Hop til indhold
Rejsenetværk

Den Germanske Fanklub - Hamburg i februar

Recommended Posts

Nej det er jeg ikke Liderlig fyr, men til nu har kun du og anonym meldt ud at interesserede kan køre med jer fra Jylland, men det har ikke ført til aftaler med andre om at de kører med jer, eller melding om at nogle har bestilt hotel på turen.

Til nu har ingen meldt sig til samkørsel fra Sjælland, i bil eller med tog, og så var det jeg tænkte om der overhovedet er mulighed for at opnå rejsefæller fra Sjælland til en tur på hverdage, om chancen måske er større op til eller i en weekend.

Godt nok er der lang tid til februar, men jeg er lidt presset af at FKK Harmony ligger ude på landet, og at jeg hvis jeg rejser alene af sted skal til og fra Hamburg på en eller anden måde, hvilket er dyrt i taxi på egen hånd.

Jeg er jo vant til at bo by centralt og gå på bordel i byen, benytte offentlig transport, hvilket ikke rigtigt dur her.

Har prøvet at være på tur på landet i lejebil med Nille i NRW, og det er altså en helt anden logistik der kræves end når vi tager til Berlin. Det er ikke nemt på egen hånd uden bil, og det kan ikke betale sig for mig at rejse til og fra Jylland for at blive samlet op.

Selvom jyder har et sæde ledigt fra Hamburg, skal det jo passe med mine togtider til og fra Hamburg. Det belaster jo også jyderne frihed i deres bil.

Hvis bare jeg kunne få en rejsefælle i tog mandag den 18/2 - onsdag den 20/2, er jeg frisk på at dele udgiften til en taxi hver vej fra Hamburg til Harmony ca 500 kr.

Hvis ikke jeg kan opnå det, kan jeg det måske til en weekend tur? Uanset der er jeg klar til at bestille og få betalt tog og hotel.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bedst rejse i weekenden, på hverdage skal jeg tage fri for at komme af sted :(

Erfaringer siger at det også er mest sjovt i weekenderne på klubberne.

Hvad med at udvide fællesturen fra

Lørdag den 16/2 til tirsdag den 19/2 (folk kommer som det passer dem)

så kan folk mødes dernede i denne forlænget weekend.

jeg forstiller mig at jeg kan rejse/køre selv lør-man.

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle tiders Nille :)

Det er jo ikke fordi jeg vil løbe fra de datoer jeg og Thaifreak, der endnu ikke har kommenteret, men vi aftalte jeg skulle lægge ud, vi har lagt ud med.

Men vi må jo forholde os til at det kun er på Jyllands siden, vilje og mulighed for deltagelse nævnte dage er kommet til udtryk, og så forsøge at få bidrag frem i tråden fra Sjællands siden, om egne muligheder for at deltage?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se at Liderligfyr tidligere har meldt ud i tråden om langtidsplanlagte fællesture, at han kan bedst på hverdage. Han har også skrevet at han ikke har noget imod at køre alene ned for at møde os andre.

Som jeg har forstået det, har både Liderligfyr og jeg mulighed for at træffe beslutning med langt varsel, både om dato, transport og overnatning.

Som jeg har forstået det, er det eneste der holder os to tilbage fra at træffe endelige beslutninger, at vi venter på andre, der først kan afgøre egen deltagelse senere end os to.

Jeg vil derfor foreslå Liderligfyr at han afgør ud og hjemrejse på vegne af os to, sådan at vi to under alle omstændigheder træffes på Harmony.

Liderlig fyr, kan du træffe afgørelse om en af følgende dage, hvor du og jeg under alle omstændigheder rejser til FKK Harmony?

Valgmulighed nr 1

Udrejse onsdag den 13/2, torsdag den 14/2, fredag den 15/2

Hjemrejse fredag den 15/2, lørdag den 16/2 eller søndag den 17/2

Her forudsættes at Liderligfyr og jeg kan mødes på Harmony en hverdag, han kan rejse hjem på en hverdag, men jeg kan godt rejse hjem lørdag eller søndag.

