Hop til indhold
Guest smukke Sara

Kom med alle gode råd - vind et bj

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Sjovt opslag som mange hoppede på, der har ikke været et BJ i spil, men det hav aktivitet og, smukke Sara fik brandet sit navn :) og fin happening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, den 19/6/2019 at 11:47:

Der var én der skrev tid - og det er jeg ret sikker på, er det eneste der virker. Dog skal det siges at en anden skrev sex. Jeg tilfredsstillede mig selv og fik det faktisk bedre. 

Og som skrevet, så var det skrevet i desperation og kedsomhed :rolleyes:

Vil det så sige at jeg vandt ? :biggrin:

@smukke Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
Alkoholikeren skrev, den 21.6.2019 at 09:21:

Sjovt opslag som mange hoppede på, der har ikke været et BJ i spil, men det hav aktivitet og, smukke Sara fik brandet sit navn :) og fin happening. 

Som skrevet, så var det jo skrevet i desperation og kedsomhed. Der er altså ret mange tråde herinde som er skrevet i sjov ;)

Jeg kan ikke bevise, hvilket råd der virkede bedst idet jeg ikke havde mulighed for at afprøve dem alle. Udfra den viden jeg selv besidder, er tid og søvn det der virker bedst. 

Derfor vinder Line. Såfremt hun ikke ønsker præmien, ligger Oprørt på en 2. plads og den overgår så til ham.

Jeg har vitterligt ikke behov for at "brande" mit navn, men blev faktisk glad for jeres svar. Det er rart at få omsorg når man er syg ik? :rolleyes: Håber det er ok 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
smukke Sara skrev, for 27 minutter siden:

Som skrevet, så var det jo skrevet i desperation og kedsomhed. Der er altså ret mange tråde herinde som er skrevet i sjov ;)

Jeg kan ikke bevise, hvilket råd der virkede bedst idet jeg ikke havde mulighed for at afprøve dem alle. Udfra den viden jeg selv besidder, er tid og søvn det der virker bedst. 

Derfor vinder Line. Såfremt hun ikke ønsker præmien, ligger Oprørt på en 2. plads og den overgår så til ham.

Jeg har vitterligt ikke behov for at "brande" mit navn, men blev faktisk glad for jeres svar. Det er rart at få omsorg når man er syg ik? :rolleyes: Håber det er ok 

 

Benytter  også  selv tit disse  tråde hvis  jeg  savner  gode  råd  eller  lidt  humoristiske indspark..

Og  ja  det  er  super  dejligt  med  respons. 

Meen  du  må  hellere  give det  blowjob  til  en  af  de  gode  kommentar  herinde.

Håber du  er  rask  igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
smukke Sara skrev, for 30 minutter siden:

Håber det er ok

Helt ok smukke ;) :) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt sent råd, men andre kan måske bruge det:

Læg dig i sengen under dynen. Tag et lommetørklæde vædet med Esprit de Valdemar og placer det over næse og mund, så du langsomt dulmer hen. Når du vågner vil du føle dig som ny igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
smukke Sara skrev, den ‎22‎-‎06‎-‎2019 at 12:25:

 

Derfor vinder Line. Såfremt hun ikke ønsker præmien, ligger Oprørt på en 2. plads og den overgår så til ham.

 

 

Jeg hader at hovere, men hvad sagde jeg? Hehe, Håber da at @Line c inkasserer sin gevinst, (selv om jeg har på fornemmelsen at den reelle vinder er @smukke Sara hvis hun faktisk "henter" gevinsten) !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, den 22/6/2019 at 12:25:

Som skrevet, så var det jo skrevet i desperation og kedsomhed. Der er altså ret mange tråde herinde som er skrevet i sjov ;)

Jeg kan ikke bevise, hvilket råd der virkede bedst idet jeg ikke havde mulighed for at afprøve dem alle. Udfra den viden jeg selv besidder, er tid og søvn det der virker bedst. 

Derfor vinder Line. Såfremt hun ikke ønsker præmien, ligger Oprørt på en 2. plads og den overgår så til ham.

Jeg har vitterligt ikke behov for at "brande" mit navn, men blev faktisk glad for jeres svar. Det er rart at få omsorg når man er syg ik? :rolleyes: Håber det er ok 

 

Hehe skønt endelig at vinde noget :D

Men tænker nr 2 nok får mere ud af det ind mig håber du er blevet helt frisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Line c skrev, for 10 minutter siden:

Hehe skønt endelig at vinde noget :D

Men tænker nr 2 nok får mere ud af det ind mig håber du er blevet helt frisk :)

@oprørt heldige  dig  - god  fornøjelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

OMG, jeg er blæst helt bagover.. eller bliver det :D

Jeg lægger tænkehatten i blød, så Sara ikke kommer til hverken at fortryde, eller  glemme oplevelsen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
oprørt skrev, for 4 minutter siden:

OMG, jeg er blæst helt bagover.. eller bliver det :D

Jeg lægger tænkehatten i blød, så Sara ikke kommer til hverken at fortryde, eller  glemme oplevelsen.

 

Når du har indkasseret den skønne præmie, og måske lavet et lækkert tilkøb, så kan du vel dele oplevelsen med os andre, du ved anmeldelse :) 

BH

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara

Hey,

En sød person (oprørt) har gjort opmærksom på at Erik69 (mener jeg, at han hed) nævnte tid, som et råd, før ham. 

Derfor er det selvfølgelig Erik69 der vinder. 

(Linec ønsker desværre ikke at indløse præmien)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville være specielt forkert, at snyde sig til en præmie af den her kaliber. ;)

Jeg håber Jens(Erik)69 er klar over mit offer på ærlighedens alter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du kommet ovenpå igen. Ellers vil jeg anbefale 2 store cognac inden du går i seng, så er du frisk dagen, med garanti

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...