Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. Søndag forsat -og Mandag Tog ned i byen lidt over midnat.. Gik op ad Walking Street. og hvor den sluttede, der tog jeg en taxi (scooter) op til Soi 8.. Der skulle være mange ølbarer.. Chauføren kørte igennem gaden og endte ud til Beach Road.. Syntes dog ikke det var så mange barer -eller spændende, så gik videre..Ondt i fødderne.. Dels måske fået en vabel eller to hvor mine oprindelige gummisko har gnavet, og siden fået masser af steder hvor de her klip klappere har gnavet.. glemte at hente mine gummisko i går,- men glæder mig til at få dem, for så da ikke ondt alle de steder hvor spændet for klip klapperne har lavet mindre sår nu..Så tog taxi op til Soi Buakhao ,- og gik lidt ned ad gaden.. endte på en bar ved navn jeg ikke kan huske på nu, men sikkert kommer på senere.. Hyggeligt bar med lidt gammelt musik,-men kvali musik som Doors.. Flot barpiger og talte med hende en lille halv times tid.. talte og talte måske så meget sagt.. -for hun kunne meget lidt engelsk, og derfor jeg også valgte at gå videre selvom hun var nice- Er sgu lidt besværligt når man næsten ikke forstår hinanden Havde så ondt i fødderne der, så jeg bare lavede en handel med en taxi igen og blev kørt ned i Walking Street.. ville ellers gerne have gået i det her område.. Men her ligger barerne ikke så intensivt.. Ville så finde den der klub jeg forleden besøgte,- og som jeg syntes osede af sex.. Champion Ago go hed den, men virkelig svær at finde.. De der klubber som ikke har piger idenfor,- og ej heller flere meter fortov hvor de har indgang.. De plejer at have en lille opgang til en trappe,- og sælgerne er mænd der forsøge at lokke folk ind til shows..Stødt på en af de her fyre andet sted oppe ad Walking Street,- og spurgte efter om han vidste ca hvor den her jeg søgte lå… 50 bath i (drikkepenge) bad han om ,- og ville vise mig det.. Tænkte sgu ikke meget for jo umuligt at finde på egen hånd, så sagde ok : 40 bath !!. (8 kr).. Vi gik så langt ned ad gaden,- og var faneme svært at finde , for ikke sige næsen umuligt hvis man selv skulle det.. Ville så finde to 20 bath sedler og han pegede bedende på den ene.. Gav ham den og ham takkede glad og og venligt… Der fattede jeg at han ikke havde spurgt efter 50 bath ,-men 5 bath (1 kr) oprindeligt for tjenesten.. nu fik han 4 kr og følte virkeligt det var meget… Ja nogle tjener vitterligt ikke meget dernede,- og nogle ting virkeligt billigt for os som turister.. Denne gang var der ikke det der indgang gebyr på 300 bath -som aften før,- men hvor der også var en drink med… Sad en ved en kasse,-men spurgte ikke efter penge så blev bare gejlet derind.. Jeg har jo ikke meget erfaring, -men måske noget med tidspunkt hvor de har anden politik… Stedet dog skod denne gang… Dvs var en enkelt som tændte mig -og som heldigvis også var hende der satte sig ved mig… Efter set lidt af de show der er,-som altså ikke er det vilde at skrive hjem om,- (blot været super heldig førte gang jeg var der at være på det rigtige tidspunkt),- så var det bare med at få en deal med hende… Og selvom man siger piger fra go go barer koster mere,- så jo alt objektivt.. De her absolut ikke kvali som helhed,- og derfor også derfor fik jeg en deal på 1200 bath inclusiv barfin.. Vel en af de billige steder på min tur,-men var også mere koldt og maskin sex… Så ikke anbefale man finder piger eller steder grundet pris.. Når alt kommer til alt så er pigerne meget billige kontra danske forhold..Og der altså personligt heller vælge en man virkeligt tænder på og har god kemi til at få super oplevelse og så betale lidt mere…Det foregik i øvrigt tæt på i et lejet værelse som kostede 300 bath (60 kr) og- så pludselig ikke så billigt mere når man ser på andre super oplevelser jeg næsten har fået for samme pris looool Nu klokken 14… Mandag… Uha tiden til jeg skal hjem nærmer sig dvs på en måde mæt.. Ikke den store sexlyst,- og tror sgu jeg tager en fridag idag.. Men nu må vi se…Vil gå i bad,- og så gå ned og få min morgenmad.. Derefter op ovenpå og få lidt sol.. Må sgu være på tide ha haSiden få ringet til ven, for faneme ikke huske præcis hvor det var mine sko var indleveret -og orker ikke at vandre rundt nu hvor de der klip klappere gnaver på allerede eksisterende sår.. Nu klokken 16.. Lige kommet hjem.. Efter mad hentede jeg sko,- og fuck det hjalp at få dem på.. Som splinternye og kostede altså kun 150 bath (30 kr) -for sådan en super vask…Ringede så efter min ven, for lige få klarhed over det der havde drillet i går da jeg ikke kunne finde rundt i soi buakhao …Og jo super enkelt at finde rundt, nu man lige får placeret gaderne i forhold til hinanden med sådan en tur rundt med ham.. Nu svært at forklare for nye, da jeg ikke kan tegne herinde og lige krydse gaderne op.. Men jo super nemt at finde rundt i Pattaya..Tager man feks den vej mit hotel ligger på og går til højre og bare følger vejen, så den der bliver til 2 road… Til venstre for den ligger først Walking Street som sidenhen bliver til Beacd Road..Som man kører ad den (stadig 2 Road) vil man støde på en gennemgående vej der hedder Central Pattaya Road (der jeg længere henne boede på mit første hotel) og en del længere fremme ad 2 road på højre hånd der er Soi Buakhao vejen..Men før man kommer så langt så på ventre side tydeligt lægge mærke til Central festival storby centret,- hvor jeg i hvert fald syntes der er opskruede priser.. Den ligger faktisk både på 2 Road og Beacd Road -da afstanden mellem de to veje jo ikke er større.. På venstre side vil man nu støde på soi 9 , 8 , 7 og 6 - inævnte rækkefølge.. Og der jeg havde husket forkert i går, og troede numrene gik modsat…Vi kørte igennem soi 6 -og igen og igen anbefale stedet området !!! Masser af liv og lækre piger her allerede om dagen… Også her jeg har fået 2 super oplevelser fraNår man er nede ad den så kan man via Beach Road gå til feks 8 i stedet for 7. - da hvis man tager op ad Soi 8 .- så er der en sidevej, så det passer med man så ligge tager 2 fluer i et smæk..Men utroligt enkelt at finde rundt , når man først har fået lidt styr over gaderne.. Alt jo samlet indenfor for få km.. Skulle man gå forkert , ja så ingen fare.. Dukker barer op hist og pist i de mere stille områder,- og massevis af de der scooter taxier rundt omkring i byen , så hurtigt komme tilbage på sin rute, hvis man ønsker.Her i dags tid -i hvert fald i dag, -så ingen tvivl om Soi 6 er så meget bedre !!!! -end hvad Soi 7, 8 -og 9 -hvor der i sidste nævnte kun sker noget om natten.. Den gade er altså suverænt !!Soi Buakhao Road og området omkring , sikkert også fint !!!, men ligger mere spredt rundt omkring.. For de erfarne jo intet problem,- og vel ej for nye hernede da man jo har tid til bare og gå og finde de gode steder.…Nu vil jeg gå op og få lidt sol.. På tide,- og virkeligt lækkert heroppe på taget hvor poolen og bar er..Klokken 17.30.. som tidligere nævnt så super sted deroppe på taget.. Hvor der er kølig vind og pool man kan hoppe i.. Ikke stor men næsten aldrig været nogle mennesker når jeg har været heroppe.. Baren ej åben, men kunne man sikkert bare spørge om.… Modsat andet hotel,- hvor mere besværligt at komme ned til poolen, -og hvor der var som en gryde af varme,- men alligevel dækkede solen ikke hele området hele dagen,- så det her sted så meget bedre.. Her sol,- men luft grundet den ligger på taget. Lige opfodre andre der tager herned, til at skrive sådan en dagbog.. Dels så vi kan hjælpe hinanden hvad Ero guide er til for.. Og dels fordi det er en kæmpe hjælp for en selv.. Nu feks for eget vedkommende , så faneme svært ved at huske hvilke piger og hvilke steder jeg har fået de der fantastiske oplevelser.. Har nogle små sammenkrøllede papir lapper et sted, hvor der vist står nogle navne og telefon numre.. Men husker meget lidt defra.. sket så utroligt meget.. Nu fordi man har skrevet dagbog, -så let og hurtigt at gå tilbage og mindes episoder,- og hvis man eventuelt vil opsøge dem igen.. På en måde ærgeligt,- trods jeg har skrevet en masse crap -så, ønske jeg havde skrevet endnu mere.. For mange deltaljer jeg gerne ville mindesHvorfor feks de oplevelser blev så ekstrem gode -kontra de her sidste dage,- som jeg syntes har været lidt for meget maskin sex.. Ja faktisk kun været de sidste dage.Nu fået syr over de piger jeg har testet og lidt mere orden i min hjerne he heHavde mit styr med at få det til at passe. - Så brugt et par timer..Men sådan skulle det gerne se ud: Udseende pige (individuelt skøn) OplevelseSøn Bargirl Soi 6 8 10Freelancer fra ThaiFriendly 5 5ManSoapmassage 7 5Freelancer fra ThaFriendly 7 7TirsBargirl Soi 6 9 10OnsFreelancer fra ThaiFriendly 5 5Go go girl fra Soi Buakhao 10 10Torsdag.. Fantastisk første aften i Walking Street og flere gode til at tage med hjem , hvor jeg tror jeg havde fået måske ikke kæreste sex,. men god sex.. Men endte jo med hende her:Freelancer 5 5FreGo go girl, Walking Street 10 5LørdagFreelancer fra Thaifriendly 6 3Go go gril, Walking Street 10 6SøndagGo go girl/klub med show 7 6fra Walking Street Vil fuldende denne statistik resten af dagene på denne tur,- og se om man kan sammenfatte noget.. Dog min egen opfattelse, -så er Walking Street mere maskinsex og der svært at få de gode oplevelser..Træt nu.. Tror jeg tager ud at spise snart,- og så lige et smut i Soi 6 -og så hjem og sove.. Faktisk passet mig fint t lave døgnrytme om igen, -så jeg tvinger mig op i morgen tidlig, -for så at få et morgenknald og nat knald.. eller mulighed for det hvis lyst.. som nu, hvor jeg står op sent, så bliver det bare til en pige pr dag,- og vil man fortryde når man kom hjem.. Med en,-mener jeg selvfølgelig ikke som negativt.. Finder man en man vil dele flere dage med, så da helt sikkert endnu bedre.. Bare ikke sikker på jeg har gjort det endnu..Sendt fra Windows Mail
  2. Lørdag nat og Søndag Klokken er nu 13 og lige stået op.. -Så allerede søndag.. Dvs føler det som det er mere end 1 uge siden jeg kom, da oplevet en masse..Før jeg fortæller om natten i går , så ting jeg gerne vil have ud, før jeg glemmer det.. Nogle observationer eller betragtninger, -som jeg håber andre nye der skal til Thailand kan få glæde af.. Og ret mig endelig alle erfarne hvis jeg tager fejl eller ting der direkte ikke passer.. Dette er kun mine antagelser.. Og en objektiv antagelse fra en som jo kun har været her i Pattaya i 7 dage. Før jeg tog herned, - havde jeg en mistro mod de der thaimassage klinikker der ligger overalt i Danmark.. Og skrevet det i nogle tråde herinde på Ero guide.. At folk måtte lide af en form for sadomasochisme, som jeg vist provokerende skrev.. At de åbenbart måtte kunne lide at blive udnyttet siden de syntes de var så gode …Mig har de i hvert fald aldrig sagt noget.. Dvs grundet det at man aldrig kunne få oplyst pris i tlf hvis man ville have andet end massage.. Der det sædvanlige: vi snakker om det når du er der.. Og følt mig i den grad bondefanget når jeg de få gange lige skulle teste de steder. Hele deres koncept, med at lokke folk ind, og så mens de ligger mest sårbare/ liderlige og tænker med pikken -så tilbyde nogle simple sexydelser -til en stærk overpris.. Jeg fatter simpelthen ikke hvad folk ser i den form for det jeg kalder bondefangeri.. Den her kultur, eksisterer i den grad også i Thailand.. - og den kultur/koncept thaimassageklinikkerne har taget med sig til Danmark. Hele det her koncept med at lokke, og så forsøge med overpris for så at forhandle pris.. Var forberedt på det, men lidt træt af det i går..Uden at sige noget negativt om Thailand, da det jo bare er hos dem , som mange andre steder i verden, -en normal ting at prutte om pris.. Og skal understreges at den Thailanske befolkning er utroligt søde og hjælpsomme !!!..Utroligt venlige mennesker,- men handler mere om en kultur, som de jo opfatter som normal. Den bare meget træt af i går.. Hader det at hele tiden skal være afvisende.. Er faktisk få tiggere i Pattaya,- men mange af de der GP` ere opfører sig værre end du kan forestille dig… Derudover træt af den der ugennemskuelighed.. Hvor man ikke ved hvad man går ind til (læs Go go barerne) -og hvad prisen er på forhånd.. Og at skulle igennem en lang lang hønsegård før man endelig kan gå hjem med en pige… Så godt være jeg skal teste øl barerne mere de følgende dage - specielt i Soi 6, som jo er kendt for shorttime, som jeg mest går efter.. Der kan man i det mindste gå fordi og se hvad der er af type piger indenfor.. I stedet for go go barer, hvor man skal ind og købe en drinks til sig selv og mange steder ofte skal kæmpe for at få lov at sidde i fred uden at skulle give en ladydrinks..Specielt i Walking Street er det slemt….. Før jeg tog herned -så netop også forberedt på det, ved at jeg helst ville undlade at komme de kendte steder hvor der var massevis af turister, -da der netop ville være mest udbredt der.. Og passer i den grad på Walking Street.. Men samtidigt finder man jo ikke et andet sted hvor så mange udbydere samlet et sted,- så super nemt for en begynder som mig,- der endnu ikke kender de gode steder rundt omkring i byen.. Derfor valgte jeg også som sidste sted i nat, at besøge Pebber Mint igen.. Som jeg er et sted som mange anbefaler.Skrev tidligere at mit råd efter jeg havde været første dag i Walking Street- var at man undlod at søge de steder der havde gode anmeldelser, da det jo ofte var objektive meninger.. At alle havde hver sin smag, og bare fordi en syntes et sted var fantastisk,-for den aften var hans type drømme piger,- så ikke sikkert en anden ville syntes det.. Og der bedre at få en fornemmelse af de piger der stod udenfor og lokker kunder ind. og udfra det. -vælge sted..Tager dog mine ord i mig igen… Det er ikke tilfældigt når nogle Go Go klubber igen og igen fremhæves fremfor andre.. For her kan man som regel i ro og mag sidde og nyde sin drinks.. Det sætter jeg virkeligt pris på.. Ikke alt det her nasseri konstant hvor man nærmest føler sig fanget.. Her kan man i ro og mag hygge sig.. Og vil man snakke med en pige, ja så fanger man enten hende med øjenkontakt , eller så siger man til en af de mange der arbejder der, at man ville give en drinks -og så får man samtale med hende.. Her ordnede forhold..På Pebber mint i hvert fald ,fast menu kort de viser,-så godt være de har forskellige afhængigt af hvilke kunder der erOg godt være det er dyrere end mange steder, -og jeg skulle have pruttet der, men undlod… Det var så befriende dejligt at være inde et sted med ordentlige forhold… Og ikke det der hønsemarked, som der hos mange udenfor...Og der har de en pris på 700 for barfin som må siges være billigt -når man ser på stedets kvalitet.... Husker ikke hvor-men et sted nu her forleden kostede pigen 1000 bath,- men hende Mama forsøgte at få 2000 bath i barfin.. sådan noget tænder mig altså fuldstændigt af… Selvom jeg hader det , ja så må man bare prutte eller afslå.. det er den Thailanske kultur... Så husk du skal aldrig betale mere end max 1000 bath i barfin i en Go go klub..Husker et andet sted jeg var i går, hvor jeg så pontentale i en af dem der satte sig ved mig - til at tage med hjem…. Derfor sagde jeg ok til ladydrinks.. Så kom Mama(ejeren) -en dame sidst i 30 erne -først i 40¨erne,- og satte sig.. Hun ville også have en drink.. Tænkte,- måske meget smart når jeg nu senere måske skal forhandle pris med hende pigen ved siden af mig.. Men udover hun blev kærlig- forsøgte hun med fagter at vise hun kunne give blowjob.. fuck !! :-0 -ikke lige set komme.. og ikke den drejning jeg havde ønsket.. Efter et stykke tid hvor vi havde siddet, kom endnu en pige.. My friend fortalte pigen,- og vidste hvad det betød.. Ja så forsøgte de at platte en drink til hende, men der tændt af.. Og kørte rollen som 100 % afvisende igen.. Surt at man åbenbart bliver nødt til at opføre sig sådan Vil sige jeg har det svært med det.. Ligesom det med at skulle prutte pris på piger.Har på forhånd priser i hovedet,- og kommer der højere priser end jeg syntes er ok,- så ikke gidet prutte,- men blot valgt andet sted og pige.. Er prisen rimelig så heller bare valgt at betale beløbet i håb om ikke at ødelægge den gode stemning /kemi der er.. Ved så ikke om det havde det.. Som dansker tror man det nok,- men os der skal vænne os til den anderledes tankegang , med først at forsøge med en højere pris De der steder hvor det er ren plattenslageri ,- og som mange af Go go barerne er på Walking Street,- må jeg sige jeg var lidt træt af i går...… Derfor mit råd til nye.. Vil i undgå de steder , hvor man ikke kan sidde i fred og hele tiden skal bruge energi på at afvise eller have en negativ attitude.. -ja så tag til de steder der har gode anmeldelser.. Det er ikke tilfældigt de har det På den anden side,- vælger man de kendte og anmelder roste steder, - så oplever man også en del mere kolde piger, og måske ikke samme chanse for at finde en virkelig kærlig pige.. For her er de altså vant til at få mange kunder og aftaler… Så det man skal gøre sig klart på forhånd..Ønsker man at finde en pige hvor man kan opleve en 100 % kæresteoplevelse , så mit råd at man gør følgende:Glemmer de kendte og roste steder,-men i stedet går rundt og kigger på de piger der står udenfor Go go barene og forsøger at lokke kunder ind.. -og tænker stadig i Walking Street og go go barer, som der jo er fyldt med der..Kig og finder du lige din type,- så forsøg at gå i retning , så du støder på hende.. (kan være svært - men undgå de andre) -tager hun kontakt,- ja så har du nogle sekunder -mens hun forsøger at overtale dig til at gå ind , - hvor du kan vurdere om kemi er der.. Er den der ikke, så bare afslå med et smil ,- og videre til andet sted hvor du finder lige den pige du fysisk mest bliver tiltrukket af..