Hop til indhold

Recommended Posts

 

 Denne pige er en 10 + i udseende og så er hun både sød og imødekommende. Super kært ansigt og en dejlig krop. Klart den kønneste pige jeg har været sammen med. Men inden man laver en aftale med hende bør man vide at alle de service hun reklamere med på hendes annonce her måske ikke er mulig for alle. Jeg blev desværre snydt da hun ikke ville cof/cif elle mega som hun klart annoncere med at hun tilbyder.

https://annoncelight.dk/showad/224043

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op det var da for dårligt. Godt jeg ikke har besøgt hende så. Så burde du da ha nogle af pengene tilbage. Syntes det er dårlig stil at hun ikke gør det som hun reklamere med at hun faktisk tilbyder. 

Dårlig stil af kate:angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90
cumonface skrev, for 13 minutter siden:

 

 Denne pige er en 10 + i udseende og så er hun både sød og imødekommende. Super kært ansigt og en dejlig krop. Klart den kønneste pige jeg har været sammen med. Men inden man laver en aftale med hende bør man vide at alle de service hun reklamere med på hendes annonce her måske ikke er mulig for alle. Jeg blev desværre snydt da hun ikke ville cof/cif elle mega som hun klart annoncere med at hun tilbyder.

https://annoncelight.dk/showad/224043

Skrev du på din mail til hende, at du ville ha' megafransk eller cof?

eller spurgte du hende da du kom hos hende?

Og hva var hendes grund til hun ikke ville?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ikke forsvare, at Kate ikke yder CIF og Mega, når hun nu skriver det. 

Men jeg synes nu, det kommer an på ens forventninger. Da jeg besøgte Kate,  mødte jeg den flotteste og sødeste unge pige. For mig kun overgået af IssaBellova i skønhed. Men min primære årsag til et besøg er ikke CIM eller swallow. Min primære årsag er en ung kvindes sødme og skønhed kombineret med god sex og ikke mindst nærvær og GFE. Og alt dette har Kate<3

@Tyrkeren82: du er måske lige hurtig nok på aftrækkeren, når du konkluderer: "Godt jeg ikke har besøgt hende så."  Med mindre altså at din helt primære årsag er Mega, og det ved jeg, den ikke er, for Matylda yder heller ikke Swallow og Mega (længere). 

Som profilnavnet indikerer, er @cumonface ret vild med det, så jeg forstår godt, at han er lidt skuffet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 3 minutter siden:

Jeg skal ikke forsvare, at Kate ikke yder CIF og Mega, når hun nu skriver det. 

Men jeg synes nu, det kommer an på ens forventninger. Da jeg besøgte Kate,  mødte jeg den flotteste og sødeste unge pige. For mig kun overgået af IssaBellova i skønhed. Men min primære årsag til et besøg er ikke CIM eller swallow. Min primære årsag er en ung kvindes sødme og skønhed kombineret med god sex og ikke mindst nærvær og GFE. Og alt dette har Kate<3

@Tyrkeren82: du er måske lige hurtig nok på aftrækkeren, når du konkluderer: "Godt jeg ikke har besøgt hende så."  Med mindre altså at din helt primære årsag er Mega, og det ved jeg, den ikke er, for Matylda yder heller ikke Swallow og Mega (længere). 

Som profilnavnet indikerer, er @cumonface ret vild med det, så jeg forstår godt, at han er lidt skuffet. 

Jeg er ikke hurtig på aftrækkeren. Der står klart og tydeligt hvilke ydelser der er inkluderet i prisen. Så får man så pludselig af vide at det kan man ikke få. Så det klart jeg siger “godt jeg ikke har besøgt hende”. Hun skal da ikke snyde folk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 9 minutter siden:

Skrev du på din mail til hende, at du ville ha' megafransk eller cof?

eller spurgte du hende da du kom hos hende?

Og hva var hendes grund til hun ikke ville?

Ja. Jeg beskrev præcis hvad jeg ville i den mail jeg sendte hende. Da jeg var klar til at komme og ville gøre hende klar sagde hun at hun ikke tilbød dette men at jeg kunne komme på hendes bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som sagt jeg forsvarer ikke, at Kate ikke efterlever sin annonce. 

Jeg siger bare, at du dømmer hende ude, uden at du nogensinde har besøgt hende. Og det er synd:mellow: Hun laver måske en fodfejl, men er stadig et sødt menneske og alle pengene værd. 

Men du har din holdning her, og jeg har min. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her handler jo lidt om troværdighed....

I hendes annonce står der at der altid er inkluderet kys, megafransk, superfransk og andre ting. Det koster 2000kr for 1 time med alle de ydelser der er inkluderet. Så kan hun jo ikke bare fravælge nogle af ydelserne, bare fordi hun ikke er på toppen lige den dag.

Det er dårlig stil og ikke andet

Del dette indlæg


Link til indlæg

I'd better write something here.

I am really sorry Mr. cumonfac.

