Hop til indhold

Recommended Posts

@Bebop why would it be? Perhaps she was next to PC because she was getting e-mail from the BOSS. Clearly it isn’t difficult to ask her. Have you never gone to another GP and she has asked so what would you like? She ask because you didn’t book with her you booked with Boss.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 13 timer siden:

because she was getting e-mail from the BOSS. 

Ja, det er muligt.

dongding skrev, for 13 timer siden:

Have you never gone to another GP and she has asked so what would you like? She ask because you didn’t book with her you booked with Boss.

Lige præcis med Melly havde jeg faktisk aftalt noget på forhånd, og det var hun helt med på, da jeg kom. Men det kunne bossen/Mail-passeren jo bare have skrevet til hende.

 

Men så skete der noget bagefter. Det viste sig vi var uenige om prisen, men jeg havde kun aftalte penge med, så hun trak på skuldrene (jeg betalte først bagefter). Da jeg kom hjem skrev hun en sur mail, som jeg svarede på. Så svarede hun surt igen og jeg svarede beklagende igen. Til sidst var hun okay med det. I den mail-udveksling virkede det ret meget som om det var hende jeg skrev med. Men samtidig kunne der godt være opstået en misforståelse, som måske skyldtes at jeg ikke skrev direkte med hende, da jeg bookede? Men tonen var klart oprevet og "uprofessionel", så jeg tror ikke jeg skrev med en "boss" bagefter.

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Altiddansk skrev, den 20/2/2019 at 11:51:

Cumonface, du skriver ikke om billederne er ægte. Du skriver at hun har et super kært ansigt og en dejlig krop, men kan vi ikke selv se dét på billederne? Er de ikke vellignende?

 Billederne er ægte og hun er kønnere når du møder hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kate !! skrev, den 19/2/2019 at 15:35:

I'd better write something here.

I am really sorry Mr. cumonfac.

I had sperm in my eyes yesterday and it was pretty painful. I wanted to remove it from my menu but wasn't totally sure.

I will remove this option from my menu now, it never belonged to GFE anyways.

you are welcome to come by and collect 500 dkk and my BIG apologies if this option ruined your "GFE " experience with me.
I am sad you call it cheating.!!
but it can look so from your point of view. my focus was on the whole experience as a GFE - and how to please you. and I really try my best to be the perfect Girl friend.
For me it was a small detail. I am shocked to see a bad review because of this.
AND....  thank you for saying i am pretty 10+  :wub:
I have to add that I never refuse cum on mouth.

Stay cooool and happy, and I wish you all a good day.

<3:P
Kate

Det er sgu god stil og service med dette inlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hmmm, jeg har det lidt blandet med Kate. 

Jeg har besøgt en del fra den polske liga, hvor 1/2 time er 1500 og 1 time er 2000. Det giver jo ikke mening at købe 1/2 time hos disse piger, som jeg forventer hører til i toppen af ligaen. Så jeg gør det kun de dage jeg er i stødet, hvor jeg har en forhåbning om at jeg kan svinge mig op til 2 runder. De dygtigste (læs: Sweet Alexandra) klarer dette uden problemer, de servicemindede forsøger og så er der Kate, som jeg ikke mener hører til i den bedste polske række.

Bevares, 1. halvleg var ganske udmærket - dog er hendes øko-blow middelmådigt ift hvad hendes konkurrenter kan præstere. Sex-delen var ganske fin og ok. Hun er pæn nok, men langt fra så fin som hendes billeder. Der er røget lidt kilo på krop og andigt, ikke så det gør noget overhovedet, men hun noget skarpere på billederne.

Efter 1. halvleg kunne jeg lige så godt være smuttet. Hun virkede træt, og efter lidt ligegyldigt chit-chat smuttede jeg i bad og afsted igen. Alle andre der mener de hører til i toppen af ligaen, som jeg har besøgt virker glade for besøget, imødekommende og gør deres yderste for at give en en god oplevelse, og beder en om at komme igen. Måske det bare var dårlig kemi, men der var ikke tilnærmelsesvis antydning eller initiativ fra Kates side til at foretage sig noget som helst i 2. halvleg. Ikke engang det sædvanlige tilbud om massage blev der spillet ind med. Havde jeg været hendes træner og haft muligheden var hun blevet smidt på bænken med det samme, så andre sultne spillere kunne komme på banen.

/db

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Doingbusiness skrev, for 24 minutter siden:

Havde jeg været hendes træner og haft muligheden var hun blevet smidt på bænken med det samme, så andre sultne spillere kunne komme på banen.

Det er genialt det der! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90
Doingbusiness skrev, for 17 timer siden:

hmmm, jeg har det lidt blandet med Kate. 