Valgmulighed nr 2

Udrejse mandag den 18/2, tirsdag den 19/2, onsdag den 20/2, torsdag den 21/2

Hjemrejse onsdag den 20/2, torsdag den 21/2, fredag den 22/2, lørdag den 23/2

Det er op til Liderligfyr, men jeg vil personligt foretrække at han og jeg mødes på Harmony en torsdag, sådan at jeg kan rejse hjem enten en fredag eller en lørdag.

Hvis Liderligfyr bare lægger sig fast på 1 dag, hvor vi kan mødes på Harmony, han selv kører uanset om der er nogle der kører med eller ikke, han samtidig bestiller overnatning på det hotel i Seevetal området vi har aftalt, så vil jeg bestille tur retur med DSB første klasse, overnatning på det hotel vi har aftalt.

Når vi begge har gjort det, står det andre frit senere at melde sig til samkørsel ud og hjem på den dag Liderligfyr har lagt sig fast på, som det står andre frit at slutte sig til mig i toget, de dage jeg rejser ud og hjem.

Jeg vil så lade det stå åben, hvordan jeg kommer fra Hamburg Haupbahnhof til Harmony, og fra Harmony til Hamburg Haupbahnhof. I bedste fald får jeg nogle at dele denne udgift med, i værste fald må jeg betale en taxi selv, bare til mig selv.

Hvad siger du til det Liderligfyr?

- hvis ja ses i hvert fald vi to på Harmony, og mon ikke flere kan afgøre egen deltagelse senere, sådan at vi ender med at blive flere end os to?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej RN

Udgangspunktet 18-20 februar med Harmony den 19, er selvfølgelig mest optimalt for mig :) for der er kalenderen lukket.

Nu er vi efterhånden kommet tæt på, så 13-15 februar er ikke muligt længere.

Derimod ville dit oplæg med 20-22 februar, med besøg Harmony torsdag, stadig være en mulighed.

20 februar, kan jeg være i Hamborg kl 11 eller senere. Er nød til at køre fra Hamborg senest kl 17, fredag den 22 februar. Som nævnt tidligere, skal jeg nok køre ind til banegården og hente dig, hvis du kommer selv og bilen ikke er fuld.

For min skyld, kan vi sagtens lave det til en closed deal på nuværende tidspunkt, med hotelbestilling m.m. Tiden er sat af til det

Hvis du gerne vil have det ændret til at være den 20-22 februar, vil jeg gerne, hvis det kunne være en endelig beslutning, senest torsdag i denne uge, for ellers kommer julen jo, hvorefter vi er i Januar. Det er for sent, til jeg kan ændre kalenderen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Liderligfyr

Beklager, hvis jeg lige skuffede dig, det var ikke min mening at flik flakke, når nu jeg selv lagde ud med nogle faste datoer. Tråden udviklede blot et behov for mere elastik i den fortsat tidligere fase - følte jeg.

Men klart, turen har dig og mig som omdrejningspunkt, for det er hele tiden os to der har kunnet beslutte os, så det synes jeg vi skal gøre :!:

Ja, lad os lave en lukket aftale nu!

Tak for din villighed/mulighed for at disponere torsdag den 20 februar - det er en aftale :!:

Jeg vil dags dato eller indenfor de kommende 2 dage bestille og betale tur retur med DSB på første klasse til Hamburg, torsdag den 21 februar, hjemrejse lørdag den 23 februar, samt bestile overnatning på vores aftalte hotel torsdag den 21 februar - lørdag den 23 februar.

Jeg forventer at kunne være indlogeret på hotellet mellem kl 15 og 16, hvilket kan give os en lang aften sammen på Harmony torsdag den 21/2, hvor du jo har fra kl 13, hvor de åbner :)

Jeg vil så satse på at besøge Harmony både torsdag og fredag, lade det stå åbent om jeg har nogen at dele taxien med lørdag til Hamburg Haupbahnhof.

