Hop til indhold
People Pleaseren

Hvor ofte får pigerne orgasme?

Recommended Posts

anon skrev, for 25 minutter siden:

Hvor mange procent af GPerne udgør hun? 

Er der mere end et svar? 

Ikke så mange procent, men til gengæld er der fuld orgasmegaranti, hvis du besøger hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Ikke så mange procent, men til gengæld er der fuld orgasmegaranti, hvis du besøger hende.

...er der også garanti for sprøjte ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, Lige nu:

...er der også garanti for sprøjte ?

Det oplevede jeg aldrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 41 minutter siden:

...er der også garanti for sprøjte ?

at en pige sprøjter, betyder ikke hun får orgasme. Ligesom en mands ejakulation godt kan være seperat fra orgasmen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capitan skrev, for 1 time siden:

Ligesom en mands ejakulation godt kan være seperat fra orgasmen.

Nu bliver det simpelthen for teknisk til mig. Min ejakulation og orgasme hænger ganske fint sammen. Hver for sig? Naaaa. Det kursus har jeg ikke været på. 

Må nok hoppe på Tantravognen snart :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

:ph34r:   Hvis en kvinde ikke får orgasme sammen med mig, er det fordi hun faker.   :ph34r:

Nu er jeg ikke guds gave til alle kvinder, slet ikke, men det gør ikke noget. Jeg er tæt nok på!  :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Connoisseur skrev, for 48 minutter siden:

 

:ph34r:   Hvis en kvinde ikke får orgasme sammen med mig, er det fordi hun faker.   :ph34r:

Nu er jeg ikke guds gave til alle kvinder, slet ikke, men det gør ikke noget. Jeg er tæt nok på!  :P

 

Kemi spelar stor roll i det hela. Jag träffad en thaikvinna för en tid sedan och det klickade nästan direkt.

Hon är den enda kvinna som har tackat mig efter att jag givit henne två orgasmer under  behandlingen.:D

Vissa är lättare än andra så vi ska inte ta det så personligt även om jag personligen vill att kvinnan ska njuta fullt ut:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Capitan skrev, for 4 timer siden:

at en pige sprøjter, betyder ikke hun får orgasme. Ligesom en mands ejakulation godt kan være seperat fra orgasmen.

Hmmmm....det mangler jeg at opleve, men det sidste skud er heldigvis ikke affyret endnu, skal lige have konferreret med frk google.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, Lige nu:

Hmmmm....det mangler jeg at opleve, men det sidste skud er heldigvis ikke affyret endnu, skal lige have konferreret med frk google.:)

Kan hilse og sige at det med ejakulere uden at få orgasme føles fucking weird. Er jo noget nydelse og orgasme-agtigt ved de muskel-sammentrækninger der sker ved når man sprøjter, men den rigtige orgasme kom altså et lille minut senere....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Capitan skrev, for 2 minutter siden:

Kan hilse og sige at det med ejakulere uden at få orgasme føles fucking weird. Er jo noget nydelse og orgasme-agtigt ved de muskel-sammentrækninger der sker ved når man sprøjter, men den rigtige orgasme kom altså et lille minut senere....

Ok...har lige vendt emnet med det kloge hoved googi, har det noget at gøre med at det er de mandlige personer der er blevet steriliseret, som oplever det ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, Lige nu:

Ok...har lige vendt emnet med det kloge hoved googi, har det noget at gøre med at det er de mandlige personer der er blevet steriliseret, som oplever det ??

Erhm, tror mit var pga noget medicin... men er ikke 100% sikker...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en gang oplevet at komme samtidig med min tantra pige. Hun havde svær ved at holde balancen bagefter så jeg tror den var god nok.
Har ellers kun oplevet det sammen med min livspartner så det var en meget herlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JimmyChoo

Jeg har oplevet det en del gange, den ultra våde mis, de dybe vejrtrækninger og kramper i underlivet, fandme svært at fake. 

Jeg er dog holdt op med at bruge for meget tid på det, Jeg bliver jo ikke betalt for det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JimmyChoo skrev, for 2 timer siden:

Jeg har oplevet det en del gange, den ultra våde mis, de dybe vejrtrækninger og kramper i underlivet, fandme svært at fake. 

