Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. Kun bifalde de positive anmeldelser der er på hende Virkelig kvali !!.. Og totalt helt nede på jorden.. En af de sødeste piger jeg har mødt -ud af vel 500+ Desværre bor jeg langt væk.. Ellers sikkert også brugt alt for mange penge der
  2. Vedr Shengen aftale ja så kun nikke bekræftende Engang for ca 15 år siden , da jeg første gang var i Polen der forhørte jeg mig hos dansk politi hvordan reglerne var der.. Jeg kunne nemlig ikke finde mit pas, og meget spontant bestemt mig for en tur til kolobrzeg og i løbet af nogle få timer arrangeret en tur dertil.. Svaret var at nu det var EU land , så rejse frit , -så bare jeg havde mit kørekort med så fint... Så mig afsted Tog dog også mit sømandspas med for en sikkerhedsskyld, -udover EU kørekort... Da jeg så ankom til Polen der sen aften var jeg nær ej blevet lukket ind. Efter flere timer med flere militær personer, hvor ingen turde tage noget endeligt ansvar, blev jeg da til sidst lukket ind.. Aner så ikke hvad de frygtede.. Om jeg var en spion eller en der ville søge asyl der i Polen ?????? Sjovt at betragte den modsatte vej når jeg skulle hjem 2 dage senere.. Normalt ikke toldere der i Neksø på Bornholm , men var der den dag.. Men her en enlig venlig betjent der med et stort smil lynhurtigt guide os igennem. Det stod lidt i kontras til de typisk 3 militær personer der er i Kolobrzeg og andre Polske havnebyer, - med pistoler hængende frit fremme og arrogante og bistre udtryk... Der sku glad for at leve i Danmark -en stor forskel på hvilken magt autoriterne har og tror de kan spille - i henholdsvis Polen og Danmark Vedr Thailand så må svaret så være - eller rådet: Det er meget usandsynligt at man bliver stoppet for at vise identitet eller indrejsevisums dato, og risikerer bøde for ikke kunne fremvise det... Men god ide at få lavet en kopi af sit pas på sit hotel.. Man kan være uheldig at miste sit pas.. Og grunden til at man først får lavet det når man er ankommet til Thailand er at man får nogle stempler i sit pas der på indrejsedato.. Hvis man opholder sig længere tid, hæng mig ikke op på det, men mener , -mere end 1 mdr - så kræves det visum.. Og det ville jo være sådanne ting myndighederne havde interesse i at tjekke, hvis de endelig ville se ens pas.
  3. Jeg læste noget vedr pas.. I får så også bare printet en kopi ud på hotellet, som i altid medbringer ? Uden kendskab så tror chancen var lille for man blev stoppet af politiet for at fremvise det, men ifølge det jeg læste, så var det almindeligt at have det/en kopi altid på sig ?
  4. Men ligger så ikke der det sted jeg linkede ? Nårg jeg slår adressen op der står så ender jeg et sted på Google kortet, -og når jeg feks fra dit link slår Tina Suite Hotel op, som vist er nabo så ender jeg et helt tredje sted på Google kortet -eller er det der Tina Hotel et helt andet sted ? Beliggenhed må jeg sige betyder også en del for mig.
  5. Glæder mig til at læse om dine rejsebeskrivelser Vil også forsøge når jeg selv kommer derned.. Tror dog max jeg nøjes med at skrive notater når jeg er dernede.. Og så opsummer og skriver når jeg kommer hjem... Man skulle nødigt stresse når man er på ferie
  6. Og sikkert ikke den eneste der kan bruge den viden.. For mig at se så findes der ingen dumme spørgsmål.. Hvis man syntes det er noget der er irrelevant, så kan man jo bare springe det over... Ingen ved alt og alle selv de mest erfarne kan få ny indsigt ved sådan en tråd.. Hvis de ønsker det selvfølgelig for jo helt frivilligt
  7. Tak for dit bidrag med erfaring fra sådan en tur også Ja bliver nok en omvæltning nu jeg kommer derned hvor der er varmest.. Jeg har hørt man også skal være lidt forsigtig med at skrue op for aircondition da man lidt kan blive forkølet med de temp forskelle.. Ville være surt at være halvsnotten mens man er dernede
  8. Ja kan jeg godt forestille mig Tror jeg satser på en varm trøje, som altid kan tages af.. Håber dog de har tæpper da jeg altid vil have det varmt når jeg skal sove. Og ja vi vikinger må bare tage det med.. Vi skal jo på en vigtig mission
  9. Tak Ja jeg har det nok med at stille mange og måske også dumme spørgsmål indimellem.. Men min erfaring er at det kommer der altid noget god viden ud af Jeg regner heller ikke med at drikke.. Dvs siger mig bare ikke så meget Men tror dog -måske specielt nu jeg endnu ikke er kendt i området, det er godt hvis jeg vælger et sted omkring centrum -og måske aller bedst tæt på Beach Road da den vej i særdeleshed har min interesse Jeg har kigget lidt efter danske spisesteder.. Det her hjemmeside fandt jeg nyttig.. -og står også om nogle danske hoteller. http://www.thaiguide.dk/index.php Ved dog ikke hvor opdatteret den er. Så kan vi håbe at nogle der har erfaringer med nævnte steder kan fortælle noget om det er gode eller mindre gode de steder.
