Hop til indhold
ElVikingo

Er det normalt at slikke en gp?

Recommended Posts

Landsbytossen skrev, for 23 minutter siden:

Kan man ikke også sige det samme om kvinder, der ikke tilbyder anal eller rimming? Eller er det noget helt andet? :)

Det kan man da... Det kan man i princippet sige om alt. Såfremt det er éns holdning. Jeg skrev jo bare min holdning til lige det her. Så kan man lide det eller lade være :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheSilentOne skrev, for 33 minutter siden:

altså svært at læse dine skriv med dit seneste profil billede lige der. ;) nice booooobs. :wub:

Nårh ja, sådan kan man jo også forvirre “fjenden” B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, Lige nu:

Det kan man da... Det kan man i princippet sige om alt. Såfremt det er éns holdning. Jeg skrev jo bare min holdning til lige det her. Så kan man lide det eller lade være :) 

Aboslut. Jeg ville bare høre om der var forskel. Vi har jo alle vores præferencer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ElVikingo skrev, for 2 timer siden:

Mit spørgsmål er, hvor mange af jer der gerne slikker pigen? Det er noget af det der tænder mig allermest

Der er få ting i denne verden jeg holder mere af end at slukke en lækker, ren, liderlig fisse.. 

Om den sidder på en pige jeg møder privat eller ej betyder mindre, dog er jeg glad for gensyn, ikke 2 fisser er ens, og det er pigerne jo heller ikke.

Ved gentagelse er der mulighed for "forfinelse".. 

/North

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 11 minutter siden:

Nårh ja, sådan kan man jo også forvirre “fjenden” B)

Er enig i, at dine billeder kan gøre det lidt svært at tænke klart ;-);-) kære @Nikita Darling

Redigeret af ElVikingo
Stavefejl rettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheSilentOne
Nikita Darling skrev, for 9 minutter siden:

Nårh ja, sådan kan man jo også forvirre “fjenden” B)

men ikke helt fair over for os der ikke anser os selv for at være "fjenden" :P

god aften!

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheSilentOne skrev, for 1 minut siden:

men ikke helt fair over for os der ikke anser os selv for at være "fjenden" :P

god aften!

Njaaa, men jeg bliver i hvert fald hurtigt “fjenden” hvis en debat afspores af indlæg, der alene handler om mine bryster... Fnis :D:D:D 

...oooooog slut :ph34r::D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 1 minut siden:

Njaaa, men jeg bliver i hvert fald hurtigt “fjenden” hvis en debat afspores af indlæg, der alene handler om mine bryster... Fnis :D:D:D 

...oooooog slut :ph34r::D

 

Aner man en ny tråd under opsejling? B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ElVikingo skrev, for 15 minutter siden:

Er enig i, at dine billeder kan gøre det lidt svært at tænke klart ;-);-) kære @Nikita Darling

Så skal du lade være med at besøge hende, flere er gået galloperende lalleglade der fra.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheSilentOne

nå. så lærte jeg så det. og for at holde mig til tråden så er svaret: JA!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan sq åz godt li og slikke fisse. Men jeg synes det er lidt en quiz hver gang. 

Min erfaring fortæller mig at 10 forskellige piger, vil slikkes på 10 forskellige måder. Og selvom plan A var en succes i går, er det absolut ikke ensbetydende med at plan A også er en succes imorgen, med en anden kvinde. 

Apropos bogstaver, så bilder jeg mig selv ind at alfabetet fungerer fint for mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
zommas skrev, for 4 timer siden:

Jeg må sku indrømme, jeg har op til flere gange betalt for at få lov til at slikke analt. 

Det ligger ikke rigtig i mine gener at slikke folk i røven. Jeg antager at hvis man slikker folk i røven er det vel for at opnå en eller anden person fordel. Var ikke klar over, at der kunne findes situationer hvor nogen endda er villig til at betale for at slikke folk i røven.  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, den 3.3.2019 at 19:03:

Pudsigt nok, så har jeg mødt en langt større ekspertise ud i slikkeriets kunst hos søde mænd, som jeg har truffet som lyserød end hos mænd jeg ellers generelt har sexet med helt privat.

Måske fordi begge er mere afslappede, end hvis man mødes 'IRL' ?
Det kan også være, det har noget med vores 'score-kultur' at gøre ... 
De mænd, der har nemmest ved at 'score', er måske ikke lige de mest engagerede når de kommer til de lege ... 
'Ude i virkeligheden' overser I måske lidt de mænd, der ville nyde at forkæle jer med tungen ... 
Bare en kættersk tanke ... 

