Hop til indhold
JegElskerPik

Efterlysning af gp'er (2-3 stk) der vil afholde et gb sammen med mig omkring Kolding/fredericia tirsdag d.26/3.

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 18 timer siden:

Hvis  jeg  skal  deltage  vil  jeg  foretrække at  vi  (kvinderne) som  min. bliver  delt  op i rum,  således  at  de  mænd  som  foretrækker noget  helt  andet  end  mig  ikke  skal  "døjes" med  synet  af  mig og  omvendt. Jeg  har  ikke  den  store  lyst  til  at  sexe  i samme  rum med  en  jeg teoretisk  kunne  være  mor  til.  

"Døjes" med - Hold nu op med at blive fornærmet og tøsesur!

Der er da ingen med undtagelsen af dig selv, som har kommenteret på det. Jeg havde faktisk den opfattelse af dig, at du var et rummeligt menneske, der ikke som rigtig mange andre, led af mindreværds problemer. Ja undskyld, men sådan opfatter jeg dit skriv.

Redigeret af Æ´Synderjyde
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Æ´Synderjyde skrev, for 32 minutter siden:

"Døjes" med - Hold nu op med at blive fornærmet og tøsesur!

Der er da ingen med undtagelsen af dig selv, som har kommenteret på det. Jeg havde faktisk den opfattelse af dig, at du var et rimeligt menneske, der ikke som rigtig mange andre, led af mindreværds problemer. Ja undskyld, men sådan opfatter jeg dit skriv.

Jeg  lider  ikke  under  mindreværdskomplekser - men  det  er  meget  forskelligt  hvad  vi  mennesker  er  tiltrukket af .

Jeg  har  aldrig  deltaget  i  set-ups  hvor  der  deltager  flere  kvinder og har  derfor  mine  ekstra  forbehold. 

Du  ligger  jo  bestemt  ikke  skjule  på  at  du  tænder  på meget  unge  kvinder  som  også  er  petit . Jeg  vil  sku  føle  mig  meget  forkert  og  i overskud  hvis  90% af  mændene  kommer  efter  samme  type  af  kvinde  som  dig.  

Måske  er jeg  underlig  indrettet, men Min  liderlighed  bliver forstærket  når  jeg  kan  mærke min legekammerat tænder på  mig  og  omvendt vil  min  lyst  blive  begrænset  hvis  jeg  kan  mærke  at  de  tilstedeværende ikke nyder mig/synet af  mig .

Jeg  er  hverken  fornærmet  eller  pigesur,  men set-uppet  skal  jo  være  sjovt  og  frækt  for  alle  deltagere. 

Jeg  har  meldt  fra  som  deltager,  er  ikke  parat til  at  deltage  med  de  rammer  som  jeg  kender til. 

Det er  stadig  et  super  frækt  set-up  og  jeg  håber deltagerne  får en god og  fræk oplevelse  inkl  dig. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg  lider  ikke  under  mindreværdskomplekser - men  det  er  meget  forskelligt  hvad  vi  mennesker  er  tiltrukket af .

Jeg  har  aldrig  deltaget  i  set-ups  hvor  der  deltager  flere  kvinder og har  derfor  mine  ekstra  forbehold. 

Du  ligger  jo  bestemt  ikke  skjule  på  at  du  tænder  på meget  unge  kvinder  som  også  er  petit . Jeg  vil  sku  føle  mig  meget  forkert  og  i overskud  hvis  90% af  mændene  kommer  efter  samme  type  af  kvinde  som  dig.  

Måske  er jeg  underlig  indrettet, men Min  liderlighed  bliver forstærket  når  jeg  kan  mærke min legekammerat tænder på  mig  og  omvendt vil  min  lyst  blive  begrænset  hvis  jeg  kan  mærke  at  de  tilstedeværende ikke nyder mig/synet af  mig .

Jeg  er  hverken  fornærmet  eller  pigesur,  men set-uppet  skal  jo  være  sjovt  og  frækt  for  alle  deltagere. 

Jeg  har  meldt  fra  som  deltager,  er  ikke  parat til  at  deltage  med  de  rammer  som  jeg  kender til. 

Det er  stadig  et  super  frækt  set-up  og  jeg  håber deltagerne  får en god og  fræk oplevelse  inkl  dig. 

Har det præcis på samme måde også derfor meldte jeg fra. 