Men mon ikke vi begge, herfra når først vi kommer længere frem i kalenderen ender med at du får fyldt/delvist fyldt sæderne op i bilen, og jeg får en rejsefælle eller flere rejsefæller fra Sjælland/København med toget - vi krydser fingre ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Super, torsdag den 21 er fastlagt til Harmony. Jeg bestiller hotel 21-22 februar. Kan du sende en pm, med hotellets hjemmeside, bare for at udelukke evt fejl angående booking 2 forskellige hoteller.

Da jeg som nævnt kører hjem fredag senest kl 17, overvejer jeg, om jeg ikke allerede vil køre derned onsdag. Evt tage en overnatning inde i Hamborg og besøge Romeo eller nogle klinikker i Hamborg. Eller hvad byen ellers har af sjove ting at byde på. Har også læst om en ny fkk, der ligger noget syd for Hamborg, som måske kunne være en onsdags udflugt :)

Som skrevet tidligere, så regner jeg med samlede transportudgifter til Hamborg vil koste ca 700 kr, så hvis jeg skulle køre selv, er det jo ikke nogen herregård ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er nu hjemme fra Thailand ,og fået overstået de første hektiske dage ,efter en lang ferie i Thailand ,og er nu klar til at deltage i planlægningen af turen ,blev lidt overrasket over den positive stemning fra jylland ,som jeg skulle være med til at planlægge ,men kan nu se at jeg er kommet for sent hjem da turen nu er lukket ,til nogle dage jeg ikke kan ,jeg var klar til at køre fra mandag aften til Onsdag aften ,eventuelt Tirsdag formiddag direkte til Harmony og så kun en enkelt overnatning ,og så måske atmos eller noget andet onsdag eftermiddag ,og så hjem onsdag aften ,og har også bil til at kunne køre ,havde også aftalt med ,rejse at jeg ville køre derned alene hvis det skulle vise sig der ingen var der ville med ,men kan jeg se at turen nu er flyttet helt til Torsdag til Lørdag ,så nu har jeg ikke længere mulighed for at deltage ,kan stadig arrangere min egen tur Mandag til Onsdag ,men er jeg alene tager jeg nok det sidste stykke til berlin og tager et gensyn med Erlebniswohnung,men er der andre der vil med til Harmony i dagene 18 til 20 februar er jeg stadig klar og kan lægge bil til turen på delebasis

Hilsen Thaifreak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Thaifreak, jeg havde gerne deltaget som oprindeligt planlagt, men hele interessen for at deltage fra mandag til tirsdag lå ensidigt på jyllands siden, og de dage har du fortsat mulighed for at andre vil deltage sammen med dig.

Jeg for min part havde ikke udsigt til deltagelse fra Sjælland af andre end mig selv. Da der er udtrykt interesse for deltagelse fra sjælland fredag eller lørdag, kan jeg nu håbe på at vi bliver flere fra Sjælland, og da Liderlig fyr nu også bestiller hotel, og kan tage med, kan vi ganske enkelt blive flere der deltager i turen fra både Jylland og Sjælland.

Jeg forsøgte at arbejde for den 18/20 - den 20/20, men de dage blev simpelthen ikke taget vel i mod, særligt ikke på sjællands siden. Udover Liderligfyr og Thaifreak var tilkendegivelserne fra andre jyder, så ukonkrete og udsigten til at de måske ville blive konkrete så langsigtede, at vi i bedste fald kun var blevet Liderligfyr, Thaifreak og jeg i dagene den 18/20 - den 20/20.

Hvis Liderligfyr tager af sted allerede onsdag den 20/2 består der den mulighed at han/dem han har med kan krydse Thaifreak/dem han har med fra mandag den 18/2 - onsdag den 20/2. I kan foreksempel mødes på Atmos, når Thaifreak er på vej hjem over.

Det kan I eventuelt koordinere, hvis Liderlig fyr kører den 20/2?

Det her er simpelthen den mest fleksible løsning, hvor flest mulig vil kunne deltage og træffes mindst 1 af de forskellige dage, samtidig med at der består de samme muligheder som der hele tiden har gjort for at alle der kan/har lyst, stadig kan køre i delebil med Thaifreak fra mandag den 18/2 - onsdag den 20/2.

