Hop til indhold
Guest smukke Sara

Kom med alle gode råd - vind et bj

Recommended Posts

variomaster skrev, for 42 minutter siden:

Er næsten sikker på at hvis du giver mig en gratis sutter, så går det over. Og så er der samtidig afregnet for min præmie.

Skal vi give det et forsøg..?

Heyyyy du der - det var mit svar :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborgfyren90

Kog en gryde med rødvin, kanel, snaps og evt et stref chili, og drik det lige inden sengetid. Det sætter forbrændingen igang og så er du næsten med garanti frisk dagen efter. 

Det plejer at virke for mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
Captain skrev, for 20 minutter siden:

Jeg er sikker på at det hjælper hvis jeg giver dig en omgang massage med varm olie <3

Oh yes! Jeg er klar. Har taget tøjet af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste råd mod dårligdomme bunder i reglen ud i noget ubehageligt, såsom løbeture, kamillete samt andre af Fandens opfindelser.

Yderst sjældent bliver du rådet til noget behageligt, men så vil jeg være undtagelsen, og du kan selv vælge.

Start dagen sidst på formiddagen med at varmt bad, så der kommer lise til dine ømme lemmer.

Tag campinghabit på og badekåbe uden på. Sæt god musik på, mens du laver dig en lækker frokost, som du egentlig længe gerne har villet.

Sæt en god film på hjemmebiografen og tag et par varme sokker på, mens elkedlen sørger for vand til et par rødvins- eller romgrogger.

Hyg dig nu med filmen, mens du har lidt ondt af dig selv og mærker varmen fra den første grog brede sig i din krop.

Når filmen er ovre, kan du begynde at tænke på, hvilken lækker middag du skal have først på aftenen og trække en dertil passende vin op.

Når flasken er tømt og maden spist, og hvis virkningen ikke er indtruffet, så und dig et par grogge mere, så du bliver lidt døsig.

Kravl nu under dynen og behold sokkerne på, men ellers er helt nøgen, så du kan svede uden at klæbe. Vend dynen i løbet af natten.

Gentag proceduren de efterfølgende dage, og er du nødsaget til at tage ud og handle ind, så kombiner det med en gang seriøs massage med varm, velduftende olie.

Du vil så opleve, at hvis du følger mine råd, vil såvel snot som halssmerter og muskelømhed være forsvundet i løbet af en uges tid. :) 

Med kamillete og andre vederstyggeligheder varer det ca. 7 dage.

Valget er dit. ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du var en mand ville jeg anbefale at slikke fisse.  Det har altid virket på mig, hvis jeg havde lidt kriller i halsen e.lign.   Det er vist ikke videnskabeligt bevist :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Hvis du var en mand ville jeg anbefale at slikke fisse.  Det har altid virket på mig, hvis jeg havde lidt kriller i halsen e.lign.   Det er vist ikke videnskabeligt bevist :)

Men jeg slikker gerne fisse - meget gerne :rolleyes:

Heyyyy vi laver et forsøg. 

Redigeret af smukke Sara
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Masser af næsespray, Kleenex og varmt tøj. Sværere er det ikke :) 

Når der er luft igennem i næsen, så skal jeg nok komme og tjekke :P

Redigeret af Mrplow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123

Vær god ved dig selv og slap så meget af du kan.

Drik rigeligt med vand.

Skal du være frisk på et bestemt tidspunkt, så tag 2 kodimagnyler et par timer før og supplér med 1 kodimagnyl præcis hver anden time.

På den måde skal du nok kunne klare det nødvendige.

Må jeg spørge om det er noget bestemt, du skal være frisk til. Udover selvfølgelig at overbringe den heldige gevinsten.

God bedring.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 1 time siden:

Åh jammer....:-|

Jeg er blevet nedlagt - desværre ikke af en mand, men af sygdom (dog ikke alvorligt). Forkølelse.

Jeg SKAL være frisk. Kom med alle de gode husmoderråd; kamillete, honning, kartoffelmel (min farmor brugte det til ALT), romtoddy osv

Hvad mere??

Dette indlæg bør ses som en blanding af desperation og kedsomhed :!:

Den der kommer med et brugbart råd, vinder et blowjob :D

Kh Sara 

 

Sauna. Hele tiden varme fødder. Og 2 glas rødvin om aftenen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lav en drik af et stykke frisk ingefær på størrelse med din tommelfinger samt en halv porre i skiver (har ikke lige styr på hvilken haldel, plejer at blande hvidt og grønt) til ca 1/2 liter vand. Koges i ca. 10 min, og drikkes før sengetid, evt. med lidt honning. Man kommer til at svede helt vanvittigt, så hav rent sengetøj klar.

Jeg har intet videnskabeligt belæg for det - det virker bare for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Fuck  du skal  give  mange  blowjob  med  alle  de  gode  råd  i denne  tråd :-)

Rigtig  god  bedring  til dig 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr

Tag en hel citron og pres den.

Derefter skal citronsaften drikkes i en omgang. Du kan eventuelt fotynde den med lidt koldt vand.

Ondt skal fordrives med ondt.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 2 timer siden:

Oh yes! Jeg er klar. Har taget tøjet af.

Du kalder bare, så kommer jeg susende med ingefær og massage, er lige rundt hjørnet.. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er ret heldig med, at det er fuldmåne i dag. Det er nemlig med i den bedste kur. Du skal lave bund af rosenblade et sted udendørs, hvor der er fri adgang for måneskinnet. Derefter varmer du en god portion krops- eller massageolie op til det er håndvarmt. Du laver også en skoldhed og stor skål kraftig kamille-te. Hvis du har tøj på, tager du alt tøjet og tager en badekåbe på eller vikler et stort håndklæde omkring dig. Nu går du ud til rosenbladene med den lune olie og den varme kamille-te. Stil kamille-teen ved siden af rosenbladene, så du kan nyde duften. Tage badekåben/håndklædet af og stil dig nøgen og på bare fødder på rosenbladene. Sørg for at du vender i retning mod månen. Nu masserer du den lune olie godt ind overalt på din krop med langsomme bevægelser. Nyd månens stråler, mens du gør det. Når du er færdig, rager du badekåbe/håndklæde på igen og går i seng. Sørg for at sove varmt, godt og længe. Vupti - så er forkølelsen væk. Det har virket for mig hver eneste gang jeg har haft en forkølelse ved fuldmåne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara

Tak for alle jeres svar, for at kunne udtrække vinderen, bedes alle deltagere sende vellignende (nøgen) foto af dem selv, billede af samtlige egne indregistrerede køretøjer og oversigt over samtlige bankkonti :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 11 minutter siden:

Tak for alle jeres svar, for at kunne udtrække vinderen, bedes alle deltagere sende vellignende (nøgen) foto af dem selv, billede af samtlige egne indregistrerede køretøjer og oversigt over samtlige bankkonti :rolleyes:

Det gider jeg sgu itte

 

Det her må række 

 

På forlangende kan det godt males pink - det tager et par år :) 

 

location_img-3774-576564026-148.jpg

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...