Hop til indhold
Gæst

Eroguides funktion som smagsdommer

Recommended Posts

Min kommentar om det hjemlige marked kontra det tyske stod ikke i mit svar til Stumpen, men udelukkende som et svar til Ludvig fordi han anbefalede mig at skrive flere anmeldelser af oplevelser i det hjemlige marked, som en forklaring på hvorfor jeg ikke gør det.

Det er igen en ren generel betragtning, der intet har med min konkrete oplevelse med Malou at gøre, og som i øvrigt kun og alene blev skrevet fordi Ludvig lagde op til et svar.

Men selvfølgelig, jeg kunne bare have ignoreret ham, så var jeg måske sluppet for at blive tillagt motiver jeg ikke har med min deltagelse i denne tråd, men man er nu en gang imellem nødt til at svare, som man bliver spurgt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har jo også sendt et par sms til dig da jeg var i fredericia, hvor du kunne bestemme dag og tid, dem er der heller ikke reageret på, så at der er andre muligheder, ja det er da rigtig nok, jeg kan forøvrigt ikke få vist din PM, så du behøver ikke at brokke dig. :evil: Så jeg er nok ikke den eneste af os to der er negativt indstillet.

Det her er jo påstand mod påstand. Jeg har ikke fået hverken mails eller SMS'er fra dig - så havde jeg svaret, stol på det!

Jeg kan se, at du har læst min PM, så hvis du ikke har fået den vist, skulle du nok overveje, om flere læser din post. Skal gerne sende dig den igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne i ikke skændes om hvad der ikke er sket et andet sted.

Ærlig talt så kører den i ring.

Jeg er lige så træt af at høre om det, som du er ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmm Big Dick, troede kun min chat buddy, var til de lidt ældre kvinder ;) Stinna love er kun i 20 erne, hvad hun skriver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm Big Dick, troede kun min chat buddy, var til de lidt ældre kvinder ;) Stinna love er kun i 20 erne, hvad hun skriver

Mit kørekort (og alle de andre kort), siger at jeg er 25 :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm Big Dick, troede kun min chat buddy, var til de lidt ældre kvinder ;) Stinna love er kun i 20 erne, hvad hun skriver

Som en vis mand sagde:

:D man har et standpunkt, til man tar et nyt.

Jeg kan også nok afvige fra mit standpunkt ind imellem. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stump:

I en perfekt verden, så er det også sådan. Men købesex er, for mig, ikke det samme som det almindelige erhvervsliv.

Dine kunder skal også gøre noget aktivt, før end at hele dit salg er vellykket. De bliver nødt til at kommunikere før end du ved hvad de egentlig vil have. Og hvis de så snakker negativt om dig ude i byen, på baggrund af noget, som de ikke har kommunikeret frem til dig, så er det sgu træls at blive bedømt negativt, når du ikke har haft en chance i helvede for at ændre på det ;)

Og nej, den der har sagt at kunden altid har ret, har aldrig været i et servicefag. Ganske som den der har sagt, at det ikke er størrelsen men gørelsen, har haft en lille pik :lol:

Vi er ikke tankelæsere...

Igår læste jeg et svar i en anmeldelse jeg havde skrevet som beklagede mængden af anvisninger fra hende jeg havde anmeldt.

Det forstår jeg jo så personligt ikke for jeg tænker lige som dig at jo mere man ved om pigen og pigen om fyren - jo bedre må det da blive for alle parter. Især når det gælder fist og græsk.

Ønsker man som mand ikke at give pigen den optimale oplevelse så hun giver igen af samme skuffe? og hvis hun giver anvisninger - så er det vel fordi man selv kunne gøre en bedre indsats. Sex handler om præferencer og pigerne har jo lige så meget ret til deres som vi har til vores uanset at vi betaler for det!

Når man skriver anmeldelser vil jeg mene at man først og fremmest skal tænke på hvad man selv kunne have gjort bedre... for en ting er pigens dagsform - noget andet er kemi. Og hvis man lægger ud med at kalde pigen en "beskidt tøs" og hun virkelig ikke bryder sig om name-calling - så har man 100% sikkert selv ødelagt oplevelsen.

Det er sex vi køber og sex kan være fantastisk eller rigtig ubehageligt hvis den ene part ikke har fornemmelse for den anden. Så hvis pigen ikke stønner eller bliver våd eller på nogen måde virker som om det er rart - så er der da 50% chance (mindst) for at det er helt vores egen fejl.

Ligesom "liderligfyr" er jeg både aktiv og styrende og som anal-freak stiller det temmelig store krav til mine evner så pigen 1: ikke kommer til skade og 2: synes det er lækkert. Og der er det altså virkelig en fordel med de piger der er højlydte eller ikke tror jeg er tankelæser, for så er der garanteret en god oplevelse...

Det jeg synes man skal lægge vægt på når man skriver anmeldelser er hvorvidt pigen lever op til annoncerne og ens personlige præferencer fremfor at sige at man synes pigen er dårlig ect ect ect... for selv om det er mig der lægger 1-2000 kr - så er det stadig 50% mit ansvar at det bliver godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Igår læste jeg et svar i en anmeldelse jeg havde skrevet som beklagede mængden af anvisninger fra hende jeg havde anmeldt.

Det forstår jeg jo så personligt ikke for jeg tænker lige som dig at jo mere man ved om pigen og pigen om fyren - jo bedre må det da blive for alle parter. Især når det gælder fist og græsk.