-er der kemi, -ja så lad hende forsøge at lokke dig derind i klubben, - ogoftes -i hvert fald på de “mindre" ikke anbefalede steder, - vil hun følge dig ind og sætte sig ved siden af dig.. De store anerkendte steder der tror jeg det foregår i en fast turnus-med piger der er inde og danse og stå udenfor og lokke kunder ind.. Men et råd fra mig, hvis du søger den der ekstraordinære oplevelse hvor du har en pige der vil gøre alt for dig.. Med denne fremgangsmåde kan du nu nemt undgå en masse tidspilde og komme i kontakt med lige netop den pige du udvælger dig,- uden at skulle ind nogle steder, for så bruge en masse tid derinde med at afslå.. Og eventuelt besvær med at få en du havde set senere hen til dig, da du har en siddende i forvejen.. Her får du hende med ind,- og helt sikker på man kan finde virkelige gode oplevelser ved den fremgangs måde.. Virkeligt varme og liderlige piger der netop gør det så meget bedre.. For at runde natten af i går, så blot fortælle jeg besøgte endnu nogle Go go barer , og lidt jeg har skrevet så se det var bla Wildcats - en sidegade til Walking Street, - ikke noget videre at skrive hjem om, -dog flinke og ikke påtrængende der. Senere besøgte jeg Rhino.. Der ingen dansere da jeg kom !!! -og senere kun 2... Den ene var en jeg snakkede med lidt bagefter.. Faktisk meget tændt på der.. helt anden type udseende end jeg normalt går efter.. Hende her høj, men en fantastisk røv og frække former.... Undlod dog da jeg for alvor var i tvivl om det var en LB... Trods meget fenimin og tynd stemme, -uden strube og andet ha ha Og selvom hvad jeg har læst mig til , at ingen af dem arbejder på sådanne Go go barer sammen med piger.. Men var bare i tvivl der så gik videre.…Var et sted jeg ikke huske navn på.. Måske Glass House eller noget lignende , eller go go baren lige ved siden af.. Dvs ligger 3 lige i rap der.. Men enten ovennævnte eller den i midten.… Mener det var der jeg mødte hende Mama der tilbød blowjob,- og et sted der slet ikke levede op til de piger der stod udenfor.. En typisk turist røver rede.. 10 super flotte udenfor,- og 5-6 middelmådige dansere,- og så en Mama der bevist går på jagt for at "røve" turisterMen endte som sagt på Pebber Mint hvor jeg havde udsat mig en da jeg var der natten før.. En mikro lille pige, med affarvet hvidt hår.. 2 Pippi langstrømpe fortænder, -og lignede faneme en svensk pige.. På 12 år eller deromkring ha ha ha.. Nej jeg er på ingen måde pædofil,- men nogle gange virke virkeligt unge… Hende her sikker på var i tyverne i hvert fald.. måske 25-27 når man så hende tæt på.. hun havde desværre fået lavet sine sikkert naturlige bittesmå bryster om til nogle ret kraftigt udstående kunstige bryster.. Men fuck hvor så hun nice ud... Hende tog jeg som sagt hjem til short time,- og de arbejder sgu for en og gør alt for at varte en op , pigerne hernede.. Men var ikke ægte kæreste oplevelse, som man sikker får vært ved at få når det dels er short time og sådan et sted, hvor der er masser af kunder..... Men god sex, og hun var snæver.. Næsten ikke forvente andet med den størrelse hun havde som virkelig var mikro Hun hed i øvrigt : Nok He he..Og i Go go baren har hun nr 1.. rimeligt nemt at huske, hvis det skulle være en anden gang, hvad jeg dog tvivler på med det kæmpe udvalg der er hernede i Pattaya.. Min hidtil dyreste, og som kostede 2500 for shorttime plus bar 700... Men skulle testet og tror ikke det var tilfældigt hun havde nr 1. Fin nat, trods jeg blev lidt træt af hele konceptet som nok er værst specielt i Walking Street,,.. I dag tror jeg ser hvad jeg får lyst til.. Tror stadig jeg tester Walking Street lidt endnu…Og så må vi se hvad jeg har lyst til.. Er det frihed og slippe for det tiggeri,- så står den på anerkendte Go go klubber.. Er det mere kæreste oplevelse, så bruger jeg før omtalte strategi, men at finde netop den pige man tænder mest på,- udenfor baren og ser om der er god kemi til jeg lader mig overtale til at gå med ind.Kan også være jeg tager tilbage i nogle af de gode steder, jeg har været her i de foregående dage..Der var dels Champion Ago go... og dels Psyko girls.. hvor jeg godt gad teste om stemningen og lige de piger jeg jo tændte mest på , stadig er her,- eller jeg bare var heldig at være der på det rigtige tidspunkt..Men nu får vi se..Nu klokken 16… Været nede og spise min morgenmad på mac D.. burde gå ovenpå hvor poolen er og hvor der er skønt oppe.. Ikke fået meget sol,- dels grundet det faktisk har været en del overskyet , - måske minus de 2-3 første dage... -og dels man jo er oppe hele natten og ikke når meget om dagen..…Mine ben stadig kridt hvide ha ha Men bliver nok først i morgen.. Vil hente mine gummisko der har været til bigvask !!! og nok gå ned og handle nogle t´shit.. Selvom vel 5-6 med, og man ofte får vasket ofte på hotel,- så går der en del af dem til her i varmen. Nu klokken 23.30.Lige kommet hjem fra at spise hos mit ynglings sted i soi lengkee... Og efter mad så gik jeg 20 meter ad gaden, og så er man ude på soi Buakhao.. Og gik rundt der i området vel 1 time,-før jeg til sidste endte nede på Beads road.. Soi Buakhao skal helt sikkert undersøges mere nogle dage.. Ligesom ølbarerne.. Det føltes som paradis på jord, sammenlignet med det gedemarked der er nede i Walking Street... Hold da op hvor var der skøntBare det at kunne slendre i fred og ro, og se den ene bar efter den.. Her er pigerne ikke påtrængende , men super søde.. Her bliver der tilbudt forskeligt lige fra fodmassage til sjovere ting, - og fuldt overblik over pigerne i barerne, så man i princippet kunne gå kilometervis før man valgte en at dele sit selvskab med.. Jo himmelsk når man sammenligner med det galehus som Walking Street kan være.… Og den ugennemskuelig der er..Fik gået mange km,- og nogle steder rimeligt øde,- hvor der dog af og til dukkede en super hyggelig bar op.. Et sted, - aner ikke hvor jeg var, var der pludselig en bar-og sad 4-5 piger inde,som jeg efter min smag i hvert fald gerne ville dele selvskab med -men måtte videre og hjem på hotel.. Nu har jeg jo ingen vægt bag min ringe erfaring hernede kun 1 uges tid.. Men blot sige hvad jeg har dannet af indtryk… Walking Street er fint, -og skal opleves !!! Det er sygt , og super !!! og mere end man kan forestille sigMen det er også sådan et typisk turistfælde, hvor der er meget humbug og svindel.. Hvor man virkelig ikke skal være naiv og passe på alle de fælder der for at få revet penge ud af turisterne... Derudover tror jeg det er sværere at finde de rigtigt søde piger.. Der er flere fuskere her, og selvom man opsøger de gode steder, så mere kolde og professionelle.. Søger man de varme og super søde thaipiger, så, så tror jeg det er lettere at finde dem alle andre stede end Walking Street.. Så er klokken snart midnat.. Vil smutte i bad,- og tage ned og kigge Intet bestemt, men vil tage en tur opad Walking street,- og så måske op til soi 6…
  3. Fredag forsat og Lørdag Dette skrevet lørdag.. Vågnet klokken 13, -så må have været træt..Lad os starte med at gøre aftenen/natten færdig fredag.. Og sorry, syntes faneme ikke jeg husker meget , i hvert fald ikke detaljer fra de sidste steder jeg besøgte.. Har et stykke papir med så jeg får skrevet navne på steder ned, men ikke huske meget fra i går.. Fik drukket en del … I dag tror jeg bare den står på cola når jeg besøger steder.De her klubber se jeg har besøgt, og skulle gerne være i nævnte rækkefølge..1.. Pebber Mint2.Baccara3 Farhzheit4 Hot Girls5.. Sidste sted Mandarin Startede ud med Pebber Mint.. Og lad mig sige det er absolut et af de bedre steder.. Så positive anmeldelser fra andre er altså ikke tilfældigt.. Herinde 2 steder hvor de danser, -ligesom andet sted jeg var i går.. Men meget mere exclusivt her.. Fint udsyn til 2x 6-8 piger der danser,- og gode chancer for man kan finde lige den type man ønsker.. Da udseende varierer en del.. Efter 1-2 drinks til mig ville jeg dog videre.. -Godt finde på at tage derhen i morgen. Så fint sted.. Baccare huskede jeg for der var iskoldt men ikke ubehageligt.. Der kører airconditionen så der nærmest er/føles som inde i et køleskab.. De andre steder typisk varmere, men bestemt behageligt.. Så dette sted bare en tand køligere, så man næsten får et chok når man kommer ud på gaden igenStedet under level af Pebber Mint, - men hvis de fleste.. Men rimeligt kvali sted det her.. Farhzheit.. Sorry husker sku ikke meget der sikkert rimeligt sted.. Når alt kommer til alt, så er det jo meget en individuel bedømmelse.. Ser man en eller flere af de piger man mest er til (og hver har hver sin smag) -så syntes man et sted er godt.. -Og modsat ser man det ikke, så er man tilbøjelig til at syntes stedet/stederne ikke er gode… Tror som jeg skrev i går, - at man bare skal gå efter sine lyster man pt har-og derfor ikke kan bruge sådanne anmeldelser her til så meget.. I øvrigt svært at finde rundt i det mylder af steder der er… Hot Girls husker jeg heller ikke meget fra.. Dvs nu kommer hukommelse lidt,- men ikke helt sikker.. Mener det var et lidt skod sted.. Læs få piger og dårlig kvalitet,- som jo er min egen individuelle smag..Nu dog huske mere fra Farhzheit.. Det var et af de steder hvor gadesælgerne forsøger at lokke en ind til show hvor de knepper osv… Et rigtigt skod sted, -men faktisk godt lide de her type steder.. Selvom det er løgn med de der kneppescener.. Er dog andre show, men politiet ville lukke det hvis de havde rigtige samlejer.. De her steder godt lide faktisk.. Mange gange mere råt og mere øjenkontakt end go-go barer(klubber).. Ulempen her at det er mere svært at få lov at sidde alene.. Dvs sådan også på de fleste go go barer… Kommer næsten altid én -og så typisk slet ikke ens type,- som forsøger med de der klassiske spørgsmål, for at åbne en samtale -og i sidste ende få en drink.. Der er MR Røvhul - eller Pikhoved , - som jeg tidligere fortalt kalder mig, -nu rimelig kold.. - det skal man være !!,- ellers fortryder man sku bagefter når man ser en lækker man vil snakke med,- og så alligevel skal afvise den anden,-men nu endnu mere ydmygende for hende..Fordelen ved disse klubber hvor der er show, er at det er mere intimt, og ofte ikke så høj musik.. Stedet her: Farhzheit, var som sagt lidt skod skod sted, -og af de 3-4 steder jeg indtil videre har besøgt af den her type steder med show, -så har de alle været det.. ikke noget blankpoleret indretning som go go klubberne typisk har..Var som sædvanligt sådan et sted en der ihærdigt forsøgte at snakke med en.. Kalder hende Barbie 2. -men denne gang lidt yngre.. En meget socifiseret pige/ung kvinde.. Faktisk rigtig nice krop og ansigt.. Men sagt før,- så bliver man hurtigt kræsen i Pattatya med det udbud der er og de billige priser.. Blev der dog en drinks tid inde og snakkede en del med hende.. Rigtig sød,- og sikker på det havde været god sex hvis jeg havde taget hende med hjem.. Ville dog videre.. Klokken kvart over 1 og klubbene ville snart lukke.. Og ville se mere.. På det her tidspunkt endnu ikke været hos Hot girls og Baccare, - og sagde jeg måske kom tilbage.. Hvad jeg faktisk også var tæt på efter besøg hos Hot Girls,- men så ikke finde det -og man bliver jo fristet hele tiden med stederHos Farhzheit snakkede jeg også en del med en “ældre” ihverfald ikke mere end sidst i 20´erne (selv efter erfaring med de ser meget yngre ud end de er)… En mindre en og faktisk rigtig frækt ansigt.. Hun havde været i Sverige 3 måneder.. dvs sikkert en der har haft hende på besøg, men så droppet hende.. Hun virkede sku også meget sød. Endte dog til aller sidst på Mandarin.. Et ok sted.. Vel ca 10 der dansede.. Og nu snart lukketid = så var de desperate for få en deal inden lukketid,- hvad altid er godt for kunderne !!. Sad dog i et par drinks tid før jeg bestemte mig… Var en hvor som slet ikke var min type, som virkelig virkede ked af det ,på grund af de hårde anvisning jeg igen og igen måtte udføre.. Det skal man lige til at vænne sig til.. Det her næsten værre end de værste tiggere. -som man ivrigt sjældent støder på,- i hvert fald de områder jeg har været i…Der var en hvor der var en meget direkte øjenkontakt (det kan jeg godt lide).. Ved ikke hvordan jeg skal beskrive hende.. Men havde et fantastisk smil, -som hun næsten hele tiden havde på.. Og mund sådan en lille bitte trekant.. Som sagt svært at beskrive.. Men virkeligt sødt ansigt..Meget hvid i hud (tjaee nu man er hernede går man /jeg åbenbart meget efter det der er sjælden) og lignede sådan en japansk pige.. Eller mange træk fra en europæisk hvid pige.. Virkelig nice.. Og totalt servis minted Så hende tilbød jeg en drink og gik hjem med..Om selve sex´en, -ja så ikke meget nyt.. Hun var super sød men denne gang kunne man godt mærke det mere var profesionalisme.. Og fint nok for mig.. Jeg ville nemlig kun have short time, -så jeg i morgen/i dag kunne gå i gang med en af dem inde fra Thaifriend.. Kan sgu ikke være rigtigt der nu er 2 dage i min ferie hvor jeg kun har haft en pige pr døgn… Mit snit burde være 2 hele ferienHov - en ting lige fortælles.. kondomet sprang sgu Opdagede det efter jeg var kommet og skulle trække det af -at det forreste var blæst af ha haHun var super snæver,- og om de der kondomer de har på hotellerne hernede er mindre ,- kan nok godt passe.. I hvert fald oplevet de gange hvor jeg har taget fra mine hotelværelser at de er meget små.. Hun forsikrede at det dog ikke var problem og hun nu gik hen til et apotek (ligger der mange af i gaderne hvor i øvrigt faktisk alt kan købes) -og så behøvede jeg ikke bekymre mig..Møder i om 4-5 år en lille blegfessen brilleabe på de 3-4 år,- ja så kender i faderen Nu Lørdag (7dag)Vågnede som sagt kl 13, -og horny..… Ind på Thaifriend -og der 2 muligheder jeg også lige skal have testet som “morgen”bolledamer.Hende her : https://www.thaifriendly.com/Fruendhar åbenbart nu meldt ud i profiltekst hvad det drejer sig om.. Måske mig der har fået hende på uføre he he.. Førhen stod der intet om købesex men min direkte form -og hvor jeg sagde ja til 1500/300 kr (pris hernede så godt som altid 1000/200 kr) for shorttime har måske fået hende til at lugte en god forretning.. Glæder mig i øvrigt til at teste hende.. Men forberedt på hun ikke ser ud som på billederne.. Det er meget normalt,- specielt herinde bruger Photoshops og pynter deres øjne lige lovligt meget.. -nogle gange med det resultat at de mere ligner skræmmende monstre ha ha.. Lige her syntes jeg fotoshop har været rimeligt positiv.. Håber så ikke virkeligheden er for langt fra de fotos.. Men tror det desværre.. Efter jeg stod op- ringede jeg efter min ven, som kørte mig lidt ned ad gaden,-så jeg kunne købe et par klip klappere,- og bagefter hen stadig tæt på- hvor jeg kunne indlevere min gummisko.. fuck hvor de lugtede i går !!!!! Trods spraet dem med næsten en HEL deodorant,- så stadig lugte den råddenskab de sydede af ha ha.. Erfarne hernede ville sige,- hvorfor købte du ikke bare sådanne klip klappere fra start.. Tjaee kun sige det kunne så være mit råd til andre der er nye hernede. Efter det, så spiste jeg min “morgen" mad på mac D.. -og tilbage på hotel.. Og da ovennævnte ikke var online, -så skrev jeg til hende herhttps://www.thaifriendly.com/forget1me -og aftalte hun kommer nu klokken 16.. Så få mit “morgen”knald. Der var klokken ca 14.30 og skrevet siden her i min dagbog.. Nu klokken 15.30 -og hende den første svaret,- at ok for aftale i dag.. Men må skrive det så først bliver i morgen. Klokken nu 17.15Så er hun ude af værelset.. Ikke god oplevelse.. Utroligt sky og genert.. Det er en ting hvis de ingen selvtillid har og ingen iniativer tør tage.. Og faktisk super hvis de er meget uerfarne på den gode måde, men hende her ikke til meget.…Startede med hun kom og selve sexen som man er vandt til i DK næsten starter når man er kommet idenfor, trak ud og trak ud..... Jeg er ikke super til engelsk,-men hun kunne næsten intet.. Og svær at forstå.. Byder dem normalt på noget at drikke fra barskab,-men utrolig beskeden.. Hun var nok til en longdeal (flere dage) efter af dømme ud fra de ting hun spurgte om. Om single , og om hvad jeg skulle lave osv osv.…Men så skulle hun i hvert fald ikke været så kedelig og mega dårlig til engelsk.. Derudover slet ikke min type hverken udseende eller specielt hendes peronlighed.. På billederne havde hun et virkeligt skønt smil syntes jeg,- og holdt stik med virkeligheden.. Men skal altså være mere en det Jeg var ligesom jeg plejer , når det handler det kun handler om sex at sige det rimeligt klart.. Og måske derfor sex`en blev så dårlig.. Ved det ikke… Nu glad for overstået, og at hun ikke troede jeg ledte efter kærlighed og blive gift, for så havde det bare trukket ud med alt.. Og en masse besvær og nødløgne.. Hverken godt for mig, -eller hende.. Men kan godt være altså at man får en bedre oplevelse,- hvis de har den der tiltro ha ha...:) At der er håb for mere.. Efter det sagde hun næsten intet og man måtte nærmest vride en samtale ud af hende.. Selve sex´en også utrolig kedelig - specielt hvad jeg er blevet vant til nu... Da vi endelig kom til den…Måtte i øvrigt ringe ned og få dem til at komme op med kondomer, da pakken fra i går åbenbart var blevet smidt ud med rengøringen.. -sådan noget er ikke pinligt hernede.. Alle ved hvad det drejer sig om, selvom der i dag var en lækker ung sød der gjorde rent og også var hende der mens jeg havde besøg,- kom op med noget tøj jeg havde sendt til vask dagen før -og som endte med at være hende der kom op med kondomerne. Det sidste besøg måske gerne undgået Nu sulten, så jeg tror jeg tager hen til mit ynglings sted og få noget supermad.. Så eventuelt senere tage noget hurtigt mad der midt på natten i eller omkring Walking street.. Plan er at gå derned omkring 10-11 om aftenen, og så bare nyde det.. Se hvad jeg instiktet vil,- og lade den køre derfra.. Plan hvert fald, er at finde en til shorttime.Og få fat på hende den anden når jeg vågner i morgen.Vil endnu engang anbefale stedet : Steak % Co.. Ligger som tidligere nævnt i gaden Soi Lenko.. Hvor der i øvrigt er mange steak spisesteder... Er en sidegade til soi Buakaow…Var en ældre englænder/amerikaner igår- tydeligvis bosiddende, -som henvendte sig til en anden ved et bord , da han gik: The best place in town.. Og efter lidt betænkningstid udvidede - formodentlig i Thailand.. Vil give ham ret, -men min erfaring kan jo ikke tillægges meget vægt Blot sige , det er virkeligt gode steaks man kan få der,- og gider ikke forsøge mig en masse andre steder.. Dvs kan være jeg i morgen -hvis jeg får tid/gider -lige tjekker den anden rejseguide tråd jeg lavede hertil Ero guide - for mener der var et link, hvor alle spisesteder stod og hvor de fik karakter.. Viser den det her sted som super, så kan jeg stole på den, -og forhåbentligt finder andre gode spisesteder..