Jeg har besøgt en del fra den polske liga, hvor 1/2 time er 1500 og 1 time er 2000. Det giver jo ikke mening at købe 1/2 time hos disse piger, som jeg forventer hører til i toppen af ligaen. Så jeg gør det kun de dage jeg er i stødet, hvor jeg har en forhåbning om at jeg kan svinge mig op til 2 runder. De dygtigste (læs: Sweet Alexandra) klarer dette uden problemer, de servicemindede forsøger og så er der Kate, som jeg ikke mener hører til i den bedste polske række.

Bevares, 1. halvleg var ganske udmærket - dog er hendes øko-blow middelmådigt ift hvad hendes konkurrenter kan præstere. Sex-delen var ganske fin og ok. Hun er pæn nok, men langt fra så fin som hendes billeder. Der er røget lidt kilo på krop og andigt, ikke så det gør noget overhovedet, men hun noget skarpere på billederne.

Efter 1. halvleg kunne jeg lige så godt være smuttet. Hun virkede træt, og efter lidt ligegyldigt chit-chat smuttede jeg i bad og afsted igen. Alle andre der mener de hører til i toppen af ligaen, som jeg har besøgt virker glade for besøget, imødekommende og gør deres yderste for at give en en god oplevelse, og beder en om at komme igen. Måske det bare var dårlig kemi, men der var ikke tilnærmelsesvis antydning eller initiativ fra Kates side til at foretage sig noget som helst i 2. halvleg. Ikke engang det sædvanlige tilbud om massage blev der spillet ind med. Havde jeg været hendes træner og haft muligheden var hun blevet smidt på bænken med det samme, så andre sultne spillere kunne komme på banen.

/db

Jeg er 100% enig med dig, jeg fik besøgt hende lige inden hun smuttede, og kan godt genkende meget af det du skriver. Jeg har besøgt Matylda, Katryna, Alexandra og i dag Nicole og der er lysår mellem dem og Kate, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cleanguy napisał, 20/02/2017 o 06:34:

Tak jest w przypadku egzekucji pochodzą z Polski. Kateres mi rozieży w sezłym roku, że jesteś włamywaczem, w przewlekłym jej życiu prywatnym. Chili Lilly rownie jest w grupie. Dziewczynek w grupie, których tęsknimy, pochodzą jeszcze raz kbh: Gabi, Gabbi, Gia i Bambi. Bambi byzzyjną, kryzzy godzinę 3000 kr przez godzinę, ale jest najzaczniejszy do wszystkiego.

Wolałbym też myśleć, aby dowiedzieć się więcej o języku polskim, kilty przyjeżeczy się i wcześniej. Cebula organów w "osoba" backmana, co chcesz stać z tyłu. Jesteś zobowiązany napisać zdanie w odroczeniu "napisali", które należy wysłać do ciebie, aby nie być ściganym bez uszczerbku. @Dingdong  jest na miejscu. Właśnie dlatego nigdy nie z telefonu. 

Dostań się do wszystkiego jest wskazci, wakesżążąc się do břicho urocze dziewczyny!

Hej.

Pozdrawiam z Ostrawy. :) 

NIE JESTEM w tej grupie i proszę, nie łączyć się z tym zamieszaniem, ponieważ nie mam nic wspólnego z tymi dziewczynami.

 Otrzymałem już kilka razy informacje, które mówią, że mnie znają, co nie jest prawdą. Niektóre dziewczyny też mi ufają. To dla mnie tylko SAD. 

Jestem w 100% niezależny. Czy powinienem podać numer telefonu? W porządku, ale odpowiedź jest trudna. Jeśli napisałem e-maile w kanale: 

przetłumacz to, co masz na myśli 

pamiętaj, co lubisz.

Dlaczego warto zatrzymać się w hotelu Adina lub innym? 

Masz normalne życie i masz pracę. 

Kocham was, naprawdę! : D  i tęsknię za tobą bardzo. 

Pocałunki; *

 

 

 

 

139/5000
 
 
 

 

 

Redigeret af redlillychilli

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin.peto skrev, Lige nu:

Hahaha, if you have nothing to do with these Polish girls, why do you write in Polish?

Fordi hun er polsk? Tror du alle polakker kender hinanden?

 

Jeg må indrømme jeg ikke forstår, hvorfor kunderne går op i om de kender hinanden eller hvorfor de selv går op i, hvad kunderne tror. Det må være noget med, at det er vigtigt for nogen om de er helt "selvstændige" eller ej. Det er bare naivt at tro, at man kan afdække sandheden om noget, der er notorisk lyssky.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...