Ved at Liderligfyr og jeg som de første bestiller lægger bil til/bestiller tog billet og hotel, ved alle dem der først kan beslutte sig senere hvornår vi tager afsted og hvor længe vi bliver dernede.

Dialogen til nu har simpelthen manglet 1 fra hver side øst/vest, der kunne meddele at nu har de billet, har bestilt hotel til helt konkrete datoer. At vi har gjort det kan Liderligfyr og jeg snart meddele, så kan interesserede rejse med os, som at når Thaifreak har gjort det samme, kan de køre med ham, bo på det hotel han vælger.

Min erfaring er at man kan forsøge at lægge sig fast på eksakte datoer, men i praksis viser det sig ofte, at hvis flere skal kunne deltage så kommer turen til at tilpasse sig de muligheder interesserede giver udtryk for at de har.

Sidst jeg var i Berlin måtte jeg undervejs erkende at der ikke var udsigt til rejsefæller, bortset fra Nille der altid kun kan beslutte sig i tæt på sidste øjeblik. For at kunne få et hotelværelse og flybilletten ikke skulle blive for dyr, måtte jeg bestille til en solo tur, håbe på at Nille stødte til, hvilket han heldigvis gjorde 3 ud af de 5 dage jeg var i Berlin.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser at Liderligfyr overvejer en overnatning i Hamburg onsdag den 20/2 og Thaifreak kan køre hjem onsdag aften? Så kunne vi eventuelt mødes os 3 eller flere, hvis jeg gør som Liderligfyr overvejer?

Sidder lidt med en følelse af at det var en fejl at Thaifreak og jeg valgte at lade mig åbne tråden, uden at vi begge kunne følge med, og følge op sammen hele vejen?

Sådan tror jeg ikke det skal gøres en anden gang. Hvis Thaifreak føler at jeg burde have holdt mig til de datoer vi foreslog, uanset andres feedback på samme er det en kritik jeg vil tage til efterretning. :cry:

Dog er ændringerne foretaget før nogle havde bestilt rejse eller ophold, havde vi allerede gjort det, havde jeg selvfølgelig ikke efterfølgende ændret fokus på helt andre datoer.

Jeg kan meddele Thaifreak og Liderligfyr at jeg nu har udvidet min egen tur til at jeg starter med en overnatning i Hamburg fra onsdag den 20/2 - torsdag den 21/2.

Det uanset om Liderligfyr kommer onsdag den 20/2 eller ikke, eller Thaifreak tager til Berlin, hvis ikke han får rejsefæller fra mandag den 18/2 - onsdag den 20/2.

Forstår godt hvis I gerne vil på Atmos onsdag, men hvis Thaifreak har været på Harmony tirsdag, og Liderligfyr og jeg har Harmony tilgode torsdag, synes jeg faktisk at vi bør besøge FKK Romeo onsdag - det er godt nok 3 år siden jeg sidst var der, men det var en rigtig god oplevelse

Nu mangler jeg blot at bestille tog tur retur 1 kl, hotel i Hamburg og i området Seevetal.

Når jeg har det hele klar skriver jeg om det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis turen starter onsdag kommer jeg der! Evt hotel Hamborg onsdag/ torsdag som jeg oprindelig foreslog. Så evt romeo eller hvad byen har at byde på. Du skriver lige hoteller ikke rejse, vi har aftalt den ene, men send lige Info alligevel for at hindre misforståelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser nu at både liderlig fyr og rejse vil starte deres tur Onsdag ,det giver mig ideen til at lave en 2 dagestur med afgang fra østjylland tirsdag morgen ,og så køre direkte ned og checke ind på ,et 3 sternet hotel i centrum af Hamborg lige ved banegården ,der er pt idag 2 ledige enkeltværelser med fælles bad til 187 dkr for en overnatning ,og hele 5 enkeltværelser med eget bad til 268 kr for overnatning mellem tir og onsdag,en overkommelig pris for et som jeg tror rimeligt godt hotel ,og prisen er med morgenmad.

Derefter kan vi så besøge en klub i selve Hamborg ,f eks Atmos ,men også en anden hvis der er større stemning for en anden klub ,derefter hjem på hotellet og overnatte .

