Hop til indhold
Guest MichSims

GP alder og retoucherede billeder

Recommended Posts

Liv skrev, for 24 minutter siden:

På nogle annoncesider skal man opgive alder, for at kunne oprette annoncen.

Det er rigtigt,  og det har jeg såmænd også forståelse for.  Vi taler bare undtagelser i småtingsafdelingen.   Ser man på de velrenommerede danske klinikker, så er der tale om, at man bevist oplyser forkerte aldre.  Uden at jeg skal nævne navne, så er der nogle stykker der forsøger at skabe et image om at her er alle deres  piger er 21 og 22. Fakta er at de fleste at de kvinder har børn der går i skole,  :)  Hvem gang emnet er oppe kommer diverse "syge forklaringer" som 

  • Det er mutter der mener at jeg skal være 21
  • Jeg føler mig som 21
  • Alle synes jeg ligner en på 21
  • Alle andre snyder
  • Det er for at undgå afslørring
  • osv osv

Selvfølgelig handler annoncering og markedsføring også om at stille "produktet" i et godt lys. Spørgsmålet er er så, skaber det flere kunder i biksen at oplyse en klinikalder der er væsentligt lavede end den rigtige ?   Set i en generel sammenhæng, tror jeg bare at det får rigtig mange til at tænke "Hvis der lyves omkring noget så ligegyldigt som alder, så fifles der nok også med andre ting".

Jeg tror faktisk er jeg har skrevet det mange gange "hvis man ønsker at tilbyde noget særligt eksklusivt, så medfølger der pr. automatik også større krav omkring etik,moral m.v. end hvis har en stand på en markedsplads"  

Jeg synes det er for dumt, at når man enten helt kan undlade at oplyse sådanne fakta eller bare fortælle sandheden.  Jeg er med på, at nogle bruger alder som søge kriterie. Det er så ikke mit indtryk at disse så ikke også lave søgninger på geografi m.v.   Jeg kan såmænd godt forstå, at nogle ønsker at fremkomme i flest mulige søgninger m.v.  Man ser jo samme princip omkring Geografi, ydelser m.v.  Det er så bare ikke min erfaring, at der er en direkte sammenhæng imellem at det antal man fremkommer i søgninger og antal besøg.  Det samme gør sig ej heller gældende imellem annonceklik og besøg. 

Hvis man så til gengæld antager at købernes adfærd minder meget om adfærden på diverse kærlighedsportaler, så er der bestemt belæg for at hævde, at mænd generelt søger og kigger på kvinder der er væsentligt yngre end dem selv.  Det lidt sjove er er jo at de samtidigt siger "alder er bare et tal" :)  Så jeg køber, at alderen uagtet om den passer eller ej,  har indflydelse på målgruppens gennemsnitsalder.  Så hvis en kvinde på 21 ændre sin alder til 32,  så er det nok en vis sandhedsværdi i, at gæsterne tilsvarende bliver lidt ældre, hvilket dog ikke betyder at antal besøg derved falder.

Afslutningsvis vil jeg så fremhæve, at specielt de danske eller dansktalende kvinder har en langt højere moral når det kommer til tekst og billeder, end de udenlandske.  Det er ligeledes mit indtryk, at de sætter en større ære i, at kunne levere det de skriver.  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SlemmeLine
holstebronx skrev, for 1 time siden:

Ja og sko størrelse, hvor pigerne så skriver 20 :D 

 

Småklukker lidt.....

For de af jer gentlemen der kender mig/har været i dialog med mig - er bekendt med jeg plejede at oplyse diverse mål når jeg blev spurgt. Herunder alder, vægt på dagen, bh str, numse str i bukser OG SKOSTØRRELSE ;)

Knus Line.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SlemmeLine skrev, for 59 minutter siden:

Småklukker lidt.....

For de af jer gentlemen der kender mig/har været i dialog med mig - er bekendt med jeg plejede at oplyse diverse mål når jeg blev spurgt. Herunder alder, vægt på dagen, bh str, numse str i bukser OG SKOSTØRRELSE ;)

Knus Line.

Jeg vil hellere vide hvor meget din håndtaske med indhold vejer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SlemmeLine
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil hellere vide hvor meget din håndtaske med indhold vejer :)

Ofte går jeg faktisk uden taske   - har en læbepomade og mascara i min jakkelomme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SlemmeLine skrev, Lige nu:

Ofte går jeg faktisk uden taske   - har en læbepomade og mascara i min jakkelomme :)

Må hellere anmelde dig, tror der er tale om en fake-profil :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SlemmeLine
TheVoice skrev, for 29 minutter siden:

Må hellere anmelde dig, tror der er tale om en fake-profil :D

Jeg skrev "ofte" ;) ikke altid....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...