  4. Fredag - 6 dag i Patatay..Nu i seng der ved 4-5 tiden om natten på det sidste, og fik ikke meget søvn dagen før, så ville gerne have sovet længe.. Men de ringede og spurgte om de kunne komme og lave vasken.. Der løber der vand ud.. I øvrigt intet varmt vand - og safeboxen virkede ikke.. Lyder som lorte hotel ha ha -men kan virkeligt gode lide detsuper værelser syntes jeg,- totalt ro om natten ,- og kun 5-10 min gang til Walking Street.. Derudover virkeligt servismintede.. De gør alt for at rette de her ting.. Pt ved at lave vasken, -og boxen virker nu.. Varmt vand ligeså…. Booket værelset foreløbigt 5 dage, og nu ser vi, -men kunne godt finde på at tage resten af dagene her.. Booke man blot 1 dag så koster det vist omkring 280,- men ved lidt flere dage, - så kun 235 pr dag.. Og det er det i hvert fald værd !! Ikke testet pool endnu , som ligger ovenpå.. Men blot kigge der om aftenen.. Og virkeligt nice , med udsigt over byen..Smider lige link på hotel, for fik jeg vist ikke gjort i går.. http://da.hotels.com/hotel/details.html?q-localised-check-out=20/05/2015&q-localised-check-in=15/05/2015&q-room-0-adults=2&hotel-id=424309&q-room-0-children=0&tab=description Nu klokken 13.. Træt.. Men smutter lige ned og får min fichburger, det er nok min faste morgenmad hernede fremover..Så måske sove,- eller kan være jeg også får noget Escort fra DevilsDen .. så sover man jo så godt bagefter..: Plan er så i aften spise et sted, og Walking Street igen.. Den tror jeg der går mange dage før jeg bliver træt af..Klokken halv otte aften.. Stadig ikke fået sovet noget rigtigt.. Kan jeg bare åbenbart ikke..Skrev til DevilDen da jeg kom hjem, og kun hvis de kunne komme som minimum indenfor 1 time med hende jeg havde valgt.. -i øvrigt iført stockings (som man kan vælge)..De svarede dog kort efter tilbage via email,- at de desværre i dag var rimeligt overbooket,- så tidligst kunne blive efter kl 6 i aften.. svarede takt for hurtigt svar.. så finder vi bare en anden dag..Det er fordi jeg gerne vil have nogl shorttime der tidligt på dagen.. Kan sgu ikke være rigtigt at jeg kun skal nøjes med pige pr døgn To fordelt på en aften/nat,- er jeg nok blevet for gammel til.. Men havde været super med en der tidligt om dagen… Men byen sover meget der… Walking Street er i hvert fald helt død.. Gik en lang tur efter jeg havde forsøgt at sove lidt, -men hvor det vist ikke blev til mere end 10-15 minutter.. Gik opad Beach Road, og der kommet nogle der går her om dagen.. Men ikke det kæmpe udvalg som man kan se fra youtube videoer.. Har været meget snak om Thailansk politi vil fjerne dem fra gaden.. Og se det har haft sin indvirkning… Intet i øvrigt der som var interessandt.. Skulle også bare et ærinde ved Beach road.. Finde en sådan lille taske-som pung og mobil akurat lige kan lige i,- og som man har spændt rundt om maven.. Istedete for den lille plastikpose jeg har brugt de her dage,- som faktisk har været super.. Men lige når man er på bar eller klubber, så sku bedre lide at de sidder fast der i stedet for man skal tænke på den der lille pose bliver stjålet.. Hvad jeg i øvrigt tror der er minimale chanser for der.. Dvs ikke større risisi end i Danmark..Fandt sådan en lille taskebælte,- lige som jeg søgte.. 300 bath -og gider slet ikke prutte, efter han havde tilpasset den osv.. 60 kroner får man sku ikke meget for i Danmark. Nu venter jeg på klokken bliver omkring 8-9 stykker og ringer jeg efter min ven, så jeg kan blive kørt ud og spise et godt sted.. Der ofrer jeg typisk næsten 150-200 kroner på noget godt mad.. Så ikke meget billigere end Danmark, som jeg har nævnt tidligere.. Men vil sku have noget godt når jeg holder ferie..Har siddet og skrevet lidt inde på Thaifriendly også.. Så jeg har noget back up der til dagknald.. Og ellers veksle mellem DevilsDen og eventuelt finde noget i byen, hvor der er mere aktivitet tidligere på dagen for den slags.. Efter mad så plan hjem til hotel, et bad - og så bevæge mig ned i Walking Street, - og se hvad jeg bliver fristet af i dag
  5. ​Du var irriteret over jeg var erfaren indenfor køb sex -og ikke Thailand ?.. Øhhh hvordan forstås ?? Jeg har jo meget klart gjort rede for jeg aldrig har været i Thailand før.. Fortæller endda også selv at det er dumt med Thaifrendly nu jeg er omgivet af tusinder af piger udenfor min dør, men at jeg brugte siden, da jeg kedede mig før rejsen, - og nu som et alternaiv - men min ærlighed hvor jeg næsten lægger ordene i din mund,- dem bruger du så nu så du kan finde noget hvor du kan kritisere eller spiller dum gammelklog ? Tro mig - så sikkert finde meget mere de følgende sider,- da jeg er meget ærlig og der sikkert kunne finde ting,- som du så kan fiske frem og kritisere - Men hvilken fornøjelse får du lige ved det ???? Og seriøst ikke forstå hvorfor du læser tråden.. Du læser kun det du vil,- og svarer i øst og vest og snakker totalt sort.. Dit pis med at du ønsker mig alt godt og go ferie,- er ligeså falsk som alt det vås du lukker ud. God råd,- læs dine indlæg ,- og se om du i det hele taget selv kan tyde det der står.
  6. Svar til Stump Jeg boede på 3 forskellige hoteller. Og ingen af dem krævede betaling for pige besøg... Dog hos 2 ud af de her 3 hoteller,- krævede de underskrift fra mig, også når jeg havde besøg.. Og har jo intet med hverken sikkerhed,- eller hvor de tjener nogle penge ved det..Men måske en tendens de bruger nu, så de sikrer sig hvis der skulle ske tyveri eller noget,- så har de et mindre ansvar.. Ved et ikke... På hotel 3 sendte de altid en op med det papir jeg skulle underskrive. Godt være Pattaya centrum er nem at finde rundt i, når i når man har været der mange gange Men det er KBH jo også - for dem der bor der Første gang er det altid svært lige at få styr på hvorledes vejene er byget op osv.. Og hvorfor dog så bruge timevis på at gå rundt og kigge på små byskilte -og alligevel intet få set !!! når man kan fisse rundt bagpå scooter og se det hele og få overblik... -på ingen tid !! Ved i hvert fald næste gang jeg skal derned,- så har jeg styr på de store veje og det meste... Men skal jeg finde en eller anden klub, -så gider jeg sgu da ikke gå og skulle risikere at bruge 20-25 minutter om at gå dertil (selv vist jeg går hurtigste og nemmeste vej) - når jeg for skallede 12 kroner kan komme derhen med en scooter.
  7. Torsdag - Første dag i Walking Street (dag 5)Dagen startede med stres og masse besvær..Ville efter plan skifte hotel, nu her efter 4 dage.. Træt efter i går,- hvor jeg tidligst sov halv fem -ringede alarm på min mobil ved 11 tiden,- og ville så kort pakke og bestille det andet hotel.. Men betalingen gik ikke igennem, da den afviste mit kort.. Så var det ud og tjekke i hæveautomaten,- hvor kortet faneme galme også blev afvist !! What da fuck.. Har de idioter lukket mit kort ????Rasende måtte jeg lynhurtigt finde ud hvad der skulle gøres.. Ville oprindeligt have et ekstra kort med, men banken smøllet så , trods banken havde tilbudt mig sådan et MasterCard , så trods 2 rykkere endnu intet modtaget fra dem..Og nu stod jeg her.. Om få minutter udtjekket af hotel og uden net.. Og mulighed for at hæve penge penge !!.. Var faneme sur da jeg lidt senere ringede banken op.. For fik min ven til at komme og overføre så der var 2-300 ekstra bath på taletidskortet,- og undersøgt det ikke kostede mere end 1- 1 1/2 kroner at ringe til DK med thailands selvskab… Heldigvis !!… Hun undskyldte det var noget de var tilknyttet og dem der troede at en anden hævede penge på mit kort i Thailand..Helt ok, så styr på det.. Så kørt hen i anden ende af byen hvor det her hotel ligger.. Og måtte så bare leje værelse for 1 dag Cash.. Så undersøge om det var ok,- og hvis så booke flere dage..Men masse af uheld og bøvl -ved ikke hvor mange gange jeg var nede fordi de der forbandede kort man åbner døre med ikke virker.. Det problem alle steder i verden jeg har været, inclusiv Danmark.. Altid bøvl med det lort.. Hvor man dog længes tilbage til da der var nøgler.. Som altid virkede !!! Så var der dit og dat i vejen,- og måtte ned og få ordnet.. Det største problem var intet net til bærbar.. Og efter 4-5 gange mindst hvor jeg var nede,- og hvor inginør (som de kaldte en tekniker vel) og en tilkaldt tekniker havde set på det, -så efter nettet havde været nede på hele hotellet, så virkede det nu.. Dvs wifi til mobil.. Men ikke bærbar… Men utroligt flinke og hjælpsomme personalet her !! Meget mere serviceminted end det andet hvis der opstår problemer… De tilbød hotel ved siden af da net bedre der.. eller at jeg fik kabel i -og sådan set ligeglad med der er, bare der er net… Og mens der hele eftermiddag blev arbejdet på det, så håbede jeg det blev godt med netforbindelse, -for virkelig godt lide det her hotel !! Det hedder sig at ligge i et Araber område -fortalte min ven... Dvs masservis fra Pakistan og indien og russere.. Ikke godt ry de har i Thailand.. Ikke set mange russere , men en del pakistandere eller indere.. Og fuck en attitude de har Tror at de ejer verden, og brokker sig over alt.. Intet venlighed overhovedet..Heldigvis her ved 19 tiden da kabel blev forsøgt, så virker nettet Og super.. For godt lide belligenheden som er kort gå afstand fra Walking Street (måske 10-15 min gang) og super indvendigt !!! .. Lige min stil.. Ofte via anmeldelser læse at de fleste hoteler er meget nedslidt.. Billederne de bruger er fra da det var nyt -og er de sjældent mereDet her virkeligt nyt og moderne efter min smag.. Lige min smag.. Lidt mindre end det andet, men lækkert ifølge mig..Nu om lidt ud at spise godt,- og så plan at tage tilbage til hotel og slappe lidt af.. Og senere besøge Walking Street.. Klokken nu 22… Pis regnede lige før -en times tidMen fint nok.. Bare det er tørt når jeg går i byen.:) Plan er at gå op ad hele Walking Street - hvis jeg ikke bliver fristet allerede der og falder i fordærv ,- og få set hele gaden først,- og så vende om igen og besøge nogle go go klubber.. -ja kalder jeg dem, da jeg syntes det er et mere sigende navn..Men nu får vi se hvad der sker.. Hvad der lokker mest på det tidspunkt..Men Wild Mila som ligger i soi Diamond, og Happy ago go -som også ligger i en sidegade -til venstre hvis man kommer fra Beach Road, - samt Papermint som ligger i selve gaden på højrehånd ,- skulle være gode ifølge min ven.. Han har dog ingen erfaring selv- da thaier ikke har adgang til alt det her sjove vi har.. Der er en mistro til nogle er undercover eller sladre om ting,- så en almindelig thaier er bandlyst.. Medmindre de da arbejder der.. Det her skrevet dagen efter, og forsøge at få det meste med, selvom jeg ved det er umuligt..Fandt en endnu hurtigere vej ned fra det her hotel og til Walking Street.. Er vel max 5-10 min gang så dernede.Selve gaden er som Strøget i myldertid x 4.. - ufatteligt mange mennesker, og overrasket, for ifølge diverse youtube klip jeg har set, så virkede der ikke til at være så mange mennesker !!Men på ingen måde negativt,- så havde man bare endnu lettere ved at gå uforstyret gennem gaden.Gik hele gaden igennem, og vendte om ved Walking Street, og gik tilbage.. Kunne ikke finde Soi Diamond og klubben (som jeg kalder den) Wild Mila.. Men i stedet fandt jeg Happy ago go -som lå lidt længere nede ad gaden ikke i en rigtig sidegade(soi) - men det der kunne ligne en sidegade.. Hvor den så lå for enden..Om den sige, - jo helt klart den bedste af de få go go klubber jeg hidtil havde set.. Her vel altid ca 10 piger der dansede,- og jævnligt udskiftning.. Da jeg kom var det nøgne piger ( de har i øvrigt dusk mange af thaipigerne,-eller mange ikke helt glatte)..Gik så videre efter en drink , så fantastisk er det altså ikke for mig at se et nøgent menneske.. men værdsætter mere muligheden for at se mange,- og udvælge netop en.. Og ikke dårligt der, men ville se andre steder..Plan med at besøge ovennævnte steder faldt dog lidt i vasken. Havde på vej op ad Walking Street første gang set pigerne udenfor.. Og sagde mig altså ikke noget der…Og tror altså mere det handler om man går efter de typer piger man kan lide af udseende, - og få en fornemmelse af at se udenfor ,- når man skal vælge en go go klub.. Man kan altid få en fornemmelse på deres udvalg af piger og tøjvalg,. hvem det er der er derinde.. (går også udfra det de fleste steder foregår i en turnus,- at pigerne skiftes til at være ude og inde) Så gik efter egne lyster og ønsker netop i aften..Jævnligt havde jeg afvist -mange af de der sælgere der er for at få en til netop at besøge deres sted.. Mærke jeg er blevet bedre.. I starten hernede afviste man både med sprog og fagter .. Nu kan jeg nøjes med bare at kort kigge på dem, -og lade dem forstå ingen interesse, dog som på ingen måde er uvenlig ment/opfattet hos dem. Men en fandt min interesse... En mand viste et menukort hvor man så billeder af forskellige show.. blandt andet hvor de kneppede osv. Jeg forhørte mig flere gange for at være sikker om ikke bare movie.. Men han forsikrede, -og tændte mig sku lidt -og endnu mere da jeg kom ind… Klubben -ja det kalder jeg den altså fremover - hed Champion Ago go og der betaler man et indgangs beløb af 300 bath(60 kr) -og får så en gratis drinks.. Hele stemningen osede af sex da jeg kom ind.. Stod 3-4 5 stykker vel.. - og dansede.. nogle helt nøgne, -den ene buttet, men fuck , der i nuet tændte det mig meget med hendes større røv og alligevel glat fin mave og store naturlige bryster der hoppede flot.. Hun var også meget hvid i det… Lige pt tændte det mig meget.. De herinde var ikke 10´ere i udseende , men flere fucking frække at se på.