Hop til indhold
JegElskerPik

Efterlysning af gp'er (2-3 stk) der vil afholde et gb sammen med mig omkring Kolding/fredericia tirsdag d.26/3.

Recommended Posts

Hej. Lyder som det kunne blive et meget frækt setup. Hvis det lykkes at få  arrangementet på plads, så vil jeg rigtig gerne deltage :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der kommer mindst en yngre pige, slank og med ægte bryster (meget gerne A-B og strittende) ala type, så kunne jeg sagtens fristes. 

Ydelser som er på min ønskeliste: GFE med dybe våde tungekys. Rimming hvor pigen modtager. Måske analsex. 

Kunne godt tænke mig (passivt at overvære urinsex - altså formentlig kun være tilskuer)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Æ´Synderjyde skrev, for 3 timer siden:

Hvis der kommer mindst en yngre pige, slank og med ægte bryster (meget gerne A-B og strittende) ala type, så kunne jeg sagtens fristes. 

Ydelser som er på min ønskeliste: GFE med dybe våde tungekys. Rimming hvor pigen modtager. Måske analsex. 

Kunne godt tænke mig (passivt at overvære urinsex - altså formentlig kun være tilskuer)

Hvad  er  din  definition  på  en  yngre  pige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nemtøs skrev, den 4/3/2019 at 15:32:

Det  er  en  fræk  og  lækker  kvinde  som  jeg  har  været i  kontakt  med... intet  snyd  i dette  opslag.  

Måske  deltager  jeg  også  i dette  set-up 

Hvis  jeg  skal  deltage  vil  jeg  foretrække at  vi  (kvinderne) som  min. bliver  delt  op i rum,  således  at  de  mænd  som  foretrækker noget  helt  andet  end  mig  ikke  skal  "døjes" med  synet  af  mig og  omvendt. Jeg  har  ikke  den  store  lyst  til  at  sexe  i samme  rum med  en  jeg teoretisk  kunne  være  mor  til.  

Sex  med  mig  er  med  kondom  - tilbyder  oral  uden.  Har  aldrig  været  sammen  med  en  kvinde  - er  ikke  forskrækket  men  skal  tænde  på  hende  både fysisk  og  mentalt. 

Det  kan  være  en  opdeling  af  alder, kropstype og/eller  lyster?

Ved  ikke  om  det  er  muligt  i praksis.

Jeg  er  spændt  på  om  flere  mænd  og  kvinder  melder  sig, og  kommer  med  input.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.
Nemtøs skrev, for 17 minutter siden:

Hvis  jeg  skal  deltage  vil  jeg  foretrække at  vi  (kvinderne) som  min. bliver  delt  op i rum,  således  at  de  mænd  som  foretrækker noget  helt  andet  end  mig  ikke  skal  "døjes" med  synet  af  mig og  omvendt. Jeg  har  ikke  den  store  lyst  til  at  sexe  i samme  rum med  en  jeg teoretisk  kunne  være  mor  til.  

Sex  med  mig  er  med  kondom  - tilbyder  oral  uden.  Har  aldrig  været  sammen  med  en  kvinde  - er  ikke  forskrækket  men  skal  tænde  på  hende  både fysisk  og  mentalt. 

Det  kan  være  en  opdeling  af  alder, kropstype og/eller  lyster?

Ved  ikke  om  det  er  muligt  i praksis.

Jeg  er  spændt  på  om  flere  mænd  og  kvinder  melder  sig, og  kommer  med  input.  

Men lækre Nemtøs, så er der jo ikke tale om fælles gb.

Jeg bliver ellers helt vild i kulden ved tanken om, at du folder dig ud i et stort bunkepul sammen med andre liderlige kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
M54Årh. skrev, for 2 minutter siden:

Men lækre Nemtøs, så er der jo ikke tale om fælles gb.

Jeg bliver ellers helt vild i kulden ved tanken om, at du folder dig ud i et stort bunkepul sammen med andre liderlige kvinder.

Jeg afventer  spændt  trådstarter mere konkrete  oplæg  og  ser  om  det frister og  selvfølgelig at  der  også  er  mænd som  har  lyst til at  kneppe med mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Fint, at du ikke er afvisende.

Mht. kneppelystne mænd har jeg ikke fantasi til at forestille mig, at det vil være et issue.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tetra

Deltager gerne i dagtimerne til hverdag. Er fra området, så frem med en dato inden for længe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Tetra skrev, for 2 minutter siden:

Deltager gerne i dagtimerne til hverdag. Er fra området, så frem med en dato inden for længe. 

Datoen  er  i overskriften 26 marts.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Ida skrev, for 23 minutter siden:

Jeg er ikke interesseret. Det bliver for rodet. 

Ærgeligt  men  jeg  kan  godt  forstå dig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, den 5.3.2019 at 19:20:

Nu bliver jeg lidt negativ, men erfaringen siger mig at det ikke bliver til noget, selvom lysten og viljen er der. 

Det kræver jo en indsats fra os alle der gerne vil deltage...

Nu har jeg f.eks fået taget et billede idag.  Måske det kan hjælpe:)

 

Redigeret af Administrator
Billede fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

JegElskerPik, Nemtøs og Yara er da nogle fantastisk dejlige tøser. Kunne være et dreamteam til et GB.

Så må vi drenge jo tage os sammen og lave et team der kan matche:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JegElskerPik skrev, den 5.3.2019 at 19:50:

Det kræver jo en indsats fra os alle der gerne vil deltage...

Nu har jeg f.eks fået taget et billede idag.  Måske det kan hjælpe:)

Jeg håber selvfølgelig for jer at det bliver til noget. 

Redigeret af Administrator
Billede fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk
AalborgLook skrev, for 3 timer siden:

Nu bliver jeg lidt negativ, men erfaringen siger mig at det ikke bliver til noget, selvom lysten og viljen er der. 

Positiv nu,det kunne jo være det blev til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget interesseret i at deltage men det afhænger af tidspunktet på dagen. Det undrer mig at de fleste arrangementer, der minder om eller er GB, foregår på formiddage/middagstid? Er der ingen der har et arbejde at passe? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Fedt  initiativ  - håber  folk  bakker  op. 

God  fornøjelse  til  deltagerne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funseek skrev, for 11 timer siden:

JegElskerPik, Nemtøs og Yara er da nogle fantastisk dejlige tøser. Kunne være et dreamteam til et GB.

Så må vi drenge jo tage os sammen og lave et team der kan matche:D

Enig :)

selvom jeg personligt kun har mødte dejlige @Yara :wub:

Har desværre ikke mødt Nemtøs og JegEkskerPik (endnu ;)

GB er så ikke lige mig... Foretrækker intim sex i enerum, One on One... :D

Men rigtig god fornøjelse her fra ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 18 timer siden:

Hvad  er  din  definition  på  en  yngre  pige?

Det er en pige på et max omkring 30

Syntes da lige netop dette setup, hvor mangfoldigheden er tilsigtet, er superfedt.

Kan så se, at du i et indlæg en time senere mener, du ikke vil være i rum med nogle som ikke alders- og typemæssigt, matcher dig. Ærgerligt, er det netop ikke det som er hensigten med et GB, at man er mange og der sker mange ting?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...