Hop til indhold
Rejsenetværk

Den Germanske Fanklub - Hamburg i februar

Recommended Posts

Fantastisk :P

Nu rykker tilmeldingerne helt som jeg havde forestillet mig, jo nærmere vi kommer afgang des flere bliver vi :)

Skønt at Frej Asgaard får selskab i bilen og nogle at dele udgiften med, håber Liderligfyr, mfl får det samme.

Vi får se om jeg får selskab i toget ud onsdag 20/2 og hjem lørdag 23/2?

Vil lige henlede opmærksomheden på at dem der tager turen mandag den 18/2 - onsdag den 20/2, de rejser hjem 20/2, og os der rejser ned ondsag den 20/2, vi krydser hinanden 20/2, hvor Liderligfyr og jeg chekker ind på det hotel, som Thaifreak chekker ud fra.

Hensigten er at begge grupper går på bordel sammen 20/2 i Hamburg, eventuelt går på restaurant sammen, inden de der skal hjem fortsætter mod Danmark.

Os der overnatter onsdag den 20/2 - torsdag den 21/2 i Hamburg har altså hele onsdag eftermiddag/aften og torsdag formiddag i Hamburg.

Jeg har fået lokket Liderlig fyr med på en fantastisk kaffebar torsdag formiddag, får se om vi bliver flere :)

Jeg krydser fingre for, hvis jeg kommer alene i toget, at jeg kan få plads i en bil torsdag videre mod Harmony, får jeg selskab i toget er en taxi overkommeligt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super vi bliver flere og flere,

har du et væddemål om pigerne tager røven på dig på Herbertstrasse eller ej :lol:

Vil du slet ikke med på Harmony eller Atmos?

Jeg tror vist jeg har indbudt til ballade i Herbertstrasse-tråden, så må hellere gøre noget ved det, eller lave en kylling når jeg er kommet derned.

Selvfølgelig skal jeg med på Harmony, men jeg er lidt tiltrukket af resten af Hamburgs bordelmuligheder, se bare herlighederne på http://modelle-hamburg.com.

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok - Så er bæstet tæt på at være fyldt op.

3 mand i bilen mod Hamborg på 1. etape.

4 Mand i bilen på 2.+3. etape mod Berlin og hjem til København bagefter.

Der kan godt være en mere på 1. etape.

Om der kan klemmes en mere ind på 2. etape?. Tjaah - det vil være fysisk muligt. Om det vil blive behageligt er mere tvivlsomt. Der er allerede tale om 4 grandvoksne mænd i størrelse XL eller mere. Så det er med forbehold for tab af komfort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide om man skulle varsko Harmony at der kommer en dansk invasion på 5-8 gæster torsdag og bede dem om at have riiiigeligt med smør, øh jeg mener tøser!

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bhullersen

Jeg synes bestemt ikke at vi skal varsko Harmony om en invasion af 6 - 8 danske gæster.

Det er ingen invasion af Harmony, da særligt ikke fra torsdag til lørdag hvor der formentlig vil være +/- 30 piger i forvejen til de gæster der kommer mellem kl 13 og 04.

De vil højest se os som som lidt flere gæster til deres piger, bestemt ikke som et grundlag for at bede flere piger komme på vagt af den grund.

Vi taler om ca 0,2 flere gæster pr pige på dagen, hvilket altså ikke rykker i en forretning som Harmony.

Ved 20 + danske gæster, kunne vi overveje at praje dem, men som jeg ser det ikke før.

Den værdi vi har for dem, er ikke økonomisk de dage vi er der, men at vi kommer en flok dedikerede brugere af Eroguide.dk, der vil oprette beretninger og bidrage med indlæg om vores fællestur.

Det er de gæster vi optimalt kan generere efterfølgende der fremadrettet har værdi for FKK Harmony, som at det er FKK4ever, Knajten med flere der allerede har beredt vejen for at vi andre tager turen til Harmony i februar.

I det lange løb kan det betyde mærkbar meromsætning på Harmony, som det givet hidtil har gjort i de år der blev skrevet om dansker ture til FKK Atmos i Hamborg, som måske nu afløses af fokus på Harmony i stedet.