… Desværre blev jeg nærmest overfaldet af en pige da jeg kom ind, - som ville chang haje mig.. Om det var fordi jeg endnu var grøn eller endnu ikke varmet op ved jeg ikke, men dum som jeg var så sagde jeg ok til at hun kunne få en drink.. Og så næsten umulig at slippe af med igen.. Hun så nu meget godt ud.. Ung, slank og høj.. Dvs med højde går jeg trods egen højde på 185 mest (næsten altid) efter små eller mindre piger.. finder det fenemint.. Og hernede med det kæmpe udvalg der er, ja så er man mega kræsen når man skal finde den man lige den aften skal kneppe... Så var resten af tiden jeg var derinde en uforskammet kold idiot der ikke værdige hende et blik , selvom hun gjorde alt for at fange min interesse i en halve time jeg vel var derinde.. Og hvor showene nu blev en del kedeligere.. -en ældre der lavede noget med noget ild Show (eller var det det andet sted ).. -men også en pige der skrev på nogle papirer med en tush hun så havde oppe i fissen.. Ikke noget specielt eller særlig fræk af udseende.. Gad ikke vente på -hvis der i det hele taget var de der show med rigtig sex, - og kunne jo være en løgn for at få lokket folk ind -så smuttede..Blot slutte af med at fortælle at stedet på ingen måder er fint, men oser af rå sex.. Den stemning i hvert fald i går da jeg besøgte stedet..Netop rå sex det jeg søgte i går.. Nu fået masser af super kæreste sex til rene 10 taller de foregående dage og nætter, så lyst til noget ikke så fint og poleret..Vel ude på gaden igen ,- som bare må understrege er fantastisk !!! -faldt jeg dog over en pige som gjorde reklame for et sted. Fuck hun var nice.. Og virkelig sød og kærestesex pontentiale i.. Tænkte fuck , lige se stedet,- og hun fulgte så med og gjorde så alt sidenhen for at få netop en deal med mig.. Stedet hed Psykogirls… Og fuck et sted !!!! Dvs var nok på det rigtigé sted og tidspunkt.. Ligger ikke langt fra før ovennævnte sted,-og på venstre side hvis man kommer oppefra Walking Street.. Man går så op ad en trappe… Indenfor måske ikke så poleret som nogle steder jeg har været, -men suverænt det bedste sted.. -indtil videre…Var 2 steder de dansede, - og hvor der hver sted stod 6-7 stykker.. Og vel kun 4-5 andre kunder end mig.. Satte mig så ned og blev nærmest overfaldet af piger.. Læs kæmpe udbud af piger og få kunder betyder ofte/altid liderlige piger der konkurrerer desperat for at få en deal med en Havde dårligt sat mig før omringet af 4 -inclusiv hende hende den søde lækre fra gaden.. Den ene pige helt nøgen… De klassiske spørgsmål man hører overalt: Your name, where do you come from og how long are you on hollyday… Tænkt over det,- godt se fordele at have været hernede med en kammerat, fremfor alene.. Ikke at man på nogen måde føler sig alene. Men været sjovt med en hvor man med samme humor kunnet have snakket om alle mulige andre ting også.. Og ting som man kun havde tilfælles... Feks humor...Nogle gange gider jeg ikke sige rigtige navn mere, for så høre dem forsøge at udtale det.. Nu siger jeg feks konsekvent jeg hedder: Pikhoved, eller røvhul -og i den dur,- og pisse sjovt at se dem bagefter i fuldt alvor udtale det de tror er ens navn..Normalt tror jeg ikke de husker ens navn mere end max 5 min,- men oplevede her forleden (faneme ikke huske hvilken dag , da sket utroligt meget på de her dage) men en fra Thaifriend der senere på dagen høfligt henvendte sig til mig og huskede hvad jeg hed , som på næsten rigsdansk udtalte Rouvhul.. Og hvor jeg var ved at flække af grin... Og sådanne ting man havde moret sig med hvis man var sammen med en kammerat.. Alt den indforstående humor som man kunne have sammen.. Og godt se det havde været lettere , hvis man var 2 når man besøgte øl barer og go go klubber..Men nyder bare den frihed der er hvor man 100 % bestemmer sine prioteter hernede..Og lige slå fast at den her form for humor altså ikke er for at være nedladende overfor pigerne som er utroligt søde.. Men mere min egen syge humor jeg har med dem der står mig nærmest derhjemme,- hvor ironi meget ofte bliver brugt.. Men ikke nedladende eller ondskabsfuld over for andre.. Bare ironi -hvor man sidder med fuldstændigt neutralt ansigts udtryk og kan fyre det værste pis af..Men tilbage til stedet Psykogirls.. Det var en super oplevelse.. De var påtrængende , men på den gode måde.. Ikke noget med -giver du en drink, men vilde for at få opmærksomhed fra netop mig… Fra den scene jeg havde udsigt til gjorde de alt for fange opmærksomhed.. Trak ned i trusserne og viste både fisse og røv... Totalt vildeMen var der kun en Breezers tid (inclusiv 3-4 smøger) og ville videre... Flere piger havde (i den mellemliggende tid)sat sig ned til mig,- og forsøgt sig i den mellemliggende tid, -ligesom hende den søde fra gaden håbede.. Men fortalte jeg SKULLE videre, og måske kom tilbage senere.. Selvom jeg følte mig som en konge eller rockstar der -så var oplevelsen -om muligt endnu større - da jeg besøgte i denne omgang ,- sidste klub for denne aften. Ville oprindeligt ned til Pepper Mint.. Men udefra gaden sagde pigerne mig ikke noget specielt, - så lod mit instikt styre og gik stadig på jagt... Og denne gang fanget af en som igen viste billeder af live show hvor de knepper osv.. Stedet hed :RoxyDenne gang spurgte jeg masser af gange for at få sikkerhed om det der fuch show var nu eller først lang tid senere.. Men forsikret om det var nu her om lidt -og ja ja min bare røv -stoler aldrig på sådanne der forsøger at sælge eller lokke folk ind..Men tændt efter andet sted, så håbede på noget lignede.. Blev nok snydt, da entre her var 500 bath (100 kr).. Men man lærer af sine fejl.. Spørg altid om pris før du beslutter dig..Indenfor ikke specielt super sted... Men det var oplevelsen.. Hvis jeg ikke havde selvtillid , så fik jeg det i hvert fald.. Var vel 5-7 dansere, men masser af kunder… Men mig de flokkes om og forsøgte at få opmærksomhed fra.. Trods nye kunder kom ind,- og jeg ingen drinks gav,- så flokkedes dem på scene om at danse specielt -eller være heldige at få øjenkontakt med mig..Tror dels det at man er en nordisk type er Go for dem (sad en del indere/pakistanere)og dels også handler det meget om ens egen personlige udtråling.. Er man glad så både mere atraktiv (det gælder ved alt flirt overalt såvel som i Danmark) og viser viser også ubevist de her GP´ere i Thailand , at de selv er ok, og at man kunne være interesseret i dem.I går i hvert fald svært bare ved at få øjenkontakt med dem.. Der var jeg også mere anspændt og alvorlig.. Vær glad og i fest humor -og de flokkes om dig hernede i Thailand:) Men vær selvfølgelig heller ikke naiv..Klokken nu vel snart 2 og besluttede mig for at gå.. Ikke lige den type, som jeg tændte ekstra på her i aften, så ville se om jeg kunne finde hende et andet sted.. Tændt af hende der hvide lidt buttede type -lige i dag.. Gerne lidt beskidt sex…Gik så videre og endte hvor Beach Road starter og gik vel en 500-700 meter op ad- for så at vende tilbage.. Den er total død !!!! Dvs står nogle enkelte LB og var vel sammenlagt 3-4 piger, som desuden var gamle.. Så hvorledes en LB nærmest overfaldt en ung enlig fyr der kom gående.. dvs overfaldet mener jeg med smiger og at tage på ham.. Men hvor jeg tænkte , nu håber jeg han holder på hat og briller,- for tydeligt hvilket ærinde hun/han var ude i,- og hjalp ham faktisk lidt, da jeg havde medlidenhed med ham.. Og stod og viste at jeg iagtagede scenen.. Og ikke bange !!! Gælder som alle skumle steder i verden, at man tager sine forholdsregler.. Gå hvor du har overblik, lys, og altid en smutvej hvis der er behov.. Ad Beach Road så er det jo bare at gå tæt ved selve vejen , med den myldrende trafik.. Ser man så feks en gruppe LB. så jo ingen grund til at opsøge problemer, men diskret bare træd ud på selve vejen og gå langs den.. Eller gå hvis du er alene blandt nogle andre der går op ad vejen.. Så sgu ikke mere farligt end masser af andre steder i verden.. Tilbage i Walking street forsøgte jeg at finde Champion igen, -men er jo et mylder at steder, så svært at finde.. endte med jeg så en type, der mindede om den fantasi jeg havde..Gik så en pige -tydelig civil , med påklædnig osv, - men mit trænede øje sku ofte se de piger der har interesser eller lyster i det fag.. så tænkte kunne være en freelancer.. Hun gik ned ad gaden i Rimeligt rask tempo.. tænkte sker intet ved det.. Gik op på siden af hende og sagde : go to my hotel... Og så så var en aftale hurtigt indgået med 1000 bath…Ikke noget videre at skrive hjem om... De har masser af tid osv, -men ikke nogen stor oplevelse jeg der fik..
  8. ​Tak Ja som jeg skrev i start så står der måske en masse sludder også,- og mange ting jeg aldrig fik skrevet ned, som burde have været med,- og som jeg tænkte på i løbet af dagen. Men glemt når man lige sad der foran den bærbare og fyrede en masse tanker og oplevelser ned - Men håber dem der skal ned, kan få lidt ud af det. Ja altså ikke ligefrem godt det her system.. Mærkeligt det skal være sådan altid der hvor de indfører noget som hedder sig skal være bedre - sådan næsten hver gang Windows 8 osv
  9. ​Ja var en fantastisk tur Vedr LB så ved du at det ikke er mig,- og lærte også senere af det, -vedr Thaifriendly.. Men det kommer i en beretning senere En episode jeg helst ville have undværet derfra ha ha - men man kan sige så fik jeg også prøvet det.
  10. ​Enig Good Fun Forstod heller ikke helt meningen... Hvis opfattet som du beskriver, så blot sige jeg var glad for den beslutning jeg valgte dernede.. Sparede mig for en masse besvær og ikke mindst tid de første 3-4 dage.. Og at ofre en sådan taxi scooter tur til den latterlige pris af 12 kr . -syntes jeg var intet i forhold hvis man alligevel vil nyde ferie og sat af til at fyre 1000 eller 1500 af pr dag.. Og som jeg skrev fra start, så dagbog skrevet netop hvad jeg følte og tænkte i nuet, -og sikkert ville være anden erfaring og råd jeg ville give, i den konklusion når jeg nu er kommet hjem.... Der vil jeg sige, at har man været der en uge, så super nemt at finde rundt til de store steder og deres tukuk busser eller hvad de kaldes er super nemt og billigt at bruge.. Og står man et sted hor de ikke kører eller vil et bestemt sted hurtigt og nemt,- så let at finde en scooter taxi næsten overalt..Og de er utroligt billige. Men vil bestemt tilråde nye at få en fast chaufør som de har tiltro ti de første 3-4 dage.. Det er utroligt billigt, og så meget nemmere alt.
  11. Forsat onsdag aften /nat (dag4) Efter en super steak. kørte min ven mig hen til nogle go go bars i Soi Buakaow området.. Var inde på Oasis ago go… Første sted der lige pt tændt på en meget hvid type, med affarvet blondine hår.. Men ville tjekke andre bare ud også -så efter en Breezer så var det ud og ind til den næste som ligger tæt på.. -men ikke husker navn på.. Og hvis ikke noget videre som jeg husker fra den.. Så ud derfra igen og lidt ned ad gaden(eller sidegade.-husker det ikke) til en anden go go bar.. Denne hed Sugar Sugar.. Lidt bedre end de foregående, -men der måtte ikke ryges indenfor.. Fik dog kontakt til en som jeg godt kunne bruge.. En der af udseende var meget hvid og lignede en japser/kineser..Meget udskyldig og ung selvfølgelig ha ha.. Lækker hud syntes jeg, og selvom slank ,så alligevel ikke bare en streg i luften, men lidt kvindelige former.. Hun fik sin drink, -og jeg var måske lidt hurtig der og spurgte om hun tog med til mit hotel.. Og svare not now, not now.. Læs der skulle sikkert satses på lidt drinks endnu… Da vi havde siddet og små snakket og også kælet lidt, -ville jeg ud og ryge.. Hun kom så ud og sagde om det var ok hun lige gik på toilet hvad fint for mig.. Jeg stod derude ca 10 min og bestemte mig for at sad hun der i sofaen når jeg kom ind, så ville jeg tage hende med hjem.. Hvis ikke, så betale regning og finde anden klub… Og blev anden klub Den næste i rækken var Queen Club.. dvs længere nede ad gaden ,- og er jo mange go go klubber , men faldt for pigernes pålædning udenfor som jeg regnede med var den samme når man kom ind.. Elsker når de har stokings og sorte netstrømper på Men derinde ingen af dem der havde det, men anden “uniform”.. Nice , men ikke ligeså frækt som dem på gaden udenfor… Her lidt flere dansere end de før nævnte.. Måske 7-8 ad gangen.. Godt lide stedet, og der blev i ro og mag skyllet 3-4 breezer med for mit vedkommende..I aften lyst til lidt party… Der var en der fristede mig men fik ikke rigtigt øjenkontakt med hende,- eller hun ville måske ikke.. Man skal bestemt ikke tage det personligt.. Er jo så mange og hver har jo hver sin smag.. -og gælder også pigerne hve især.. Mange gange tror jeg faktisk også de heller vil have en kunde- eller en type de ikke regner med der er meget arbejde med fremfor en der gennem knepper dem hele natten..Hvad angår sidst nævnte endte det med jeg var sådan en type.. Men mere om det senere Kom senere en lille bitte meget ung udseende -men sagde hun var 24.. De asiater ser bare normalt meget yngre ud,-men intet nyt.. Hende her så bare ekstra ung ud.. Dels grundet sin størrelse men generelt bare ekstra ungpige agtigt.. Og den der karatiske tandbøjle fuldender billedet på noget der næsten minder om pædolofi ha ha En ting jeg lagde mærke til nu min debut ved sådanne go go bars -er at man stadig ikke bare i ro og mag kan se udvalg -uden nogle gange nærmest at blive overfaldet af en eller anden pige -som man ofte intet vil have med at gøre -nu der er et så stort udbud ,- og som spørger efter drink.. Der var og vil jeg altså være røvhamrende kold i røven.. svare måske på de obligatoriske med hvad man hedder og hvorfra -men er iskold og kigger videre og giver dem demostrativt nul interesse…. Det bliver man sgu nødt tilEn anden ting jeg lagde mærke til,- hvis der er en man finder interessandt,- så går der altså noget tid før man får hende ned.. -sikkert gøres med man siger til en af de mange kvinder(mamaer) der servicerer kunderne. - at man er interesseret og så går det stærkt.. Men det adskilte sig syntes jeg fra øl barerne… Med den minimale erfaring jeg jo har til begge dele..Men for at gøre en lang aften/nat kort,- så endte det med jeg tog hende med hjem.. kun til shorttime.. -en af mamaerne/servicedamerne fortalte hun kun var til shorttime, hvilket jo var glimrende da det var min oprindelige plan Vidste sig hun skulle til tandlæge.. Tænkte det måske var løgn, at hun bare kun ønskede shorttime.. Nu hun jo ej kendte mig.. Men tror nu det var rigtigt nok.. I hvert fald som natten skred frem.. Er det her normalt ???? At man får 3-4 timers sex -for short time ??? så sygt Hun var som sagt en rigtigt ungpige agtigt og lille bitte.. Hendes håndled /hånd var sgu meget smallere end min pik.. Derfor blev hun ved med at sige før akten at jeg måtte love at være forsigtig.. Hørte det der igen.. Ohh my good a big one.. Det her er sikkert klassiske sætninger nogle bruger, og ligger ikke mere i det, da min pik ikke er mere end lidt over gennemsnittet for en dansker.. Og syntes ej hun var særlig snæver når det blev til engenlig samleje heller.. Måske hun ikke har været så dyb, -men tror det er klassiske sætninger nogle piger ofte bruger.. Men var meget forsigtig,- og kunne bare ikke komme i går.. Der blev vendt rundt i forkellige stillinger og om igen.. Ufatteligt at hun bare blev ved -hvis det hele var skuespil.. Dvs hun lød som hun virkelig til at nød det.. Men kunne også være hun -nu hun var så uerfaren , så det som en kamp om at få mig til at komme.. -eller et nederlag hvis det ikke lykkedes..Men lidt/meget unormalt så havde jeg sex 3-4 timer.. Normalt kommer jeg sgu hurtigt.. Feks der tidligere på dagen hvor det bestemt ikke tog mere end max 15 min (højt sat) inclusiv 69 og diverse stillinger.. Det jeg kan lide ved GP´ere.. Man gør det hvad man har lyst til -og ikke forpligtet til at holde igen i endeløse timer..Under seancen sagde hun bla: mary me og den dur.. Var en super super kæreste oplevelse !!!! -men tror bestemt også det kommer an på hvilke typer man vælger.. Sagtens finde en doven og ligeglad type.. Dem findes der også.. til gengæld findes der nok ikke andre steder i verden hvor kæreste oplevelserne er så ægte og fantastiske Hun gik kl 0430… Fantastisk oplevelse !!!!! -men nok ikke en jeg vil se mere.. Kunne sgu ikke komme, når man skulle være så forsigtig.. dvs til sidst bankede jeg den igennem og kom.. Men lidt for blød sex for mit vedkommende.. Men fuck en nat Hun var altså super !!!!! -og lige min smag og type !!!
