Hop til indhold
Guest stump

Forelsket i en prostitueret?

Recommended Posts

Guest stump

Nu og da oplever jeg, også her i dette forum, at få en fornemmelse af, at den jeg taler med om prostitution, fadnme er gået hen og brændt varm på sin "luder".

Betal ført, og forelsk dig så bagefter :?

Jeg har, for at være helt ærligt, aldrig selv oplevet det. 100% sikkert.

Men jeg har ude i det virkelige liv, set alt for mange eksempler på det. Mest i Asien. Men på det seneste synes jeg også, at jeg fornemmer, at en eller flere her i forum, er brændt varm på sin profesionelle sex-forretningsforbindelse.

Der kommer også løbende forespørgsler her i forum, som på mig virker som om at det er kærester til thai massøser, eller kunder som er brændt varme på en massøse.

Har du selv oplevet det, at du er brændt varm på en prostitueret?

Og hvad blev konsekvenserne?

:?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes mere det er den anden vej rundt :-) har oplevet nogle gange efterhånden, at pigen ger ne vil hjem til en, vide om man har kæreste vil have ens Tlf nr m.m.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg synes mere det er den anden vej rundt :-) har oplevet nogle gange efterhånden, at pigen ger ne vil hjem til en, vide om man har kæreste vil have ens Tlf nr m.m.

Er det så forelskelse, eller visaproblemer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er det ret sjældent jeg besøger thai piger og negerpiger stump ;) østeuropæiske, spanske tysk italienske piger, kan jo frit flytte hertil pga eu :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes mere det er den anden vej rundt :-) har oplevet nogle gange efterhånden, at pigen ger ne vil hjem til en, vide om man har kæreste vil have ens Tlf nr m.m.

Dette er også et velkendt salgstrick, der skal få kunden til at tro noget og som jeg selv har oplevet. Men det kan selvfølgelig også være reelt nok nogle gange, men så betyder det jo også at der ingen penge er imellem jer hvis hun skal besøge en hjemme ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

så langt har jeg aldrig dreven den fraiser :) der er en problemstilling i at have dem med hjem hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

så langt har jeg aldrig dreven den fraiser :) der er en problemstilling i at have dem med hjem hehe

Så forslå hende hotel i stedet eller at du ikke betaler noget når du besøger hende, hvis du vil teste hvor reel hun er ;)

Er hun forelsket i dig er det jo dig hun vil have og ikke dine penge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg prøvet to gange, at blive forelsket i en prostitueret...

Første gang var i en Thai, og selv om jeg var blevet advaret om at de fik en til at føle at de virkelig kunne lide en, faldt jeg pladask for hende.

Jeg kom i klinikken ca. to gange om ugen, og vi havde de dejligste stunder sammen. Vi snakkede sammen privat (Mobilos) og jeg blev mere og mere forelsket.

Jeg sagde at det snart måtte stoppe med at jeg skulle komme som kunde, og at jeg ville ses med hende privat, men hun udskød det hele tiden, men sagde hun elskede mig og at det skulle være os.

Det var først da en af hendes kollegaer fik melidenhed med mig og fortalte at hun var gift, og IKKE havde intiationer om at være sammen med mig, og da hun mødte på job blev jeg ret gal på hende, hun havde jo efterhånden kostet mig adskellige tusinde kroner, og vi råbte meget højlydt af hinanden.

Thaimutter kom og blandede sig, men holdt sgu med mig, og hev noget i hende og skældte hende ud. pigen smuttede og jeg fik en kop kaffe med de andre piger, som fortalte at hun havde haft mange kunder på denne måde, og alle var blevet tossede og forladt klinikken for ikke at komme igen, og det irreterrede Thaimutter. Pigen er der ikke mere, og jeg lovede mig selv ikke at forelske mig i en prostitueret igen...

Men så kom Polly, hehe...

Nej, jeg holdt mig så fra Thai stederne i lang tid, og tog de lidt mørkere piger. Jeg mødte en fra Venezuela, og hun var dejlig, og hun lyste op i hele ansigtet da hun åbnede døren.

Hun blev ved med at smile, og jeg følte det var ærligt, men lukkede det ude, for havde jo ikke glemt Thaimissen. vi gjorde det jeg var kommet for, og det var himmelsk. sagde pænt farvel og der var ikke noget med om jeg kom igen eller noget, så jeg tænkte at det var jo bare en proff.

Om aftenen, kunne jeg ikke lade være med at tænke på hende, og jeg sendte hende en sms og sagde tak for en hyggelig stund, og bed underlæbe de næste timer, for der kom ikke noget svar, og vidste så at jeg skulle stoppe mens legen var go'.

Men lige inden jeg gik i seng, fik jeg en sms fra hende, hun syntes også det havde været godt, og håbede at se mig igen.

