Hop til indhold
bighead

Som Sugardaters - bare gratis (næsten)

Recommended Posts

Har været 7-8 dage i Bangkok, mest pligt men også med lidt tid til fornøjelse. Oprettede en profil på ThaiCupid og skrev til ca. 50 piger i alderen 18-30. Havde sex med fem i løbet af dagene. Reelt ville måske yderligere 10 piger have været indstillet på at møde, men jeg var under en del tidspres og med kun en enkelt undtagelse arbejdede de alle om dagen.

1. lidt tung dame i starten af 30'erne (skulle have takket nej)

2. Pige på 19-20 år (super fræk, lidt buttet)

3. Pige på 29 år (liderlig og vækkede mig om natten og krævede sex - jeg afslog ikke. Slank og lækker).

4. Pige på ca. 22 år (buttet og lod mig komme inde i hende).

5. Pige på 25 (jomfru, end ikke kysset før. Ja, tanken er vild men i virkeligheden ikke så god sex.). 

Af ovenstående var der kun en gave involveret i forhold til nummer 4 (1000 baht). I fohold til nummer 2 var jeg bekymret for hendes alder. Heldigvis (og lidt tilfældigt) skulle netop nr. 2 afleverer ID til hotellet og alt var godt. Jeg købte en kjole til nr. 5, men det var mest af praktiske årsager fordi hun var ked af at skulle gå på arbejde med den samme kjole som hun havde haft på dagen før (300 baht tror jeg).

Det var min først tur til Thailand og jeg havde på forhånd besluttet, at jeg ikke ville opsøge købesex. Jeg synes det andet er så meget sjovere. Og selv om jeg er en halvgammel herrer, er det åbenbart muligt stadigt at charme sig frem i verden.

Jeg kontaktede overvejende de knapt så smukke pige, dem der er lidt buttet, har grimme briller eller ikke smiler. Jeg tænkte, at de nok var nemmere at få fingrene i. Efterfølgende har jeg skrevet videre med et par ret hotte unge kvinder. Så jeg tror også jeg har en chance der, det kræver bare bedre tid. 

Ovenstående er ret tankevækkende i forhold til at jeg lige har skrevet med en ung, slovensk kvinde på SD som ville have 2000-2500 kr  for et møde. Haha. For den pris kunne jeg komme til Bangkok. Hun er i øvrigt ikke speciel køn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som en dejlig rejse. Bare husk at for mange kvinder i Thailand betaler du ikke på den korte bane, men deres håb er at du kommer til at betale på den lange bane (ægteskab, sponsorforhold osv). Der findes dog uomtvisteligt også mange kvinder derude der bare er liderlige og vil kneppes. Jeg sad engang selv på en restaurant derude med et par venner, og tjeneren lagde fnisende og meget genert et papir med sit nummer til mig inden vi gik. Jeg var i et forhold, men gav lappen til min ven. Hun lignede lort, men han tog en for holdet og hentede hende senere på aftenen og pulede hende hele natten lang. Hun var åbenbart ligeglad med hvem af os det blev. Man får sgu nogle spøjse oplevelser. Skønt land <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
spritsaillateen skrev, for 5 timer siden:

Det lyder som en dejlig rejse. Bare husk at for mange kvinder i Thailand betaler du ikke på den korte bane, men deres håb er at du kommer til at betale på den lange bane (ægteskab, sponsorforhold osv). Der findes dog uomtvisteligt også mange kvinder derude der bare er liderlige og vil kneppes. Jeg sad engang selv på en restaurant derude med et par venner, og tjeneren lagde fnisende og meget genert et papir med sit nummer til mig inden vi gik. Jeg var i et forhold, men gav lappen til min ven. Hun lignede lort, men han tog en for holdet og hentede hende senere på aftenen og pulede hende hele natten lang. Hun var åbenbart ligeglad med hvem af os det blev. Man får sgu nogle spøjse oplevelser. Skønt land <3

Du har uden tvivl ret i, at de fleste thai-kvinder tænker langsigtet og søger et længerevarende sponsorat. Sjovt oplevede jeg flere gange, at når jeg antydede, at forholdet måske kunne rumme et økonomisk støtteelement, ja så blev det afvist (fraset en enkelt).

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 14 timer siden:

Ovenstående er ret tankevækkende i forhold til at jeg lige har skrevet med en ung, slovensk kvinde på SD som ville have 2000-2500 kr  for et møde. Haha. For den pris kunne jeg komme til Bangkok. Hun er i øvrigt ikke speciel køn.

Ja, jeg har også været ude for noget lignende på SD fornylig. Samme prisleje, og også fra østeuropa. Jeg takker efterhånden nej til den slags tilbud. 

Man bliver lidt kræsen over tid, når man har prøvet SD konceptet 10+ gange, og når man samtidig ved at der findes noget bedre derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...