Hop til indhold

Recommended Posts

Her følger så min rapport fra Thailand.
Jeg var også andre steder, besøgte bl.a. en veninde, men jeg fokuserer på mine 12 dage i Pattaya, da det er her jeg havde sjov og ballade :)
Jeg havde nogle dates, og her får i ikke så mange detaljer, og selve seancerne vil jeg heller ikke gå i dybden med.
Hvis i har spørgsmål, så sig endelig til.

Jeg ankom en fredag morgen, for tidligt til at komme ind i min lejlighed, havde ellers aftalt at de skulle lægge nøglen hos Security, men det er jo Thailand, så det skal man ringe og bede om dagen før :)
Jeg havde booket en lejlighed i et kompleks der hedder View Talay 6. Der findes 5-6 forskellige udlejningsfirmaer her, så det er noget med at google sig til de rigtige tilbud. Jeg gav 2000 baht pr. nat for et værelse på 48m2 med en gigantisk balkon og udsigt udover Pattaya by og bugt fra 25. etage. Der var rengøring hver 2. dag og jeg fik alle de håndklæder jeg havde brug for. På selve stedet var der en slags arkade med kontorer, forretninger og massagesteder samt en restaurant. Nemt og bekvemt. Security sad ved elevatoren og ingen piger fik lov at gå op uden at aflevere ID. Der var en lind strøm af gæster med piger hele aftenen og natten, og selv om der også boede alm. thai’er i komplekset, så var der ikke nogen der hævede et øjenbryn. Det skulle da lige være mig når jeg så en laber steg :)

Helt overordnet var jeg meget tilfreds med mit valg, og jeg kunne godt finde på at bo der igen.

Jeg røg afsted på rekognisering, jeg ledte egentlig efter et massagested med special, gerne fra en ladyboy, men kunne ikke finde nogen spændende steder/piger. Det er nok noget med at skulle indenfor nogen steder, ikke nok at gå forbi at kigge.
Jeg endte på en BJ-bar kaldet Bliss Lounge. Rart og lækkert og jeg fik taget trykket, og det var alvorligt tiltrængt. Det er egentlig meget rart med en BJ hvor der fokuseres på at være blødt og langsomt, ikke bare hurtigt og dybt. 700 baht.

Jeg kom derefter til at gå forbi Fantasy Lounge, hvor jeg mødte Som, lækker ladyboy, gode flotte bryster og en stor pik. Planen var jo egentlig bare at lege lidt, få en sodavand og så komme videre i dagens tekst, men da hun hev sin pik frem i baren, så blev jeg alligevel solgt. ST på rummet der. 1300 baht incl. værelse og barfine.

Om aftenen mødtes jeg med en sød ladyboy jeg havde mødt på ThaiFriendly. Jeg betragtede det som en date, lære hinanden at kende, og så egentlig ikke mere. Men hun ville gerne med op at se udsigten fra mit værelse, og så udviklede tingene sig jo derfra. En dejlig GFE oplevelse, og det endte med bare at være en one night stand. Vi chattede lidt mere efterfølgende, men har ikke mødtes siden. Tezz blev heldigvis og sov, det er sgu’ dejligt ikke at sove alene.


Lørdag

Lang dag med mange private gøremål.
Sent om aftenen var jeg i Beer bar kompleks overfor, endte på en bar der hedder Candy hvor Amy viftede af mig. Lækker steg af en Ladyboy, tror faktisk jeg mødte hende sidste år på Sensations hvor jeg dog havde fravalgt hende, det var der ingen grund til. Havde hende med på værelset til ST. Mere PSE end GFE, super fræk og virkelig lækker. 1400 baht incl. barfine. Jeg havde ikke flere kontanter på mig, så det blev kun til ST og sov alene.


Søndag og mandag

Lidt vandren rundt, kigge lidt på dimser. Endte i løbet af eftermiddagen på et bordel. Sådan et sted på en side-soi hvor man kommer ind, og pigerne stiller op og man vælger. Der sidder ingen piger udenfor, det må være en af metoderne til at kende stederne fra hinanden. Middelmådig oplevelse med Lilly. Klassisk thai ikke særligt høj. Kønt ansigt, lidt rund om maven. Full service, men slet ikke hele vejen rundt. Hun vaskede mig af før og efter og gav mig lidt massage, derefter var det BJ og ridning. Jeg endte med at give 1900 baht for det hele.

Oplevelsen fra fredag havde givet mig blod på tanden, så jeg havde udforsket en smartphone app der hedder We Chat. Her var der masser af ladyboys, både working girls og private piger til dates. Jeg skrev med en del, prøvede at få forskellige aftaler i stand. Nogen var friske til at komme direkte til hotellet for 500-1000 baht, men jeg ville gerne lige mødes med dem og se dem an.

Om aftenen havde jeg en date med søde Four. Middelhøj lb, mødt på ovenstående app. Enormt sød og nærværende og meget kærlig. Skulle aflevere motobike til veninden om aftenen, og endte med at være træt da hun kom tilbage. Det var jeg nu også, jeg besluttede at lade hende tage teten om morgenen, og det gjorde hun da vi begge var vågne.
Desværre skulle hun retur til Bangkok, og vi nåede ikke at ses igen.

På 2 forskellige barer mandag eftermiddag. Rock house i Soi Metro, mix lb og gg. Mødtes med en Ladyboy, kalder sig Fern, kontakt fra Wechat. Hun ville mest have mig til ST, hvilket jeg ikke ville.
Gik videre og endte på Pook Bar i Soi Bueakew. Endte med at sidde hos Patty og Notty i en times tid. 2 super søde og professionelle piger, og de fik ladydrink og en lille tip. Havde et rendevous med Pear fra sidste år, hun har mistet noget charme. Meget meget nedladende da jeg ikke ville ST med hende. Played by her, will not be played again.