Jeg stod foran hendes dør 2 dage efter, og hun var helt vild over at se mig igen, hun kyssede og kyssede, og jeg bare nød det. jeg var hos hende i nogle timer, hvor vi bare hyggede og snakkede, og hendes telefon bare ringede og ringede. jeg fik ikke lov til at betale, men smed alligevel pengene på hendes seng, havde trods alt været der længe.

Hun ringede til mig da hun havde fundet pengene, og spurgte om jeg ville noget mere seriøst med hende, og det ville jeg gerne sagde jeg, for så så skulle jeg ikke bryde mig om at ligge penge når hun sagde hun ikke ville have dem.

Dette er et par år siden, og vi er stadig sammen når hun er i Danmark. Vi har det rigtig godt sammen, men hold op hvor er det ikke sjovt at dele hende med andre. tænk at når man er hos hende og hygger, så ringer hendes mobilos, og jeg må smutte, men hun har været flink at rette hendes arbejdstider ind efter hvornår jeg har tid til hende, det er hårdt men dejligt. Men værst er nok alle de ting hun fortæller om kunderne,som truer hende med politi og meget mere. Og nej da, i får ikke noget link til hende... :lol:

Teerak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes, det sker i ny og næ at jeg kan mærke lidt følelser derhenad, prøver at slå dem ned,

ved at afreagere til anden side og det virker ofte. :)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så forslå hende hotel i stedet eller at du ikke betaler noget når du besøger hende, hvis du vil teste hvor reel hun er ;)

Er hun forelsket i dig er det jo dig hun vil have og ikke dine penge ;)

Begge dine forslag duer sådan set ikke :) lad os antage hun var forelsket i mig, udfra det grundlag jeg er singel (siger jeg altid, kommer ikke dem ved, ved mange prostituerede ellers ser lidt skævt til en) hvorfor hotel og ikke bare ved dig???? klinik er min arbejdsplads, hvor der skal tjenes penge til husleje, er nød til at være hjemme ved dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Det har jeg prøvet to gange, at blive forelsket i en prostitueret...

Første gang var i en Thai, og selv om jeg var blevet advaret om at de fik en til at føle at de virkelig kunne lide en, faldt jeg pladask for hende.

Jeg kom i klinikken ca. to gange om ugen, og vi havde de dejligste stunder sammen. Vi snakkede sammen privat (Mobilos) og jeg blev mere og mere forelsket.

Jeg sagde at det snart måtte stoppe med at jeg skulle komme som kunde, og at jeg ville ses med hende privat, men hun udskød det hele tiden, men sagde hun elskede mig og at det skulle være os.

Det var først da en af hendes kollegaer fik melidenhed med mig og fortalte at hun var gift, og IKKE havde intiationer om at være sammen med mig, og da hun mødte på job blev jeg ret gal på hende, hun havde jo efterhånden kostet mig adskellige tusinde kroner, og vi råbte meget højlydt af hinanden.

Thaimutter kom og blandede sig, men holdt sgu med mig, og hev noget i hende og skældte hende ud. pigen smuttede og jeg fik en kop kaffe med de andre piger, som fortalte at hun havde haft mange kunder på denne måde, og alle var blevet tossede og forladt klinikken for ikke at komme igen, og det irreterrede Thaimutter. Pigen er der ikke mere, og jeg lovede mig selv ikke at forelske mig i en prostitueret igen...

Men så kom Polly, hehe...

Nej, jeg holdt mig så fra Thai stederne i lang tid, og tog de lidt mørkere piger. Jeg mødte en fra Venezuela, og hun var dejlig, og hun lyste op i hele ansigtet da hun åbnede døren.

Hun blev ved med at smile, og jeg følte det var ærligt, men lukkede det ude, for havde jo ikke glemt Thaimissen. vi gjorde det jeg var kommet for, og det var himmelsk. sagde pænt farvel og der var ikke noget med om jeg kom igen eller noget, så jeg tænkte at det var jo bare en proff.

Om aftenen, kunne jeg ikke lade være med at tænke på hende, og jeg sendte hende en sms og sagde tak for en hyggelig stund, og bed underlæbe de næste timer, for der kom ikke noget svar, og vidste så at jeg skulle stoppe mens legen var go'.

Men lige inden jeg gik i seng, fik jeg en sms fra hende, hun syntes også det havde været godt, og håbede at se mig igen.

Jeg stod foran hendes dør 2 dage efter, og hun var helt vild over at se mig igen, hun kyssede og kyssede, og jeg bare nød det. jeg var hos hende i nogle timer, hvor vi bare hyggede og snakkede, og hendes telefon bare ringede og ringede. jeg fik ikke lov til at betale, men smed alligevel pengene på hendes seng, havde trods alt været der længe.

