Hop til indhold
ElVikingo

Er det normalt at slikke en gp?

Recommended Posts

Guest Røvslikker
TheVoice skrev, for 7 timer siden:

  Dem tror jeg ikke man sådan lige kan lære noget. :D

Nope....generelt kan man konkludere, at personer der dyrker sex er mindre bemidlede, og at der er et stort tiltag i samtaler hos GP'ere, med mulighed for at få pillet tæer....hold kæft det bliver en lang dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 29 minutter siden:

Nope....generelt kan man konkludere, at personer der dyrker sex er mindre bemidlede, og at der er et stort tiltag i samtaler hos GP'ere, med mulighed for at få pillet tæer....hold kæft det bliver en lang dag.

Tja.... interessant fortolkning :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, den 3/3/2019 at 19:03:

Pudsigt nok, så har jeg mødt en langt større ekspertise ud i slikkeriets kunst hos søde mænd, som jeg har truffet som lyserød end hos mænd jeg ellers generelt har sexet med helt privat.

Så tusind tak for det.

En blid, kælen tunge som tilhører en mand, som kan sit kram, kan bringe mig ud over kanten og efterlade mig skælvende og udenfor rækkevidde. Helt væk i orgasmes tåger uhmmmmmm

Det er også min oplevelse. Jeg har fået virkelige lækre orale orgasmer på stribe efter at jeg er startet som GP. Flere gange har min krop rystet helt vildt bagefter, så dejligt var det. 

Nogle gange sætter jeg mig oven på hans ansigt, imens han slikker mig, andre gange er han imellem mine ben - eller i en 69’er. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Denliderlige

Jeg vil ikke undvære at slikke, det er da noget af det bedste især når pigen virkelig nyder det, så er det jo mere jo bedre.  

God dag til jer alle:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slik og pik, det er god skik .......:ph34r:

 

 

......ja jeg ved det godt :rolleyes:, men fredagsbaren i skurvognen åbnede tidligt i dag. 

God weekend derude!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Butch skrev, den 15/3/2019 at 15:51:

Slik og pik, det er god skik .......:ph34r:

 

 

......ja jeg ved det godt :rolleyes:, men fredagsbaren i skurvognen åbnede tidligt i dag. 

God weekend derude!

Og må indrømme du behersker begge genrer til UG ⬆️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 1 time siden:

Og må indrømme du behersker begge genrer til UG ⬆️

Avra! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Slemme Line skrev, den 16/3/2019 at 20:28:

Og må indrømme du behersker begge genrer til UG ⬆️

Denne kommentar er fejlplaceret. Jeg var lige lidt for hurtig på tasterne. Forvekslede selveste hr. @Butch med en anden. 

Men nu er det jo også ved at være nogle år siden jeg var aktiv. Så det kan svipse....selv for mig, at jeg husker forkert.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 16 minutter siden:

Denne kommentar er fejlplaceret. Jeg var lige lidt for hurtig på tasterne. Forvekslede selveste hr. @Butch med en anden. 

Men nu er det jo også ved at være nogle år siden jeg var aktiv. Så det kan svipse....selv for mig, at jeg husker forkert.

 

 

Mon ikke han har det fint med den udtalelse, ellers træder jeg gerne ind og napper den titel. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ElVikingo skrev, den 3.3.2019 at 18:20:

Når jeg besøger en gp, er det for det meste på klinik. Alternativt styrer jeg ALTID uden om dem der tilbyder “dansk uden”. 

Mit spørgsmål er, hvor mange af jer der gerne slikker pigen? Det er noget af det der tænder mig allermest, og enkelte gange har gp’en rost mine evner i disciplinen ;-)

Hører også meget gerne erfaringer fra de søde gp’ere....

Vil tro det er så normalt som i andre situationer. Her er det så bare ikke et 'krav' fra pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør det hvis jeg føler for det, det er ikke altid.

Jeg betaler så jeg skal serviceres.

Skulle én spørge om jeg ikke nok ville takkede jeg formentlig ikke nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nuser9 skrev, den 18.3.2019 at 08:13:

Jeg nyder at slikke en kvinde.

Synet, duften og smagen af hendes køn er nok det bedste.