I had sperm in my eyes yesterday and it was pretty painful. I wanted to remove it from my menu but wasn't totally sure.

I will remove this option from my menu now, it never belonged to GFE anyways.

you are welcome to come by and collect 500 dkk and my BIG apologies if this option ruined your "GFE " experience with me.
I am sad you call it cheating.!!
but it can look so from your point of view. my focus was on the whole experience as a GFE - and how to please you. and I really try my best to be the perfect Girl friend.
For me it was a small detail. I am shocked to see a bad review because of this.
AND....  thank you for saying i am pretty 10+  :wub:
I have to add that I never refuse cum on mouth.

Stay cooool and happy, and I wish you all a good day.

<3:P
Kate

Redigeret af kate !!
grammer mistake

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90
Miller's Crossing skrev, for 12 minutter siden:

Som sagt jeg forsvarer ikke, at Kate ikke efterlever sin annonce. 

Jeg siger bare, at du dømmer hende ude, uden at du nogensinde har besøgt hende. Og det er synd:mellow: Hun laver måske en fodfejl, men er stadig et sødt menneske og alle pengene værd. 

Men du har din holdning her, og jeg har min. 

Jeg er har bestemt ikke tænkt mig, at dømme hende ude pga cof/cim, for mig er det små detaljer der ikke betyder så meget. Jeg går mere op i lidenskabelig sex :lol: det lyder til hun har det på plads ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@cumonface irriterende især når det nu er din fetish. Når det er sagt så er det alment kendt at denne gruppe af "warsaw" piger har en pimp som styger annonce og eroguide kommunikation, hvilket også er grunden til at man ikke kan ringe, kun skrive. Intet ondt om Kate hun er sød nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kate !! skrev, for 34 minutter siden:

I'd better write something here.

I am really sorry Mr. cumonfac.

I had sperm in my eyes yesterday and it was pretty painful. I wanted to remove it from my menu but wasn't totally sure.

I will remove this option from my menu now, it never belonged to GFE anyways.

you are welcome to come by and collect 500 dkk and my BIG apologies if this option ruined your "GFE " experience with me.
I am sad you call it cheating.!!
but it can look so from your point of view. my focus was on the whole experience as a GFE - and how to please you. and I really try my best to be the perfect Girl friend.
For me it was a small detail. I am shocked to see a bad review because of this.
AND....  thank you for saying i am pretty 10+  :wub:
I have to add that I never refuse cum on mouth.

Stay cooool and happy, and I wish you all a good day.

<3:P
Kate

 First I want to say that you were really nice to me in the gfe you did provide and please read my review again and you will noticed that it is not all a bad review but in this forum we help each other to find the best experiences. Yes, it was a let down when you did say no to my first option were to cum, however I only wrote this review to both praise you and to let people know that you have some service that you perhaps not will do. I don`t want any money back cause I gladly pay 2000, - kr.  anytime to be with a beauty like you but I need to know what I exactly get for my money.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cleanguy skrev, for 57 minutter siden:

 Når det er sagt så er det alment kendt at denne gruppe af "warsaw" piger har en pimp som styger annonce og eroguide kommunikation, hvilket også er grunden til at man ikke kan ringe, kun skrive. Intet ondt om Kate hun er sød nok. 

Min første tanke var også at der sidder en bagmand og styrer annoncer og hvad der tilbydes mm. om pigerne så er med på den er jo så straks en anden sag.

Men som der skrives så er det jo ikke en dårlig anmeldelse af pigen blot en orientering til andre potentielle gæster om at se sig for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GamerGutten

Siden Matylda blev nævnt her omkring denne ydelse kan jeg da lige komme med mit eget indspark - Hun droppede sin pris med 200,-kr da hun ikke tilbød dette længere og det var en ydelse som førhen var tænkt med i den samlede pakke. Jeg skal ikke kommentere på om hun sagtens kunne blive på samme pris leje uden, for hun er en dejlig tøs, men jeg synes personligt selv det var god stil at sige der var mindre i pakken - derfor mindre pris. 

"Bagmand" eller ej, så er det jo tydeligt at de polske piger (Kate, Melly, Katarynaa, Matylda, Alexandra - måske selv spanske Dhalia?) har en eller anden forbindelse siden deres annoncer er så ens. Og jeg synes da bestemt de burde ændre deres annoncer så det passer til de ydelser den faktiske pige tilbyder og det ikke bare bliver ren copy paste. Om ikke andet bliver det da bare en rare oplevelse for alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Has anyone asked to see the e-mail communication upon arrival? There is no doubt they are not arranging there stays here in Copenhagen  all by themselves. My friend had an appointment with  Lilly Red last time she was her and at the same time I was writing with her to arrange a time. So clearly we dont arrange with these ladies. enjoy your evening

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 1 time siden:

Has anyone asked to see the e-mail communication upon arrival? There is no doubt they are not arranging there stays here in Copenhagen  all by themselves. My friend had an appointment with  Lilly Red last time she was her and at the same time I was writing with her to arrange a time. So clearly we dont arrange with these ladies. enjoy your evening

They could be helping each other out with email correspondences. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GamerGutten skrev, for 13 timer siden:

"Bagmand" eller ej, så er det jo tydeligt at de polske piger (Kate, Melly, Katarynaa, Matylda, Alexandra - måske selv spanske Dhalia?) har en eller anden forbindelse siden deres annoncer er så ens.