Måske vi to skulle lave et frækt set up i den nærmeste fremtid. Det kunne være så frækt nemtøs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JegElskerPik skrev, for 18 timer siden:

Nu har jeg f.eks fået taget et billede idag.  Måske det kan hjælpe

Ja det hjælper da en hel del.

Du er en meget flot pige må man sige, der ser ud til, at kunne få alt det PIK, du overhoved kan overkomme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

 

Du  ligger  jo  bestemt  ikke  skjule  på  at  du  tænder  på meget  unge  kvinder  som  også  er  petit . Jeg  vil  sku  føle  mig  meget  forkert  og  i overskud  hvis  90% af  mændene  kommer  efter  samme  type  af  kvinde  som  dig.  

Måske  er jeg  underlig  indrettet, men Min  liderlighed  bliver forstærket  når  jeg  kan  mærke min legekammerat tænder på  mig  og  omvendt vil  min  lyst  blive  begrænset  hvis  jeg  kan  mærke  at  de  tilstedeværende ikke nyder mig/synet af  mig .

 

Det vil sige, du kun vil deltage i et setup med flere piger, hvis alle deltagere “tænder” på dig?

Dette setup, lagde jo i den grad op til, at man kunne samle mangfoldigt, både hvad angår piger og de betalende deltagere. Ellers har jeg da misforstået opslaget. Hvilket jo bestemt sagtens kan være en mulighed. 

Personligt, ville jeg da ikke føle mig begrænset fordi du deltog. Jeg ville nok så bare ikke være den som feterede dig. Modsat de øvrige deltagere som tænder på modne og frodige, ikke ville give den yngre petite ret meget opmærksomhed. 

Handler det mere om, at du ikke ville kunne håndterer, at alle ikke var ellevilde med dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 38 minutter siden:

Det vil sige, du kun vil deltage i et setup med flere piger, hvis alle deltagere “tænder” på dig?

Dette setup, lagde jo i den grad op til, at man kunne samle mangfoldigt, både hvad angår piger og de betalende deltagere. Ellers har jeg da misforstået opslaget. Hvilket jo bestemt sagtens kan være en mulighed. 

Personligt, ville jeg da ikke føle mig begrænset fordi du deltog. Jeg ville nok så bare ikke være den som feterede dig. Modsat de øvrige deltagere som tænder på modne og frodige, ikke ville give den yngre petite ret meget opmærksomhed. 

Handler det mere om, at du ikke ville kunne håndterer, at alle ikke var ellevilde med dig?

Hold nu op.

Vi har jo alle ret til at have en holdning og mening.

Der er gæster til os alle men fortrækker selv at de mænd jeg møder på job tænder på store kvinder.

Det vil da bare være træls hvis der til sådan et blandet omgang kun var en lille del til os frodige kvinder.

Jeg ville ikke udsætte mig selv for at ende som bænkevarmer.

Håber de andre får en fed oplevelse.

 

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 55 minutter siden:

Hold nu op.

Vi har jo alle ret til at have en holdning og mening.

Der er gæster til os alle men fortrækker selv at de mænd jeg møder på job tænder på store kvinder.

Det vil da bare være træls hvis der til sådan et blandet omgang kun var en lille del til os frodige kvinder.

Jeg ville ikke udsætte mig selv for at ende som bænkevarmer.

Håber de andre får en fed oplevelse.

 

Hvis du tror at en flok liderlige mænd vil efterlade en tændt  og villig kvinde som "bænkevarmer" så tager du ikke i betragtning om hvordan vi tænker når vi er liderlige ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Æ´Synderjyde skrev, for 2 timer siden:

Det vil sige, du kun vil deltage i et setup med flere piger, hvis alle deltagere “tænder” på dig?

Dette setup, lagde jo i den grad op til, at man kunne samle mangfoldigt, både hvad angår piger og de betalende deltagere. Ellers har jeg da misforstået opslaget. Hvilket jo bestemt sagtens kan være en mulighed. 

Personligt, ville jeg da ikke føle mig begrænset fordi du deltog. Jeg ville nok så bare ikke være den som feterede dig. Modsat de øvrige deltagere som tænder på modne og frodige, ikke ville give den yngre petite ret meget opmærksomhed. 

Handler det mere om, at du ikke ville kunne håndterer, at alle ikke var ellevilde med dig?