  12. Tirsdag -dag 3Var nede at hæve penge igen i dag.. Ligger ca 50 meter fra hotel.. Iforgårs og dels i går da jeg jo skulle bruge en del penge, -dels til taxi fra Bangkok, og dels fordi hotellet jo her krævede 3000 i desposion, så ville jeg helst have hævet 10.000 , men kunne man ikke da der jo går et fast beløb dels til thalianske bank og ens egen bank.. Mener det var 60 kr i alt.. Men når man hæver her, så se det koster 180 bath hver gang.. -så kommer ens egen bank gebyr nok på senere.. Men problem, nu man ikke kan hæve 10.000 da der er lidt ekstra i gebyr- og mit spasser kort kun max må hæve 2000 danske kr pr dag, - så er udvalgte man kan få ud kun 5000, 2000 og 1000… Derfor hævede jeg bare 5000 og tog kort ud, og efterfølgende 2000 to gange.. Dvs så har jeg bare for at hæve de penge betalt gebyr 3 gange -ikke videre smart fremover i ferien.. Så må høre med min chaufør, hvordan man får automaten indstillet til så man selv kan skrive ens præcise beløb man vil have den til at hæve.. Feks 9500 bath.Havde været en del nemmere hvis jeg havde fået mit MasterCard før jeg rejse -men tog åbenbart tid for dem at få det sendt ud.. Der tror jeg ikke der er begrænsning på 2000 danske kroner.. Men ikke noget i må hænge mig op på.. Havde bare været så super nemt at hæve 10.000 bath hver gang. Tilpas beløb hvis hvis man skulle være uheldig at miste dem,- og fair beløb at betale 60 kr for at hæve og veksle 2000 danske kroner. Ps glemte også fra dagbog i går at nævne at hende der fra Thaifriend ringede en del gange om eftermiddagen Nu er klokken 10… Sidder og nyder det på balkonen.. Hmm måske få en anderledes døgnrytme end den jeg planlagde… For hernede sner det ikke tidligt om dagen.. -gør det til gengæld sent Nu klokken 13.. tilbage på hotel… Var ude et sted, vist nok tysk sted og få en steak og pommes frites.. Steak noget lort, så kunne kun æde en bid.. Enormt kræsen og spiser normalt som en mus , så blev mæt af de pommes frites de havde.. De var tilgengæld de bedste jeg har smagt længe !! Så der altid tage ned og få det bare og en cola, hvis sult.. Husker ikke navn.. Men vender tilbage til det senere… Gaden lå mellem Soi Bukaio og 2 Road..Min ven -kalder jeg ham nu, - viste lidt rundt mellem hotel og spisested..Spisested i var i forgårs var i Soi Lenki.. I øvrigt et super sted hvis man er til steak.. Gaden bugner af steak restruranger og er også sådanne steder man kan bo i noget der hedder : Masion -ved ikke om det svarer til pension,- men rimelig kvalitet og nogle rigtige gode af dem der i den gade - siger min ven… Med aircondition, køleskab osv… Der kan man bo 1 måned for priser fra 7000-15000 bath.. dvs fra kun 230 bath =46 kroner pr dag…Hvis nogle skal derned 1 måned ad gangen, - og ikke selv kan finde noget billigt eller have hjælp så får i lige hans nummer her igen: 095 545 0198Ellers viste han mig rundtHan fortalte om Hoaling Market hvor man kan se hvordan Pattaya så ud for 40-50 år siden… Nu får vi se om jeg tjekker det ud.. normalt sådanne turiststeder siger mig jo ikke meget Glæder mig til at skulle besøge Walking street, men venter lidt med det endnu. - nu jeg jo snart skifter til et hotel der ligger tæt på..I dag plan kl 7 -8 at tage ud og spise på den der steakgade : Soi Lenko,- og siden besøge soi 7 og måske også soi 6.. Utroligt så meget tid man føler man har.. Forsøgte at sove, men blev dårligt nok et kvarter.. Så solbadet og hygget.. Tiden går utroligt langsomt.. Som man har masser af tid.. Ikke misforståes som man keder sig..Har bare masser af tid og nyder det virkelig..Om 1 uge eller tæt på jeg skal hjem, så flyver tiden sikkert Men der ved 20 tiden ringede jeg efter min ven, og jeg var nede og teste et nyt spisested..Hed Lone Star-og i den der steakgade Soi LenkoGodt være det er et velbesøgt sted og godt ry.. Men deres steak ikke gode !!.. -eller den jeg fik .. Hed sig at være en T bone steak, - og var det sikkert også -men var som en hård skosål,- selvom den skulle hedde sig og være mellem stegt… Virkede som hvis man først steger en steak.. Putter den i fryseren -og så forsætte i den rækkefølge nogle gange -for så at servere den..Der kommer jeg aldrig igen, men også ligegyldig for masser af andre steder -bare i den der gade.. Da jeg skulle gå -vel kun ædt halvdelen af pommes fritesene og så en bid af steaken, -ventede jeg på at komme til at betale, og endte med jeg gik ind -og op til skranken hvor jeg spurget efter regning.. Det typiske i Thailand er så man får regningen i sådan en lille bog der kan lukkes.. Og når man så feks giver med en 1000 bath seddel får penge tilbage, - så kan lade nogle ligge som drikke penge.. (typisk en 20 bath seddel/ 4 dk kr.)Regningen lød på 499, et eller andet bath.. Og i den der “bog” lå så 5 x 100 bath sedler og en meget lille mønt.. Den lod jeg så ligge tilbage sigende for min oplevelse ha ha.. Gad godt se hendes fjæs der når hun har åbnet den.. Men måske forstået budskabet når hun senere skulle rydde bordet -hvor steaken stod uberørt minus den lille bid der dog lå andet sted på talerkenen Ved 21 tiden ca hentede min ven mig igen og vi kørte lidt rundt og endte efter plan i Soi 7.. Blev et kort visit dog.. Vist ingen go go barer der men kun ølbarer,- og netop først nævnte jeg havde lyst til i dag.. Så bestemte at i aften skulle Soi Buakaow undersøges..Han slap mig af hvor gaden startede- og der var flere go go barer… Men ville undersøge området først.. Så gik i den ene side af gade til den sluttede, -for så at vende om og gå i modsat side og tilbage… På et eller andet tidspunkt, tog jeg et små ind ad nogle af de sidegader der er, - og hvor det bruldede løs af sjove forlystelser også.. Normalt følger jeg jo ovennævnte princip - det med at vende om -og altid have orienteringen over hvor jeg er.. Men lige her et sted, - en smal sidegade troede jeg den havde form som et U og jeg senere ville komme ud på Buakaow igen, - men gjorde jeg ikke ha ha.. sådan set også lige meget , skal intet, og masser af tid, så fulgte bare strømmen og det pulserende liv... På et tidspunkt blev der dog mere og mere stille.. Og øde.. Og anede ikke hvor jeg var, men ringede til min ven, og spurgte en på gaden om at snakke med ham.. Og kort tid efter hentet op... Jeg havde fået gået en del.. Vel 1 times tid.. Og nu bare finde et sted.. Bestemte mig for det sted han havde omtalt dagen før hvor man kunne se en masse piger sidde, -og som havde godt ry… Han spurgte om vi skulle køre ad Soi 6,- og ja selvfølgelig var jeg med på den..Den kørte vi så stille og roligt igennem. Den er vist mest kendt for folk der kan lide og feste og specielt shorttime.. Og lige hvad jeg havde lyst til nu.. Så vi kørte stille og roligt ned ad gaden.. På et tidspunkt så jeg en lille lækker sag, med noget lækkert -og bad ham om at standse (nu faneme ikke huske farve tøj de piger der arbejdede der havde ha ha , men mener gul). Men baren hed Smoke and Kisses -Og var en lille bar.. Lidt ala en´lille burgerbar hvor der vist var max 3-4 små borde og høje stole,- og så vel 5-6 piger der var klar til sjov.. En ældre i baren (ikke mama) -for det en anden som var en LB.. Utrolig sød var hun/ham og virkelig serviceminted og god til at skabe feststemning.. Nu har jeg jo ingen erfaring med hverken bar eller go go barer i Pattaya, -så ved ikke om det her er standarten.. - eller bare utrolig heldig og været på det helt rigtige sted og tidspunkt.. Men fuck hvor var det et lækkert sted og super aften !!! Apropos ny her i Thailand, så mærke det her.. Vedr alt andet købesex, der jo 20 års erfaring,-som fligtigt er blevet brugt for at undersøge varer og må blot konstanteret, at spilleregler og hvorledes de tænker er ens uanset hvor man er i verden.. Feks da jeg iforgårs var på det der soabmassage - der havde hende der Barbie svært ved at tro at det var første gang jeg var i Pattya.. hun spurgte mange gange og rynkede på næsen som hun ikke troede på mig.. Men ikke så underligt,- for er utroligt ens uanset hvor i verden man er…Med klubber, med hvordan det foregår med piger der står på gaden, eller Escort buruer, eller dem man finder på det der svarer til vores Escort xxxx i Danmark.. Det er utroligt ens.. Og samme forskelige typer man møder lige meget hvor man er… Derfor opfører jeg mig nok naturligt hjemmevant i de miljøer..Med hensyn til Thailand skiller der sig nogle ting ud.. Man betaler først efter akten.. Man kan få dem til at overnatte for et usædvanligt lille beløb kontra timeprisen. Alle andre steder koster det jo minimum 10 x 1 timepris (de steder jeg har været).… Og sidst men ikke mindst så skiller de her øl og go go barer sig ud.. Eller der ingen erfaring…Og godt mærke jeg er grøn.. Hvorledes tingene helt præcis foregår.. Feks da jeg gik ind,- (følte det lidt over min grænse eller selvkontrol, da man staks nærmest blev overfaldet af 2-3 piger.. Fik dog sat mig ned og sagde jeg skulle have en red Brezner.. Som erfaren i natteliv i Thailand så havde man sikkert bare nydt den og bagefter kigget andre barer ud… Men tændt på den ene pige.. En lille bitte ungpige af udseende (men sikker først i tyverne).. Men fuck hvor var hun nice... Også rent personlighedsmæssigt, så tydeligt der var kemi fra starten, -og den jo i andre tråde fortalt om som er så utrolig vigtig !! Men her kommer min uerfaren i barer i Thailand sikkert til udtryk.. Bød hende på noget at drikke- og var så ved at finde penge frem. hvor hun sagde først bagefter.. Ja simple ting, -men jo ingen erfaring der.. Læst om hvordan det foregår, men lige der når man ikke at tænke og ens uerfarenhed afsløres der.. Men pigen super sød og på ingen måde skuespil og falskhed som man sikkert også vil opleve hos mange piger hernede.. Akurat som overalt i verden hos GP´er.. Hvor der er blandede bolsher.. Derfor lod jeg mit hjerte følge og den fantastiske stemning der var - med lige min musik smag (hver har jo sin smag) -men noget (thekno/dans) agtigt -som var det vildeste -hvis man feks havde siddet i Danmark og fået noget til næsen... -hvad man aldrig skal forsøge at få fat på i Thailand da der er sindsyge straffe for sådan noget.. Der findes hvis nogle E lignede piller, men dem holder jeg mig langt fra- selvom musikken der var lige til det.. Men som sagt super stemning.. Mamaen utrolig sød og tilbød også hende en drink.. Læst at det altid er godt at gøre sig gode venner med hende.… Men nok mere hvis man vil komme et sted ofte.. Men hende her fantatisk så en selvfølge at indrage hende i "festen”.. Den nævnte pige jeg havde ja gjorde det fantatisk.. Totalt opvartende og det med det mest fantastiske pupertet smil ,- hvad hun ogsså bare lignede til at være… Her som hos alle GP´er i verden skal man aldrig være i tvivl om at det er money der taler.. Men der var super kemi og hun var super kælen trods jeg allerede havde sagt til hende at jeg ville ovenpå med hende senere.. Der blev tungekysset flere gange ligesom hun mens jeg nød musik, smøger og drikkelse -klamrede sig til mig og flere gange masserede min pik.. Som sagt vedr Money talk, -så var der her ægte kemi.. hun var horny !!Nød selvskabet og stemningen, så bestemte mig for en omgang til os 3 (mama også ) endnu engang, -hvor efter Pookie (hed hun /kaldte sig) og mig gik ovenpå... Om selve agten så sige det var med 10 og pil opad.. Den her gang overgår det alt hvad jeg har oplevet i flere år- trods der har været en del .. Men igen igen.. skal tilskrives kemi og nok held at være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt… Men ingen tvivl, om sådan et sted som Pattaya, så har man gode odds for det, netop fordi udvalget er så kæmpe stort, og man kan få øjenkontakt.Ikke god til at skrive og beskrive,- og I læsere vil sikkert bare opfatte det som en dårlig amerikansk B film.. Men var det klassiske med 69, dansk og bagfra… Men FUCK hvor intens og liderligt !… Fra start masser af tid.. Inget kold buisniss her... Og efter bad hvor hun havd sæbet og vasket mig var det ind på sengen, hvor hun strøg sig kærligt op ad en , tungekys igen og skulle til at sutte pikken, -hvor jeg sagde 69 -hvor hun ivrigt lod sin lækre lille ungpige krop ovenpå mig.. Og selve det her var fantatisk.. Man kunne høre hun nød det og helt oppe og køre.. Når jeg lod min tunge gå op mod hendes røvhul, så var hun med på det samme hos mig.. Var et kordineret super samarbejde hvor nydelse altså var 100 % for os begge… Var bange for at jeg var ved at komme, -så flere gange jeg måtte stoppe hende men forsatte længe fordi hun simpehen nød det og ville have den helt op at ringe -og kunne kunne høre den var tæt på flere gange.Til sidst røg vi over i en dansk, -hvor hun var overraskende snæver når man tager i betraging over hvor smaskvåd hun var.. Og var super der at kneppe hende hvor hun havde benene oppe og bare tog imod og var helt oppe og ringe og fake eller ej -lød/mærkedes som hun kom da det virkeligt spændte om pikken der og stille bagefter -selvom jeg pumpede videre -og godt tegn for troværdighed.. Vi gik over hvor hun skulle have den bagfra og kunne blive ved længe i dag/(i går var det jo) og hun var oppe og ringe igen.. Til sidst fyrede jeg dog den af..Hun lå vel 5-10 sek bagefter med sin fristende lækre røv spændt op,- for at sige hun ville have mere.. Men orkede simpelthen ikke mere Lå faktisk også et ekstra kondom, så ved ikke om det er normalt man faktisk kan få 2 udløsninger ved shorttime.. Isåfald sindsygt !!! For pris var 1000 bath (200 kr).. Gav hende dog 1500 ligesom jeg gav gode drikkepenge i baren før jeg gik op for drinks og barfin.. Gad simpelthen ikke prutte ved sådan en pris.. Og alt i alt så jo billigere end hende der Barbie med soapmassage. Så sygt man kan få så meget for så få penge... Det her var kæresteoplevelse som jeg ihveretfaald ikke har oplevet i flere år… Men sikkert bare heldig.. Sikkert opleve en "barbie i en bar og være heldig at møde en Pookie et soapsted.. Dog ingen tvivl om at det var en del sjovere at drikke og føle den gode stemning med musik end for samme penge at få klasket lidt sæbe og vand på sigDa jeg var nede i bar tidligere,- havde jeg fået en seddel med barnavnet, -så jeg altid kunne komme der en anden gang.. Og nu skrev hun så sin emailadresse ned på den med sit navn... og måske også det der adskiller Thailand fra mange steder i verden -i hvert fald Europa.. Er at der altså er virkeligt mange der søger en mand. En forsøger, og hvor det modsat i feks Europa bestemt ikke er nogen skam at finde en der en del/meget ældre.. Faktisk præstige i det. Hjemme lidt over midnat. og forsøgte at sove-men kunne ikke.. så endte med den blev 04.. Var sulten (jo kun ædt 2 x pommesfrites den dag.. Spiser normalt ikke meget og så nok varmen hernede-men lige der i nat sulten..Nu er klokken halv tre eftermiddag , onsdag..Vil ringe til min ven, og køre ned og få noget at æde... I aften plan at tage på nogle go go barer på Soi Buakaow.. Dem jeg bare så uden på i går..Glæder mig til Walking street !!!!!! Men forsøger stadig at vente.. I morgen jo skifte hotel.. Onsdag (4 dag)Klokken 16.. Lige kommet hjem fra at have været nede og ædt nogle pommes frites.. Der det gode sted hvor de var gode.. Lige overfor ligger Bay Breeze Hotel.. Som er en tysk restrurant.. eller vel nærmere bar om aftenen og natten var i hvert fald en GP´er der sad ved siden af hvor jeg spiste- men hvor jeg holdt igen selvom let kan fristes nu--Men bestemt mig til af mine backup girls fra Thaifriendly…Hende her sjældent på, - men vil teste også.. https://www.thaifriendly.com/FruendHende her derimod live på lige før jeg kørte https://www.thaifriendly.com/yumyumkae så som en nødløsning (man bliver hurtig kræsen i Thailand med det kæmpe udbud der er) tager jeg hende.. Skrev dog at det skulle være til assfucking og om hun var med på det.. -Og det var hun.