Hop til indhold
Guest stump

Forelsket i en prostitueret?

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne

Jeg har kun en enkelt gang oplevet, at fornøjelighederne med en gæst krydsede over i det farlige felt ellers spærret af og afmarketet PRIVAT- INGEN ADGANG hvor de dybere følelser bor. Ellers har jeg det lidt som dig @Aarhuselsker: Når jeg virkelig nyder tiden mellem mig og en gæst, kan jeg godt gå hen og blive lidt kulret på det, men det er noget, som jeg nyder mens det står på, ikke noget jeg tager med mig ind i tiden hvor vi ikke ses. Okay okay, måske lige efter, men ikke på samme måde som man har sin elskede i sit hjerte (ja, jeg er lidt pladderromantisk). 

En gang for længe siden herinde på EG skrev vi om, at de rigtig gode besøg hos en GP er lidt som en fantasi come to life - og for de Gp'er som elsker det de laver, tror jeg, at den fantasi ofte går begge veje. Lidt i tråd med dit skriv @Eva Nadine så bliver vi den bedste version af os selv, og endnu sjovere, forskellige bedste versioner af os selv! Det er da lige til at blive høj på, men også totalt uholdbart (udmattende) hvis vi skulle være det 24/7. Jeg tænker egentlig, at det er det samme på den anden side af mønten. 

Hvor kom jeg til.. jo, forelskelse! De fleste af os som trives både som romantiske købere og kærlige GP'er, kan nok langt overvejende finde ud af den balancegang, hvor vi nyder nuet men ikke trækker vores almindelige liv med ind i ligningen. Men vi er jo for fanden ikke robotter, og ind imellem krydser man nogle grænser, hvor vi ikke bare sådan liige kan træde bagud igen. 

Da jeg gjorde det den ene gang, blev jeg meget opmærksom på magtbalanceskiftet, når der kom følelser ind. Da han havde følelser først, skulle jeg passe meget på ikke at udnytte dem. Aldrig med vilje, men ligesom @Eva Nadine blev jeg lidt chokeret over at finde ud af, at han brugte penge han egentlig ikke havde for at se mig (aaah, ikke havde er måske en overdrivelse, men flere penge end hvad godt var, når han havde en familie ved siden af). Hov. Jeg havde da bare tænkt, at det var fedt, at han ville besøge mig så ofte. Der var lidt mere magt end jeg var komfortabel med at have, ligegyldigt hvor meget han var en voksen mand og kunne træffe sine egne beslutninger. Da han så først havde smidt følelsesbomben, gik der jo idiotisk nok ikke så lang tid, før nogle af de følelser lækkede over i mig, og lige pludselig var magtbalancen vendt helt på hovedet. Altså jo, det var uheldigt, at han havde fået følelser for mig, men det var ren idioti, at jeg fik for ham. Godt gift (ham) og ingen fremtid i et eventuelt forhold. Som jeg ser det, var det kun mig som stod for at blive rigtig såret i den ligning, for GP er jeg skøn til at være, men den skjulte andenviolin privat i baggrunden af en gift mands liv som venter på at få lov til at blive hørt? Not so much. Der er nemlig kæmpe forskel på at være et tilbud, som man benytter sig af, når man trænger, og til at stå til ansvar for hinanden som to parter i et forhold. I hvert fald for mig. 

Så ja, det med forelskelse i en GP er sårbart for begge parter, og det er svært, for gør man det rigtig godt, så ender begge parter jo i lettere eufori, og så er det skisme svært at skelne forelskelse fra endorphiner, og øjebliksbilledet af GP'en som er alt det man ønsker, fra kvinden i sin helhed med alt det andet der følger med - og ind imellem lige så den anden vej rundt. 

