Hop til indhold
Rejsenetværk

Den Germanske Fanklub - Hamburg i februar

Recommended Posts

Gæst

mulddyrene kan nok ikke klare det som en endagstur. Men har hørt vidt og bredt om kursusaktiviteter i NRW :lol::lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ak, Liderligfyr.

Med den spontanitet, som jeg fornemmer, du har, vil du nok stå af Don Quirejses tog allerede ved Ørslev, hvis du ser noget interessant i vejkanten :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hr x, der er jo intet til hindre for lidt stop undervejs mod målet :) enten for at tanke, spise eller andet :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

SÅ er nedtællingen da for ALVOR i gang!!!...

Jeg flyver til Hamburg fra Kastrup fredag middag og vi kører direkte på Harmony og støder til jer andre.

Må det blive en tur vi aldrig glemmer og blive støbeskeen for nye udflugter og ture i godt lag..

Vimmy...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Frej Asgaard og co

Jeg er blevet stillet i udsigt medkørsel til Harburg Station fra Harmony lørdag den 23/2.

Jeg skal med toget fra Hamburg Haupbahnhof mod København kl 13 28.

Vil gerne have god tid for alle eventualiteters skyld på Haupbahnhof, og har behov for at kunne nå en af følgende afgange fra Harburg Station:

Regional R40 afgang kl kl 12 13 ankomst Hbf kl 12 23

S 31 afgang kl 12 16 ankomst kl 12 30

S 3 afgang kl 12 21 ankomst kl 12 34

Når jeg ankommer Hamburg Haupbahnhof onsdag den 20/2, køber jeg som det første en billet til om lørdagen fra Harburg Station, hvorefter vi får se om Frej og co kan køre mig til Harburg Station, så jeg når disse tider.

Hvis ikke tager jeg en taxi.

Kunne selvfølgelig sende Frej en pm, men her kan jer der kører med ham, og videre lørdag mod Berlin læse mit behov.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Nu er fortroppen af Den Germanske Fanklub ankommet Hamburg, vi sidder på hotellet efter turens første oplevelser på Flatt99.

Fortsættelse følger helt sikkert, nu vil vi observere nærområdet, finde os et godt spisested inden vi efter en god nats søvn fortsætter Torsdag til hovedmålet FKK Harmony, hvor der er samling for Den Germanske Fanklub - Vi glæder os :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk og Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Nu er fortroppen af Den Germanske Fanklub ankommet Hamburg

Så er vi helt rolige :lol::lol: Giv den så bare gas :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...