Hop til indhold
Guest MichSims

GP alder og retoucherede billeder

Recommended Posts

Guest MichSims

Emnet har været oppe at vende adskillige gange men nu har jeg selv oplevet forskellen på forventninger og virkelighed.

en dansk klinik reklamerer med en flot pige midt i trediverne, og virkeligheden er så en dame på 50+ som ganske vist er pæn for sin alder, men slet ikke hvad hjemmesiden havde lovet.

jeg har ikke nerve til at sige nej tak til at købe sex med en pige når jeg står ansigt til ansigt med hende, så jeg tog alligevel chancen med hende og havde en ok oplevelse. Jeg kunne bare slet ikke distrahere fra at det slet ikke var hvad jeg havde sat næsen op efter. 

er det helt urimeligt at forvente klinikkerne er lidt mere retvisende i forhold til pigens alder og udseende? Jeg ved godt at yngre piger sikkert tiltrækker flere gæster, men skuffelser skræmmer vel også mulige stamgæster væk?

for mit eget vedkommende vil jeg ikke besøge denne klinik igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplyste hun sin alder? Der er vist ingen tvivl om, at der bliver pyntet lidt på alderen i diverse annoncer. Der skal nok lægges nogle år til for at virkeligheden passer. Men det du beskriver der er nu at stramme den lidt for meget, synes jeg.

Jeg oplevede sidst jeg besøgte en GP viste det sig hun var fra Rumænien. Da det var på en af Københavns meget velrenommerede klinikker vil jeg forvente, at de skriver i vedkommendes profil, at hun ikke er dansk. Jeg havde klart indtrykket da jeg bookede tiden, at det var en dansk pige jeg ville møde. Det var det så ikke, og det blev akkurat så akavet som jeg frygtede. Jeg er heller ikke så sikker på, hun burde være i branchen. Hun lå mest og kiggede væk, og lignede en, der ville have det overstået i en fart. Jeg gik efter en halv time, selv om jeg havde betalt for en time, men vi havde intet at tale om alligevel.

Men ligesom dig er jeg heller ikke god til bare at vende om i døren når jeg møder pigen. Dvs. det vil jeg gøre en anden gang, for det bliver for dyrt i længden ikke at gøre det, når man mærker, at det slet ikke var det man havde forventet, der møder en i døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  fatter  ingenting  af  det  behov  gp'er  har  for  at  snyde  med  deres  alder, eller  låne  billeder  eller  manipulere  så  meget  med  billeder  at  de  ikke  kan  genkendes. 

Mon  ikke  de fleste  mænd  enten  vender  om  i døren  hvis  de  forventer  én  på  25 og  de møder  en som  er  fyldt  40 år? 

Jeg  tror  på  at  der  er  mænd  til  alle  aldersgrupper - så  jeg  har  ikke  behov  for  at  lyve  om  min  alder. Det  bliver  jo  en  dårlig  oplevelse  hvis  man  ikke  får  indfriet  de  forventninger  som  man  har  som  kunde. 

Du  bør  skrive  en  anmeldelse,  hvis  du  ikke  allerede  har  gjort  det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Jeg  fatter  ingenting  af  det  behov  gp'er  har  for  at  snyde  med  deres  alder, eller  låne  billeder  eller  manipulere  så  meget  med  billeder  at  de  ikke  kan  genkendes. 

Mon  ikke  de fleste  mænd  enten  vender  om  i døren  hvis  de  forventer  én  på  25 og  de møder  en som  er  fyldt  40 år? 

Jeg  tror  på  at  der  er  mænd  til  alle  aldersgrupper - så  jeg  har  ikke  behov  for  at  lyve  om  min  alder. Det  bliver  jo  en  dårlig  oplevelse  hvis  man  ikke  får  indfriet  de  forventninger  som  man  har  som  kunde. 

Du  bør  skrive  en  anmeldelse,  hvis  du  ikke  allerede  har  gjort  det? 

de færreste mænd vender i døren. men aftaler med sig selv, der bliver ikke et nr 2 besøg her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims
niels6663 skrev, for 13 minutter siden:

Oplyste hun sin alder? Der er vist ingen tvivl om, at der bliver pyntet lidt på alderen i diverse annoncer. Der skal nok lægges nogle år til for at virkeligheden passer. Men det du beskriver der er nu at stramme den lidt for meget, synes jeg.

Hjemmesiden oplyste en alder i trediverne. Jeg spurgte hende ikke, men der var ingen tvivl om at der ihvertfald skulle lægges 15 år til det oplyste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Du  bør  skrive  en  anmeldelse,  hvis  du  ikke  allerede  har  gjort  det? 

Det burde jeg måske, men jeg bryder mig ikke om at hænge nogen ud med navns nævnelse. Fra min hånd bliver det en generel betragtning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MichSims skrev, for 2 minutter siden:

Det burde jeg måske, men jeg bryder mig ikke om at hænge nogen ud med navns nævnelse. Fra min hånd bliver det en generel betragtning.

havde du set anderledes på det, hvis der var tale om en udenlandsk kvinde der blot var på gennem rejse ? .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims
sweetstone skrev, for 8 minutter siden:

havde du set anderledes på det, hvis der var tale om en udenlandsk kvinde der blot var på gennem rejse ? .

