Hop til indhold
People Pleaseren

Hvor ofte får pigerne orgasme?

Recommended Posts

petervallen skrev, for 43 minutter siden:

De får da ikke orgasmer,  men de er gode skuespillere 

Stakkels dig, så er du bare ikke stødt på de rigtige endnu.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatt

Jeg kommer kun hos piger, jeg både tænder på, kan hygge med, og som jeg kan få på glatis med orgasmer. Har ikke indtryk af, at der er forskel på hvilket tidspunkt på deres vagt man besøger dem. Men stor forskel på den enkelte piges vej til orgasme og hvor længe det tager. Tvivler på, at der er mange piger, der forsøger at holde igen, hvis der er god stemning, smil, nus og god fornemmelse for hinanden. Det er skide hyggeligt og pisse frækt - jeg elsker nøgne og søde piger!! 

Det sker at jeg støder på piger som jeg ikke formår at få til at komme - primært udenlandske piger der arbejder mange dage i træk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 30/6/2019 at 00:16:

Off topic: Jeg har selv faket en gang :-o Det var simpelt hen så dårlig sex, og af nogen anledelse ville jeg ikke gøre hende ked af det så jeg  råbte "jeg kommer jeg kommer", trak mig ud og løb hurtigt ud til bruseren uden at blive afslørret.

Kender den alt for godt :wink:

Kender jeg ikke personen, har jeg svært ved at komme.

har faldt en del gange. Er det et ONS eller købesex, er der ingen grund til at skulle forklare en vel masse. Så er det nemmere at leve op til forventningerne ved at fake en orgasme. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...