Så Onsdag efter morgenmaden og udtjekning ,køre til Harmony og mødes med Rejse og liderligfyr ,og dem som de har med i deres selskab ,dette kræver naturligvis at de vil lave deres plan til også at komme på Harmony Onsdag ,vil de det kan vi alle mødes på Harmony Onsdag

Vil de ikke det kan vi også bytte rundt og besøge Harmony Tirsdag ,og så køre ind og overnatte på føromtalte Hotel i Hamborg ,og så mødes med dem på en klub i Hamborg Onsdag eftermiddag ,inden vi kører hjem om aftenen ,dette vil gøre at så får vi hele Tirsdagen på Harmony ,og så en halv dag på en klub i byen sammen ,med det andet selskab ,også en god løsning,og nok den jeg hælder mest til ,

Hvis Rejse og Liderligfyr kan bekræfte at de tager derned onsdag ,så vi kan mødes på en klub onsdaq,om det så bliver harmony eller en klub i byen ,det planlægger vi efter ,ja så er jeg klar til at booke hotel fra tir til ons ,og så gennemføre turen både med og uden rejseledsagere ,da jeg så har selskab onsdag ,men håber naturligvis på at der er nogle som vil med på en Tirsdag og onsdagtur ,hvor begge selskaber mødes onsdag eftermiddag

Til rejse kan jeg kun sige at jeg har fuld forståelse for dine beslutninger ,og er ikke sur på nogen måder ,og vil gerne mødes med dig på denne tur ,og håber at det nu måske alligevel kan lykkes om onsdagen ,og jeg håber også at vi kan få flere ture stablet på benene i fremtiden,

Iøvrigt hvis du kommer med tog til Hamborg onsdag formiddag ,er du velkommen til at køre med til den valgte klub onsdag ,hvis vi har plads i bilen ,da vi jo overnatter på hotel lige ved banegården

Hilsen Thaifreak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Tak Thaifreak, havde fået lidt dårlig samvittighed, men jeg tror at vi er på vej til at få en bedre tur for alle, hvor flere får mulighed for at deltage en dag eller flere dage.

Nu har jeg lagt en ekstra overnatning til turen:

1. Har bestilt en overnatning centralt i Hamburg fra onsdag den 20/2 - torsdag den 21/2.

2. Har bestilt 2 overnatninger nær Harmony fra Torsdag den 21/2 - lørdag den 23/2.

Alle der kan krydse hinanden på turen nogle timer onsdag den 20/2, på vej ned eller hjem, kan således nyde nogle timer sammen på en FKK klub. Jeg vil foreslå Romeo til et kortere besøg, forudsat deltagerne får oplevet enten Atmos eller Harmony på turen.

Har valgt at løbe risikoen for at stå alene tilbage lørdag, men vil nu have både torsdag og fredag på Harmony - får håbe at jeg kan friste et par sjællendere til at støde til selskabet, som jeg kan rejse hjem sammen med lørdag :)

Nu røg overslaget på de 3 - 4000 kr vist på gulvet, må hellere estimere 6000 +/- , men jo dyrere tur, des mere sjov plejer vi at få for pengene :P

Jeg har forsøgt at bestille Hamburg tur retur på 1 kl over DSB.dk, men datoerne er ikke til salg endnu. Vil prøve at møde op i billetsalget på Nørreport, se om jeg kan købe billetterne der på nuværende tidspunkt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg været forbi billetsalget på Hovedbanegården og har købt:

Orange tur retur på 1 klasse

- pris 798 kr

Afrejse onsdag den 20 februar

Københavns hovedbanegård

Afrejse kl 07 44

Hamburg Haupbahnhof

Ankomst kl 12 16

Hjemrejse lørdag den 23 februar

Hamburg Haupbahnhof

Afrejse kl 13 28

Københavns hovedbanegård

Ankomst kl 18 14

Thaifreak tjekker ud af det samme hotel samme tid, som Liderligfyr og jeg tjekker ind på når vi ankommer.

Udgangspunktet, er at Thaifreak og dem der forhåbentlig kan mødes med ham på Harmony tirsdag den 19/2, han/de onsdag den 20/2 er på vej hjem, hvor så Thaifreak vil vente til ud på aftenen med at køre hjem.