Det ved jeg ikke. Mit indlæg går på hvilken forventning man kan have til hvordan en dansk klinik præsenterer en pige kontra hvad jeg mødte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MichSims skrev, for 18 minutter siden:

Det burde jeg måske, men jeg bryder mig ikke om at hænge nogen ud med navns nævnelse. Fra min hånd bliver det en generel betragtning.

Så  kan  hun/stedet  jo  blive  ved  med  at  lyve  om  hendes  alder.  Hvis  du  ellers  er  sikker  på  din  antagelse  af  hendes  alder.  Nogen  mennesker  ældes  hurtigere  end  andre.

Alkohol, rygning  og  manglende  søvn over  længere  perioder  kan  også  have  indvirkning  på hvor hurtig  vi  ældes.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
MichSims skrev, for 31 minutter siden:

Det burde jeg måske, men jeg bryder mig ikke om at hænge nogen ud med navns nævnelse. Fra min hånd bliver det en generel betragtning.

 

MichSims skrev, for 16 minutter siden:

Det ved jeg ikke. Mit indlæg går på hvilken forventning man kan have til hvordan en dansk klinik præsenterer en pige kontra hvad jeg mødte. 

Hvis ingen mener de skal skrive anmeldelser af GPer der tydeligvis hverken lever op til deres alder eller billeder på nogen som helst måde, så er der i hvert fald ingen muligheder for at have en seriøs forventning om hvad man kan møde på en klinik via at læse anmeldelserne.  Desværre da, hvis det bliver den gængse holdning. For så er den holdning da med til at problemet bliver større og ikke mindre, hvis ingen vil skrive om det, og at flere kunder møder GPer med en alder og udseende, de ikke havde regnet med at møde. 

Det er ellers en god og for det meste relativ troværdig kilde til info om pigerne i anmeldelserne. 

På en del klinikker er billederne manipulerede så man næsten ikke kan kende pigerne. Efterhånden er jeg blevet bedre og bedre til at spotte disse billeder. Ser pigen ud til at have en helt fantastisk smuk glansfuld hud f.eks. osv, så er det manipulerede billeder. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Så  kan  hun/stedet  jo  blive  ved  med  at  lyve  om  hendes  alder.  Hvis  du  ellers  er  sikker  på  din  antagelse  af  hendes  alder.  Nogen  mennesker  ældes  hurtigere  end  andre.

Alkohol, rygning  og  manglende  søvn over  længere  perioder  kan  også  have  indvirkning  på hvor hurtig  vi  ældes.  

Jeg er sikker på min antagelse, men synes ikke det er min pligt at være politibetjent. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har personligt aldrig “pyntet “ på alder jeg er dd 47 og ligger absolut ikke skjul på det hvis jeg bliver spurgt. Syntes enhver mand har ret til at vende om i døren hvis den de møder ikke er identisk med billeder eller beskrivelsen Lige så vel som at jeg selv også finder på at afvise hvis der kommer mænd til mig jeg ikke falder i hak med. Jeg kan simpelthen ikke forstå de mænd der bare blir hvis det de er blevet lovet eller har forventninger om ikke stemmer overens 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Madame Illona skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har personligt aldrig “pyntet “ på alder jeg er dd 47 og ligger absolut ikke skjul på det hvis jeg bliver spurgt. Syntes enhver mand har ret til at vende om i døren hvis den de møder ikke er identisk med billeder eller beskrivelsen Lige så vel som at jeg selv også finder på at afvise hvis der kommer mænd til mig jeg ikke falder i hak med. Jeg kan simpelthen ikke forstå de mænd der bare blir hvis det de er blevet lovet eller har forventninger om ikke stemmer overens 

Helt enig.

Man bør gå igen. Ellers har man jo selv accepteret "aftalen" med en GP, som inderst inde slet ikke var det som man havde lyst til. Men der er skylden jo så også hos os mænd. Nok bør GPen eller klinikken have en retvisende markedsføring, men hvis hun/de ikke har og vi alligvel vælger at indgå en aftale med GPen, så er det jo vores eget valg, vi der tager. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Mon  ikke  de fleste  mænd  enten  vender  om  i døren  hvis  de  forventer  én  på  25 og  de møder  en som  er  fyldt  40 år? 

Enig enig ;) - men de 2 herrer over dig har ikke "modet" til at vende om i døren og de er nok ikke helt atypiske. Trist at det på den måde bliver sælgers marked.....

