Hop til indhold
Guest stump

Forelsket i en prostitueret?

Recommended Posts

Guest SweetMilf6630
BlackStockings skrev, for 3 timer siden:

Jeg ville aldrig være i et forhold med en prostitueret, ville ikke nedgøre mig selv på den måde, sådan er vi heldigvis så forskellige .

Må seriøst være underligt at hvis man elsker sin kvinde og vide at andre mænd er intim med hende, jeg forstår det ikke .

Ikke alt man skal forstå. Men swingerklubber ville ikke ha kunder hvis, ingen mænd eller generelt ingen partnere tændte på at vide modparten har sex med andre. Nogen tænder jo netop også på at se det. 
Nok flere årsager til det. Men en årsag er helt klart wow min partner er så lækker at andre vil ha ham/hende men han/hun er min. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 14 timer siden:

Jeg ville aldrig være i et forhold med en prostitueret, ville ikke nedgøre mig selv på den måde, sådan er vi heldigvis så forskellige .

Må seriøst være underligt at hvis man elsker sin kvinde og vide at andre mænd er intim med hende, jeg forstår det ikke .

Det kan formuleres på mange måder, men faktum er nok, at det er de færeste der følelsesmæssigt kan håndtere det når det kommer til stykket.  Mange tænker måske "Det er jo bare et arbejde".  Det er sådant set fint nok, at betragte det ud fra den vinkel, meeeen hvis man generelt ved med en selv, at man ikke kan håndtere, at ens partner er intim med andre,  så forsvinder alle de kedelige følelser jo ikke ved rationelt at sige "jamen det er jo bare et arbejde"

Det har så også været nævnt i denne tråd, at mange tænder på at vide at ens partner er GP.   Personligt tror jeg så ikke på, at man i et forhold der forhåbentligt skal holde i mange år, kan blive med at holde liv i disse følelser -  Alt har det med at blive hverdag, og iøvrigt skal man nok ikke forvente at partneren i udgangspunktet har  meget seksuel energi tilbage efter en vagt.    

Nogen forventer at parteneren stopper, for så tror de at alt bliver nemmere.  For nogen måske, for andre vil de blot konstatere at det hele så blot flytter sig til at handle om håndteringen af fortiden.   Man har også set eksempler på at GP'en selv troede at de bare kunne stoppe og leve et helt "normalt" liv, for så senere at konstatere at de ikke kunne undvære spændingen, komplementerne, sexen, og friheden i forhold til et alm 37 timers job. 

Mange mænd antager måske også, at når partneren er GP,  så kan man selv foresætte med at købe sex eller have b-venner osv.  Det kan man faktisk ikke bare antage.  Der har været flere tråde igennem tiden, der viser at en del GP´er faktisk forventer at deres partner er monogam.  Det kan man så synes er underligt,  men det forekommer og man er nødt til at forholde sig til den slags.

For de fleste GP´er deres virke en velbevaret hemmelighed, med få undtagelser.  Jeg siger ikke at det følgende behøver at være således, men man skal forholde sig til at det forekommer.  Angsten for afslørring kan vise sit ansigt på flere måder.  Man har måske igennem årene lagt meget stor afstand til venner og familie.  Man er måske lidt tilbageholdende omkring at møde ens venner og familie eller bare tage med i byen - Man kunne jo blive genkendt osv. De kan  sagtens give nogle udfordringer hvis der er stor forskel på de sociale behov o.lign   Nå, men kort fortalt bliver man jo også en del at dette dobbeltliv.  De fleste købere lever jo også et dobbeltliv, i forvejen,  men det er nok i et mere begrænset omfang.   Der er selvfølgelig markant forskel på om vi taler en bibeskæftigelse hvor man har et job ved siden af, eller om vi taler om at GP tilværelsen er det eneste indtægskilde.  

Summa sumarum man kan ikke kontrollere hvem man forelsker sig i,  men det kræver  noget særligt af begge parter hvis man vælger at danne et forhold, som  gerne skulle være en berigelse af begges liv og ikke en lang ørkenvandring af en helvedes masse følelsesmæssige konflikter.  Nogen   kan, men størsteparten opdager hurtigt, at de ikke kan.  

Så stor stor respekt for de Gp'er og deres partnere der rent faktisk lever i et velfungende forhold. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nannas Hjørne og @Eva Nadine  1000 tak for jeres indblik i jeres liv og verden.

og undskyld jeg afsporer tråden - men hvor jeg dog bryder mig meget lidt om, at jeg også lever gennem det skrevne, for kan ikke lade være med at blive LIDT forelsket <3 i jeres måde at skrive på.

Må livet snart flaske sig... og geografien ryge ad helvedes til :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mr_T skrev, for 6 minutter siden:

@Nannas Hjørne og @Eva Nadine  1000 tak for jeres indblik i jeres liv og verden.

og undskyld jeg afsporer tråden - men hvor jeg dog bryder mig meget lidt om, at jeg også lever gennem det skrevne, for kan ikke lade være med at blive LIDT forelsket <3 i jeres måde at skrive på.