 

Langt nok @Eva Nadine? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 7 minutter siden:

Langt nok @Eva Nadine? ;)

Hahahaaa! Skal jeg nu klikke på TAK eller på skraldgriner-ikonet til dit indlæg? Ælle-bælle?
Ja du nærmer dig dit skønne Kvindemenneske. Tro det eller ej, så sletter jeg faktisk lige så meget som jeg skriver :D 
Selvironi er sexet og gensidig selvironi er dobbelt så sexet! Bliver vi mere sexede er vi nødt til at tage penge for det! :P

<3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Eva Nadine skrev, for 3 minutter siden:

Hahahaaa! Skal jeg nu klikke på TAK eller på skraldgriner-ikonet til dit indlæg? Ælle-bælle?
Ja du nærmer dig dit skønne Kvindemenneske. Tro det eller ej, så sletter jeg faktisk lige så meget som jeg skriver :D 
Selvironi er sexet og gensidig selvironi er dobbelt så sexet! Bliver vi mere sexede er vi nødt til at tage penge for det! :P

<3

Ironi er skam lagt ind i mine priser, selvironi skal man betale for at slippe for - og jeg siger dig at det koster B)

Jeg sletter ederhakkeme ikke lige så meget som jeg skriver på dage som i dag, hvor jeg skriver på mobilen. Det tog jo næsten længere tid end min romantiske affære at færdiggøre indlægget! Det er godt det ikke er tommelfingrene jeg bruger mest i mit arbejde. De skal lige have sig en hviler herefter.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til jer, @Eva Nadine og @Nannas Hjørne, for nogle ærlige beretninger. Det viser jo meget godt, at det er vanskeligt at modstå, at forelskelser opstår og udvikler sig. Og det er så enten, det sker i GP-verdenen eller ej.

@Nannas Hjørne, lige et nysgerrigt spørgsmål, som jeg håber du kan svare på uden at kompromittere nogen: Hvordan endte I så jeres “forhold”, var det dig som sagde fra, eller holdt han op med at besøge dig? Uanset, så har det sikkert været pænt hårdt, kunne jeg forestille mig.

@Eva Nadine, du fortjener en kompliment for din elegante måde at kommunikere til dine nuværende tre førsteelskere, at det ikke skal ende på samme måde, som med dine to forelskede bejlere. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Den_glade_amatør skrev, for 7 timer siden:

Tak til jer, @Eva Nadine og @Nannas Hjørne

@Nannas Hjørne, lige et nysgerrigt spørgsmål, som jeg håber du kan svare på uden at kompromittere nogen: Hvordan endte I så jeres “forhold”, var det dig som sagde fra, eller holdt han op med at besøge dig? Uanset, så har det sikkert været pænt hårdt, kunne jeg forestille mig.

@Eva Nadine

Det gav heldigvis lidt sig selv, da jeg flyttede til den anden ende af landet kort efter, for ingen af os var gode til det med viljestyrke når noget føles godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, den 22.4.2021 at 15:08:

Ja så bliver det først noget rod

Måske? Kærlighed er kærlighed, ligemeget hvor man har mødt hinanden.
Det kræver rummelighed at leve med en prostitueret, kan man ikke overskue, at hun har sex med andre så bliver det noget rod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elmagico skrev, den 22.4.2021 at 15:17:

vil gerne stole på det hun siger men det svært når jeg har set to gange tilfældigt hun har snakket med andre mænd.. måske det bare er mig der tænker for meget 

Halvdelen af jordens befolkning er mænd, der er mænd allevegne; i bussen, i Brugsen, på jobbet mv og din kæreste vil tale med dem. Ligesom du taler med andre kvinder....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elmagico skrev, den 22.4.2021 at 10:51:

Altså hvis man er blevet forelsket i en tidligere/nuværende glædespige. Man er i tvivl om hun er stoppet med at arbejde, hvordan kommer man tvivlen tilgode?

Vis idé er det, at hun skal stoppe med at arbejde? Din? 
Vil du selv stoppe på dit arbejde, hvis din kæreste synes det er et dårligt arbejde?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Måske? Kærlighed er kærlighed, ligemeget hvor man har mødt hinanden.
Det kræver rummelighed at leve med en prostitueret, kan man ikke overskue, at hun har sex med andre så bliver det noget rod.

