Hop til indhold
Exile-63

Bangkok dag 3/4. Soi 6

Recommended Posts

Dag 3. Efter endnu en afslapning ved poolen var det tid til at gå på opdagelse igen. Selvom den får rigeligt med gas om natten så har jeg sat mig for at så længe liderligheden er der - så skal der også kigges på syndige steder. Fristet af Spice´s fortælling om en Bar/bordel i Sukhumwit Soi 6 - gik jeg ned og så på sagerne.  Baren hedder noget i retning af Kathonga og der sad en hel flok piger i skolepige lignende uniformer som Spice beskrev.

 

Klokken var 17 og jeg gik indenfor i den Airconditionerede biks hvor der var sofaer og et pool bord. Jeg fik en kold pils og satte mig i baren, 2 unge fyre kom ind med 2 piger og bad om henholdsvis et BJ og en "Full service". Jeg hørte at prisen for Full service var 1700 bath for 1 time - og tænkte den var ok. 1 pige kom ind fra gaden og small talkede lidt - men jeg var ikke rigtig tændt på hende - og fint nok, pigerne er ikke aggressive og pågående. Pludselig kom en hot, stram, ung og ganske pæn sag ind. Hun præsenterede sig som Jung og spurgte om ikke hun kunne friste mig - og det kunne hun da i den grad J

 

Jeg afregnede med Mutter i baren - vi fik begge en drink med op - og så var det ellers ind på 2. sal i et meget spartansk men pænt rum. Stor boreplatform og bad med kar - hvor vi hurtigt røg ud og vaskede hinanden. Jung røg på knæ og gav et okay BJ - og så var jeg skrup liderlig igen…. Herligt J…… Vi røg ind på sengen og de næste ca. 20 min gik med lækker gensidig oralsex - indtil jeg ikke kunne holde længere - og kom i hendes mund - hun fortsatte med at slikke mig helt ren inden hun gik ud på badeværelset og spyttede ud.

 

Hun kom tilbage og puttede sig ned til mig - dejligt. Og så er det altså lækkert med en fuldstændig spændstig tøs som bare smyger sig ind til én. Hun begyndte at pille og søreme om ikke pikken rejste sig igen - igen et okay BJ og så var det tid til gummi på dyret og så ellers knalde i forskellige stillinger. Hun var dejlig stram og især lækker når hun red en cowgirl og så da jeg sluttede af i en doggy. Efter afmontering af gummi var det lige tid for et hurtigt bad igen og 1 time og 10 min. senere så stod jeg på gaden igen. Oplevelsen var okay - men brændte ikke så meget igennem som hidtil - dertil var hun alligevel lidt for rutinepræget. Hun fik dog lidt tips og så var hun glad. Been there - done that - tror ikke jeg kommer igen.

 

Da jeg forlod baren gik jeg til højre ind igennem en gyde og så ind i en anden sidegade (til Soi 8). Først passerede jeg en frisør salon og så var der lige en såkaldt BJ bar ved navn Lolitas - det lå virkelig tæt - og mange ganske gode piger sad udenfor. Jeg var dog tømt og ikke klar - så jeg valgte i stedet en klipning hos frisøren. En sød sag som klippede mig for 25 kr - det var til at overleve.

 

Fik nogle kolde pils på the Game inden dinner date med Ting. Efter maden var vi på Gullivers Bar i Soi 3 hvor vi spillede Pool og hyggede os - inden vi ved midnat tog hjem og gentog forrige aftens bedrifter. Stadig med fuld knald på - hun kan virkelig tænde mig.

 

PS. Næste morgen insisterede jeg på at give lidt penge til Ting - men hun ville hellere have en gave, så det blev en kjole til 800 bath, og lidt taxa penge da hun skulle hjem.

 

Jung

Pigen 9/10

Udførelse 7/10

Stedet 7/10

Gentagelse: 5/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan tro der er meget sjovere herhjemme i kolde regnfulde Danmark :wink:

Du må kede dig sådan et sted  du er...

 

-håber du kan høre ironien :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

har læst indlæg fra Bangkok, meget spændende, tager til byen den 20 januar, bliver der et par dage, har før brugt mange  bath i Soi 7/1 :-P hor BJ salon, men

vil prøve over på den anden side af gaden denne gang.

forsættelse følger ...

 

Butterfly

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har læst indlæg fra Bangkok, meget spændende, tager til byen den 20 januar, bliver der et par dage, har før brugt mange  bath i Soi 7/1 :-P hor BJ salon, men

vil prøve over på den anden side af gaden denne gang.

forsættelse følger ...

 

Butterfly

 

Lyder herligt. er du til Freelancere så kan Bangkok Beat i Soi 7/1 også anbefales - eller Beergarden i Soi 7 :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder herligt. er du til Freelancere så kan Bangkok Beat i Soi 7/1 også anbefales - eller Beergarden i Soi 7 :smile:

 

Jeg er godt gået forbi stedet en del gange (på vej til lægen bla;- ) men aldrig været derinde. Jeg var faktisk af den opfattelse at det var et diskotek. Men det lyder somom der er musik og villige kvinder så lyder som et sted man godt lige kunne besøge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er godt gået forbi stedet en del gange (på vej til lægen bla;- ) men aldrig været derinde. Jeg var faktisk af den opfattelse at det var et diskotek. Men det lyder somom der er musik og villige kvinder så lyder som et sted man godt lige kunne besøge :smile:

 

Er det Natlægen ???  :smile:..... Bangkok Beat har høj live-music... cover bands og god stemning.... man står ved runde borde foran scenen - eller hænger ud bagved, mange søde kvinder i den del af baren :smile:

Redigeret af Exile-63

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det Natlægen ???  :smile:..... Bangkok Beat har høj live-music... cover bands og god stemning.... man står ved runde borde foran scenen - eller hænger ud bagved, mange søde kvinder i den del af baren :smile:

 

I mit tilfælde besøger jeg kun lægen inden for normale konsultations timer ;-) Men Soi 7/1 er en af mine ynglings steder at besøge, har endda boet på et af hotellerne i enden af gaden (selvom jeg foretrækker soi 11 når det kommer til hotel). Nen som sagt har aldrig besøgt Bangkok Beat da jeg som sagt har tænkt det var et lille diskotek, udfra lydniveauet når man går forbi. Men tror da jeg vil give den et besøg når jeg er i byen næste gang. Jeg kan jo altid bare fare videre hvis det ikke er noget for mig. Hvad er det bedste tidspunkt at besøge på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bangkok Beat er no. 1  , der er happy hour indtil midnight, 100 thb for drinks and beer og masser  af freelancers

bor altid i gaden når jeg er Bangkok,( og det er igennem MANGE år   ) Hotel World Inn 1000 thb for one night eller

Narrys Inn for enden af gaden også 1000 thb for one night

og de stiller ikke spørgsmål om, hvem du tager med OP eller hvor mange :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bangkok Beat er no. 1  , der er happy hour indtil midnight, 100 thb for drinks and beer og masser  af freelancers

bor altid i gaden når jeg er Bangkok,( og det er igennem MANGE år   ) Hotel World Inn 1000 thb for one night eller

Narrys Inn for enden af gaden også 1000 thb for one night

og de stiller ikke spørgsmål om, hvem du tager med OP eller hvor mange :-P

 

Hvilken gade bor du i. Syntes ikke jeg kan læse mig frem hvilket Hotel du bor fast på, ud over de 2 korttids hoteller du nævner :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...