…For nu har jeg lyst til sådan en type.. Iaften står den på gogo pige..Hende her kommer så om en lille time (kl 17)- Bare lidt pis man skal ned og skriver under i receptionen når hun kommer.. Ps har forhørt mig dernede i går,-og der er ikke ekstra gebyr for at få piger med op på værelse.. Klokken nu 19.30Hende der freelancer fra Thaifreindly kom som aftalt, men intet videre at skrive hjem om..Efter lidt small talk hvor jeg tilbød hende noget fra barskabet og lidt baderi, og jeg stod i underhyllere, tændt -og afslørende , -udbrød hun: ohh my Good !!.. Som det var den største hun nogensinde havde set.. Så naiv er jeg ikke.. Godt nok over gennemsnittet i stivtilstand (slap så er den bitte(jeg har en af de pikke der vokser meget) -men har sgu ikke en ordentlig køllert som hendes udtryk beskrev.. Og tænkte det nok mere var for at slippe for det anal vi havde aftalt.. Og bekræftede det lidt senere da hun under akten spurgte om hvor meget ekstra jeg ville give for anal.. Sagde det havde vi jo aftalt og med lidt snak frem og tilbage, stadig uopklaret vedr hvad der var med i prisen,- bestemte jeg mig for bare at få taget trykket, og hende ud af døren.. sådan noget tænder mig af.. Ikke pikken, men lysten til noget som helst ekstra ordinært.. Det er bare med at få taget trykket hurtigst muligt, så jeg kan slappe af med et hvil.. Lidt ala det jeg ofte gør hjemme når jeg er singel, og kort før sengetid tager en spiller..Minder lidt om dt man hører fra specielt rumænske og bulgariske piger, hvor der ikke er ærlighed fra start, men hvor de forsøger at presse ekstra penge hjem.. Tænder mig helt af.. Så meget større nydelse med en spiller.. Selvom man kan sige det hernede er så billigt at man ikke kan lade være, -fordi man netop får nogle super oplevelser en gang imellem…Men indtil videre har der været bingo ved barpiger 2 gange ved soi 6.. Men nok tilfældigt.. -at det lige har været den type, og i den gade…Dog tror jeg at go go piger lige er det jeg søger.. Der slipper man for de måske lidt for omklamrede barpiger-og kan i ro og mag med en drinks og en smøg udvælge en blandt stort udbud -og gå andet sted hen hvis udvalget ikke er ens smag.. Selvfølgelig gælder det at pigen også skal være interesseret, men er jeg sikker på hvis man selv syntes det.. Netop det der handler om kemi.. I øvrigt hotel nøjedes denne gang med at ringe mig op, og spørge om det var ok om hende pigen kom på besøg.. Fatter ikke hvorfor jeg skulle ned for at skrive under de to andre gange.. Måske for at sikre at de 100 % har deres røv fri, hvis der skulle ske noget.. At der med småt stod at man selv tog ansvaret.. Ved det ikke.. Men ellers godt hotel.. Hvis man lige ser bort fra belligheden for en nybegynder.. Der ligger det lidt afsidigs - men en af mine krav da jeg jo ville have ro om natten.. -eller når jeg ville sove.. Og har man som jeg fået et fast samarbejde med en scootertaxi, -så sådan set ligegyldigt hvor hotellet ligger.. Man kan nemt og hurtigt komme rundt overalt. Nu klokken snart 20, og jeg skal se at finde hotel til i morgen, da jeg jo kun havde 4 dage her..Og så tjekke nogle go go barer på Soi Buakaow.. Ps nu har hende jeg frygtede var en GP´er skrevet til mig inde på Thaifriends.. -selvom jeg efter episode med hende den første står som offline hele tiden.. - Om hvad jeg skal lave i aften.. Hende den anden ringer stadig af og til.. Hernede er det ikke svært at finde selvskab.. Hvis det er det man ønsker..
  13. ​Jeg er kommet hjem stump Og ja vedr taxi fyren.. På et tidspunkt ringede hans kæreste/kone og han fortalte om senere at de havde nogle regninger på noget rengøring,- men tro mig - ikke naiv -så den gled jeg bare af på.. Han gik også fra at kalde mig Sir,- til Papa næsten i hver anden sætning haha Men super hjælp at bruge de første 2-3 dage -og siden kun hvis man havde brug for noget speciel hjælp,- feks da jeg skulle have mine gummisko vasket som stank langt væk.. Der altså godt at have en fast man kunne ringe til og få hjælp.. Men ellers brugte jeg de lokale scooter taxier.. Forhørte mig altid om pris først og var de frække så pruttede jeg græseløs eller fandt en ny -50 meter henne.. Sagde de 60 bath,- så gad jeg aldrig prutte og betalte bare beløb.. Nogle få meget reele og opgav feks kun en 30 bath,- for en rimelig turs længde,- og dem kunne jeg finde på at give 80 bath.. Sådan var min filosofi dernede... Havde en pris på alt hvad det i forvejen kostede.. Og når nogle forsøgte med høj pris, så tændte jeg af og gav igen i samme spor.. Var de flinke og billige,- så gavmild.
  14. Mangler sgu sikkert så en masse smilyes hvor man blinker ironisk osv.. Har ikke tålmodighed til først at slette alle,- og siden finkæmpe hvor de stod anført.- hvorefter man skal bruge et minuts tid - mindst !!! -på før man kan få indsæt et nyt herfra... Virkelig lorte lorte system Eoguide har fået... Gå dog tilbage til det gamle.. Det virkede, det her er jo tåbeligt langsommeligt, bare tekst er lidt længere end normalt..
  15. Mandag (dag 2) Sidder her nu på balkon og skriver.. Klokken er halv 2 om eftermiddagen og for fanden hvor jeg dog nyder det !!!! Sov rimeligt godt igennem der fra i aftes helt til klokken 8...Suk antagelser holdt stik.. Med hensyn til hende fra thaifriend aftenen før...Masser af beskeder fra hende fra tidlig morgen af.. -jeg svarede derved 8 tiden da jeg kom op, i øvrigt med en dungrende hovedpine (for lidt søvn dagene før) og svarede hende kort jeg skulle finde nogl piller til min hovedpine --som resulterede i efterfulgt af flere beskeder og opkald fra hende.. Ville så lade være med at svare straks og blot kort skrive kort senere jeg havde travlt , men heldigvis ikke hørt mere fra hende siden.. Så det er en advarsel til nye: Lad være med på nogen måde att give indtryk af noget længerevarigt medmindre man selvfølgelig ønsker det.. Det er aldrig særligt godt hvis man ikke er 100 % klar og ærlig med hvad man ønsker.. Specielt sådan et sted som Thailand..Men sidder som sagt og nyder og slapper af på balkon med udsigt til pool, med mine elskede kolde cola og ryger, mens jeg skriver her.. Og fuck hvor er he skønt !!.. I formiddags (ved 9 tiden ca) ringede jeg til min privat chaufør som jeg kalder ham... Sådan på det kraftigste anbefale specielt hvis man er ny.. Trods forarbejde med hvorda by ser ud, og Pattaya vel er kendt for at have utroligt meget samlet indenfor et lille område, så tidskrævede og besværligt at finde rundt.. Det gider jeg i hvert fald ikke !!. Ved andre storbyferier, hvor jeg har været der 3-4 dag der også tit fundet en taxichaufør som jeg har fundet tillid til og brugt ham fast.. Et samarbejde der er en win win for begge, men specielt en selv, da de kender alt i byen.. (Og utroligt billigt når man ser hvad man får..)Ham her anbefale: (thai nr i Pattaya) : 095 545 0198 -en ung gut, som er vellidt i lolkal befolkningen og super fin og på mange måder ens i tankegang som mig.. Til andre brugere der skal herned for første gang kraftigt anbefale ham.. Men generelt er de jo utroligt flinke og hjælpsomme i Thailand , så nemt at finde en anden man ønsker.. Som start altid godt at udgive sig for en der har været der massevis af gange i Thailand.. dvs spørg om pris og bliv ved hvis de ikke svarer.. Ligeså flinke, ligeså megt har de taxi udøverne ry for at snyde.. Så er det en ny og ukendt man forsøger at preje, så giv den som en erfarren Pattaya turist, og når man først har fundet tillid så brug ham som sin private chaufør fremover.. Jeg er aldrig nærig med sådan et samarbejde.. Men uanset om jeg skulle bruge ham 4 eller 5 ture -hvor jeg fast giver ham 100 bath svr til 20 kroner -så jo ikke mere end 100 kroner på en dag, hvor man hele tiden kan få ham til at komme og køre en rundt og lave ærinder.. Det er altså super små penge for den kæmpe hjælp man får !!.. Bare i dag har han vel brugt 3-4 timer på mig hvor vi har fløjtet rundt på scooter i byen...Nu ved jeg jo ikke hvor meget jeg bruger ham senere i min ferie.. Men her de 2 første dage kæmpe hjælp...I formiddags ringede jeg efter ham, og fik hævet penge (hotel krævede jo 3000 bath i deposion ) og så nede og finde en pengebog.. Ikke godt at gå med dem i dårlige lommer i shors -og skulle sortere og finde ud af hvilke der er 1000 eller 100 bath sedler, når man skal købe noget..-som ny der kan være svært at se forskel på de 2 sedler syntes jeg... Han fandt et sted hvor jeg fandt en billig pengebog som er super efter mit behov.. Og var til 700 bath kontra dem jeg i går så i det store chopping ceter ved Bead Road hvor priserne var hammer dyre.. Opskruede priser, som det jo altid er turiststeder.. Nu har jeg pengebog, og går med en lille kraftig pose hvor jeg også har min mobil i.. Før usikker og hvor man hele tiden tjekker lommer om ting er der stadig.. Mobil har jeg nemlig med mig overalt nu hvor jeg altid kan ringe efter ham hvis jeg står et sted og vil hjem eller til... Som i formiddags hvor han havde fundet en burger king ved Bead road der havde åbent 24 timer i døgnet.. - Jo have min morgenmad Gik så bagefter via Bead Road til Walking Street og igennem den hvor jeg så endte i bund, og hvor de da var taxi chaufører der tilbød sig men de kender helt sikkert prisen når der står en svedende turist dernede for enden af vejen Nu ringede jeg derimod efter min private, og vi kørte rundt i byen på jagt efter Prince cigaretter.. Indtryk generelt er at hele byen er død der formiddag og tidlig dag.. Ofte andre steder i verden, men generelt i Thailand sikkert, grundet den hede der er.. Mange folk sover simpelthen, og vågner først op senere på dagen, og hvor aftenen og natten er åben.En anden til jeg har erfaret er at mad priser (kun erfaring fra spisested i går og burgerking er at de næsten er samme pris som i DK.. Egentlig underigt nu damerne er så billige og taxi. Men må være udbud og efterspørgsl.. Der hvor det er muligt (læs dy adresse hvor man ikke har konkurrence) der kan de have i forhold til Thaiand levestandart have absurt opskruede priser , men der hvor der er mange udbydere, læs GP´ere og taxi kørsel, -der er det ca 5 gange så billigt som i DK... Taxi måske 10 eller i forhold til Dk priser 20 gange gange så billigt.. I hvert fald undrede mig over hvor jeg feks i dag syntes jeg selv har været rundhåndet og givet ham mere end han ville have -og derfor har givet ca 70 kroner, for taxikørsel. -men hvor han som sagt også har brugt ca 3 timer på mine ærinder rundt i byen.. Og hvis man sætter de 70 kroner op imod en dobbeltwobber og en stor pommesfrites og en stor cola som blev det der svarede til 65 danske kroner.. Absurt prisforskel.. så igen igen anbefale at få en privat taxi chaufør. I øvrigt fedt at drøne rundt og blive afkølet... Efter han havde hentet mig der ved enden af Walking Street, var det tid til at fine mit formiddagsknald.. Vi kørte rundt og eg fortalte om mine ønsker.. Et sted med soapmassage -eller ihvertald et sted med stort udvalg hvor man kan sidde og udpege lige hende man vil have.. Kun huske navnene på dem jeg på forhånd havde tjekket ud.. Men første sted vi var havde de endnu ikke åbent.. Klokken jo kun halv tolv nu..Han snakede med personale og nogle udenfor og anbefalede to andre steder;Det sidste skulle der være åben nu.. Men generelt så alt lukket der formiddag i Pattaa.. vi kørte derhen og sad så kun 4 piger.. den ene længst til højre kostede 2500 bath og dem i midten 3000 bath.. valgte hende jeg syntes var pænest.. I en flot kjole , slank og ordenlige kasser.. Når tøj kom af dog se hun ikke var så ung som først antaget..Men ellers rimelig nice.. En rigtig Barbie type.. Selve akten -som der også er blevt skrevet om herinde fra erfarne brugere,- så ikke speciel anbefelesværdig med sådan noget soapmssage.. Går en masse tid med lidt klatten med indsmøring osv.. Og selve akten var med kondom også for fransk... Så 3000 bath er det ikke værd når man ser hvad der ellers er i Pattaya dog godt lide det, hvis man havde været der andet tidspunkt og kunne overskue 25-30 piger som der typisk er om aftenen.. så godt se det nice i at sidde i en sofa med en drink og bruge tid på før man bestemmer sig til en af dem.. På den anden side i Pattaya så jo se kæmpe udvalg bare ved at gå rundt i gaderne,- så set prismæssigt, så soapmassge ikke det værd..Selve akten var kedelig efter mit skøn.. Men udelukkende pigen.. Man kan være heldig at finde en hvor man får super behandling, ligesom man kan være uheldig at finde en kedelig som hende her andre steder i Pattaya-.. Det var som sagt fransk med gummi og så lidt stillinger, hvor det mere var af pligt jeg kørte til afgang.. I øvrigt før samleje så pudsigt at hun spurgte om jeg var single og senere igen spurgte om jeg ikke var gift.. Det er nok typisk -eller i hvert fald oplevet de form for interesse nu ved min 3 GPer hvor der er gået halv anden dag..I øvrigt da jeg var på det besøg , så havde jeg ikke nok penge med ha ha.. Havde ikke taget så mange med, nu da jeg på det tidspunkt endnu ikke havde en pengebog.. Så manglede 700 bath, som min chaufør så lagde ud for mig.. Ja sku meget at takke ham for Dvs han vinder jo også noget på det -og som sag en win win for os begge med sådan et godt samarbejde..Nu klokken snart 3... Regner med en lille lur.. Endu ikke ligget nede ved poolen endnu.. Får se om det bliver i dag jeg når derned.. Jo nødigt overanstrenge migIaften se hvad der skal ske... Noget fisse skal der helt sikkert til.. Men endtil videre ingen planer.. Kunne være Walking street, men ellers meningen jeg først ville udforske den når jeg forlader det her hotel (kun booket 4 dage i alt) og tænktpå et andet fint, der ligger rimeligt tæt på der.. Så burde vente med at besøge den..Min chufør drønede ellers rundt med mig der , - og viste en masse steder som han anbefalede..Ps fik købt barbergrej og hovedpinepiller (SaRa) deri mroges da jeg lige havde stået op.. Ligger en kiosk lige ovenfor hotelet.. forsat mandagSidder nu og skriver mæt og træt.