Enig har jeg også beskrevet i et senere svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min kæreste er en tidligere gæst der betalte mig for at dominere ham. Der var en stærk gensidig tiltrækning helt fra starten og jeg husker jeg efter første gang bare håbede han ville henvende sig igen. Det gjorde han og vi skrev meget frem og tilbage mellem seancerne.  3. gang han bestilte en seance, inviterede jeg ham hjem til mig i mit private hjem. Det er første gang jeg nogensinde har gjort det og jeg vidste egentlig ikke hvorfor, det er normalt helt No go - men jeg kunne mærke jeg gerne ville have ham i mit liv. Da seancen var færdig krammede vi helt utrolig længe og uden ord og noget magisk skete imellem os. Det føltes bare så rigtigt at have ham der - i mit hjem - i hinandens arme og jeg husker at jeg  hviskede i hans øre :" fra nu af skal du ikke betale noget"

Vi er nu kærester og meget forelskede :) vi har mødt hinandens familier og kan ikke undvære hinanden :)

Han er et helt utroligt rummeligt menneske og accepterer mit lille bijob fordi han ved at mit hjerte og min loyalitet ligger hos ham. :)

Så alt kan ske og kærlighed kan opstå uanset ydre rammer.  <3

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Den lille frøken skrev, for 24 minutter siden:

Min kæreste er en tidligere gæst der betalte mig for at dominere ham. Der var en stærk gensidig tiltrækning helt fra starten og jeg husker jeg efter første gang bare håbede han ville henvende sig igen. Det gjorde han og vi skrev meget frem og tilbage mellem seancerne.  3. gang han bestilte en seance, inviterede jeg ham hjem til mig i mit private hjem. Det er første gang jeg nogensinde har gjort det og jeg vidste egentlig ikke hvorfor, det er normalt helt No go - men jeg kunne mærke jeg gerne ville have ham i mit liv. Da seancen var færdig krammede vi helt utrolig længe og uden ord og noget magisk skete imellem os. Det føltes bare så rigtigt at have ham der - i mit hjem - i hinandens arme og jeg husker at jeg  hviskede i hans øre :" fra nu af skal du ikke betale noget"

Vi er nu kærester og meget forelskede :) vi har mødt hinandens familier og kan ikke undvære hinanden :)

Han er et helt utroligt rummeligt menneske og accepterer mit lille bijob fordi han ved at mit hjerte og min loyalitet ligger hos ham. :)

Så alt kan ske og kærlighed kan opstå uanset ydre rammer.  <3

Er glad for der faktisk er succes historier med kunde/GP forhold, for som det fremgår i mine andre svar er jeg ikke længere åben for kærester overhovedet. Og det bunder ikke kun i den seneste som var en kunde, men mange dårlige forhold.

Men den sidste var en kunde og han havde det fint med jeg fortsatte. Jeg burde ha set fare signalerne. For kan tydeligt huske første gang han sagde jeg har lavet en aftale med en til dig i aften. “Øh hvad?!!! Jeg skal nok selv vælge hvem jeg har sex med.” Han aflyste også aftalen. Men mere og mere havde han en mening om hvordan jeg skulle køre min forretning. Priser mm. og da vi jo var i er forhold, nåede vi frem til “retfærdige” løsninger. Men det sjove og hyggelige gik tabt. Når han havde fri og var i huset mens der var kunder fik jeg nærmest skæld ud hvis det gik bare 5 min over tid. Så havde jeg hygget mig for meget, skulle ha bedt om ekstra betaling osv. Jeg ændrede ikke yderligere på mine regler overfor kunderne, men mistede mere og mere lysten og endte med at stoppe med at have kunder. Og da gik vores parforhold ned af bakke. Uden penge var jeg ikke interesant. Fint nok med mig, vi boede i mit hjem, og han vidste hvor døren var. 
Og ja jeg kunne igen gøre hvad jeg elsker. Masser af sex, sjove og hyggelige stunder med en masse søde mennesker, som ofte har glæde af ikke bare sex, men den midlertidig kærlighed, nus, kropskontakt, og en at snakke med. 
Så ikke kun mændene der skal passe på ikke at blive narret af en pige der “kun er ude efter pengene”, at blive reddet af ridderen på den hvide hest. 
Nej vi piger skal også passe på det ikke kun er pengene manden ser, at få en alfons i stedet for en kæreste. De fleste af os har nok en ret go månedsløn. 

