Hop til indhold
ElVikingo

Er det normalt at slikke en gp?

Recommended Posts

Når jeg besøger en gp, er det for det meste på klinik. Alternativt styrer jeg ALTID uden om dem der tilbyder “dansk uden”. 

Mit spørgsmål er, hvor mange af jer der gerne slikker pigen? Det er noget af det der tænder mig allermest, og enkelte gange har gp’en rost mine evner i disciplinen ;-)

Hører også meget gerne erfaringer fra de søde gp’ere....

Redigeret af ElVikingo
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

jamen gensidig oral sex er da det allerbedste in min optik!

Jeg ville føle miglidt snydt hvis jeg ikke fik lov, nogle piger smager jo hmmelsk, og det er fænomenalt at mærke når hun bliver ophidset og våd, så glemmer jeg at det er købe sex :-)

Men jeg er også en uforbederlig pleaser (desværre?).

Hvad siger piger til at vi så gerne vil slikke jer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åårh altså.. der er da ikke noget bedre, end en mand der virkelig ved hvad han laver med sin tunge :wub: ikke det der hive, bide, suge noget. Bare blive slikket til sådan en ud af kroppen oplevelse, ja tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
ElVikingo skrev, for 19 minutter siden:

Når jeg besøger en gp, er det for det meste på klinik. Alternativt styrer jeg ALTID uden om dem der tilbyder “dansk uden”. 

Mit spørgsmål er, hvor mange af jer der gerne slikker pigen? Det er noget af det der tænder mig allermest, og enkelte gange har gp’en rost mine evner i disciplinen ;-)

Hører også meget gerne erfaringer fra de søde gp’ere....

Jeg dykker ned, elsker at slikke en fin glat ren honning mis, der er dog undtagelser, men lækre misser jeg kan anbefale er DinaG, Trine von Tease (har dog kun haft fornøjelsen af hende 1 gang) men bestemt en af de lækreste misser jeg har smagt, sidst men ikke mindst Sweet Sophie som at være i himlen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået at vide, at jeg er god til det (kan være løgn og bedrag), og jeg gør det gerne, hvis hun ønsker det, men ærligt talt tænder jeg ikke på det.
DOG gør jeg det ikke, hvis hun tilbyder dansk uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isabella-sexy skrev, for 3 minutter siden:

Åårh altså.. der er da ikke noget bedre, end en mand der virkelig ved hvad han laver med sin tunge :wub: ikke det der hive, bide, suge noget. Bare blive slikket til sådan en ud af kroppen oplevelse, ja tak

Har du en forsikring? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isabella-sexy skrev, for 10 minutter siden:

 ikke det der suge noget. 

Jeg kan nu godt lide lidt sug :ph34r:

Men sådan er vi jo så forskellige... Mænd der ikke vil slikke lidt... Er fandme lidt kedelige - så er det sagt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kan nu godt lide lidt sug :ph34r:

Men sådan er vi jo så forskellige... Mænd der ikke vil slikke lidt... Er fandme lidt kedelige - så er det sagt. 

Og det er pænt sagt :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  nyder  i den  grad  oral   begge  veje   - og der må  meget  gerne  suges  og  trækkes  lidt  i læberne  med  læberne . En  blød  tunge  er  ikke nok til  mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 7 minutter siden:

Jeg kan nu godt lide lidt sug :ph34r:

Men sådan er vi jo så forskellige... Mænd der ikke vil slikke lidt... Er fandme lidt kedelige - så er det sagt. 

Giver dig fuldstændig ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Pudsigt nok, så har jeg mødt en langt større ekspertise ud i slikkeriets kunst hos søde mænd, som jeg har truffet som lyserød end hos mænd jeg ellers generelt har sexet med helt privat.

Så tusind tak for det.

En blid, kælen tunge som tilhører en mand, som kan sit kram, kan bringe mig ud over kanten og efterlade mig skælvende og udenfor rækkevidde. Helt væk i orgasmes tåger uhmmmmmm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 24 minutter siden:

og jeg gør det gerne, hvis hun ønsker det, men ærligt talt tænder jeg ikke på det.

Stopper lige ved den her... Der er de fødte pleasere, og så er der dem, der ikke er. Jeg selv, er en pleaser... Ellers kan man ikke være bare nogenlunde som en fisk i vandet i den her verden. Hvis du ikke tænder på at få en kvinde til at vride sig som blev hun udsat for en eksorcisme, så kan der sgutte være meget pleaser over dig :ph34r::D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...