Det  ville sku  være  rart  hvis  du  kunne  nøjes  med  at læse  og forstå mit skriv  - fremfor at  fortolke.

Svar  på  dine  2 spørgsmål  er ; nej  til  begge. 

Jeg  vil  ikke afspore  denne  tråd yderligere.

Håber det  bliver  et  frækt  og lækkert  set-up for dem der  deltager.

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Det  ville sku  være  rart  hvis  du  kunne  nøjes  med  at læse  og forstå mit skriv  - fremfor at  fortolke.

Jeg  vil  ikke afspore  denne  tråd yderligere.

Håber det  bliver  et  frækt  og lækkert  set-up for dem der  deltager.

Kan nu ikke se jeg fortolker noget.

Jeg stiller dig to konkrete spørgsmål, fordi jeg er dybt forundret over din reaktion og rigtig gerne vil prøve at forstå den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.
Æ´Synderjyde skrev, for 1 minut siden:

Kan nu ikke se jeg fortolker noget.

Jeg stiller dig to konkrete spørgsmål, fordi jeg er dybt forundret over din reaktion og rigtig gerne vil prøve at forstå den.

Hvorfor ikke bare respektere pigernes beslutning.

Motivanalyser og dissekering af pigernes ærlige indlæg ender som regel i ren fnidder-fnadder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

Har det præcis på samme måde også derfor meldte jeg fra. 

Måske vi to skulle lave et frækt set up i den nærmeste fremtid. Det kunne være så frækt nemtøs. 

Det ville være det frækkeste set Up, hvis I 2 var der;-)

Ikke bare 1 men 2 dejlige kvinder:rolleyes:

Redigeret af Fræk-mand

Del dette indlæg


Link til indlæg
JegElskerPik skrev, den 5.3.2019 at 19:50:

Det kræver jo en indsats fra os alle der gerne vil deltage...

Nu har jeg f.eks fået taget et billede idag.  Måske det kan hjælpe:)

Du er godt nok Hot sexet pige

Redigeret af Administrator
Billede fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

OKAY. JEG SYNES SELV JEG HAVDE EN FED IDE. 

DESVÆRRE BRYDER JEG MIG IKKE OM TONEN OG MUDDERKASTNING.

DER VAR LAGT OP TIL AT ALLE KUNNE KOMME  MED INPUT. 

MEN TROR VI LUKKER DEN " INDEN LEGEN BLEV GOD";)

ISTEDET PRØVER JEG AT PLANLÆGGE ET EVENT ALENE ELLER MED 1 ANDEN PIGE PÅ SAMME DATO.

SORRY- MEN JEG FORSØGTE.

PS. JEG ØNSKEDE FAKTISK AT DER SKULLE VÆRE FORSKELLIGE TYPER AF KVINDER TILSTEDE- FOR I MIN VERDEN ER FORSKELLIGHED EN STYRKE.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Frodige Ida skrev, for 5 timer siden:

Hold nu op.

Vi har jo alle ret til at have en holdning og mening.

Der er gæster til os alle men fortrækker selv at de mænd jeg møder på job tænder på store kvinder.

Det vil da bare være træls hvis der til sådan et blandet omgang kun var en lille del til os frodige kvinder.

Jeg ville ikke udsætte mig selv for at ende som bænkevarmer.

Håber de andre får en fed oplevelse.

 

Det er der da heller intet forkert i.

Det underlige ligger i at i respondere på en overskrift som tydeligt fortæller at det er gang Bang der ønskes.

Jer der alligevel ikke ønsker den seksuelle mangfoldighed,får det til at lyde som om der venter en ydmygende "udvælgelsesproces" 

Jeg syntes at det lugter lidt af misundelse her:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JegElskerPik skrev, den 5.3.2019 at 19:50:

Det kræver jo en indsats fra os alle der gerne vil deltage...

Nu har jeg f.eks fået taget et billede idag.  Måske det kan hjælpe:)

Pisse frækt setup du har gang i. jeg både deltager og ligger gerne sommerhus til.

Redigeret af Administrator
Billede fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest P_Nord
Voksen mand skrev, for 19 timer siden:

Jeg deltager også gerne

Jeg tænder på lyst og liderlighed - og så et alder og form faktisk ikke vigtigt for mig

Kom igen tøser .....

De har jo allerede annonceret et GB den 26/3.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...