… Klokken er tæt på midnat..Resten af eftermiddagen blev brugt på at undersøge og handle lidt i området hotellet ligger i.. Til fods.. Er åbenbart massevis af tandkliniker her..Forsøgte mig med en lur der ved 18 tiden , men blev vækket 15 efter -hvor de forsøgte at lave den dør fra nabo værelset fra i går grrrrr…Men er man ej træt, så man kan sove så ligeså godt stå op.. Ved 20 tiden nede og spise på Hotel Dania.. Link: Aldrig fundet uden min chaufør !!!! En stor fiske filet med pommes frites og 2 colaer til 60 kroner får man i hvert fald ikke i DK.. Ikke anbefale maden, men på ingen måder fraråde den heller.. Normal kvali.. Vil til gengæld anbefale hotel til andre danskere herinde.. Umiddelbart så ikke topmoderne værelser, men meget billigt.. Og umiddelbart havde jeg ifølge Google billeder af området troet gaden var død og man skulle gå godt stykke før der sker noget.. Men hold da op !!.. Virkelig gang i den Masser af barer og natteliv.. Også rimeligt trafikkeret den smalle gade, men her sker virkelig noget…Dog tror jeg ikke jeg vælger det som mit næste hotel, nu mine 4 dage på det her er slut.. Jeg tror jeg går efter det planlagte, - tæt på Walking street, -men som ligger lidt afsidigs og forhåbentligt med lidt nattero.. Men soi Buakhao skal helt sikkert teste nogle aftener.. Virkeligt et område der syder.. Måske ikke på niveau med Walking Street, men gang i den oplevede jeg når min chauffør viste mig rundt i området efter jeg havde spist…I øvrigt tror jeg det er supertid på året jeg har valgt… Nu jo intet sige ud fra 2 dages ophold.. Men godt være det er en hede om formiddagen og tidlig eftermiddag.. Men sen eftermiddag og aften så super dejlig temperatur..I øvrigt ikke skrevet, men en ting overrasket over er hvor meget der stinker mange steder.. Men dels fattigdom og så den hede midt på dagen, der nok gør det umuligt at holde den stank nede.. Thaierne er jo normalt meget hygiegniske.. Faktisk en del mere end os norboer Andet jeg har opdaget er at de flere steder gør rent med noget der bare lugter rædsomt.. Nu været på et par toileter (mener også hos hotel Dania) og det lugter rædsomt !!! Et eller andet spritagtigt for at holde bakterier nede sikkert, men skærer virkelig i næseboer.. Omkring kl 22 , så godt bruge et godnat knald.. Vil vente med Walking Street til jeg om 2 dage flytter hotel, som ligger i nærheden af der.. Så så let når der kun er 10 min. gang derfra at bruge det som undskyldning for mest at opsøge den gade de dage jeg bor på det hotel.. Skal helt sikkert bruge et par dage i området soi og Buakhao en enkelt gang i soi 6 endnu ihvertfald. Gad dog ikke nu, og lidt tidligere om eftermiddagen skrevet til nogle fra thaifriend, som jeg med samme opskrift tidligere beskrevet var sikker på det ikke var kærlighed de søgte.. Ingen var dog online der.. Og typisk så kom 2 online der omkring 21 tiden, og så var det bare med at gå i krig og 100 % skrive hvad det drejede sig om.. Og med lidt beskeder frem og tilbage,- så havde jeg to jeg kunne vælge.. Hende den anden-som jeg også har linket før i denne tråd fravalgte jeg dog og skrev jeg var træt iaften.. Og fik hende her på besøg: https://www.thaifriendly.com/MyNana234Pigen var 20 og en del højere syntes jeg end det hun opgav til 157 -trods hun røg en del ned da hun tog de kulenorme stilletter af.. Var sku bange for det var en LB.. Ikke lige det jeg er til og I kan så kalde mig en tøsedreng -men 100 % sikker på hun ikke var.. Selv med den bedste kirug, så havde hun den mest pigede og blide stemme og personlighed.. En 100 % amatør pige der stadig skammer sig lidt over det hun laver.. Hun fortalte hun havde arbejdet 5 mdr i en bar i Pattaya, og virkede meget realistisk.. Ikke en hardcore endnu..Og må sige service var super.. 1000 bath (200 kr) for shorttime hvor der var indbygget masser af tid.. Tror sagtens jeg kunne have fået 2 udløsninger hvis jeg ville /kunne !!.. Hun nævnte ihvertfald noget om i starten og spurgte om det kun galt 1 , hvad jeg så kunne bekræfte.. Hun var sådan en amatør man føler lidt medlidenhed med.. En der let kunne presses ud til en masse, da hun var så bly og sart samt uerfaren som hun var.. Var dog ordinært sex fra min side, som efter snak var den klassiske 69,- hvor hun absolut var nice bagi… Og nævnt før i denne tråd at hvis det var skuespil fra hendes side så er hun faneme dygtigt til det !!.. For var klynk som ikke kom ud fordi hun syntes om det.. ( ikke som hende fra i eftermiddags der skreg så det sang..og hvor skuespillet var fra en dårlig amerikansk B film) Det her kom ud troværdigt i perioder og som noget hun faktisk skammede sig over. Og fissen smaskede… Derefter var det dansk og efterfulgt af bagfra hvor den blev kørt længe til jeg kom… Hun havde i øvrigt en meget sødt smil.. Sådan et genert et.. Vedrørende det i går hvor jeg skulle ned og skrive under, så blevet i tvivl om det her hotel er girlfriendly.. Dvs om de tager en afgift for hvert besøg.. Ifølge hjemmeside jeg havde kigget på så skulle det være.. Men kan have fået nye ejere, eller fået ny politik på området..Isåfald stå med fede bogstaver i min anmeldelse af hotellet.. Så nu hvor der var 20 min til hun kom, ville jeg lige forhøre mig, og hvis det krævedes underskrift igen, så om jeg ikke bare kunne give den nu her med det samme !!.. -Istedet for at blive kaldt ned der hvor hun stod der…Men fuck med burukrati og ævl bævl -hvor man priser sig lykkelig for DK.. Trods man kan kritisere det for meget, så utroligt effektivt iforhold til mange lande..Han kunne næsten intet engelsk fattede nul og misforstod hele tiden.. Sådan en type der virkelig går op i sin titel.. Uber øverstkommanderende skrankpasser eller sådan noget -og de 2 der stod dernede turde intet sige, selvom jeg diskret forsøgte om de bedre kunne forstå engelsk og forstå mit ærinde…Var ved at gå hovedrystende tilbage til værelse, og tænde helt op.. sådanne typer forstår kun et sprog og er når man tænder helt op , så er de pludselig de mest ydmyge.. Hader virkelig de typer men ændrede taktik og gav den som ham der uber øverstkommanderende skrankpasser var en meget vigtig person og selvfølgelig ret osv.. Håbede det så var en engangs forestilling.. Men da hun ankom til hotelet, ringede han og jeg måtte sags susme ned og skrive under.. Har jo intet med min sikkerhed.. Jo måske deres egen.. Hotellets.. dvs hvi der skulle ske noget, så har de min underskrift på jeg har sagt ja til det.. Eller er det et hotel der tager afgift pr gæst.. Og igen så handler det ikke om sikkerhed, men om at være en slags alfons..Forsatte dog den der rolle som ham uberprotøren virkelig satte pris på, med at takke for sikkerhed sir osv looooool. Apropos hende Barbie fra soafmassage fra i middags, så havde hun en kæmpe dusk.. vist glemt at fortælle. Og ikke noget jeg ville indvie i at besøge i en 69´er… Ha haVed ikke om de der soapmassage steder bygger på det der trationele japanske koncept ?.. Om de alle har en kæmperæv siddende mellem benene -og skriger i vildens sky he he.- eller blot mig der ramte en der har de “kvalikationer”. Det kan erfarne bruger sikkert fortælle mere om.. -eller kan være jeg besøger sådan et sted igen.. -trods jeg syntes det ikke var de penge værd.. Noget skal de 14 dage jo gå medMen tror det ikke.. Er så meget andet og bedre her.. Nu er klokken halv 1 og endnu en super dag overstået -Bliver sku sjovt det her
  16. Tak Good Fun Har også en mistanke der.. Men nogle gange har det åbenbart ikke sin indflydelse.. Mange smilyer i første indlæg.. Men jeg må gå alt tekst igennem,- og fjerne alt hvad der er af dem,- og så indføre dem senere.. Bara mega besværligt og langsommeligt... Og virkeligt et lortesystem de her opgraderinger de har fået herinde på Eroguide har medført
  17. Jeg opgiver.. Havde skåret det halve fra af dagens hændelse,- og ville dele mandagen op i to dele.. Hvis nu mit indlæg var for langt,- og derfor den ikke viser alt.. Men nej hjalp ikke.. Hvorfor helvede få indført et nyt system herinde på Eroguide,-nu det andet var godt -og ikke mindst VIRKEDE !!!
  18. Mandag (dag 2) Sidder her nu på balkon og skriver.. Klokken er halv 2 om eftermiddagen og for fanden hvor jeg dog nyder det !!!!
  19. Hvorfor helvede udgiver den kun et par linier af teksten ????? Hader simpelthen nu hvor Eroguide har lavet det her nye system... Skal man ændr et komma eller rykke en linie ned, så tager det flere minutter.. Hvor man tykker og trykker,- og hvr der intet sker,- og så pludselig rykker den flere liner ned... Det er jo pisse langsommeligt og gier altså ikke udgive en skid her,- hvis man skal bruge 15-20 min på at smide et indlæg for en enkelt dag.. Det har jeg faneme ikke tålmodighed til
  20. Mandag (dag 2) Sidder her nu på balkon og skriver.. Klokken er halv 2 om eftermiddagen og for fanden hvor jeg dog nyder det !!!!
  21. Søndag 10 maj.. Første dag i Pattaya Fuck varmen var slående !!!!! Altså når man er ude hvor der ikke er aircondition... Den var ekstrem om formiddagen, -og fik godt nok et chok da jeg gik udenfor lufthavn for at tage den første smøg siden jeg forlod første mit hjemsted lufthavn kl 12 Lørdag.. Men meget køligt og behageligt nu her om eftermiddagen hvor jeg sidder på mit hotel og skriver..Tog en taxi, da jeg efter over 10 timers flyvning fra KBH landede i Bangkok.. Meningen jeg skulle have bus, men orkede ikke.. Træt efter max 2x1 timers søvn på den lange rejse.. Og han havde net, så kunne sidde med pc de 2 timer turen var.. Dvs tog lidt længere tid da han spurgte om jeg ville købe mad, så stoppede og hentede noget hos burger king som jeg kunne spise på turen..Just ankommet på hotel, hvor jeg syntes de var lidt snøvlende osv.. Men sådan tit i udlandet..Derefter ud på min første tur.. Gik og gik og atter gik.. I den kvælende formiddagsvarme... Tog fejl af nogle gader.. Ville til Sio 6 men fik gået masser af km… Til sidst så prejede jeg en taxi scooter og for 60 bath (12 kr) så var jeg på Soi 6... Åbenbart vigtigt at rutte,- for første beløb han tilbød hed 100 bath.. Gik kort stykke ned ad gaden, og fandt en virkelig lækker ung en.. Tynd men alligevel former de rigtige steder…Og altså virkelig lækker !!.. og utroligt sød, -viste det sig senere i akten… Kostede 1000 bath og så barfin på 300… og 2000 hvis jeg ville have hende hele natten, som hun foreslog senere.. Meget renligt sted,- trods gaderne udenfor stinker en del ha ha… Var med god tid hvor hun gik med i bad og sæbede mig ind mm.. Super service- som endte i sengen og en 69`er og hvor man kunne høre på smaskelyden fra hendes fisse at hun var tændt ligesom der var nogle små pip.. Endte i trationel dansk og sluttede af med at tage hende bagfra hvor hun klynkede lidt, -og hvor det ikke lød falsk..... Hvis de er så gode skuespillere så også ok hvis det er falsk.. Men hader de der er dårlige skuespillere der er falske med støn og hyl.. Så sgu bedre de bare holder kæft.. Men hende her virkelig en kvali oplevelse.... Og på vej ud fik jeg ikke bare hendes nummer, men to,- så jeg altid kunne få fat på hende..På vej ud, så faneme tændt igen . Må være varmen eller den lange tur herned.. Lidt længere nede ad gangen så jeg nogle i netstømper- syntes jeg ser dødfrækt ud,- så havde allerede plan.. Kunne nøjes med at købe cigaretter hvis udseendet ikke levede op til det når man kom tæt på.. Og ganske rigtigt så kan de snyde på afstand .. Så hurtig replik om de havde cigaretter,- hvad de åbenbart ikke havde, men blev vist at lige overfor var der en kiosk… Sådan kan man på pæn måde trække sig hvis man ikke syntes det var det man alligevel søgte…Der faldt jeg i snak med en australier.. De er faneme også nogle friske fyre Soi 6 ikke særlig lang opdagede jeg....Men helt sikkert se den om nattetid hvor den sikkert er totalt forvandlet med aktion... Endte ved Beach Road hvor jeg gik nogle km....Ikke mange der ved middags tid i hvert fald så besluttede at tage hjem til hotel og få noget søvn.. Jo max sovet 2 x én lille time i nat på fly...fandt igen en scootertaxi, og spurgte flere gange for at få pris på forhånd...-til jeg fik den.. Den var 60 bath.. Og må så være ca den pris man kan komme rundt for her.. Kan sikkert pruttes ned,-men 12 kr altså ikke meget for at fise rundt der Han var skide fin og freelancer fortalte han.. Ham bestemte jeg mig for skal være min privat chaufør hernede nu.. Godt være bathbusser er nemme, -men tror kun hvis man er lidt kendt i forvejen.. Nu man kan komme rundt på scooter med ham her for ingen ting, så gider jeg slet ikke bruge tid på dem mere nu mens jeg er hernede.. Har i øvrigt næsten altid de gange jeg har været på storby ferier i 3-4 dages tid , fundet en taximand man svingede med og havde tillid til.. Det har altid været en win win for begge partner.. -specielt en selv da de kender alt !.. Så det tror jeg også jeg gør hernede.. Han hjalp med at købe simkort, og kan jeg så ringe til (sagde han) ham døgnet rundt hvis jeg vil have kørsel eller hjælp.. Og ved jeg man lynhurtigt kan få brug for.. Så vaskes tøj eller andet.. Super godt at have en stedkendt man stoler på,. og jo super billigt hernede... ..Nu klokken 14.00... Og bestemt mig for at sove.. Mega træt og føler det som dagen har været utrolig lang, men klokken altså kun 13.. Så en 3-4 timers søvn fint.. Så aktion igen i aften/nat.. det er helt sikkert Men fuck hvor jeg nyder det.. sidder ude på balkon og ryger med en kold dåse cola.. I formiddags virke det godt nok stressende og uoverskueligt.. Men nu med ham her privat chauffør så super nemt det hele -og hold kæft hvor har jeg det bare dejligt Sidder nu og skriver og klokken 20 om aftenen..Vågnede så efter 1 time.. Og sulten... Dvs kl 16-Får fat på ham min chaufør, og vil ind og handle i et af storcentrene.. Og så have noget at æde.. -ender med modsat rækkefølge Og han finder det jeg ønsker.. En stor steak som er kvali.. Vist nok i Soi Lenki… Og var kvalitetsted, men bestemt heller ikke billigt.. Man kan få steak til 600 gram til 1000 bath men kan jo slet ikke æde så meget.. Æder normalt som en mus…Så ender med en mindre hvor jeg også må levne og 2 colaer med pommes frites som ender på 800 bath... Ikke billigt sammenlignet med Thai levestandart men bestemt kvali sted.Var så nede i et af storby centrene, men fandt ikke det jeg søgte.. Nemlig barbergrej, en billig pengebog.. Gider sku ikke give 1000 kroner for en som man kan se derinde i centret hvor priserne jo er skrået ekstra op, -hvis man alligevel taber eller får den stjålet men vil gerne have en så jeg kan dele sedler.. Det voldte problemer i starten med at kende forskel på 100 og 1000 bath.. Og vil man jo helst ikke stå og flashe med.. Indtil videre så nu bare hver sine pengesedler i hver sin lomme, og min chaufør vil så finde et marked i morgen hvor jeg kan finde en pengebog.. Han viste mig rundt på sin scooter og fortalte om gode anbefalede steder, både hvad angår massage og forlystelser, såsom thaiboksning, som kun er om søndage, og andre turist ting som ride på elefant... Nu får vi se Aldrig sagt mig noget de gange jeg har holdt ferie... Men har 14 dage, så kan være jeg tjekker det lidt ud også.. I perioden op til rejsen, mens jeg kedede mig lidt, men drømte mig derned, skrev jeg lidt inde på Thaifriend.. Eventuelt lidt backup hvis jeg nu mens jeg var dernede fik lyst til lidt mere ægte kæreste oplevelser.. Så på forhånd gjort forarbejdet.. Dog ikke den umiddelbare lyst til at finde en dame dernede for til hensigt for at tage hjem til Danmark på et tidspunkt, og syntes det er lidt svinsk og ikke mindst spild af tid ikke at være ærlig fra start.. Så gjorde meget opmærksom på at det jeg søgte derinde kun var en eventuel rejseguide.. Dvs aftale med eventuelt en eller to, jeg godt kunne se pontentaiale i , - men hvor udgangspunktet dog kun i start er som rejseguide i 1 dags tid.. Så kunne man eventuelt altid se hvorledes det havde udviklet sig... Om kemi var der til mere…Men for eget vedkommende så med 99 % sikkerhed til højst nogle kæreste oplevelser nogle dage.Men faldt også over nogle andre profiller.. Hende her feks: https://www.thaifriendly.com/forget1meHe he virkelig godt lide hendes profiltekst:Ikke så meget pis der, og ingen går derfra med blødende hjerte. Mellem linierne står der klart hvad hun ønsker… Så når jeg skrev en kort besked om hun kunne komme til mit hotel, -så var svaret også umiddelbart og kontant : hvilket hotel ?Måtte så dengang svare at jeg først kom herned i Maj , men ville skrive på det tidspunkt.. Og svar venligt og imødekommende..