Men jeg vil opfordre alle der møder noget de ikke forventer til at sige fra eller smutte igen. Mon samme tilgang gør sig gældende hvid det er en ny bil det drejer sig om....?? Næppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lyver da tit om min alder - gp'erne tror jo altid, jeg er en knægt - lidt irriterende når man har passeret 40 :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
DK fyr 34 skrev, for 9 minutter siden:

Enig enig ;) - men de 2 herrer over dig har ikke "modet" til at vende om i døren og de er nok ikke helt atypiske. Trist at det på den måde bliver sælgers marked.....

Men jeg vil opfordre alle der møder noget de ikke forventer til at sige fra eller smutte igen. Mon samme tilgang gør sig gældende hvid det er en ny bil det drejer sig om....?? Næppe.

Jeg  giver  altid  de  mænd  som jeg har laver  aftaler  med  mulighed  for  at  sige  pænt nej tak , lige som  jeg  har  den  mulighed  inden  legen  starter. 

Ingen  der  skal  føle  sig  snydt  eller  tvunget  til  leg  med  mig  hvis  lysten  ikke  er  der  irl 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Hmmm...syntes at alder er en svært område at forholde sig til, derimod er manipulerede og forældede billeder noget lettere...alder er kun et tal, billeder er noget visuelt som man kan forholde sig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Jeg  giver  altid  de  mænd  som jeg har laver  aftaler  med  mulighed  for  at  sige  pænt nej tak , lige som  jeg  har  den  mulighed  inden  legen  starter. 

Ingen  der  skal  føle  sig  snydt  eller  tvunget  til  leg  med  mig  hvis  lysten  ikke  er  der  irl 

Fin tilgang ;) og god service....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Jeg har endnu tilgode at møde en GP, som ikke har pyntet gevaldigt på enten alder, har anvendt 10 år gamle fotos, brugt photoshoppede billeder eller ligefrem planket dem fra nettet. Det er nærmest blevet til et grundvilkår for købere af sex. At føle sig snydt i døråbningen. Derfor har @DK fyr 34 ret når han opfordrer os til at gå igen hvis vi føles os snydt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kræver mod og lyst til innovation  at ændre på de fast indgroede kutymer, processer m.v. på de danske klinikker.  I en tid, hvor flere og flere klinikker må lukke, kan det så undre mig, at man ikke har modet til at lave et par små justeringer.  

Der er en enkelt dansk klinik, der prøver at fastholde deres image "Her finder du de lækre unge piger på 21".  De fleste af disse piger, er ikke i nærheden af denne alder.  De øvrige danske klinikker har egentligt ikke samme skarpe profil, hvorfor man sagtens kunne fjerne alder, såfremt man har et problem med den rigtige alder. Ser vi på de andre segmenter, så fungere de ganske fint uden at man oplyser alder.  Nogen skrive ung, andre kvinde i sin bedste alder osv.

Det der reelt skaber den største skuffelse er nok ikke alder, men billederne.  De danske klinikker skal nu også lige have lidt pluspoint, da man ikke bruge fakebilleder. Det er så egentligt også mit indtryk, at selvom billederne er meget smukke, så kan man sagtens genkende kvinden.  Jeg er enig i, at man godt kunne skrue lidt ned for marcipanhuden m.v. 

De danske klinikker er bestemt langt mere troværdige end det øvrige markedet.  Hvis de foretog nogle små justeringer, ville de kunne opbygge en mere solid troværdighed.  Det ville jo være særdeles stærkt at kunne markedsføre sig som "Hos os fifler vi ikke med alder og billeder -  Du møder hvad du ser".

Jeg har selv en farvorit på en dansk klinik.  Billederne er en smule forskønnet, men ikke noget der betyder noget.  Til gengæld er den oplyste  alderen helt i hegnet.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om jeg vil have mod til at vende om i døren en anden gang må tiden vise @DK fyr 34 @Aros. Jeg har i hvert fald tænkt mig at gøre mit forarbejde endnu bedre, og dette var altså første gang jeg fejlede. Men i fremtiden, er jeg det mindste i tvivl vil jeg spørge ind til hende nationalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må meget gerne tænke helt bevidst "hvis hun snyder med billederne, så snyder hun også med servicen". Dem som snyder med billederne er ikke interesseret i god service, men god indtjening.

Det lyder nok lidt hårdt, men det er min erfaring, både fra herinde, og fra relaterede procedurer i mit eget felt da jeg var selvstændig erhvervsdrivende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis bare billederne var retvisende, så vil det ikke være nødvendigt at skrive alderen.

Så vil det være op til os gæster, at vælge ud fra den type vi tænder på og ikke ud fra manipulation og løgne.

Men for at nå til retvisende billeder over hele linjen, så må der vendes om I døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oprørt skrev, for 47 minutter siden:

Du må meget gerne tænke helt bevidst "hvis hun snyder med billederne, så snyder hun også med servicen". Dem som snyder med billederne er ikke interesseret i god service, men god indtjening.

Det lyder nok lidt hårdt, men det er min erfaring, både fra herinde, og fra relaterede procedurer i mit eget felt da jeg var selvstændig erhvervsdrivende.

Hvad er snyd = ?

( set ud fra din egen optik )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...