Jeg er dog holdt op med at bruge for meget tid på det, Jeg bliver jo ikke betalt for det :D

Nu ødelægger jeg lige alt, men alt dette kan fakes. Og perfektioneres. Ikke at dem du har haft har faket, just saying.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Off topic: Jeg har selv faket en gang :-o Det var simpelt hen så dårlig sex, og af nogen anledelse ville jeg ikke gøre hende ked af det så jeg  råbte "jeg kommer jeg kommer", trak mig ud og løb hurtigt ud til bruseren uden at blive afslørret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var det populært at gå til "latterklub" for nogle år siden. Deres motto var "fake it untill you make it". Man skulle altså lade som om man grinte i kor med de andre, og lige pludselig grinte man virkeligt. Jeg ved nu selvfølgelig ikke hvor meget latter og orgasme har med hinanden at gøre.

Hvis pigen så i øvrigt kan give et ordentligt show tager det jo ikke noget fra min oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke hvor den mistro til at Gpére nyder sex kommer fra ? Sidst jeg var sammen med en, forklarede hun det meget godt. "Hvis ikke jeg lader mig selv nyde det, så ender det med at gøre ondt" 

Så ja de får da orgasmer. Men selvfølgelig ikke hver gang. Et blowjob får kun Linda Lovelace orgasme af :D Men hvis du er opmærksom og tålmodig og lytter til hendes signaler, så er der gode chancer for at komme til at opleve hende få orgasme/orgasmer. Jeg har slet ikke lyst til at besøge en GP, hvis ikke at vi begge skal nyde akten. Jeg siger ikke nødvendigvis, at alle piger nyder deres job. Men hvis du er omhyggelig i din research og udvælger nogen af dem, der får gode anmeldelser. Så vil jeg påstå at de piger har nemt ved at nyde det og få orgasme. - Men det kræver naturligvis en indsats, nøjagtigt som hvis du slæber en pige med hjem fra byen ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Francis skrev, for 7 minutter siden:

Men det kræver naturligvis en indsats, nøjagtigt som hvis du slæber en pige med hjem fra byen ;)

Det er så gu sande ord - det er op til os selv som besøgende at pigen får en god oplevelse som hun så giver mangedobbelt igen. Men kun til dem der selv gør en indsats:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg typen, der kun kan få orgasme ved oral sex eller hvis jeg selv leger med klit- så indgår disse ikke i legen, ja så er der ingen orgasme til mig... Men til gengæld- så er der orgasme garanti hver gang ved oral sex..... Men gider simpelhen ikke fake en orgasme- sorry.....:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det korte svar HVER GANG,,, ja ok nogle piger kommer først efter anden runde altså hveranden gang ;):D:rolleyes:B), godt så 

Den sande forklaring (bare min helt egen) når DE selv lyster og ønsker dette, min erfaring siger mig at næsten ligemeget hvomeget du pleaser, slikker, kysser, nusser, møzzer og knalder dem så er det helt og 100 % op til dem hvornår de selv ønsker en orgasme. :)

Skal dog ikke kunne sige om der så en sjældent gang er en true gentleman som er virkelig dygtig, og alligevel har lykkedes med dette,, også selvom pigen som udgangspunkt IKKE ønskede at komme,,, det er vel ikke helt usandsynligt ;)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

Den sande forklaring (bare min helt egen) når DE selv lyster og ønsker dette, min erfaring siger mig at næsten ligemeget hvomeget du pleaser, slikker, kysser, nusser, møzzer og knalder dem så er det helt og 100 % op til dem hvornår de selv ønsker en orgasme. :)

Hvad er det du siger. @Hunting for beaver Er det berømte ord herinde "KEMI" Så også noget begge parter bare siger? Og citere dig lige "ligemeget hvomeget du pleaser, slikker, kysser, nusser, møzzer og knalder dem" :lol::lol::lol: Nej spøg til side.:P

Jeg er nok meget enig i. Det du, har skrevet i dit indlæg. 

God Tour De France dag :D

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...