Må livet snart flaske sig... og geografien ryge ad helvedes til :lol:

Du er da også bare skide uheldig hvis du hverken er i nærheden af Eva eller jeg - vi huserer trods alt i hver sin ende af landet (desværre) :D

 Men Danmark er et lille land, så hvem ved, måske en dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 48 minutter siden:

vi huserer trods alt i hver sin ende af landet (desværre) :D

Ja... desværre!! Men... Tror du alligevel ikke det er bare en lille smule heldigt at vi ikke er i samme region af landet? 
Vi ville jo ikke kunne lade være med at lave tilbuds-trekanter og halløj.:wub:

Jeg ser for mig en horde af mænd med PTSD (Post Traumatic Sex Disorder) tumle rundt i gaderne med et fjernt lykkeligt blik i øjnene, kalsongerne på hovedet, en ballon i hånden og tomme lommer imens de klapper og synger "If you're happy and you know it, clap your hands". 
Det kommer da til at gå SÅ godt  HELT galt! Vi ender med at være et indslag i morgen-tv, Kvinde! :D 

Eva <3

 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 27.4.2021 at 11:22:

Summa sumarum man kan ikke kontrollere hvem man forelsker sig i,  men det kræver  noget særligt af begge parter hvis man vælger at danne et forhold, som  gerne skulle være en berigelse af begges liv og ikke en lang ørkenvandring af en helvedes masse følelsesmæssige konflikter.  Nogen   kan, men størsteparten opdager hurtigt, at de ikke kan.  

Så stor stor respekt for de Gp'er og deres partnere der rent faktisk lever i et velfungende forhold. 

 

Det emne har så mange vinkler, at det er helt uoverskueligt. Desværre.

Ville være interessant at høre fra medlemmer som lever sammen på disse præmisser. Det gælder selvflg. både kvinder og mænd.

Tak for et godt indlæg til TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Eva Nadine skrev, 1 time siden:


Vi ville jo ikke kunne lade være med at lave tilbuds-trekanter og halløj.:wub:
 

Tanken har strejfet mig :P Men jeg har svært ved at se bagsiden ved ideen. Et par pussyfights måske, men mon ikke de fleste mænd blot læner sig lykkeligt tilbage i lænestolen mens to kulrede kvinder kæmper en brav kamp om førsteret til pikken? Med en spand mudder til venstre og en glidecreme til højre er det primetime underholdning. B) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 20 minutter siden:

Med en spand mudder til venstre og en glidecreme til højre er det primetime underholdning. B) 

Det ene udelukker vel ikke det andet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
DETH skrev, for 6 minutter siden:

Det ene udelukker vel ikke det andet :D

Absolut ikke, men tænker at glidecremen gør sig bedst på pikken, hvis den bruges som smørelse til@Eva Nadine og min kamp, ender vi bare med ben og arme alle vegne i en abstrakt tumlende skuptur mens vi glider magtesløse hen ad gulvet længere og længere væk fra den eftertragtede pikkemand. En sand tragedie :D

Men selvfølgelig ingen garantier for at mudderet ikke har en lignende effekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 16 minutter siden:

Absolut ikke, men tænker at glidecremen gør sig bedst på pikken, hvis den bruges som smørelse til@Eva Nadine og min kamp, ender vi bare med ben og arme alle vegne i en abstrakt tumlende skuptur mens vi glider magtesløse hen ad gulvet længere og længere væk fra den eftertragtede pikkemand. En sand tragedie :D

Men selvfølgelig ingen garantier for at mudderet ikke har en lignende effekt. 

Et syn for guder, selv med mudder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

..Tror jeg taler på manges vegne, at vi alle  blev forelsket i Livlige Laura, da hun havde vagter i Søborg, Rødovre og Østerbro for snart mange år siden.

Hendes naturlige væremåde, rolige attitude, udseende samt symmetriske ansigt og naturlige ungpigekrop kunne give alle med en seksuel dysfunktion, hård og vedvarende rejsning igen..

Ærgeligt at det er så svært at finde unge 20-21 årige danske piger med et naturligt slankt modellook og en helt nede-på-jorden serviceminded attitude i dag. 

Men sådan er det nu engang her i '21.

Det er åbenbart blevet sværere at tiltrække nye piger til lysthusene, men det er måske også meget godt:

Så bliver vi ikke så let distraheret så vi forelsker os hovedkluns i endnu en pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 17 timer siden:

.

Så bliver vi ikke så let distraheret så vi forelsker os hovedkluns i endnu en pige 

ja, eller forveksler forelskelse med seksuelt begær  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, den 5.5.2021 at 10:24:

Ville være interessant at høre fra medlemmer som lever sammen på disse præmisser.

Jeg tror faktisk, at flere end I tror lever helt almindelige liv i helt almindelige ægteskaber, i hvertfald når vi taler den mere voksne del af branchen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...