  10. Link til Norwigian http://www.norwegian.com/dk/fly/lavpris/?D_City=CPH&A_City=BKK&D_Day=01&D_Month=201505&R_Day=01&R_Month=201505&AgreementCodeFK=-1&CurrencyCode=DKK&rnd=3919 Men mener i dag da jeg bestilte billet, og i går da jeg så efter og skrev afgangs priser, -der var der alle uger afgang fra Bangkok til en pris af 1664,-... Nu står den ene uge dog til 1864,-... -enten så laver de små juteringer af og til,- eller også har jeg set forkert.. Men I kan kigge i måneder frem eller tilbage, og se det er altså ikke løgn med de priser.. Hvis i vælger en af de billige afgange, så se nøjagtig flyvetid.. Alle de steder jeg har prøvet, der endnu ikke set én hvor det ikke var direkte fra KBH med en flyvetid på 10 timer.. Underligt nok kan man vælge andre afgange der er dyrere, men hvor man skal omkring Oslo først Dog være obs på skal i have sædevalg, flymad og ekstra kuffert så betale ekstra for det.. Hvis valg af alle 3 ting, så ca 500 kr pr tur.. Jeg undlod at købe de tillægsydelser, men valgte af købe ekstra kuffert når jeg skal hjem.. Samt en lille afbudsforsikring.. -mener den kostede 30 kr såfremt man eller ens nærmeste familie bliver syg.
  11. Hmm nu ikke hemmeligholde noget, men har hele tiden fortalt at jeg var bange for at give et direkte link, da så mange bare loggede på og det måske ville ændre deres priser.. - er du i tvivl om det så læs hvad jeg har skrevet.. Var endda en bruger der netop også advarede om det. Så at det kommer som en overraskelse for dig undrer mig Tror faktisk det er nævnt hver gang jeg har skrevet noget om de billetter. Efter nærmere omtanke , så tror jeg dog ikke der sker noget, da de netop vil ind på markedet som et lavpris selvskab.. Så måske skal man heller ønske de får reklame så de forsætter med de priser. Så nok smide linket i dag.. Undrer mig dog stadig hvor nogle havde svært ved at komme ind der hvor jeg var Det var jo bare at logge på deres forside og tage lavpriskalenderen.. Men sidste måske det der har været glippet. Jeg tager også imod konstruktiv ris, men derfor kan man godt skrive ordentlig til hinanden.
