Hop til indhold
ElVikingo

Er det normalt at slikke en gp?

Recommended Posts

Det er et absolut must... :P

Det er ikke noget bedre end at ligge mellem benene og slikke Ein dejlig, gerne våd, fisse :x 

Gerne lege med tungen på kliten, så man kan suge og forkæle læberne med læberne ;)

Mest er jeg selv til det “bløde” og langvarige slikkeri :) men som regel mærker man hurtig om hun helst vil have den “hårde” tunge eller den “bløde” - også retter jeg mig efter det B)

Elsker at mærke spjættene i kroppen på hende når hun kommer mens jeg ligger mellem benene og hvis hun så stønner og vrider sig... så er jeg helt solgt :x

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ElVikingo skrev, den 3/3/2019 at 18:20:

Når jeg besøger en gp, er det for det meste på klinik. Alternativt styrer jeg ALTID uden om dem der tilbyder “dansk uden”. 

Mit spørgsmål er, hvor mange af jer der gerne slikker pigen? Det er noget af det der tænder mig allermest, og enkelte gange har gp’en rost mine evner i disciplinen ;-)

Hører også meget gerne erfaringer fra de søde gp’ere....

Jeg nyder at blive slikket. Det er skønt og helt normalt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte i 00'erne en GP i Vejle, og jeg undrede mig over hendes franske, det var før økofransk,  det var fantatisk. 

Siden jeg opdagede hendes hemmelighed, har jeg benyttet den flere gange med succes. :) 

Nogle GP'ere, der påstod de ikke kunne komme ved oralsex, har efterfølgende rost mig. :D 

Men min lille hemmelighed. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Reader

Den minder om min hemmelighed, eller hemmelige metode. Den fik ALLE mine "piger" til at komme. Altså som i absolut ALLE, 100%. I hvert fald hvis jeg skal tro på hvad de sagde. :P

Og så var der lige hende fra det nordjyske som klemte mit hoved fladt mellem lårbasserne, som jo bare var en anden måde at fortælle at hun kunne lide det på. Jeg var KONGEN når det kom til at slikke pigerne. Basta. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg slikker MEGET gerne, men spørger altid kvinden inden. -_- Af erfaring er der nogle som ikke bryder sig om det. Hvis man spørger, så får man altid et klokkeklart svar. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars60 skrev, for 5 timer siden:

Jeg besøgte i 00'erne en GP i Vejle, og jeg undrede mig over hendes franske, det var før økofransk,  det var fantatisk. 

Siden jeg opdagede hendes hemmelighed, har jeg benyttet den flere gange med succes. :) 

Nogle GP'ere, der påstod de ikke kunne komme ved oralsex, har efterfølgende rost mig. :D 

Men min lille hemmelighed. ;) 

Så du er holdt op med at slikke fisse og i stedet kastet dig over at slikke pik, fordi en GP har lært dig nogle gode teknikker omkring pik- slikning   :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Så du er holdt op med at slikke fisse og i stedet kastet dig over at slikke pik, fordi en GP har lært dig nogle gode teknikker omkring pik- slikning   :P

:lol: 

Dog ikke - Men fandt ud af, at det hun benyttede for at give mig nydelse, også kunne overføres til at give hende ekstra følsomhed i de erogene zoner ;) 

Lidt ligesom chili ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, den ‎06‎-‎03‎-‎2019 at 17:53:

Jeg nyder at blive slikket. Det er skønt og helt normalt

Guider du undervejs? Det kan være svært, hvis man bliver overladt til selv at finde ud af, hvad den enkelte synes om. Men jeg nyder personligt at slikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spørger også altid ved tidsbestilling, da det er en af mine præferencer. Enkelte har det dog været lidt utrygge ved skægget, men det er som regel endt med: det kilder thi hi, det kilder, det kilder så dejligt :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, for 28 minutter siden:

Jeg spørger også altid ved tidsbestilling, da det er en af mine præferencer. Enkelte har det dog været lidt utrygge ved skægget, men det er som regel endt med: det kilder thi hi, det kilder, det kilder så dejligt :wub:

Det er også en af mine præferencer. Jeg nyder det virkelig. Men jeg har faktisk kun gode erfaringer med to af de glædespiger jeg har besøgt. De virkede til at nyde det. De andre jeg har slikket, har stoppet mig efter 15-20 sekunder uden at forsøge at guide mig. Jeg skal lige tilføje, at jeg havde spurgt dem da jeg bookede en tid. De to, der virkede til at nyde det havde jeg ikke spurgt på forhånd. Men super kemi gjorde, at jeg “tog” chancen.

At jeg så ikke engang måtte røre den sidste jeg besøgte på missen er så, hvad det er. Men jeg spurgte også Anna, fordi hun i høj grad er på min to-visit-list.

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 10 timer siden:

Guider du undervejs? Det kan være svært, hvis man bliver overladt til selv at finde ud af, hvad den enkelte synes om. Men jeg nyder personligt at slikke.

Selvfølgelig guider jeg undervejs, hvis det er nødvendigt. Jeg er en pige med lyd i, så du er slet ikke i tvivl om, når du rammer rigtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 3 timer siden:

Det er også en af mine præferencer. Jeg nyder det virkelig. Men jeg har faktisk kun gode erfaringer med to af de glædespiger jeg har besøgt. De virkede til at nyde det. De andre jeg har slikket, har stoppet mig efter 15-20 sekunder uden at forsøge at guide mig. Jeg skal lige tilføje, at jeg havde spurgt dem da jeg bookede en tid. De to, der virkede til at nyde det havde jeg ikke spurgt på forhånd. Men super kemi gjorde, at jeg “tog” chancen.