At så den hjemlige branche er blind og døv for at de kunne satse på os som en niche, selv kunne opnå samme udvikling for få piger og mutre der ville byde alternativt ind, ja det må vi jo bare tage til efterretning, stemme med fødderne ud af landet i stedet.

Bliver vi 10 +/- deltagere i turen udgør turen det gennembrud jeg målrettet har arbejdet for de sidste ca 4 år, forhåbentlig samtidig begyndelsen på en rejseklub i forum på Eroguide.dk, der år for år vil vokse sig stadig større - under samtidig fravær af forandrings villighed i den hjemlige branche.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide om man skulle varsko Harmony at der kommer en dansk invasion på 5-8 gæster torsdag og bede dem om at have riiiigeligt med smør, øh jeg mener tøser!

BB

Jeg synes ikke det vil skade, at ringe og høre Harmony nogle dage forinden om piger situationen i klubben og samtidig nævne at vi kommer med nogle danske gentlemen/vikinger som gerne vil havde et godt førstegangsindtryk af klubben :D

Hvis jeg husker det, skal jeg nok varetage opgaven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er personligt imod at vi ringer i forvejen for at anmelde vores ankomst.

Det risikerer at efterlade et indtryk hos Harmony af at vi forventer at de tager i betragtning at netop vi ankommer.

Det er vi slet ikke mange nok til at kunne forvente at de gør. Stiller de med flere piger end normalt, risikerer pigerne at der samlet set er for mange piger til for få mænd på dagen.

Den situation har jeg oplevet flere gange på FKK klubber. Pigerne driver en forretning, og er udbuddet for meget i mændenes farvør, giver det nemt bagslag i form af en vis rastløshed hos de piger der ikke sælger nok på dagen.

Når bare ikke der er særrarrangementer, hvor der er sort af mænd, skal der nok være nok piger til alle torsdag, fredag og lørdag er jeg ret sikker på :P

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Nille

I hvert fald lige fortælle Harmony, at vi påtænker at dukke op det antal gæster vi nu bliver. Og så må de selv tage deres forholdsregler, hvis de kan se, at det udgør et antal ekstra gæster som forskubber normalen.

Men egentlig vil jeg håbe, at op til 10 ekstra gæster ikke forskubber noget. (hvis vi bliver så mange på en gang)

Jeg ved ikke hvor stor Harmony er blevet i gæsteomfang. På Artemis og de større klubber i NRW samt Hessen vil 10 ekstra gæster ikke flytte noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er individuelt hvordan pigerne reagerer på en "stille" aften, nogle piger bliver stresset og mere aggressiv pga. af få kunder, andre piger acceptere situationen og gearer ned, de er mere afslappet og vil hygge sig med de kunder som nu er tilstede.

Selvfølgelig ville det ideelle være at der er nogenlunde balanceforhold mellem drenge og piger.

Jeg synes ikke det er et problem at pigerne ikke har så travl (dvs at der ikke er så mange mænd i klubben). Man får ofte lidt ekstra opmærksomhed som mand i denne situation og der er mere tid til hyggesamtaler på sofaerne, som kan resultere i at vi køber længere tid på værelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant tråd denne her med mange gode oplysninger.

Men det ser ud til, at Rejse og LF omhyggeligt undgår at nævne det hotel i Seevetal, som de har kik på og har reserveret værelse på...

Hvorfor egentlig?

Kunne måske godt selv finde på at deltage på turen, men lige som Nille kan jeg som oftest og af flere grunde kun træffe den konkrete beslutning få dage før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ThorsHammer

LF og jeg oplyser aldrig hvilke hoteller vi bor på før afrejse, det gør vi først i beretningen efter hjemkomst.

Før afrejse udveksles så specifik information via pm mellem interesserede, der har besluttet sig for at drage med på tur, og da særligt i forbindelse med aftaler om hvem der rejser sammen med hvem hvornår.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det ser ud til, at Rejse og LF omhyggeligt undgår at nævne det hotel i Seevetal, som de har kik på og har reserveret værelse på...

Hvorfor egentlig?

Selvfølgelig ville det være rart for potentielle deltagere, at man ikke behøvedes at sende en pm for at få det at vide, men dette er jo et offentligt tilgængeligt forum, hvor alle og enhver kan læse det.