Der er også de tjekkiske søstre som trods navnet er fra Polen. Kate sagde også til mig sidste år at hun var fra Tjekkiet, men hun er selvfølgelig også fra Polen, jeg syntes det er fair nok at beskytte sit privat liv. Chilli Lilly er også med i gruppen. Af piger i gruppen som vi savner der kommer til kbh igen er: Gabi, Gabbi, Gia og Bambi. Bambi var for øvrigt den eneste som tog 3000 kr for en time, men er også den lækreste af dem alle.

OneGuy skrev, for 7 timer siden:

They could be helping each other out with email correspondences. 

Jeg ville også helst tro at dette er uskyldige studiner fra Polen som kommer til Danmark og knepper for at få råd til bøger. Men de er organiseret og "en person" Bagmand om man vil står bag. Hvis man har skrevet  med en del af pigerne og læst de forskellige indlæg "de har skrevet" så vil man opdage at det er den samme lidt provokerende frække sprog. @Dingdong is spot on. Det et netop derfor de aldrig bruger telefon. 

Når alt dette er sagt så er det stadig nogle super dejlige piger!

Redigeret af Cleanguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lilly was alone when she was here. I am not questioning the service of any of these girls, just stating that you are not communicating with them. If any of you have an appointment with Kate I am willing to test my thoughts. PM me with your time of appointment and I will write Kate during that time.

enjoy your day

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cumonface, du skriver ikke om billederne er ægte. Du skriver at hun har et super kært ansigt og en dejlig krop, men kan vi ikke selv se dét på billederne? Er de ikke vellignende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Altiddansk skrev, for 7 timer siden:

Cumonface, du skriver ikke om billederne er ægte. Du skriver at hun har et super kært ansigt og en dejlig krop, men kan vi ikke selv se dét på billederne? Er de ikke vellignende?

De 'polske' piger bruger ægte billeder. Alle uden undtagelse :)

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cleanguy skrev, for 14 timer siden:

Men de er organiseret og "en person" Bagmand om man vil står bag.

Du lyder meget overbevisende. Så jeg går udfra det ikke bare er noget du gætter dig til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, 1 time siden:

Du lyder meget overbevisende. Så jeg går udfra det ikke bare er noget du gætter dig til. 

Nej, blev venner med en af pigerne privat og hun fortalte mig hvordan det hele hang sammen. Det var lidt ligesom da man fandt ud af at julemanden ikke fandtes, indest inden vidste man det godt, men man ønskede at han fandtes.

På sammen måde med pigerne. Jeg ville virkelig ønske at det var søde uskyldige studiner det var på eventyr i København helt på egen hånd fordi de bare elsker spændingen ved at have sex med ældre mænd. Desværre måtte jeg se sandheden i øjnene, det er hardcore organiseret business. Pigerne giver 50% til "Bagmanden". Så hvis en time er 2000 kr, så får pimp 1000 og pigen 1000. I Polen er 1000 kr ret mange penge, så det er ikke dårligt betalt. Jeg ville bare ønske at pigen kunne beholde alle pengene selv.

Af samme grund ville det være meget svært (hvis ikke umuligt) for en normal polsk studine at booke en luksus lejlighed (f.eks Adina apartments eller stay hotel) i 10-14 dage plus flybilletter til dk..uden hjælp. Vi taler om at have 20-30000 kr op af lommen, hvilket er tæt på en almindelig årsløn i Polen. Det går bare ikke. 

Når dette er sagt så er det værd at nævne at alle pigerne i gruppen er meget dejlige. Man kan jo bare ignorere mit indlæg og forsætte med at leve i drømmeland lidt endnu ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, den 19/2/2019 at 15:18:

 

Overflødigt indlæg fra mig

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, den 19/2/2019 at 21:27:

Has anyone asked to see the e-mail communication upon arrival? 

Der ville godt nok være sært at spørge om. Men Melly stod ved sin PC med mailprogram åbent, da jeg mødte hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cleanguy skrev, for 17 timer siden:

 Af piger i gruppen som vi savner der kommer til kbh igen er: Gabi, Gabbi, Gia og Bambi. Bambi var for øvrigt den eneste som tog 3000 kr for en time, men er også den lækreste af dem alle.

 

Er der nogen som kan fortælle mig om Bambi har været forbi inden for de sidste par uger. Jeg fik en "teaser" på mail for et par uger siden, men så den først 4-5 dage senere. Tænkte hun måske havde været her, men at jeg havde misset hende...

Redigeret af Littlefinger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...