(og for at gøre historien helt færdig, den første lange tid efter (ca. 2år) , havde jeg af forskellige årsager kun faste kunder, altså jeg mødres kun med dem der i forvejen havde mine kontaktoplysninger, ingen annoncering. Og da jeg i sommers begyndte at annonce igen, så kontakter eksen mig sørme, og nej ikke som kunde. Privat på FB, så var jeg interesant igen. Men der står ikke dum i nakken på mig to gange)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@SweetMilf6630 
Jeg har ikke tal på hvor mange mænd der har ønsket at være kæreste med mig primært fordi jeg er glædespige i de mere end 20 år jeg har været det. 
Jeg ser stadig et par stykker hvor jeg skal fortælle om aaaalt det fremmed pik jeg får hele tiden døgnet rundt imens vi knalder. Jeg er blevet god til at pynte på fortællingerne med årene. 
Det er en fetish for nogle af dem på en måde. De har "hanrej" og "cockold" fantasier og tænder på at høre om andre mænd - især størrelsen på deres pikke - under sex. De bestiller ofte lang tid og kæreste-oplevelser hvor vi spiser sammen eller sætter vasketøj over og leger ægtefolk. Det er selvfølgelig et rollespil, men når man ses igennem mange år, så bliver illusionen mere og mere troværdig - for dem. En enkelt har jeg været til fotografen med for snart 15 år siden i en lejet brudekjole. Det var fandme en skæg (bryllups)-dag! 
Jeg forstår det ikke helt, men det er ikke så udsædvanligt som man måske skulle tro.

Andre er tiltrukket af tanken om "I own my own Bitch" og et eller andet tænder dem ved at have ejerskab over en kvinde der boller med andre mænd - på hans betingelser. 
Det er ikke mit indtryk at de altid er særligt selvbevidste om hvad det er der gør det for dem. 
Jeg har aldrig været tiltrukket af en eneste af disse mænd på et mentalt eller personligt plan, så jeg har aldrig været i et forhold hvor det har været et element - bortset fra som professionel, selvfølgelig. Jeg tror faktisk også at dem der har været allermest ihærdige lidt har set mig som den ultimative udfordring. Jeg udstråler ikke et eneste gram af underdanighed som menneske. Ligeværdighed er et hit for mig især seksuelt. 
Dermed ikke sagt at man ikke kan lege lidt "power-play" på hver sin side af grænsen for ligeværdighed og balance rent seksuelt. Men det er noget vi leger, og jeg gør det med forsvindende få. Jeg er ganske enkelt for ringe til at være en anden version af mig selv end jeg egentlig er, og glemmer lidt at jeg skal gøre mig fortjent til dit og dat - eller sørge for at han gør det. 
Måske jeg er lidt en DAMP-dulle hvad bestemmer-sex og kontrol angår, i virkeligheden?
Findes det? Sexual Attention Deficit Hyperactive Disorder? SADHD? :D 
I så fald er jeg nødt til at købe mig en ønskenummerplade til 9.380kr hos SKAT og købe den Tesla snart allerede :wub:

Fik jeg afsporet tråden? Hov, der var et egern... gad vide om Conni har skaffet mig et skrald fremmed pik? Hvad kom vi fra? Jeg må ha' en café latte og 5 minutters turbo-meditation... Hvem skal jeg være lun på i aften? 

SADHD-dullen, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings

Jeg ville aldrig være i et forhold med en prostitueret, ville ikke nedgøre mig selv på den måde, sådan er vi heldigvis så forskellige .

