Hop til indhold
Guest smukke Sara

Kom med alle gode råd - vind et bj

Recommended Posts

Guest smukke Sara

Åh jammer....:-|

Jeg er blevet nedlagt - desværre ikke af en mand, men af sygdom (dog ikke alvorligt). Forkølelse.

Jeg SKAL være frisk. Kom med alle de gode husmoderråd; kamillete, honning, kartoffelmel (min farmor brugte det til ALT), romtoddy osv

Hvad mere??

Dette indlæg bør ses som en blanding af desperation og kedsomhed :!:

Den der kommer med et brugbart råd, vinder et blowjob :D

Kh Sara 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Varmt vand (kogt) med citron og ingefær, har altid hjulpet herhjemme.

Det skal ikke drikkes, men gurgles og derefter spyttes ud.

Og det skal være half half citron og ingefær, derefter half half blandet med vand.

Så er du frisk imorgen ;)

God bedring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er næsten sikker på at hvis du giver mig en gratis sutter, så går det over. Og så er der samtidig afregnet for min præmie.

Skal vi give det et forsøg..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 panodiler og 1 Ipren samt 2 skud Zymelin (kan købes i håndkøb på Apoteket eller supermarked).
Og så lige et bad, så kan jeg holde mig kørende i 4-6 timer med en forkøelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
Province skrev, for 6 minutter siden:

Varmt vand (kogt) med citron og ingefær, har altid hjulpet herhjemme.

Det skal ikke drikkes, men gurgles og derefter spyttes ud.

Og det skal være half half citron og ingefær, derefter half half blandet med vand.

Så er du frisk imorgen ;)

God bedring.

Henter du ingefær til mig? Men slet ingen dårlig idé <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
variomaster skrev, for 6 minutter siden:

Er næsten sikker på at hvis du giver mig en gratis sutter, så går det over. Og så er der samtidig afregnet for min præmie.

Skal vi give det et forsøg..?

Hvor er du sød. En rigtig gentleman :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næsemidler til at dæmpe hævelse af næseslimhinden. 

Undgå rygning. 

Ingen konditræning og anden fysisk anstrængelse. 

Sov med hovedet højt. 

Måske kan du holde hovedet over et fad med varm vand og indånde dampene. 

Det er netdoktors anbefalinger. Personligt vil jeg nok slappe af, pakke mig godt og grundigt ind, se netflix eller HBO og vente på at blive frosk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Viljestyrke holder mig kørende. En forkølelse knækker mig ikke, MEN nu har jeg heller ikke et job, hvor jeg er så tæt på mine kunder, som mange GPer er :) - så jeg behøver heller ikke at være rask for at arbejde.
Jeg ved ikke om det er videnskabeligt bevist, men når jeg spiser MASSER af rå hvidløg, når jeg er syg, bliver jeg hurtigere rask. Jeg gurgler også munden i vamt saltvand (for at afhjælpe en øm hals), og så indtager jeg CBD olie.

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 1 minut siden:

Henter du ingefær til mig? Men slet ingen dårlig idé <3

Lidt langt fra Gentofte til Nordjylland, bare for at levere ingefær ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
Province skrev, for 1 minut siden:

Lidt langt fra Gentofte til Nordjylland, bare for at levere ingefær ;)

Tja okay. Fair nok :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

En pakke halls bolcher knust i vodka .

Et par stykker af dem . Og bed under dynen. Så sveder du det ud 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara

Jeg takker, nejer og bukker. Må indrømme at jeg er overrasket over alle rådene. Havde forestillet mig ting som løg under hovedpuden osv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hold dig i ro. Hvil kroppen så meget du kan. 

Spis honnig. Uden te eller andet. Bare honnig. Drik evt. citron te før og efter du har drukket den, kan du spise honning. 

Tag et meget varmt bad. 

Spis en varm hønsesuppe. 

Drik masse af væske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 18 minutter siden:

Åh jammer....:-|

Jeg er blevet nedlagt - desværre ikke af en mand, men af sygdom (dog ikke alvorligt). Forkølelse.

Jeg SKAL være frisk. Kom med alle de gode husmoderråd; kamillete, honning, kartoffelmel (min farmor brugte det til ALT), romtoddy osv

Hvad mere??

Dette indlæg bør ses som en blanding af desperation og kedsomhed :!:

Den der kommer med et brugbart råd, vinder et blowjob :D

Kh Sara 

 

Dette har altid virket fantastisk for mig. 

3 gange dagligt skal du have en kop med varmt vand og en smule natron. Det skal IKKE drikkes men derimod, skal du gurgles. Ærligt talt smagen er elendig. Men det har altid virket til at komme hurtigt over en forkølelse, hjemme hos os. 

God bedring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forkølelse er en virus, så du kan ikke gøre så meget andet end vente. Til gengæld kan man da hygge sig med Netflix (ikke chil) og noget guf samt varm kakao med flødeskum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens69 skrev, for 5 minutter siden:

Forkølelse er en virus, så du kan ikke gøre så meget andet end vente. Til gengæld kan man da hygge sig med Netflix (ikke chil) og noget guf samt varm kakao med flødeskum.

Science! It works bitches :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

her er mit råd Smukke Sara - Og det er helt gratis da jeg bor nord for København :)  Stroh rom 80% 4 deciliter, 2 spiseskefulde sukker omrøres i rommen, herefter tilsættes 6 deciliter kogende vand - det drikkses så varmt som muligt - herefter to panodiler, har du fået stoppet næse bør du gennemskylle med saltvand efter opskrift - Køb en nati kande - næsehorns kande på apoteket, under dynen med en rar varm mand dyrk en del god hed sex - og efter sex, lav endnu en rom grog som skitseret eventuelt med  30 % ekstra rom, sex igen med en rar varm mand, og efter sex rom grog som skitseret, og efter rom grog sex med en rar varm mand, ....sådan bliver du ved til du falder i søvn, når du vågner spiser du fire stor søde saftige appelsiner og tager fire panodiler - Og er du ikke rask så har det være en dejlig måde at være forkølet på, er du rask så gå glad på job :) Knuz Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det lidt varmt i vejret - så du har sikkert sovet for åbent vindue - jeg var også selv lidt snottet imorges ;-)

Men prøv, hvis du absolut skal sove for åbent vindue at tage et lille halstørklæde - eller bare et par trusser om halsen, når du sover ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her er et råd, fra en gammel inseminør, han må vide hvad han snakker om ;-) ( men nu får du rådet af mig)  du tager 3 store genstande gammel dansk, når du kan mærke varmen og dit hovede bliver rød....... så springer du under en iskold bruser,  kroppen får et chok, og du er rask :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...