Liderlig Fyr og jeg tager så en overnatning i Hamburg, før vil fortsætter torsdag til det hotel vi begge prøver at få værelser på nær Harmony.

Tanken er at de der er på vej hjemover mødes nogle timer i Hamburg med os der er på vej videre til Harmony.

Som nævnt kan man vælge Atmos, eller det mindre sted Romeo. Da vi formentlig max har fra kl 13 - 20 sammen, foreslår jeg at vi nøjes med Romeo, hvor der ikke er spisning i klubben. En mulighed kunne være at spise på en restaurant sammen, inden at dem der skal hjem fortsætter hjemturen.

Atmos og Harmony er klubber der fordrer at vi er udhvilede og kampklare til en hel dag i klubben, det er jeg ikke helt onsdag efter at have været oppe siden kl 05 30, og efter at have kørt i tog ca 4,5 time.

Nu kan sjællændere/jer fra hovedstadsområdet se hvordan jeg rejser til og fra Harmony hvornår, og I er meget velkomne til at springe på samme tur - bare kontakt mig :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fællesturens omdrejningspunkt er drejet for langt mod øst for mig, så jeg melder fra. Blot til info, så ingen regner med fælleskørsel med mig.

Jeg vil istedet prøve at lave en fællestur med den Midtjyske Fanklub i løbet af februar-marts :D

Jeg melder ud i ny tråd når jeg har tilgængelige tider...

God tur til østfolket :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej FKK4ever

Held og lykke med din egen tur februar-marts, men jeg kan ikke rigtig se at turen er drejet for langt mod øst?

Det er da pt kun mig der deltager fra øst, har togbillet og hotel til turen, som øvrige kan tilslutte sig. Liderligfyr har samme hotel som jeg i Hamburg, og er klar til at tilbyde sæder i bilen onsdag den 20/2, mens Thaifreak tilbyder medkørsel fra mandag den 18/2.

Nille vil gerne med også fra øst, men han ved ikke om han kan deltage før i sidste øjeblik.

Så i høj grad er det pt en tur der hælder mod vest, så jeg kan ikke rigtigt se hvor øst faktoren skulle få vest til at trække sig fra vores tur :?:

Nå, men uanset - 2 ture giver beretninger i forum fra 2 ture, forhåbentlig :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej FKK4ever

Held og lykke med din egen tur februar-marts, men jeg kan ikke rigtig se at turen er drejet for langt mod øst?

Det er da pt kun mig der deltager fra øst, har togbillet og hotel til turen, som øvrige kan tilslutte sig. Liderligfyr har samme hotel som jeg i Hamburg, og er klar til at tilbyde sæder i bilen onsdag den 20/2, mens Thaifreak tilbyder medkørsel fra mandag den 18/2.

Nille vil gerne med også fra øst, men han ved ikke om han kan deltage før i sidste øjeblik.

Så i høj grad er det pt en tur der hælder mod vest, så jeg kan ikke rigtigt se hvor øst faktoren skulle få vest til at trække sig fra vores tur :?:

Nå, men uanset - 2 ture giver beretninger i forum fra 2 ture, forhåbentlig :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Du ønskede at flytte turen fra starten af ugen til slutnigen af ugen for at få rejsefæller fra øst - det var DET jeg mente med drejningen mod øst. Det var da fint, at liderligfyr kunne ændre sin planlægning så i kan følges ad. Thaifreak kunne ikke de dage i havde flyttet til og vil derfor stadig tage afsted på de oprindelige dage.

Dermed er fællesturen dig og Thaifreak planlagde lavet om til 2 forskellige ture - ikke meget fælles i det :(

At jeg stadig har den 19. ledig i kalenderen gør, at jeg muligvis tager der ned, men fællestur tanken er jo væk. Jeg er dog fristet, da jeg nok kan få en god Thai sludder med Thaifreak, jeg kommer jo hjem fra Thailand et par uger før ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@FKK4ever

Kan godt følge dig her, man kan selvfølgelig indvende at ikke alle kommer på den samme tur de samme dage, men måske kommer der flere samlet set, blot fordelt over de dage hver især kan?