Må seriøst være underligt at hvis man elsker sin kvinde og vide at andre mænd er intim med hende, jeg forstår det ikke .

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 2 minutter siden:

Jeg ville aldrig være i et forhold med en prostitueret, ville ikke nedgøre mig selv på den måde

Ikke dagens mest sympatiske citat. :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 6 minutter siden:

Må seriøst være underligt at hvis man elsker sin kvinde og vide at andre mænd er intim med hende, jeg forstår det ikke .

Der er faktisk mange der tænder på det. Men din holdning er nok ret almindelig, selv om jeg synes ordet "nedgøre" er noget uheldig i denne forbindelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Der er faktisk mange der tænder på det. Men din holdning er nok ret almindelig, selv om jeg synes ordet "nedgøre" er noget uheldig i denne forbindelse

Hvorfor er ordet nedgøre uheldigt ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
Den_glade_amatør skrev, for 5 minutter siden:

Ikke dagens mest sympatiske citat. :unsure:

skal det da være det ? det er jo min sandhed, skulle jeg i stedet skrive noget andre syntes var rigtigt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 6 minutter siden:

Hvorfor er ordet nedgøre uheldigt ? 

 

Fordi du ved at bruge det ord nedgør kvinden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Fordi du ved at bruge det ord nedgør kvinden. 

Sludder og vrøvl, stop dig selv med at prøv at scor billige point.

Jeg skriver at jeg ikke vil nedgøre mig selv med at min kvinde er sammen med andre en mig, uanset om det er en gp el ikke en gp.

Jeg har absolut ingen fordomme mod GP, tværdigmod respekterer jeg dem som alle mulige andre mennesker, vil blot ikke være kæreste med dem, har iøvrigt 2 veninder som er på sugardating.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 3 minutter siden:

Sludder og vrøvl, stop dig selv med at prøv at scor billige point.

 

Nåh ja, jeg havde helt glemt at du bliver perfid når du føler dig presset. 
Du ryger på bloker - væk med dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 48 minutter siden:

Jeg ville aldrig være i et forhold med en prostitueret, ville ikke nedgøre mig selv på den måde, sådan er vi heldigvis så forskellige .

Må seriøst være underligt at hvis man elsker sin kvinde og vide at andre mænd er intim med hende, jeg forstår det ikke .

JEG finder det underligt at være på EG og samtidig være så snæversynet. 

Men sådan er vi jo så forskellige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 3 timer siden:

Må seriøst være underligt at hvis man elsker sin kvinde og vide at andre mænd er intim med hende, jeg forstår det ikke .

Der findes heldigvis rummelige mænd, der hviler så meget i sig selv, at de kan tåle at deres kone er prostitueret, og som tør stole på, at hun kommer hjem hver dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
BlackStockings skrev, for 2 timer siden:

Sludder og vrøvl, stop dig selv med at prøv at scor billige point.

Jeg skriver at jeg ikke vil nedgøre mig selv med at min kvinde er sammen med andre en mig, uanset om det er en gp el ikke en gp.

Jeg har absolut ingen fordomme mod GP, tværdigmod respekterer jeg dem som alle mulige andre mennesker, vil blot ikke være kæreste med dem, har iøvrigt 2 veninder som er på sugardating.

Du må undskylde, og jeg gør det ikke for at få point hos de lyserøde, men du siger du ikke vil nedgør dig selv ved at “din kvinde” var sammen med andre end dig, men nedgør du ikke “din kvinde” ved at du er sammen med andre, og hvori ligger forskellen ?

ja man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glas hus, og alle ruderne i mit glas hus er itu, så jeg bor nu i en jordhule.

jeg kan ikke se hvori problemet ligger, ved at være kærester med en GP, ja deres forhold er nok på mange måder stærkere end andre forhold, da de er nød til at stole meget på hinanden. Og et job er et job, hvad enten om du tjener din løn ved at stå eller ligge hele dagen, jobbet er hvad man ligger/invester i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...