  12. Ja den her tråd er blevet lang -og også skrevet i den nogle gange at jeg til sidst vil opsummere -eller starte en ny -hvor kun de væsentlige ting står. Syntes faktisk ikke det er nemmere at finde i de tråde der ligger herinde.. Også meget blandet det hele og man skal virkelig læse meget for at finde de mest basale ting. Nu håber jeg at kunne samle det i en ny hvor mange detaljer bliver beskrevet. Looool ja godt nikke genkendende til det du skriver vedr valg af hotel Føler det dog ikke som et pres.. Grunden til at jeg går i dybden med rigtigt mange ting her, er at jeg måske pt har masser af tid da jeg går ledig og dels nyder at fokusere på en forhåbentlig god rejse jeg skal på om 3-4 mdr Men det her hotel du linker kan helt sikkert være noget jeg nu overvejer kraftigt !! -måske ikke superstil, men man får faneme noget for pengene.. Som du selv siger det til 700 Baht /130 DDK absolut fint.. Og for 1200 Baht /225 DDK så får man altså noget for en pris man ikke finder andre steder. Beliggenheden er her hvis jeg ikke tager helt fejl.. https://www.google.dk/maps/place/Soi+Buakhao,+Muang+Pattaya,+Amphoe+Bang+Lamung,+Chang+Wat+Chon+Buri+20150,+Thailand/@12.9291918,100.8850533,16z/data=!4m2!3m1!1s0x3102960ea61408b1:0x66815d3663480168 Med hensyn til det med andre danskere så mere at jeg altid har foretrukket at være den ensomme ulv når jeg skulle ud på de der jagter Jeg er normalt meget social men elsker på den anden side at kun at skulle tænke på mig selv under sådan en ferie.. Kender mig for godt til at man lynhurtigt kommer i hak med nogle og der måske binder sig an på nogle forpligtelser På den anden side så virker stedet virkeligt hyggeligt og det med dansk mad tæller også op Normalt når folk tager på ferie så er en af oplevelserne fremmed kulturs mad og helt sikker på Thailand der har meget at byde på.. Men er bare ekstrem kræsen -jeg tager i hvert fald ikke på ferie for at spise anderledes -det er nogle helt andre turistattraktioner jeg vægter ha ha... Overvejer at splitte mine 14 dage op på 2 hoteller.. Og når jeg ser det her, så absolut godt finde på at tage det.. Og endda droppe planen med at dele det op på to forskellige steder.. Men nu får vi se Jeg har ikke travlt.. Kan godt lide at gå og pusle lidt med planer.. Og vente.. Der er stadig masser af tid til at bestemme sig.. Når jeg har bestemt mig, så lukker jeg dog helt i, og gider ikke ærge mig om andre ting man måske skulle have valgt.. Men nyder faktisk tiden hen til man 100 % har bestemt sig. PS: lige et hurtigt spørgsmål hvis du stadig læser tråden.. Ellers kan jeg lige skrive til hotellet for svar. Nu kan man ikke læse noget eller se noget vedr toiletter eller bad, men når du selv har oplevet det, så meget gerne uddybe det man ikke kan se på deres hjemmeside.
  13. Vedr freelancerspiger så også læst mig til et sted, at de kunne være lette af finde ved diskotekerne Insomnia og Lucifer specielt ved lukketid, hvor de er mere desperate.
  14. Lyder betryggende Tror nu heller ikke man har problemer når man står overfor dem og både kan se dem tæt på og høre deres stemme og ikke mindst kropssprog.. -der kan LB vel være endnu mere feminine eller mener, de overdriver det kvindelige kropssprog.. Eneste problem jeg ser er når der er halv mørkt hvad det jo ofte kan være for mig der hovedsagelig vil gå efter de der freelancerspiger looool
  15. Lige det svar jeg jeg søgte efter Dvs sådan en som mig der let syntes det er koldt. -specielt når man skal sove, så godt have rimeligt normalt tøj på derned. Vedr. vinterjakke, der må jeg se hvad jeg kan gøre.. Hvis jeg tager afsted i April så måske svær at undvære i DK Jeg overvejer også at købe kuffertafgift til hjemvejen.. Kunne også meget vel finde på at købe en del dernede, og vil så bare købe en ekstra kuffert dernede.. De kan ikke koste alverden der... Men skal helst have bestemt mig hvad jeg gør før jeg bestiller billetter.. Ellers står der at det koster mere end de 250,- uden dog at angive hvor meget..