Mandag aften var jeg til julefest på Sensations, en ladyboy beer bar på Action Street, lige over for Hotel Dania på Soi Bueakew.
Endte med at betale barfine for Amy. Høj, tynd og toplækker. Vi hyggede os lidt i baren og vi kørte bagefter til en anden bar hvor vi fik en drink eller 2 sammen med nogle af hendes venner. Til sidst kørte vi med mototaxi tilbage til min lejlighed. Service til punkt og prikke, men ikke derudover. Ikke ret meget empati, men damn hvor er hun lækker. Må siges at være en optifuck.

Tirsdag mødtes jeg med en meget sød pige (ladyboy) fra WeChat. Det viste sig at hun også arbejdede på en bar, så jeg hentede hende der. Vi gik på cocktail bar og tilbragte resten af natten i ske på mit værelse, men ingen boom boom. Jeg ved ikke helt lige hvad der skete. Forstod heller ikke det med baren, det var noget med at hun af og til arbejdede der som værtinde. Ikke at hun blev barfined normalt og gik med farlangs, siger hun, hvem ved. Jeg spurgte om hun betragtede mig som en date eller som en kunde, hun mente jeg var hendes date, for hun havde jo selv bedt mig komme til baren. Der sker så mange mærkelige ting i Pattaya :)

Onsdag ville jeg prøve en af de store soapies i det centrale pattaya. Jeg har hørt både godt og skidt om dem, og min oplevelse var på det jævne. Selve soapien var fin, lille sød og slank pige. Små dejlige bryster. I sengen var hun noget mere tilbageholdende. Først måtte jeg ikke slikke hende, så fik jeg lov alligevel. Fik afsluttet og aldrig sagt pænt farvel. 2000 baht koster sådan en tur.
Hvis jeg kommer til Pattaya igen, vil jeg prøve at få læst lidt mere op på den del omkring soapies, det må kunne lade sig gøre at få ordentlig service, eller også skal man bare tage det som det er, soapien er oplevelsen, resten er lala.

Om aftenen var det julemiddag på en dansk restaurant. Jeg havde lidt tidligere mødt en pige en lokal massagebutik. Jeg var lidt lorens på om det kun var massage der blev tilbudt, eller også special massage, men det virkede mest som velvære. Men hun antydede hun ville ud med mig, og hvem er man så til at sige nej til det. Jeg inviterede hende ud, og vi tog afsted til en beer bar i Jomtien. Her inviterede hun en veninde med også og vi sludrede længe. Vi tog herefter til pool bar i nærheden af Walking Street og endte på rock bar på selve Walking Street. Hele aftenen var der ikke kun antydning af sjov, det var pillen, kyssen og meget andet. Ikke bly thai-pige her. På værelset var det masser af boom boom, op ned, frem og tilbage, slik, sut, 69 og what not. Vi knaldede, men jeg kunne ikke komme. Hun var meget opsat på at jeg skulle være glad, så hun bad om at få den i røven. Javel, ja. Det havde hun så ikke prøvet før, og det var ikke optimale forhold at lære den slags på… Men jeg kom og hun gjorde mig glad.
Næste morgen fandt jeg så ud af at massageklinikken også leverede “special”, for hun bad om at få penge, så hun fik mine sidste 1000 baht, som hun stillede sig tilfreds med. Hun havde jo også fået betalt for hende og veninden dagen før ;)

Torsdag aften mødtes jeg igen med pige 2 fra WeChat, og vi havde hed elskov på mit værelse. Jeg er i tvivl om vi bare har det sjovt eller om det er ved at udvikle sig til noget andet… Hun er meget mild, meget sød, så skrøbelig, så feminin, så gudesmuk og så ung.
Fredag igen.
Lørdag…

Der findes en regelbog for Pattaya, en af dem er at man ikke skal se sin pige mere end 3 dage, så skal man slippe hende ud i folden igen og finde en ny.
Så det var her jeg brød denne regel, alle regler. Mine egne regler, andres regler.
Komme til Thailand og Pattaya uden hensigt til at etablere forhold, alligevel ender man med at bevare kontakten, ikke bare til en, men til 2…
Suk.
Thai’erne er helt overordnet drøngode til de her kæresteoplevelser, man kan lægge i det hvad man vil, og man bør selvfølgelig se sig godt for før man indleder et forhold.

Jeg havde en skøn ferie, det værste er, når man kommer hjem og skal sove alene i sin seng igen :)

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja virkelig god beretning derfra !! :)

 

Håber jeg kan lave noget tilsvarende, men har ikke fortæller gen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Zeus

 

Ja virkelig god beretning derfra !! :)

 

Håber jeg kan lave noget tilsvarende, men har ikke fortæller gen..

 

Hver fugl pipper med sit næb, så du skal bare skrive hvad du føler for, så skal vi andre nok læse det :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvordan finder man thai pigerne på wechat? Skal man sidde i det område og connecte på nearby? Jeg har netop installeret app'en på min telefon, men kan ikke søge på pigerne fra Thailand. Findes der et site med en liste af wechatters? særligt thaipiger og thai ladyboys?

 

Takker på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg brugte den dernede ja.

Jeg ved ikke lige om man kan skifte sted hvor man er. Har ikke haft brug for den funktion.

 

Hvis du skal snakke med pigerne på forhånd, så vil jeg da anbefale at du kigger på Thaifriendly.com.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...