Jeg kan komme på mange personer, som jeg bestemt ikke kunne tænke mig vidste hvor jeg boede, når jeg var på fkk tur.

Kald mig bare paranoid, men der kan findes alt fra forsmåede ægtefæller, journalister til feministiske aktivister, der kunne bruge den information til noget uheldigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til dem som af en eller anden grund har rodet sig ud i offentlig transport i Hamborg fordi de kommer med tog eller fly:

S-Bahns og U-bahns fungerer ganske udemærket, og jeg kunne faktisk forestille mig at den hurtigste måde at krydse Elben på om eftermiddagen, er hvis man tager S-bahn 3 til Harburg fra Hauptbahnhof. Der går forøvrigt en anden S-bahn (nr 1) fra lufthaven til Hauptbahnhof.

Hver eneste gang jeg har passeret Hamborg i bil er det altid gået i fisk, hvis det var om eftermiddagen -så er jeg er havnet i en kæmpe kø. Både ved Elb-tunellen, men også på deres ring-omfartsmotorvej (A1). Der er simpelthen for mange biler og for få forbindelser over Elben.

Deres offentlige transportsystem hedder "Hamburger Verkehrsverbund" kaldet HVV. På deres hjemmeside findes en engelsk sproget del:

http://www.hvv.de/en/index.php

Her er der på forsiden en pendant til "Rejseplanen", som vi kender fra Danmark.

Oversigt over togsystemet:

http://www.hvv.de/pdf/fahrplaene/usar/USAR-Plan.pdf

Tætteste s-bahn station i forhold til både Atmos og Harmony er "Harburg".

Herfra er Atmos faktisk inden for 1,6 km gang.

Til Harmony er man dog formentlig nødt til at finde en taxa eller et lift, for der er yderligere 14,4 km at tilbagelægge.

Jeg fandt følgende side med taxapriser

http://www.taxihamburg.de/sites/tarife/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kald mig bare paranoid, men der kan findes alt fra forsmåede ægtefæller, journalister til feministiske aktivister, der kunne bruge den information til noget uheldigt.

Hehe, hvem siger at du ikke har inviteret undercover journalister med på turen, det er da i sig selv farlig nok at rejse med folk man ikke har mødt/kender :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar til Rejse og FAG.

Selvfølgelig ville det være rart for potentielle deltagere, at man ikke behøvedes at sende en pm for at få det at vide, men dette er jo et offentligt tilgængeligt forum, hvor alle og enhver kan læse det...Kald mig bare paranoid, men der kan findes alt fra forsmåede ægtefæller, journalister til feministiske aktivister, der kunne bruge den information til noget uheldigt..

HVIS journalister eller ægtefæller har ondt i sinde, kan de jo bare oprette sig som brugere på Eroguide og så udveksle info vedr. hotel pr. pm....... 8-)

Den ekstra "beskyttelse" man opnår ved at udveksle info pr. pm er vist tæt på illusorisk ;)

Jeg kan se, at Nille med sin kommentar er inde på det samme.

Venlig hilsen TH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Thorshammer, vi har fundet hotel i seeval! når vi kommer tæt på, og du har en afgørelse og evt gerne vil indlogeres med os, så sender du bare en pm, så oplyser vi hotellet.

det burde vel ikke være et problem?

ang. harmony, synes jeg det er en god ide, at advare harmony! så ligger bolden på deres banehalvdel om de synes, der skal sættes flere piger ind. måske de vælger at sætte flere toppiger på, for at imponere de rige mænd fra nord, hvem ved? men uanset, er det altid rart at vide når der kommer grupper, så de kan planlægge den enkelte dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ang. harmony, synes jeg det er en god ide, at advare harmony! så ligger bolden på deres banehalvdel om de synes, der skal sættes flere piger ind. måske de vælger at sætte flere toppiger på, for at imponere de rige mænd fra nord

Hvad ligger budgettet på,

når jeg skal sige de skal gøre VIP-stuen klar, champagnen bliver lagt på køl

og de bør reserve 4 piger pr. mand er det nok ? :D:lol: :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har helt klart en forventning om, vi har et unlimited budget!!!!! så sørg nu for, det ikke er noget billig sprøjt de serverer! 4 piger per mand, jo det kan vi vel godt nøjes med, hvis vi er ene om de piger ;)

:lol::lol::lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke det vil skade, at ringe og høre Harmony nogle dage forinden om piger situationen i klubben og samtidig nævne at vi kommer med nogle danske gentlemen/vikinger som gerne vil havde et godt førstegangsindtryk af klubben :D

Hvis jeg husker det, skal jeg nok varetage opgaven.

helt enig...det skader ikke at sætte sig selv lidt i scene forud for vores besøg.

