Hop til indhold
Nille

Ny kæmpe klub i NRW åbner til september

Recommended Posts

Ville lige dele nyheden med jer :D

 

Jeg hørte om en kæmpe klub på 4000m2 : The Oceans, som slår dørene på i september.

Det skal nok blive sjovt, så kan alle de andre NRW klubber rigtig få konkurrence...

 

http://www.bild.de/regional/duesseldorf/bert-wollersheim/baut-luxus-puff-36365894.bild.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahaha - han ligner fandme også en bordel-konge.... fra 80´erne :D :D :D han er jo som taget ud af en Duran Duran-video B)

 

3,w=650,c=0.bild.jpg

 

 

 

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Orv, ja. Der ser ikke til at være sparet på slanterne. Lad os håbe det bliver en succes og ikke bare bliver en tom skal som ingen gider besøge pga en ligegyldig ledelse. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Orv, ja. Der ser ikke til at være sparet på slanterne. Lad os håbe det bliver en succes og ikke bare bliver en tom skal som ingen gider besøge pga en ligegyldig ledelse. :-P

 

Jeg tror på projektet, der er lagt flere millioner Euros i klubben, så mon ikke det er et seriøst fortagende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi den nye klub i går for at inspicerer byggeriet og tog et par billeder med mobilosen:

 

Det ser lovende ud klubben ser stor og lækker ud, helikopteren er pakket ind igen og står omme bagved,

jeg glæder mig til åbningen. Jeg fortalte nogle piger om den nye klub, de var ikke afvisende om at prøve den nye klub når den åbner :D

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

De mener det seriøst !

 

Der er investeret rundt regnet 10 mio. € i klubben , det er ca. 76 mio. danske kroner !

Stedet er ikke for børn :P

 

http://www.bild.de/regional/duesseldorf/bert-wollersheim/regionalpolitiker-in-sorge-wegen-xxl-puff-36496520.bild.html

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

I slutningen af september

 

Den tidsplan jeg tvivler på de kan holde, for der var meget byggerod indenfor, da jeg var på inspektion sidst.

De har også fået en del protester fra lokal området.

 

Byggeriet skal godkendes af myndighederne, så med pres fra folket og politikerne, kan godkendelsen trække ud...

 

Vi får at se, jeg holder et skarpt øje med udviklingen. 

 

 

 

 

Venlig hilsen

-Deres udsendte FKK-kommentator :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan måske få titel af officiel pige-tester, man er jo nødt til at checke kvaliteten af de piger der kommer i klubben.

 

Jeg skal ihvertfald ikke have ret meget i løn :smile:

 

Det er sådan noget HR-personalet gør :P

Jeg skulle hilse at sige at det bliver hurtig trivielt hvis du skulle teste 10 om dagen.

 

Alt med måde, det er nok også trivielt at være daglig vin/øl/ketchup-tester :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt med måde, det er nok også trivielt at være daglig vin/øl/ketchup-tester :P

 

NÅ, det er DET du laver. Havde også undret mig over, hvorfor du har mulighed for at komme SÅ meget rundt i verden :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg skulle hilse at sige at det bliver hurtig trivielt hvis du skulle teste 10 om dagen.

 

 

Det har jeg også altid troet, men så skrev du det er trivielt! :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...