Hun ringede til mig da hun havde fundet pengene, og spurgte om jeg ville noget mere seriøst med hende, og det ville jeg gerne sagde jeg, for så så skulle jeg ikke bryde mig om at ligge penge når hun sagde hun ikke ville have dem.

Dette er et par år siden, og vi er stadig sammen når hun er i Danmark. Vi har det rigtig godt sammen, men hold op hvor er det ikke sjovt at dele hende med andre. tænk at når man er hos hende og hygger, så ringer hendes mobilos, og jeg må smutte, men hun har været flink at rette hendes arbejdstider ind efter hvornår jeg har tid til hende, det er hårdt men dejligt. Men værst er nok alle de ting hun fortæller om kunderne,som truer hende med politi og meget mere. Og nej da, i får ikke noget link til hende... :lol:

Teerak

Ups. det har så været lidt værre end at tage blomster eller champagne med, skrive i forums hvor glad du er for hende, og hvor glad den faste prostuerede er for at få lov til at passe sit arbejde, hun gør det slet ikke for pengenes skyld (ironi kan forekomme!).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stump

Hvor glad jeg VAR for hende og hvor glad hun VAR for at passe sit job...For hende ser jeg jo ikke mere, og hende jeg ser nu koster mig jo ikke noget...

Hvad er der galt i at skrive i dette forum at jeg er glad for en prostitueret? du spurgte jo selv???

Eller forstår jeg bare ikke din ironi :?::?:

Teerak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Begge dine forslag duer sådan set ikke :) lad os antage hun var forelsket i mig, udfra det grundlag jeg er singel (siger jeg altid, kommer ikke dem ved, ved mange prostituerede ellers ser lidt skævt til en) hvorfor hotel og ikke bare ved dig???? klinik er min arbejdsplads, hvor der skal tjenes penge til husleje, er nød til at være hjemme ved dig ;)

Fair nok :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Stump

Hvor glad jeg VAR for hende og hvor glad hun VAR for at passe sit job...For hende ser jeg jo ikke mere, og hende jeg ser nu koster mig jo ikke noget...

Hvad er der galt i at skrive i dette forum at jeg er glad for en prostitueret? du spurgte jo selv???

Eller forstår jeg bare ikke din ironi :?::?:

Teerak

Nej, nej, he he, mit forsøg fungerede helt oplagt ikke.

Jeg ville have skrevet (:

Ups. det har så været lidt værre end de som fortæller om at tage blomster eller champagne med, skrive i forums hvor glad du er for hende, og hvor glad den faste prostuerede er for at få lov til at passe sit arbejde, hun gør det slet ikke for pengenes skyld (ironi kan forekomme!).

Jeg sender dig en PB :lol:

Og jeg glemte i al forvirringen at sætte pris på dit indlæg. Ja men hvad tænkte jeg da på :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes mere det er den anden vej rundt :-) har oplevet nogle gange efterhånden, at pigen ger ne vil hjem til en, vide om man har kæreste vil have ens Tlf nr m.m.

”Der er to måder, hvorpå man kan blive narret: den ene er at tro på noget, der ikke er sandt, den anden er ikke at tro på noget, der er sandt”.

Søren Kirkegaard

Del dette indlæg


Link til indlæg

”Der er to måder, hvorpå man kan blive narret: den ene er at tro på noget, der ikke er sandt, den anden er ikke at tro på noget, der er sandt”.

Søren Kirkegaard

Som ivrig SK læser bliver jeg dog nødt til at nævne at hans efternavn staves Kierkegaard

(jep undertegnede er en :ugeek: )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmm nu er der en del der har reageret på mit indlæg, at jeg synes ofte det er omvendt :) nu skal det siges, at pigerne ikke kan narre mig, hvis det kun er noget de giver udtryk for, så der kommer mere gang i forretningen. Hvis en pige kommer for tæt på, er det absolut et no go for mig, så ser de mig ikke igen, skal ikke risikere noget ;)

Kører altid i klinik i en anden by eller land. Har aldrig ringet i forvejen for tidsbestilling eller lignende. Hvis der er optaget, går jeg bare igen. Jeg kommer for en gang fisse ikke en kæreste, og diskretion er yderst vigtig for mig, derfor ved pigen absolut intet om mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

LiderligFyr:

Det er sgu sjovt så forskelligt man ser på denne hobby. Jeg har det så godt som modsat af dig... jeg er fuldstændig ligeglad med min anonymitet - jeg har intet at skjule, og alle der betyder noget ved hvad jeg laver. Jeg har kun et tlf. nr - som ikke er hemmeligt nummer - som jeg bruger til ALT.

Men jeg er også meget forbeholden og med en sund skepsis, når jeg bliver mødt af pro´s som er meget glade for mig. Men for at citere Nille: "Jeg forelsker mig i alle søde, lækre piger som giver mig god sex - heldigvis kommer jeg hurtigt til fornuft bagefter". Dét synes jeg er ret vigtigt i denne hobby, ellers render man altså rundt med en skydeskive på ryggen... og bare venter på at blive røvrendt.