  16. Looool ved ikke hvilke indtryk man får af folk herinde efter hvad de skriver Sådan set også ligeglad.. Men sige jeg bekymrer mig på ingen måde Jeg har bare tid pt til at undersøge de forskellige ting og da jeg glæder mig så kan jeg godt lide at sidde og få alle detaljer på plads, så jeg får den mest mulige gode ferie dernede.. Derfor jeg også er så glad for man kan spørge dem der har erfaring dernede fra og kendskab til både fidusser og hvilke ting man skal forsøge at undgå.. Tro mig jeg har brugt masser af tid på at undersøge markedet i Polen på egen hånd.. Blandt andet kørt langt ud i skumle industri ömråder sent på natten til klubber i byer hvor ingen turister kommer -og der da reelt været en fare og nogle gange tænkt nu bliver jeg sku nok rullet Så ikke mod jeg ligefrem mangler Men har altid haft en stor nysgerrighed for hvor man kunne finde de bedste piger og oplevelser.. Og gerne billigst.. Godt se med det jeg skriver at jeg lyder som en nærigrøv, hvad alle der kender mig bestemt kan afkræfte.. Måske snarere i den anden boldgade hvad heller ikke er godt.. Men jeg søger altid efter den største chance for gode oplevelser, og min erfaring er netop at der hvor man typisk betaler mest , der man får oftes får en dårlig eller i bedste fald middelmådig oplevelse med en pige.. Skal jeg forsøge at forklare det logisk, så hænger det måske sammen med udbud og efterspørgsel.. De steder hvor der virkelig er stor efterspørgsel men udbudet ikke nødvendigvis er stort (kunne feks være kendtes steder hvor alle turister altid kommer) - der er dels priserne skruet op, og kvalitet samtidigt sat ned da en pige mere eller mindre er ligeglad med om en kunde går tilfreds derfra.. Der står en ny kunde og venter på at komme ind.. Derfor når jeg tager til Pattaya så er det fordi der er et kæmpe udbud af piger og priserne trods turisme stadig er rimeligt gode.. Men de der store kendte steder, interesser mig ikke så meget.. Jo meget skal prøves i de der 14 dage, -men mit fokus vil være på freelancer piger da min erfaring fra både Danmark og Polen er der man kan få de aller bedste oplevelser.. Selvfølgelig er chansen for at blive rullet der også større, men som du ser så vælger jeg ikke udfra fornuft eller frygt som du skrev loool.. Jeg elsker bare at kende markedet og ikke være en naiv turist.. Sorry udtrykket, men det er vi alle de første gange vi står et nyt sted, medmindre man på forhånd har sat sig ind i tingene og markedet der..
  17. Looool nej mener mere hvad der er mest praktisk at have på når man stiger omborg.. Jeg har i forvejen en halv lang tur, og kan jo stadig være vinter temperaturer der i Danmark.. Så vil jeg sikkert tage noget af i forvejen når jeg skal på fly, men på anden side gider ikke at småfryse nu turen er så lang derned og man vil forsøge at sove noget af turen.. Skal siges jeg af natur er en der let fryser.. Og kan forestille man får et varme chok når man ankommer der i lufthavnen i Bangkok..
  18. Mit råd er at skrive til det flyselvskab du regner med at skulle flyve med.. Da jeg læste om det i går, så se hvordan de generelle regler var i KBH´s lufthavn... Jeg mener faktisk det er muligt at tage med.. Men noget med du skal gøre opmærksom på det når de scanner dit grej.. Men bedste råd hør med dem du skal flyve med. Vedr. rygning af dem så helt sikkert forbudt.. Frygter sku også de 10 timer der uden smøger
  19. Jeg tænker bare på det varme tøj jeg må have på med de temp vi har i Danmark på det tidspunkt, da jeg ikke bare kan hoppe i en taxi og køre til lufthavnen.. Jeg har en længere rejse foran mig i forvejen her i Danmark.. Og alt andet så er vil man opleve et varmechok , når man senere står dernede i måske 30 grader.. Men derfor jeg spurgte , da vi godt kan risikere at der er minus grader i April og kan altså ikke rejse i shors med en jakke udenom.. Der foretrækker jeg bla varme underhyllere mm.. Looool fatter ikke alle er så skeptiske vedr de der rejser ???? Jeg kunne smide linket men bange for priserne så skrues i vejret.. Dog mit indtryk at det med priser for under 3000,- er noget der længe har været planlagt hos Norweigens.. Læste en hjemmeside vedr Thailand, og der se det var oppe og vende blandt nogle af deres brugere for 2 år siden.. Men der stod så at de sikkert først ville starte med det fra efterår 14 eller fra året 2015.. Og det er altså sket nu !!! Forstår ikke du eller andre er så meget i tvivl og du skriver samlet flyvetid på 60 timer ????.. Nu gengiver jeg præcist af hvad afgange der er... Starter med marts, da se der også er billig afgange.. I uge 10 afgang torsdag eller søndag til en pris af 1299,- Med afgang fra KBH og Direkte !!!. (tager 10 timer) med afgang kl 15.05 og ankomst i Bangkok 8.05 (thai tid) I ugen efter i uge 11. helt ens.. Afgang fra København og direkte uden mellemlandinger til en pris af 1299,-...