-- Selvom omgivet at tusindsvis af piger hernede, så også lide det at finde sådanne til at besøge en på ens hotel.. For variationens skyld.., -så i dag da chaufør havde kørt mig hjem, og jeg var træt og mæt, så lyst til sådan et besøg..Hun var dog ikke live på og ikke været det nogle dage, men så hende her : https://www.thaifriendly.com/phimchanokAASkrev i samme form som til hende den anden: kontant hvor jeg blot skriver: can you visit my hotel.. (og er første besked uden at have talt med hende).. Så forhåbenligt sie dem fra der lægger mere i det...Hun kom så til hotel.. Men jeg måtte ned og skrive under på hun kom ind ??? Er det et sindsygt hotel det her ?I øvrigt måtte jeg skifte værelse da døren endnu engang ikke kunne låse af sig selv.. -og de ville have 3000 i deposion da jeg tjekkede ind... Tror ikke det her hotel får mine anbefalinger..Men hvor kom vi fra - jo hende jeg fik hertil som jeg fandt inde på thaifriend..Men var noget lort at få hende her til.. Selvom jeg var forberedt og ikke burde rode mig ud i det, så var det en jeg dels ikke havde super kemi med, og dels lagde hun meget i det.. Blev lidt kunstigt og efter flere timer kunne jeg endelig kneppe hende- dvs blev kun en 69 hvor jeg kom rimeligt hurtigt.. Men fortrød allerede efter hun havde været der en halv time.. Tænkte det så bare måtte blive en overnatning med hende, og så på en pæn måde lukke den.. Nu dog da jeg var kommet, så super træt og sagde hun jo sikkert ville kede sig.. Mig der var unormal nu og manglede en masse søvn.. Om det ikke var bedre hun bare tog hjem nu, - og selvfølgelig fik penge for i nat.. Lykkedes og gav hende 2000 som jo var for hel nat, men hader når nogle føler sig misbrugt.. Burde hun ikke men hvad hun følte ved jeg ikke.. Snakkede om vi skulle ringes ved og tage ud og spise, -og jeg lod som jeg ikke hørte det da hun sagde : du ringer sikkert ikke- nej gu fanden gør jeg ikke det - tænkte jeg, mens jeg snakkede udenom !!og tjaee :- hader at være et svin, men vil lukke den 100 % , på en så flink måde som muligt dog..Her lært at tager man nogle med hjem fra thaifriendly -så 100 % være enige om hvad det drejer sig om.. Og jeg går altså ikke efter noget kæreste nu som skal forhindre mig i at smage alt hvad Pattaya kan tilbyde Så fremover understreges det kun drejer sig om shorttimeTrods lidt svinsk måde så meget glad for jeg fik hende ud,- og ikke spildt en nat hvor hun ønsker mere, og jeg jo dybes set kun ønskede et godnat knald..Nu går jeg snart i seng- og trods klokken ikke engang 21 så tømt og træt for i dag... Plan for i morgen mandag :Ringe til chauffør og handle lidt, og så ud til noget soap massage.. Vil også teste hans anbefalede steder på et tidspunkt -og se om det holder stik det han siger..Og plan er formiddags knald og eftermiddag med hvile og få testet poolen.. Og så se hvad lysterne er til om aftenen. Fik så lige en besked fra hende I´m in my room now good night baby.... fuck hvor jeg hader sådan noget hvor begge parter ikke enige om spilleregler Nu sikkert meget normalt for mange thaipiger at spille på mange heste, -og ligeså godt være når hun skriver my room -at det så er et sted i en bar looool !!!!!..så burde ikke have dårlig samvittighed.. Men alligevel så pisse ærgeligt.. Fik heldigvis nødløgnet, da hun var her og jeg kom til at sige jeg holdt ferie 2 uger, men hvor jeg hurtigt fik den reddet ved at sige at jeg ikke vidste om jeg blev i Pattya hele tiden.. Sikkert kun et par dage
  22. Fredag (dagen før afrejsen) Været meget arbejde,- og fra fredag til denne fredag, så kommer jeg op på over 70 timer.. Men tid dog nok til at få pakket kuffert og gjort det sidste klart..Fik bestilt hotel nu idag… Der er 100´vis af hoteller og billige , - specielt nu her i lavsæson i Thailand.Man kan sagtens finde hoteller med gratis internet, aircondition, udendørs pool mm til fra priser af 150 pr døgn.. Men valgt det her: http://da.hotels.com/hotel/details.html?tab=description&hotelId=402098&arrivalDate=10-05-2015&departureDate=11-05-2015&rooms[0].numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first&referrerHotelId=415173 Foreløbigt booket det for 4 dage.. til en pris a 266 kr pr døgn...Ville egentligt gerne have booket det end 5-7 dage, men kun ledigt 4 dage frem... Lever op til de ønsker jeg har.. Bla mulighed for at lægge mit højt elskede cola på køl , og en balkon der altid kan ryges fra.. Minus er i og med det er et tilbud , så kan man ikke afbestille det, hvis man ikke synes det lever op til ens forventninger.. Dog vælger jeg at stole på at jeg ikke bliver meget skuffet.. For ifølge anmeldelser så virkeligt godt.. Det skal bemærkes at man altid vil finde en eller få der kan sige noget negativt om et hotel.. Det er kun fint syntes jeg, da det vidner om en hvis troværdighed blandt anmeldelserne..Selve hotellet hvis rimeligt nyt, og ligger lidt afsidigs for larm, -og alligevel rimeligt tæt på Soi 6 og Walking Street. Jeg elsker at intet er planlagt, og man kan improvisere efter lige det man har lyst til.. På den anden side godt lide at have undersøgt lidt først og have en plan, så det ikke bare er tilfældighder det hele.. Derfor min plan -eller det jeg planlægger efter - er at dele mit ophold op så jeg den ene uge bor i et område, og den sidste uge i et andet... I sidste uge regner jeg med at tage det her hotel: Link Også et nyere og lever op til de krav jeg har.. Det ligger også lidt afsidigs men dog kun 5-10 min gang fra Walking Street. Men nu får vi se... Intet bestemt 100 %.. Vælger måske det her også http://www.booking.com/hotel/th/selection-pattaya.da.html?aid=339530;label=1711_sd-banner_sub-heading_v2-0QcCLQcAzgcAogcB1wcBqQcAwAcB2AcC;sid=63a7ec59e7585cf81b764e2c984d74e7;dcid=4;checkin=2015-05-14;checkout=2015-05-15;dist=0;srfid=be9c4a1e97e028aa2e6d90260bbad3447cfcc574X6;type=total;ucfs=1&
  23. Søndag - 6 dage før afrejse… Forventninger til turen: Ikke det store.. Afslapning, hvor jeg har 14 dage hvor jeg kan gøre lige det jeg har lyst til… Omgivet af massevis af GP´ere på et meget lille område..Jeg har ingen naive forestillinger om det her handler om kærlighed men er ren og skær forretning hvor der bliver byttet noget valuta -og hvor begge parter forhåbentligt nyder godt af det….Nyde noget nordisk/europæisk mad og sikkert en del junkfood (er meget kræsen) (men skulle være stort udvalg af det i Pattaya) ligge ved en pool noget af tiden og ellers teste en masse GP´ere.. Bar, go go piger og ikke mindst freelancers.. Og testet nogle “kendte” anbefalede steder, som feks devilsDen (sikkert som escort til mit hotel) Carousel beer bar, WindmillGoGo , sugerbaby , happy a go go noget Soapmassage..Men kun steder som jeg har på hånden.. Ved med mig selv, når jeg først er dernede, så ikke sikkert jeg når så langt -mener kan være jeg bliver fristet andre steder.. Og nyder det ikke at have planlagt noget som helst, -og udelukkende følge det jeg har lyst til i nuet.. Til gengæld godt at have lavet lidt forarbejde, så man altid har det i baghånden.. Soi buakhao og soi 6 vil være mine jagtmarker som udgangspunkt.. I starten.. Og der jeg vil lægge lagt min hjem base med hotelvalg.. Som jeg iøvrigt ikke har fået gjort endnu, men tid endnu… Senere i ferien så flytte til anden del af byen -og tættere på Walking Street og udforske det område.. Det jeg er forberedt på og måske frygter lidt, er varmen og larmen..Kommer fra et sted i Danmark som er kendt for specielt roen, så godt forestille mig det bliver et kulturchok når man kommer derned.. Men vænner man vel sig til efter et par dage.. Og håber der er nogenlunde ro på hotel, -eller så må jeg bare skifte.. Vedrørende varmen, så har jeg en kammi der kom hjem for 3 uger siden, og der var der 39 grader i skyggen.. Men må man vel nok kunne overleve.. Sidst men ikke mindst så plejer jeg normalt at lide lidt af hjemve når jeg førhen har været på storby ferier rundt omkring, efter der er gået 3-4 dage.. Måske ikke direkte hjemve, men bare “mæt” og klar til at tage hjem.. På sådan en tur her hvor der er så lang rejsetid så er 14 dage nok fint.. Og ser det positive at man har masser af tid.. Kan jo sikkert også ende med jeg ærger mig over jeg ikke tog 3 uger.. Men kan ikke ændres nu grundet mit arbejde så håber 14 dage er et passende valg for en første gangs tur derned. Glæder mig mere og mere… Men ikke vildt.… Går faktisk allerede med tanker om at tage enten en tur til Polen eller Rumænien her i sommer… Finder asiatiske piger attraktive bla fordi de generelt er små og dermed fenemine , men ellers ikke specielt øje for dem.. Elsker variation af GP´ere .. Herhjemme kan jeg den ene dag være tændt på en rødhåret med former og store patter og ditto røv til rå sex den næste dag tændt på en en lille blondine nips med små naturlige bryster og den tredie dag på en brunette til kærestesex.. Dvs elsker netop den frihed man får ved vælge købesex.. At kunne vælge lige den type man umiddelbart tænder på i nuet....Som sagt kan det variere meget vedr udseende -men fælles for alle nok er at jeg skyr langt væk fra de for professionelle =maskinsex -og går mere efter de der amatør piger eller hvordan man nu skal bekrive dem.. Men hvor man virkelig kan få ægte liderlige og gode oplevelser.. Nu gælder det så 14 dage i Thailand.. Med kun asiatiske piger.. Men bestemt ikke nega, -for er jo et kæmpe udbud af dem i Pattaya og med utroligt varierende udseende og typer ! Og en ting er sikkert , mange skal prøves… Så må vi se hvad jeg har lyst til og får tid til.. Om det bliver en pr dag.. - eller 2 eller 3 GPére pr døgn eller dage hvor man slet ikke gider må vi se… Det skal være nuet og den spontane lyst der driver og bestemmer..Umiddelbart så nyder jeg at sove alene, men læst thaier er virkelig gode til at give kæresteoplevelser, så kan også være jeg i specielt den sidste uge satser på longtime og måske flere dage, hvis man bliver glad for en speciel pige.. Nu må vi se..
  24. Lørdag 25/4 (14 dage før min rejse) Jeg har lovet at lave en anmeldelse af min tur til Pattaya.. Men ved med mig selv at når jeg først er dernede, så gider jeg ikke være forpligtet til at gøre andet end lige det jeg har lyst til..Så at være stresset op med at skrive hvad man oplever dernede hver dag, er det sidste jeg ønsker.. Derfor tyvstarter jeg lidt her og de dage jeg ikke har tid/lyst, nøjes med at skrive lidt stikord. - og vil sammenfatte det når der er mulighed, -eller når jeg kommer hjem… Jeg har på ingen måder nybegynder i GP verdenen.. Men lige med hensyn til Thailand så helt grøn.. Har vel hygget mig med minimum 1500 GP´ere igennem de sidste 25 år. Tallet kunne være højere, men også meget lavere hvis man lige ser bort fra en periode på 4-5 år hvor det næsten var en daglig beskæftigelse.. Normalt boet et sted hvor der ikke var rig tilgang til dem.. Så har været typisk med 1-2 årlige storby ferier a 3-4 dage hvor der til gengæld blev gået til den... Det jeg elsker ved GP´ere er den frihed man har.. Ingen forpligtelser. Det at man lynhurtigt og nemt kan lave en aftale med en pige som man i nuet tænder på eller indfrier den fantasi man pt har… I stedet for en masse skuespil hvor der skal bruges lang tid om at finde ind til det man i virkeligheden søger.. Dvs i det her tilfælde ren sex.. Her er spillereglerne rene og klare… Vedr. Thailand, så gjort mit forarbejde, da jeg ikke gider bruge tid på det når jeg er dernede.. Flere brugere herinde har været utroligt hjælpsomme og i kan se link her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/29956-thailand-planlægning-af-tur/Eller det her link: https://www.eroguide.dk/forum/topic/30541-thailand-for-nybegyndere/Hvor nyttige og relevante oplystninger er samlet så hvis du ligesom mig er en der aldrig før har været i Thailand kan få et hurtigt overblik over praktiske ting til sådan en tur.. Oprindelig var jeg blevet arbejdsløs og meget svært at finde arbejde i det sted i Danmark hvor jeg bor… Så efter over 1 års ledighed, så virkelig stram økonomi.. Men da jeg opdagede at man nu kunne komme derned, til under 3000 kr for en returbillet -endda med direkte flyvning, så var jeg tændt på at tage en tur… Hidtil været halv/meget dyrt og besværligt at komme derned, så selvom alt var så meget billigere dernede, så afholdt mig fra det..Så rejse planlagt efter hvor man fik mest for pengene… Pattaya i Thailand blev derfor valgt, da meget billigere generelt end Bangkok og Phuket.. Ligesom rejse nu i lavsæson hvor udvalget af GPére pr turist bestemt ikke var mindre end turistsæson men hvor udvalg af hoteller og prisnedsættelse er stor…Imellem tiden fået fast godt job med masser af timer… Tror dog ikke det ændrer meget på budget størrelsen på rejsen… Af princip går jeg altid efter hvor man får bedst kvalitet for færrest penge.. Men sparer aldrig når jeg så holder ferie. Med hensyn til mit eget budget til den her tur, så havde min planlagte tur bestemt ikke være afhængigt af at skulle spare eller på nogen måde holde sig tilbage… Jeg havde lagt så jeg havde 1000 kr pr dag + buffer -efter rejse og hotel betalt… -og det burde man altså kunne komme langt for i Pattaya. Nu hvor jeg har fået fast arbejde, og i marts måned på 3 uger har haft ca 150 timer og april kommer op på ca 250 timer og maj måned hvor jeg jo er 14 dage på ferie (med opsparede feriepenge) alligevel får ca 175 arbejds timer, så ser budget unægtelig en del bedre ud…Mærkelig fornemmelse at man føler sig mindre stresset selvom jeg her 14 dage op til rejsen har arbejde lør-man-tirs og torsdag og fre, lør, søn, man, tirs, ons, tors og fredag alle dage med 12,5 timers vagter, fremfor at gå arbejdsløs… Dem der ikke har prøvet det aner ikke hvordan det er at leve under det stres som man gør som arbejdsløs. Men som sagt tror jeg ikke det ændrer meget på min tur vedr budget… Kun at jeg har den der ro , og hvor man kan spare op, kontra hvor ens lille surt optjente overskud på budget hele tiden bliver mindre og mindre -og helt forsvinder ved sådan en rejse.. Nu dejlig sikkerhed i et drømmejob og man kan slappe helt af i sin ferie og ikke bange for at man mister sin dagpengeret som der ellers var stor frygt for.
  25. Så lige kommet hjem Og vil lynhurtigt lige gå den igennem for værste stavefejl, og smide den herinde.. Træt , - men ved i morgen starter første arbejdsdag , hvor der i øvrigt lige skal ordnes nogle praktiske ting i dag, da jeg er booket op 2 steder i morgen, da jeg skal på kursus om formiddagen,- og have en til at afløse mig den halve dag der på arbejdet,- og siden massevis af arbejde.. Så håber jeg får smidt den meste her i dag,- og ellers løbende får tid til det. Dagbogen beregnet som hjælp til andre nye der første gang skal til Thailand og specielt Pattaya, - og mit bidrag til at betale lidt tilbage for dem hjælp jeg fik fra andre brugere herinde før min tur. Nogle steder sikkert stå en masse urelevant lort,- og andre steder ved jeg at jeg gerne vil have fortalt en masse mere, som jeg i løbet af dagene tænkte over,- men som ikke kunne huske - den halve eller hele time jeg sad foran computeren her og skrev denne dagbog dagligt. Men håber mit bidrag kan være til nytte for nye der skal derned. Når alle dagene er smidt, så også skrive en konklusion, hvor jeg vil samle alle indtryk,- og de erfaringer jeg vil give videre..Feks mindes jeg at anbefale man fandt en fast taxi (scooter) man havde tillid til,- men da erfaret efter måske 1 uge, så er det simpelthen så let at finde og komme rundt i Pattaya, så der ændrer man mening… Men dagbog jo skrevet efter det man følte og tænkte pågældende dag,- så vil forsøge at samle det hele op og komme med det til sidst i en konklusion om min tur i Pattaya.. Den kommer måske først om 1 uge, da jeg jo har en del arbejde at se til nu her.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.