Det pegede i retning af at øst ikke ville blive repræsenteret ved andre end jeg, hvis jeg havde holdt mig til de oprindelige dage - nu håber jeg stadig på deltagelse foruden jeg selv fra øst.

Uanset kan alle der kan og vil stadig deltage fra mandag den 18/2 - onsdag den 20/2, helt som oprindeligt planlagt.

Men jeg tror jeg har lært, dels at vi skal kunne være på 2, den ene ikke være forhindret i forum, hvis vi er 2 om initiativet, dels at jeg/vi fra øst ikke skal lægge os fast på hverdage, for mit klare indtryk er at det kan/vil øst ikke :?:

Uanset, nu er der mulighed i vest for at køre med Liderligfyr, for at følges med mig i tog fra øst onsdag den 20/2. Aktivet er at alle kan mødes i Hamburg den 20/2, om de er på vej ned, eller på vej hjem.

Erkender at det var en fejl af mig at lægge ud med fast dato, så lang tid før, uden samtidig at åbne for den fleksibilitet trådforløbet åbenbarede et behov for hos de interesserede i at deltage.

Heraf kan vi drage lære, hvis/når vi forsøger os påny.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne bestemt godt tænke mig at deltage i turen til Hamborg :D:D:D

Det kunne måske kombineres med reparation af min gamle mercedes bil. Er der nogen som kender et godt værksted i nærheden af Hamborg?

Rejse, du skal skal have tak for dine mange initiativer til at få samlet os læsere på forum omkring nogle gode oplevelser. Hvad havde tilværelsen været uden lidt krydderi her og der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil bare lige opfordre til, efterhånden som det måtte være tilfældet at den enkelte interesserede kan afklare at han kan og vil deltage i turen, han da melder ud i tråden fra hvornår til hvornår at han vil deltage.

Ikke mindst hvis muligheden består i at stille pladser tilrådighed i egen bil for at andre kan køre med, eller behovet modsat er en plads i andens bil på turen.

Selvfølgelig også gerne selskab for mig med toget til Hamburg onsdag den 20/2, hjem til København lørdag den 23/2 :)

Meld jer også gerne ind i den germanske fanklub på chatten, deltog her i dialogen om den kommende fællestur til FKK Harmony/Hamburg i februar.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kører derned i egen bil (herefter kaldet "bæstet") fra Hovedstadsområdet, og jeg har allerede lokket Nille med på nedenstående plan. Han har godt nok ikke accepteret prisen endnu, men mon ikke det går ;)

Vi kommer lidt sent i gang, da vi har lidt svært ved at slippe fri fra arbejdet i hverdagene og vi vil derfor gerne tage weekenden til hjælp.

Planen er følgende

1. etape.

Afgang fra Hovedstadsområdet torsdag d. 21/2 om morgenen.

Kørsel ned til Rødby færge (1½-2 timer), som vi tager over til Puttgarden(1 time). Derefter kørsel ned til Seevetal området(ca. 2 timer) og det hotel vi til den tid er blevet enige om.

Derefter "koordineret leg" på fkk klubber sammen med dem fra vest-siden, som stadig er i området. Torsdag aften såvel som fredag dag + aften.

2.+ 3. etape.

Om Lørdagen er de fleste andre taget hjem. Derfor har jeg den idé at sende "bæstet" ud på Autobahn lade det galopere over til Berlin for at kunne besøge et godt sted lørdag eftermiddag+aften (formentlig bliver det Artemis).

Personlig er jeg er lidt nervøs ved om der er helt nok sprøde damer på Harmony og evt. Atmos, så derfor er der lagt et sikkert kort ind til sidst, så der er garanti for at man kommer hjem helt "durchgefickt" :)

Hjemkørsel søndag den 24/2 via ruten Berlin->Rostock-> færge til Gedser-> København.

Der kan jo være 3 mere i bilen, så vi vil meget gerne have flere med. Det er aftalt at dele transportomkostningerne i form af færge og benzin. "Bæstet" er desværre ikke så benzinøkonomisk men til gengæld er det både behageligt og sjovt på de dele Autobahn, hvor der er fri hastighed.