-både torsdag og søndag. I uge 12 fuldstændig det samme... I uge 13 der koster den billigste dog 1558,-... Der er iøvrigt afgange hver dag i ugen -minus fredag.. April Måned.. Samme mønster.. Dog kun 4 afgange pr uge og kun én ugentligt afgang til 1299, -nemlig om lørdagen.. Stadig direkte fra KBH og 10 timer senere så i Bangkok.. Og stadig samme afgangstid kl 15.05 sådan hele måneden ud.. Maj måned...Fuldstændig det samme mønster som April måned.. Juni.. Her kun de 2 første uger hvor man kan få en afgang til 1299,- direkte fra KBH... - de næste 2 uger hedder den billigste fra 1899,- Kunne dog tænkes at de priser faldt, jo tættere man kom på datoen.. Mener nemlig ikke at man kunne få nogle til 1299,- i april måned da jeg kiggede for ca 1 uge siden. Afgange fra Bangkok til KBH... Igen nævner jeg kun hvis det er direkte til KBH og med en samlet tid af 10 timer. Marts.. Hvis man valgte en af de afgange der var i Marts måned til at tage derned og skulle være afsted 14 dage, så valgt at rejse fra Thailand i uge 12 så se hvad man kan vælge hvad vil tage der når man skal hjem.. Der er afgange 6 af ugens dage -den billigste er dog oppe på 2664,- Ugen efter så 2 dage til 2594,- April måned: Nu kommer vi ind med et mere enkelt system.. Hvis I husker så var den billigste afgang fra KBH lørdag og fremdeles månederne frem.. Ligeledes her så er den billigste hjemrejse om søndagen.. -Og sådan forsætter det, og man kan så tage afsted lørdag og tage hjem en søndag.. 1 -2 .3 eller hvor mange uger man ønsker at være dernede. Første uge af April der koster den dog 3564,-... Næste uge (uge 15) koster den 2964,- De sidste 2 uger 2364,- Maj måned..Første uge (uge 18) der koster afgangen 2064,- og i de næste 4 afgange for den måned kun 1644,- Juni måned.. Første og sidste uge; 1864,- -mens de 2 midterste uger koster 1664,- Juni måned.. De 2 første koster 2064,- og de så begynder de at stige.. De 2 sidste uger der koster de 2364,- Ser dog de begynder at falde i August og når til sidst ned på 1299,- kan jeg se og mange uger frem.. Ved juletid stiger de så lidt igen. Så en anden gang makker, i stedet for at fremstille mig som en idiot , både med hensyn til de her priser, hvor jeg jo intet får ud af at dele min viden andet end risikere at når jeg bestiller så er de dyre, samt dine kommentarer om jeg aldrig må have fløjet før da jeg kunne spørge så dumt vedr tøj til vintermåneder i Danmark kontra 30 grader i Thailand - så syntes jeg du burde sætte dig lidt mere ind i det.. Eller lade være med at komme med sådant et tonefald.. Man bliver ikke klogere af at undervurdere andre Med hensyn til kuffert syntes jeg også du skulle prøve at have en sådan en med de der mål der angivet foran dig i virkeligheden.. Du vil blive overrasket over hvor store de er. Jeg kan ligesom dig svare på samme måde.. Jeg fatter ikke du vil slæbe 2 eller flere kufferter med når alt er så billigt dernede.. Har man brug for noget ekstra så køb det dog og smid det ud når du rejser.. Men der er altså masser af plads i sådan en kuffert, -og gider ikke smide penge og besvær med at indtjekke den når man kan tage den med op i flyet.. Det er netop en af fiduserne hvor et flyselvskab forsøger at malke folk bagefter når de har solgt meget billige billetter.. sådan noget hopper jeg ikke på, -og gider ikke give 1000 kr ekstra for det , samt æde noget opvarmet uspiseligt flymad.. Men der er vi heldigvis så forskellige.. Men som du kan se så masser af afgange med direkte flyvning fra KBH til under 3000,- Det er ved at være tid jeg får bestilt.. Bare stadig i tvivl om hvornår jeg tager derned.. Men ligeså snart jeg har, -så smider jeg linket her.. Ved ikke hvorfor du eller andre har svært ved at se det.. Husk når du i starten kommer ind på siden, hvor du skriver fra KBH og til Bangkok , så aktiver : Vis lavpris kalender. Så burde du og andre tydeligt kunne se det.. Der er masevis af billige afgange og man kan næsten frit vælge hvilken uge man vil afsted og hjem igen -og stadig få det super billigt..