Også sådan jeg har det. Og vil nok lige gange den op til at jeg slet ikke vil kunne dyrke sex uden at måtte det, og at min lugte- og smagsans er virkeligt følsomme erogene zoner. Jeg må næsten gå ud fra at de piger jeg har været sammen med har kunnet regne ud at jeg har haft det sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt synes jeg at Man får den bedste oplevelse hvis begge parter nyde sexen....

selvfølgelig er det manden der betaler og derfor kan han også forvente at blive fuld serviceret, hos mig, uden at at skulle gengælde noget, men jeg tror at de fleste mænd synes at oplevelsen bliver bedre hvis kvinden også få noget ud af...

Jeg har nemt ved at få orgasme når jeg bliver slikket og hvis jeg får det så bliver jeg meget mere tændt og bliver drivvåd,  så derfor tror jeg også at oplevelsen kommer til at virke lidt mere ægte for ham... 

Dem der besøger mig fast slikker med glæde da de ved at jeg nyder det og det fornemmer jeg også at de gør:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
ElVikingo skrev, den ‎03‎-‎03‎-‎2019 at 18:20:

Når jeg besøger en gp, er det for det meste på klinik. Alternativt styrer jeg ALTID uden om dem der tilbyder “dansk uden”. 

Mit spørgsmål er, hvor mange af jer der gerne slikker pigen? Det er noget af det der tænder mig allermest, og enkelte gange har gp’en rost mine evner i disciplinen ;-)

Hører også meget gerne erfaringer fra de søde gp’ere....

Hvad i hede hule (varmt sted) bekymrer du dig for, om noget er normalt eller ej?

Hvis det tænder dig, og hun er ren og villig til at lade dig slikke, så slik hende da for (varmt sted) ind i den 7. himmel. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanskeJulie skrev, for 11 timer siden:

Jeg har nemt ved at få orgasme når jeg bliver slikket og hvis jeg får det så bliver jeg meget mere tændt og bliver drivvåd,  så derfor tror jeg også at oplevelsen kommer til at virke lidt mere ægte for ham... 

Har oplevet præcis dét hos tre af de piger jeg har besøgt .. 
Og ja, det er ret fantastisk for mig som gæst, når det sker ... 

 

Faceoff skrev, for 4 timer siden:

Jeg besøgte på et tidspunkt en kendt GP , som decideret blev/bliver vred hvis man ikke vill slikke Hände

Jeg vil ikke sige at den ene af de tre omtalte piger blev vred ... men en lille smule bydende i tonen, da hun bad mig slikke hende ... jeg gjorde så heller ikke ret meget modstand ... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min allerførste orgasme ved at blive slikket, fik jeg først efter jeg som “meget voksen” startede op i lyserødt...:P

Har i den grad mødt nogle meget slikke-kompetente dejlige mænd efter at være startet som gp. Kontra mine oplevelser privat... 
Så jeg klager absolut ikke...:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er sex ikke sex, med mindre både der både kysses og slikkes. Uanset om det er med en GP eller ej

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 17 minutter siden:

For mig er sex ikke sex, med mindre både der både kysses og slikkes. Uanset om det er med en GP eller ej

Enig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville hellere vælge ikke at besøge en GP, hvis ikke det var en del af legen. Kys, berøringer, slik og sex er en del af den samlede pakke og når først betaling har fundet sted, så glemmer jeg den næste time at det er en GP jeg hygger mig med. I stedet oplever jeg bare en skøn oplevelse med en kvinde og allerhelst er der også tid til bare at ligge og nusse og kigge hende i øjnene imens min hånd stryger igennem hendes hår og vi igen kysser hinanden dybt. 
Til gengæld vælger jeg altid en Dansk GP, da jeg ikke tror jeg ville kunne leve mig ligeså naturligt ind i legen med en som ikke taler dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 3/3/2019 at 14:00:

Giver dig fuldstændig ret.

Er det ikke lidt dobbelt moralsk ?

De fleste GP'er tilbyder ikke blow uden gummi, og pointerer at det kun er sikker sex.

At slikke, er bestemt ikke sikker sex.

Syntes nu engang bare, at en GP'er, da bør respekterer at en mand ikke vil slikke, da han sikkert

i nogle tilfælde, også kun ønsker sikker sex.

At sige at han er kedelig, er da lidt "skævt" syntes jeg (-; 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...