At jeg så ikke engang måtte røre den sidste jeg besøgte på missen er så, hvad det er. Men jeg spurgte også Anna, fordi hun i høj grad er på min to-visit-list.

Jeg nyder det, og mine gæster er heldigvis glade for at slikke mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 9 minutter siden:

Selvfølgelig guider jeg undervejs, hvis det er nødvendigt. Jeg er en pige med lyd i, så du er slet ikke i tvivl om, når du rammer rigtigt. 

De fleste piger er gode til at guide ved at bevæge sig, og bruge hænderne. Jeg kan ikke høre en skid når der er klappet et par labre kvinde lår ind på mine ører :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

De fleste piger er gode til at guide ved at bevæge sig, og bruge hænderne. Jeg kan ikke høre en skid når der er klappet et par labre kvinde lår ind på mine ører :mrgreen:

Engang, jeg besøgte Dalya, kom jeg på forkerte veje med tungen. Hun hviskede blot blidt: "Lidt længere ned", og hernede mødte jeg noget hårdt. Så vidste jeg, at det var her, indsatsen skulle lægges. Så gik der fra min side lidt "politik" i det, og jeg gav en enkelt tungeberøring i ny og næ. Hun reagerede med et: "Gud, hvor du dog driller mig", og sekundet efter kom hun i en orgasme, der næsten fik billederne på væggen til at rasle ned.

Så jo: Piger, der selv er interesseret i at få noget ud af det, skal skam nok vejlede. Til deres egen fordel ;)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 8 timer siden:

Jeg nyder det, og mine gæster er heldigvis glade for at slikke mig. 

Jeg må jo komme ind at besøge dig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det altså skørt. Jeg troede jeg var på den der hjemmeside (eroguide.dk) hvor mænd fortæller om at betale kvinder for sex :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Borende X skrev, for 22 timer siden:

Engang, jeg besøgte Dalya, kom jeg på forkerte veje med tungen. Hun hviskede blot blidt: "Lidt længere ned", og hernede mødte jeg noget hårdt. Så vidste jeg, at det var her, indsatsen skulle lægges. Så gik der fra min side lidt "politik" i det, og jeg gav en enkelt tungeberøring i ny og næ. Hun reagerede med et: "Gud, hvor du dog driller mig", og sekundet efter kom hun i en orgasme, der næsten fik billederne på væggen til at rasle ned.

Så jo: Piger, der selv er interesseret i at få noget ud af det, skal skam nok vejlede. Til deres egen fordel ;)

Jeg elsker dine fortællinger om Dalya:rolleyes: man forstår ikke hvor vild hun er før man har prøvet det på egen krop. Jeg husker selv en gang hvor hun var færdig med sin massage og begyndte på en spansk med de store tunge bryster. Så kigger hun på mig og siger, hvis du kommer på mine bryster nu, så bliver jeg nødt til at straffe dig. Jeg lå og vred mig i 5 min. For ikke at cumme. Jeg var sku oprigtig bange for hvad hun kunne finde på. Hun er sindssyg, på den gode måde... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 6 minutter siden:

Jeg elsker dine fortællinger om Dalya:rolleyes: man forstår ikke hvor vild hun er før man har prøvet det på egen krop. Jeg husker selv en gang hvor hun var færdig med sin massage og begyndte på en spansk med de store tunge bryster. Så kigger hun på mig og siger, hvis du kommer på mine bryster nu, så bliver jeg nødt til at straffe dig. Jeg lå og vred mig i 5 min. For ikke at cumme. Jeg var sku oprigtig bange for hvad hun kunne finde på. Hun er sindssyg, på den gode måde... 

Ja og så er hun en af de få kvinder som kommer i multi-orgasmer,,ikke at jeg selv har prøvet det,,,,;):rolleyes::)

jeg fik sgu krampe i tunge og kæbe

Del dette indlæg


Link til indlæg

men der er jo en herinde som jo mener og holder 100 % fast i at en GP IKKE kan cumme naturligt og det hele bare er en stor gang fake,,,,,skal ikke kunne sige om det er hele sandheden men lige præcis med @Dalya så ved man jo at hun cummer,,,ellers er hun da en fandens dygtig skuespiller,og jeg er fuld af løgn og en "bandit"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dave

Der er ikke nogen, der er bekymret for at slæbe noget med hjem, når nu der gives oral sex?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dave skrev, for 24 minutter siden:

Der er ikke nogen, der er bekymret for at slæbe noget med hjem, når nu der gives oral sex?? 

Mon ikke alle er bekendt med, at der er en risiko forbundet med oralsex. Og hvis man vurdere risikoen for stor, så hverken giver eller modtager man oralsex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Mon ikke alle er bekendt med, at der er en risiko forbundet med oralsex. Og hvis man vurdere risikoen for stor, så hverken giver eller modtager man oralsex. 

Overraskende mange tror faktisk, at det er 100 % risikofrit.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, Lige nu:

Overraskende mange tror faktisk, at det er 100 % risikofrit.....

Tja... de har næppe læst nogen af de mange tråde om emnet, ej heller brugt tid på nettet til at læse lidt omkring kønssygdomme og dens slagt.  Dem tror jeg ikke man sådan lige kan lære noget. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Tja... de har næppe læst nogen af de mange tråde om emnet, ej heller brugt tid på nettet til at læse lidt omkring kønssygdomme og dens slagt.  Dem tror jeg ikke man sådan lige kan lære noget. :D

Næ, men nu er det jo heller ikke alle sexkøbere der frekventerer dette fine sted ;) Endsige læser noget på nettet :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...