Heldigvis for mig benytter jeg mig primært af working girls i udlandet - hvilket gør det noget nemmere ikke at blive fanget i en falsk forelskelse - på nær én dansk pige... hvor jeg heldigvis havde overblikket til at lade det dø hen... selvom jeg rent faktisk var mega fascineret af pigen.

For ellers kan det sgu godt være man var faldet i. 1) jeg kan jo godt lide piger... og 2) jeg er jo bare en mand... og ovenikøbet en liderlig én af slagsen.

Man skal behandle pigerne ordentligt - men man skal altså også passe på sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Liderligfyr.

Jeg genkender meget af det, du skriver. Pigerne ved heller intet om mig. Jeg er også hysterisk forsigtig i dette miljø og har bevæget mig total anonym. Telefonopkald er altid foregået hos DSB, og alle identitetspapirer er blevet efterladt hjemme på skrivebordet, ligesom aftalte penge gerne er reglen. Dog bestilte jeg altid tid for ikke at tage turen forgæves.

Også jeg har oplevet piger med ondt i opholdstilladelsen kurre som kåde duer i foråret. Det dur bare ikke. Med en anonym adfærd sikrer man sig f.eks mod, at pigen kan kontakte en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1) jeg kan jo godt lide piger... og 2) jeg er jo bare en mand... og ovenikøbet en liderlig én af slagsen.

Man skal behandle pigerne ordentligt - men man skal altså også passe på sig selv.

Hæ, hæ, helt enig Monz.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Joda - nok er jeg blevet forelsket.... uha. To gange. Thaipiger naturligtvis. De er da så søde. Utroligt søde. Første gang kostede det lidt før jeg vågnede op. Ikke så meget heldigvis; penge har en evne at vække mig.

Den anden har jeg stadig ikke vågnet fra. Vi ses så ofte som muligt, på alle mulige steder; klinik og andetsteds. Måske narrer hun mig. Måske har hun flere som mig. Men en vigtig detalje skiller sig fra dine livsvisdomme Stump; hon beder ikke om penge eller gaver og får heller inge penge eller gaver. Nuvel, noget blomster eller parfume nogen gang, selvfølgelig. Hun er jo kvinde og jeg mand.

Og sexen .... den er stadig fantastisk. Næsten et år nu. Joda, jeg er forelsket så gammel jeg er. Og jeg vil savne hende utroligt den dag det ender. For det gør det jo. Men når en gang Gud spørger mig om mit liv, er dette år i hvert fald ikke noget jeg vil fortryde. Han kommer at lytte med store himmelske ører og ryste på hovedet: "Hvor meget kostede den oplevelsen dig, min ven"? Og jeg kommer at svare ham at han ikke skal tro alt som Stump siger. Der findes alle slags; også bland thaikvinder.

Venligst

Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bananas.

Du har som sædvanligt leveret et vægtigt indlæg. Jeg læser altid med interesse, hvad du skriver. Både fordi du er usædvanligt velorienteret om forhold i branchen, og fordi du har en næsten stoisk tilgang til tingene.

Jeg husker således mange af dine anmeldelser, og du burde have haft en "pris" for længst for dine indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg elsker også at hygge og charme med pigen, naturligvis :) hvis 30 min bliver til 60 eller 90 min, fordi man har hygget sig, så kan der gå dage, inden smilet er væk. Men igen, det bliver kun hygge i den tid man er i klinikken! Så må det genoptages ved næste besøg, hvis en pige bliver for interesseret i at møde mig, off clinique, så trækker jeg mig altså igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Montezi skrev: "Jeg forelsker mig i alle søde, lækre piger som giver mig god sex - heldigvis kommer jeg hurtigt til fornuft bagefter". Dét synes jeg er ret vigtigt i denne hobby, ellers render man altså rundt med en skydeskive på ryggen... og bare venter på at blive røvrendt."

Fantastisk godt, fornuftigt og sympatisk formuleret :-). Jeg har selv oplevet at få på husets regning efter lukketid og før åbningstid af en særdeles køn pige. Det udviklede sig imidlertid til mere end jeg først havde troet... Men det var nu slet ikke så skidt, i hvertfald ikke de første år, hvor vi havde nok hinanden og aktiviteterne i sengen. Men der kommer altid, i alle forhold, en hverdag efter de første år, hvor den gensidige "facination" alene kan bære forholdet. Men selvfølgelig skal man ikke tro på alt, hvad de søde piger siger. Det lyder så forførende og "uskyldigt", når hun efter akten med en spag kvindestemme spørger: "are you married?" eller f.eks lettere forudrettet spørger: "do you go with other girls?" "I want you" etc :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...