Transportomkostninger er anslået til at være (total for alle - regnet med 12 kr/l og 12L/100km).

1. etape: Færge 500 + benzin 560 = 1060

2+3. etape: Færge 700 + benzin 980 = 1680

Benzinpris og brændstofforbrug kan variere lidt.

Hvis nogen kun vil deltage i 1. etape og hjem med tog fra Hamborg om Lørdagen skulle det nok kunne lade sig gøre at sætte folk af på Hamburg Hauptbanhof lørdag formiddag. Men vi er allerede 2 deltagere til den fulde tur, så 3. mand kommer til at betale max 915 for transport ved fuld tur. Ved 5 mand på den fulde tur betaler hver mand ca 550 kr. for transport. Der er ikke indregnet slid på dæk og bil - hvis nogen deltagere ønsker at donere erkendtligheder for omring 1000 km slid må de gerne det, men det er på ingen måde påkrævet.

Hoteller: Det finder vi ud af - skal bare være noget billigt, så længe det fungerer. Prisniveau i samme niveau som Etap hoteller er mit bud. Af hensyn til booking af hoteller i Seevetal området er det ganske rart, hvis tilmeldingerne ikke løber ind for sent, da der er tale om mindre hoteller og ender vi med at være i sidste øjeblik er det ikke sikkert at de har plads til 5 mand.

Jeg kan godt køre hele turen, men har bestemt ikke noget imod at blive afløst af andre førere.

Hvis man vil med så send mig en pm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så er turen ved at være på plads for mit vedkommende.

kører fra trekantsområdet onsdag den 20 februar kl ca 08.00, forventet ankomst Hamborg midtby senest kl 12.

Her bliver jeg inlogeret på hotel, kører ud til FKK Romeo med Thaifreak og Rejsenetværk, hvor der skal tilbringes nogle timer.

Aften onsdag er pt ikke planlagt for mit vedkommende

torsdag står formiddagen frit for i Hamborg city , der er snakket om noget kaffehus

Over middag, køres der til seevetal lidt udenfor Hamborg, hvor der skal indlogeres på hotel (i seevetal). Dagen er sat af til FKK Harmony, hvor der kommer en del fra Øst også

Fredag har jeg ikke planlagt overhovedet. Kører senest fra Seevetal kl 16. Overvejer om jeg skal tage med de andre 3 timer på Harmony eller måske prøve atmos. Overvejer også at køre lidt før, og invadere Flensborg.

økonomien, har sat køreturen, til en fast pris på 1,20 kr/km (dækker benzin, service, slidtage) Hvis du er interesseret i at køre med hele vejen/noget af vejen, bliver udgiften delt i antal personer på den pågældende strækning.

Totalt km, regner jeg med max 700 km/840 kr, der er ca 500 km til Hamborg. Derudover lidt kørsel ud til Harmony og Romeo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine to fridage er nu kommet på plads og jeg melder mig på banen til Hamburg tur :)

Jeg har skrevet til Frej og spurgt om jeg må køre med dem derned.

Er endnu ikke helt på plads med hvornår jeg kører hjem igen ;)

Jeg forestiller mig dog at jeg også skal på togt med nogle af de lokale bordeldamer i Hamburg, endelig har jeg lovet nogle andre at jeg skal dumme mig i Herbertstrasse...

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine to fridage er nu kommet på plads og jeg melder mig på banen til Hamburg tur :)

Jeg har skrevet til Frej og spurgt om jeg må køre med dem derned.

Er endnu ikke helt på plads med hvornår jeg kører hjem igen ;)

Jeg forestiller mig dog at jeg også skal på togt med nogle af de lokale bordeldamer i Hamburg, endelig har jeg lovet nogle andre at jeg skal dumme mig i Herbertstrasse...

BB

Super vi bliver flere og flere,

har du et væddemål om pigerne tager røven på dig på Herbertstrasse eller ej :lol:

Vil du slet ikke med på Harmony eller Atmos?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...