Hop til indhold

Hvor ofte får pigerne orgasme?

Featured Replies

Skrevet
petervallen skrev, for 43 minutter siden:

De får da ikke orgasmer,  men de er gode skuespillere 

Stakkels dig, så er du bare ikke stødt på de rigtige endnu.

Redigeret af Borende X

• Svar 53
  • Visninger 8.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Når jeg besøger dem, får de vel 4-5 orgasmer, mindst 

• Frække Tanja
    Frække Tanja

Jeg kan kun snakke for mig selv, men jeg får minimum 1 orgasmer hver gang jeg har sex. Og så er det fuldstændig ligegyldigt med hvem jeg har sex.  Nu kommer jeg så os nemt og hurtigt, hvor andre

• Lige så mange som der skal til at opfylde lige nøjagtigt din fantasi!  Det er vel vildt forskelligt, kommer an på humør, sexdrive, kemi med kunden, om de har sovet godt, etc. Men tror ikke du ska

Skrevet

Jeg kommer kun hos piger, jeg både tænder på, kan hygge med, og som jeg kan få på glatis med orgasmer. Har ikke indtryk af, at der er forskel på hvilket tidspunkt på deres vagt man besøger dem. Men stor forskel på den enkelte piges vej til orgasme og hvor længe det tager. Tvivler på, at der er mange piger, der forsøger at holde igen, hvis der er god stemning, smil, nus og god fornemmelse for hinanden. Det er skide hyggeligt og pisse frækt - jeg elsker nøgne og søde piger!! 

Det sker at jeg støder på piger som jeg ikke formår at få til at komme - primært udenlandske piger der arbejder mange dage i træk.

Skrevet
Bananas skrev, den 30/6/2019 at 00:16:

Off topic: Jeg har selv faket en gang :-o Det var simpelt hen så dårlig sex, og af nogen anledelse ville jeg ikke gøre hende ked af det så jeg  råbte "jeg kommer jeg kommer", trak mig ud og løb hurtigt ud til bruseren uden at blive afslørret.

Kender den alt for godt :wink:

Kender jeg ikke personen, har jeg svært ved at komme.

har faldt en del gange. Er det et ONS eller købesex, er der ingen grund til at skulle forklare en vel masse. Så er det nemmere at leve op til forventningerne ved at fake en orgasme. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.