Ønsker man som mand ikke at give pigen den optimale oplevelse så hun giver igen af samme skuffe? og hvis hun giver anvisninger - så er det vel fordi man selv kunne gøre en bedre indsats. Sex handler om præferencer og pigerne har jo lige så meget ret til deres som vi har til vores uanset at vi betaler for det!

Når man skriver anmeldelser vil jeg mene at man først og fremmest skal tænke på hvad man selv kunne have gjort bedre... for en ting er pigens dagsform - noget andet er kemi. Og hvis man lægger ud med at kalde pigen en "beskidt tøs" og hun virkelig ikke bryder sig om name-calling - så har man 100% sikkert selv ødelagt oplevelsen.

Det er sex vi køber og sex kan være fantastisk eller rigtig ubehageligt hvis den ene part ikke har fornemmelse for den anden. Så hvis pigen ikke stønner eller bliver våd eller på nogen måde virker som om det er rart - så er der da 50% chance (mindst) for at det er helt vores egen fejl.

Ligesom "liderligfyr" er jeg både aktiv og styrende og som anal-freak stiller det temmelig store krav til mine evner så pigen 1: ikke kommer til skade og 2: synes det er lækkert. Og der er det altså virkelig en fordel med de piger der er højlydte eller ikke tror jeg er tankelæser, for så er der garanteret en god oplevelse...

Det jeg synes man skal lægge vægt på når man skriver anmeldelser er hvorvidt pigen lever op til annoncerne og ens personlige præferencer fremfor at sige at man synes pigen er dårlig ect ect ect... for selv om det er mig der lægger 1-2000 kr - så er det stadig 50% mit ansvar at det bliver godt.

Enig med langt det meste, kom positiv ind af døren. lad være med at "overfalde og overtale" pigen til diverse mærkelige lyster, hvis hun indikerer, det ikke er hende. Hvis hun skriver en annonce, så læs den, kig ikke kun billeder. Jo det er selvfølgelig en salgstekst, men synes nu alligevel, det kan give et hint om pigen er interessant for en :-)

Selv spørger jeg meget, første gang man er sammen med en pige. Jeg stikker ikke en finger op i hende, spørger høflig først... osv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Enig med langt det meste, kom positiv ind af døren. lad være med at "overfalde og overtale" pigen til diverse mærkelige lyster, hvis hun indikerer, det ikke er hende. Hvis hun skriver en annonce, så læs den, kig ikke kun billeder. Jo det er selvfølgelig en salgstekst, men synes nu alligevel, det kan give et hint om pigen er interessant for en :-)

Selv spørger jeg meget, første gang man er sammen med en pige. Jeg stikker ikke en finger op i hende, spørger høflig først... osv

"Liderligfyr", dét som du nævner i dit indlæg her over, er for mig oplagt, det er cirka sådan at man opfører sig.

Jeg er ikke nødvendigvis styrende, ud over at jeg ved hvad jeg vil have ud af mødet, eller hvad jeg i hvert fald ikke, vil have ud af det.

Jeg har næsten altid en partner, så når jeg smutter ud til andre kvinder, altid prostituerede, så forsøger jeg at få det, som jeg af forskellige grunde ikke kan få der hjemme.

Pæn og venlig hensynsfuld opførsel, og generøs med drikkepenge, hvis pigen gør hvad hun kan, er oplagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror også, det er sådan de fleste af brugerne af dette forum opfører sig :) men hvis du snakker med pigerne, er det langt fra alle der er sådan :?

Drikkepenge giver jeg faktisk aldrig. Hvis pigen er noget specielt, kan jeg finde på at opgradere ydelsen, og ellers bliver jeg stamkunde ( så ved hun også hun er noget specielt :-))

Selvfølgelig hvis der er meget hype om pigen, kan hun ikke bruge til noget, at man bliver stamkunde, da hun har masser af kunder. Men disse piger besøger jeg almindeligvis ikke! er ikke så god til, at være nr 10 eller 15 der "hugger" i hende den dag (gb nej tak)

Er meget mere til at finde de lidt ukendte piger, se om man ikke kan få hende til at live op ved at være en god elsker. Hvis jeg bestiller 30 min, og der går 60-90 min inden man bliver sluppet ud af døren igen, fordi hun er solgt, så har min dag været helt fantastisk :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror også, det er sådan de fleste af brugerne af dette forum opfører sig :) men hvis du snakker med pigerne, er det langt fra alle der er sådan :?

det tror jeg du har meget ret i. Jeg har prøvet at snakke med nogle af de danske piger jeg har mødt på det sidste om netop det vi taler om her.

Det indtryk jeg har fået fra den generelle smalltalk, er at det er mere reglen end undtagelsen at fyrene gør noget som helst for at "læse" pigen. Det de har sagt til mig er at mændene er alt for voldsomme - som om at jo hårdere man behandler klitoris og brystvorter - jo hurtigere tænder hun.

Der må godt nok være mange talentløse elskere derude hvis det virkelig er det generelle indtryk pigerne får :(

De fleste indlæg jeg ser herinde siger alle at de gerne vil gøre det godt for pigen - men det er åbenbart ikke det indtryk pigerne får.

Det får mig til at tænke på:

spørger i pigerne hvad de kan lide?

Tager i jer tid til at finde ud af hvordan i gør det godt - eller gør i det i "plejer" at gøre

Er blevet en del nysgerrig efter at have læst de sidste par indlæg!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

1. gang spørger jeg nærmest konstant, men nu har jeg det også bedst i rollen, som den aktive og styrende, så det er man nød til ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...