

 

Ergo så er du vel meget visuel, når du søger.

Men altså hvis du har gået efter de samme type billeder, så må du vel bare ændre dine billed kriterier ? 

Ja altså ikke kun dig, men også andre som er i lign. situation

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...