Jeg funderede en del over det du skrev, blandt andet på grund af nogle oplevelser hos GP'ere ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 7 timer siden:

Min erfaring fortæller mig at 10 forskellige piger, vil slikkes på 10 forskellige måder. Og selvom plan A var en succes i går, er det absolut ikke ensbetydende med at plan A også er en succes imorgen, med en anden kvinde. 

Haha, jeg kan sagtens følge dig ... 
Jeg siger nogle gange til pigen at hun godt må gelejde mig .. 
Det er helt fint med mig at blive 'vist lidt på vej' - også fordi pigernes reaktion er så forskellig.
Nogle ligger meget stille, men det betyder jo ikke at hun ikke nyder det ... 
Men det kan være svært at tolke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE
sneræven skrev, for 15 minutter siden:

jeg siger nogle gange til pigen at hun godt må gelejde mig .. 
Det er helt fint med mig at blive 'vist lidt på vej' - også fordi pigernes reaktion er så forskellig.

... jeg guider sødt men bestemt under vejs. Det er jo meget individuelt hvad, der virker for den enkelte. Sådan har I det jo også. Det, som er en fantastisk for den ene virker ikke for en anden. Spørger mig gerne for, hvis åndedræt og lyde ikke taler deres tydelige sprog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det tog mig lang tids mental træning ike at flytte munden, når pigen flyttede missen. Jeg vidste godt hun finjusterede, men alligevel flyttede jeg mig lidt. 

Så er der jo de piger der guider meget kontant ved at holde ens  hoved fast med hænderne og flytte det efter forgodtbefindende. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:

Så er der jo de piger der guider meget kontant ved at holde ens  hoved fast med hænderne og flytte det efter forgodtbefindende. :D 

Smiler. Det kunne jeg aldrig finde på, men det er så også fordi jeg heller ikke bryder mig om, hvis en gæst gør det ved mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Milf GFE skrev, for 1 minut siden:

Smiler. Det kunne jeg aldrig finde på, men det er så også fordi jeg heller ikke bryder mig om, hvis en gæst gør det ved mig.

Det er faktisk ret sjovt og ophidsende. Vi mænd spekulerer jo ofte på om pigen faker, og den med at holde fast i vores hår og rokere rundt med vores hoved giver os en form for vished om at vi er i et ægte forløb. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 27 minutter siden:

Smiler. Det kunne jeg aldrig finde på, men det er så også fordi jeg heller ikke bryder mig om, hvis en gæst gør det ved mig.

Men privat kunne du garanteret godt finde på det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 31 minutter siden:

Smiler. Det kunne jeg aldrig finde på, men det er så også fordi jeg heller ikke bryder mig om, hvis en gæst gør det ved mig.

Jeg har et par gange oplevet at pigen har nusset mig i håret når jeg slikkede hende.
Det oplever jeg som en meget intim og næsten kærlig gestus - så jeg ser det som en kompliment - men de prøvede så heller ikke at flytte rundt på mit hoved ... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE
underdog40 skrev, for 7 timer siden:

Men privat kunne du garanteret godt finde på det :) 

Godt morgengrin, jeg lige fik her. Og nej. Det kunne jeg ikke. Men som #Sneræven skriver, så kan jeg godt finde på at nusse vedkommende i håret. Og det er et udtryk for min værdsættelse af det han gør med sin tunge og fingre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 3 timer siden:

Godt morgengrin, jeg lige fik her. Og nej. Det kunne jeg ikke. Men som #Sneræven skriver, så kan jeg godt finde på at nusse vedkommende i håret. Og det er et udtryk for min værdsættelse af det han gør med sin tunge og fingre.

Tror stadig ikke på dig :) 

Det ligger faktisk i ordet “orgasme” som er et sammentræk af to andre ord. Organisme og spasme. Kvinder er ude af kontrol når de kommer.....har jeg hørt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fisseslikning og slikning er bare frækt og lækkert i sig selv. Især når man ved hvordan der skal slikkes! :p Og jeg siger gerne lidt til venstre hvis der rammes ved siden af.  ;) 

Det er heller ikke hver gang der bliver slikket. Får besøg af forskellige som hvis behov skal dækkes på andre måder og det skal der være plads til, så kan misseren få sig en lille pause fra slikkeriet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...