Hop til indhold
Guest smukke Sara

Kom med alle gode råd - vind et bj

Recommended Posts

Det eneste råd, som virker..

Er tid.

Der er ingen fysiske måder, som får forkølelse til at forsvinde hurtigere. Det er kun hvis du har en mangel på noget, som nedsætter dit immunforsvar, og du genopretter balancen af det du har manglet, at der kan være noget at komme efter. Selv der er forskellen marginal.

Derudover, så muterer den så hurtigt, at hvis man laver en vaccine, så er den ubrugelig til næste år.

Det, som derimod virker, er sjovt nok det du gør lige nu. Tager det hele med humor. En glad, ustresset person kommer sig hurtigere. ;)

Sååå.. held og lykke med at give dig selv et blowjob :D

PS. Alkohol nedsætter immunforsvarets effektivitet. Det gør det måske lidt sjovere at være syg, men forkorter på ingen måde forløbet.

Redigeret af oprørt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Line c skrev, for 1 minut siden:

Ved godt jeg ikke bliver den heldige vinder af et blæs 

Næ du har jo ingen tissemand - i al fald ikke hele tiden :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lav et stort glas koldt vand. Put 2 pebermyntedråber og 2 dråber Tabasco i. Drik det derefter i en køre fra den modsatte side af glasset. 

Det hjælper også mod hikke. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, 1 time siden:

Lav et stort glas koldt vand. Put 2 pebermyntedråber og 2 dråber Tabasco i. Drik det derefter i en køre fra den modsatte side af glasset. 

Det hjælper også mod hikke. :D

 

Men virker vist ikke mod ondt i nakken.. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jvnl

Jeg har altid troet på en kombination af ingefær og kammillete, men om det virker, det er et godt spørgsmål.. Det er bare svært at råde dig til placebo :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Line c skrev, for 10 timer siden:

Haha nej jeg låner lidt i ny og næ :D:D

Så længe du husker at afleverer når du er færdig... :ph34r:

Line c skrev, for 10 timer siden:

Ved godt jeg ikke bliver den heldige vinder af et blæs :D:D

Men søvn søvn søvn suppe og varme bad så du frisk på no time god bedring 

Næ, men jeg er sikker på at du godt kan få slikket fisse :mrgreen:

Men mit råd til Smukke Sara må være, et stort glas kogende vand, med saften af en Citron, 3 fed knuste hvidløg og en spiseskefuld honning, drik det og gå i seng.

Du sveder som et svin og lugter lidt af ged når du står op, men alle dårligdomme er væk :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
Line c skrev, for 10 timer siden:

Ved godt jeg ikke bliver den heldige vinder af et blæs :D:D

Men søvn søvn søvn suppe og varme bad så du frisk på no time god bedring 

Det skal du ikke være sikker på :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ned på apoteket efter en ColdZyme så er du frisk før du ved det ;-)  Og kan du lide ingefær så nap sådan en flaske samtidig, din forkølelse vil elske det, jeg har gentagende gange haft held med det, rådet er gratis haha ;-) 

 

Redigeret af Redboys

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer at fylde mig med C-vitaminer i pilleform samt drikke masser af appelsinjuice (ikke fra koncentrat).

Og så kan man få piller mod høfeber i håndkøb på apoteket (Duact), som også plejer at have en gavnlig effekt på mig.

 

Håber du kan bruge det og at det virker :)  Det er mere vigtigt end blowjobbet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 23 timer siden:

Åh jammer....:-|

Jeg er blevet nedlagt - desværre ikke af en mand, men af sygdom (dog ikke alvorligt). Forkølelse.

Jeg SKAL være frisk. Kom med alle de gode husmoderråd; kamillete, honning, kartoffelmel (min farmor brugte det til ALT), romtoddy osv

Hvad mere??

Dette indlæg bør ses som en blanding af desperation og kedsomhed :!:

Den der kommer med et brugbart råd, vinder et blowjob :D

Kh Sara 

 

Er du blevet rask, og hvis du er, har vi en vinder :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara

Der er jo desværre ingen der har sendt hvad jeg skulle bruge, for at kunne træffe en afgørelse :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Krølle Bølle Jr. skrev, for 3 minutter siden:

Det er da vist det, man kalder for NARREFISSE.    :lol:   :(

Der er vist kke lovet fisse, men et blæs, først efter alle de gode råd, kom der krav om alder foto vægt o.s.v. Så “hånden har været lidt på vægten” :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara

Jeg er ligeglad med alder, vægt osv :rolleyes:

ok. Jeg finder en vinder - hvis en af de råd virker ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold up Sara. Hvis du prøver alle rådene, hvordan ved du så hvilket et der var det korrekte? Lille luskebuks. Jeg tør vædde på du bare vælger den som får dig til at grine mest! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara

Der var én der skrev tid - og det er jeg ret sikker på, er det eneste der virker. Dog skal det siges at en anden skrev sex. Jeg tilfredsstillede mig selv og fik det faktisk bedre. 

Og som skrevet, så var det skrevet i desperation og kedsomhed :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 1 minut siden:

Der var én der skrev tid - og det er jeg ret sikker på, er det eneste der virker. Dog skal det siges at en anden skrev sex. Jeg tilfredsstillede mig selv og fik det faktisk bedre. 

Og som skrevet, så var det skrevet i desperation og kedsomhed :rolleyes:

Ham der skrev tid får han så en trøstpræmie fordi han var så tæt på det rigtige ;);););) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @smukke Sara  <3 opsøg @kunforsjov75  lær ham at bakke med traileren , det er en win win ,,,i får en skide sjov stund sammen ,beløn ham så med en hyggestund hvor du bare holder om ham , nusser ham krammer ham og holder ham i hånden , og gem så dit BJ til en anden heldig dreng til en anden gang ,,

Du ville virkelig hjælpe en broder i "nød", han ville bare blive sååå glad og taknemmelig :wub:;)

God bedring iøvrigt,:) men mon ikke at du snart får det noget bedre igen , man kan jo sagtens få det helt bedre ved at hjælpe andre,,,,,

Bedste hilsner Hunter

 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...