Hvis vi meddeler at vi kommer med øje for at lave anmeldelser når vi kommer hjem, så kn det være de ser en værdi i os, og gerne vil fetere os og give os en uforglemmelig oplevelse. Worst case får vi bare en "almindelig" oplevelse som alle andre kunder..

Vimmy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er dårlig stil, I her er inde på - I risikerer det giver bagslag :(

Hvorfor ikke bare troppe op, så kan de nok godt selv regne ud hvad vi er for nogle, når vi møder ind i samlet flok.

De er nok allerede klar over alt den gode reklame de allerede har fået på nettet i Danmark - lad det være nok, de har allerede set at det virker :)

Jeg har selv mødt typen, der lige skal vifte med pressekortet, gøre opmærksom på at de er aktionær, eller de kender den og den i firmaet, med en underforstået forventning om særbehandling.

Det som I er inde på er simpelthen det sidste vi skal gøre før afgang.

Danskere har generelt et godt ry på FKK klubber - det synes jeg vi skal blive ved med at have :oops:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

så er der kun en måned til jeg skal ned og kneppe kneppe kneppe kneppe kneppe kneppe kneppe kneppe kneppe kneppe

rejse, hvis der f.eks er 40 mænd en almindelig torsdag, så er det meget, hvis der pludselig kommer en gruppe på 7-8 oveni. derfor er der ikke noget galt i at nævne det for Harmony. Langt fra sikkert de vil ændre noget af den grund. M en så har de i hvert fald haft muligheden for at planlægge deres dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv mødt typen, der lige skal vifte med pressekortet, gøre opmærksom på at de er aktionær, eller de kender den og den i firmaet, med en underforstået forventning om særbehandling.

Rejse jeg er enig i at det er dårlig stil at forvente eller forlange særbehandling og fx sige:

"Vi kommer så og så mange og derfor forlanger vi sådan og sådan ekstra", og det kan nemt give problemer med vores troværdighed - især hvis vi er kommet til at overdrive antallet af hvor mange vi kommer. Så har vi spildt folks tid og penge hvis de tror på den som ringer. Derudover risikerer man at de ikke tror på en, hvis man siger sådan. For det er jo en urealistisk forventning at have fra starten af - vi har svært ved at blive hyppige "repeat customers" pga. den geografiske afstand - hvorfor skulle de gøre noget særligt for os i forhold til nogen fra lokalområdet, som er potentielle stamgæster.

Jeg kan derimod ikke se noget forkert i at sige "Hvor mange piger og gæster plejere der at være?, for I skal lige være klar over at vi kommer ekstra gæster i forhold til normalen". Faktisk vil jeg mene at det er en praktisk udveksling af information der kan forhindre problemer for begge sider. Sæt nu at det kræver ekstra indkøb af mad eller lign.

Så må det være op til dem at håndtere den information.

Det nemmeste er at sammenligne med en restaurant, hvor man bare tropper op 15 mand uden nogen forudgående bestilling eller reservation. Det kan godt være at du kan få plads selvom det er et lille restaurant, men de kan med garanti ikke klare at give ordentlig betjening og mad til alle på samme tid, for det kan simpelthen ikke lade sig gøre, hvis der kun er een kok fx. Det skal være en ret stor restaurant før end det kan lade sig gøre uden problemer. Havde man advaret på forhånd ville det måske godt kunne lade sig gøre på et lille sted.

Vi har en enkelt beretning omkring Harmony, men reelt ved vi ikke hvor mange der plejer at være på en torsdag og fredag, og derfor ved vi ikke rigtig hvor stort stedet er. Logisk set burde det give mening at give et praj en lille uges tid i forvejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...