  20. Jeg skrev til Norweigen vedr. regler hvis man ville spare og også helt undgå bagage afgiften, som hos dem var på ca 250.- kr pr vej. Svaret er følgende: Passagerer kan medbringe et stykke håndbagage (maks 10 kilo - 55 x 40 x 23 cm) samt en lille personlig genstand, fx en lille computertaske eller en lille håndtaske. Disse genstande skal let kunne placeres under sædet foran dem i flyet. Dvs sådan en kuffert har jeg i forvejen, -så den her kan jeg tage med op i flyet... I øvrigt rimeligt stor hvad ovennævnte mål også antyder.. Og med hjul og bøjle med håndtage der kan skydes op... Skal siges der nogle flyselskaber kan have andre regler, men de her mål er standart mål og gælder indenfor de fleste lufthavne og flyselskaber. Det skal også nævnes at man ikke må have noget væske med hvor hver beholder eller flaske er mere end 100 ml.. Dvs man må gerne have mange, såfremt de hver især er under de 100 ml.. Men er I i tvivl så forhør Jer hos flyselskabet I rejser med... Så har jeg selv et spørgsmål, nu det faktisk er første gang jeg skal ud og flyve på sådan en langdistance flyvning (10.5 timer) samt hvor man jo må sige at klimaet ændre sig fra start tidspunkt til hvor man lander Kan forestille mig det stadig er koldt der hvis jeg tager afsted April - Maj måned.. Og man derfor har vinter jakke og varmt tøj på.. Hvor varmt er der ca på flyet ? Tager i bare lag af tøj af efterhånden som i nærmer Jer Thailand ?
  21. Tror bare vi snakkede forbi hinanden Det jeg mente var om de link var møntet på oplysning vedr hvilke hoteller der er girlfriend.. Det her link også godt http://www.gfriendlyhotels.com/guest-friendly-hotels-pattaya.html Der kan man -godt nok besværligt når de ikke står opført alfabetisk, men man kan nok se alle hoteller i Pattaya.. En god ide ham der fik med at skrive til alle hoteller og give deres svar.
  22. Og nævner endnu engang at man har altid en masse forestillinger om hvad andre folk tænker.. -som slet ikke holder stik med virkeligheden Det er i øvrigt de færreste der ved at lige Pattaya gør det specielt indenfor sex branchen.. Før jeg undersøgte det herinde så vidste jeg ikke hvad forskel der var på feks Phuket og Pattaya... Sidst nævnte dog nok flere familier der rejser til, -men der er da også børnefamilier der rejser på ferie til Pattaya.
  23. Ja der er godt nok lækkert Men nogle dage siger du. -vil du så rejse derfra og så videre til Pattaya ?.. Ved ikke hvor meget man kan dele rejsen op, -men selvfølgelig hos Spies der sikkert lade sig gøre.. Jeg forsøgte fra det link du sendte at få en pris- og kunne se 14 dage kostede ca 16.000 men overraskende nok så hvis man kun valgte 1 uge så få det til halvdelen.. Nemlig 8.700,- Der burde det jo være dyrere end det halve af prisen for 14 dage?.. Men nok en service de har.. Så du kan snakke med dem og forhøre dig om du kan gøre noget af rejsen på egen hånd.. Eller måske bare blive der ?.. Kunne undersøge hvad der er af marked på den ø... Findes helt sikkert, men selvfølgelig ikke i samme målestok som i Pattaya som jo er specialiseret i den form for branche
  24. Nu ikke super skrap til engelsk, men med det første link hvad tænkte du på der ?.. Om man måtte lade pige overnatte eller skal betale for det ? I et lidt tidligere tråd der gav jeg 2 link.. Det nederste viser en hel masse hoteller (går du fra alle i Pattaya) hvilken politik de har der.. Min fornemmelse efter at have kigget de fleste igennem er at så god som alle har en politik at det er gratis at have en ekstra pige på sin 2 mandsværelse... Mange har dog en politik med at kommer der én endnu en pige -dvs hvis du en aften går hjem med 2 så er der nogle der kræver et ekstra gebyr for det.. Jeg mener det typisk lå 500 baht / 100 danske kroner.. Før man vælger hotel endeligt, så dog måske meget smart lige at tjekke på det link for en sikkerhedsskyld.. Nogle enkelte forbyder helt at man har en pige med hjem. Det sidste link ved jeg ikke hvad det hentydede til.. Når jeg komme rind på siden, så bare forsiden af forummet der.
  25. Nårg er der nogle der ikke har aircondition ?.. Har du så set nede under værelsebeskrivelse ?.. Syntes jeg var obligatorisk -ligesom køleskab som faktisk også er en rigtig nyttig ting Jeg vil være glad hvis jeg kunne købe en del Coca colaer som man kan have liggende med den rigtige temperatur.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.