Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner derude,,, 

Er der mon nogen som kan hjælpe en stakkel,,, 

Søger en sød pige  / dame som vil vise mig kunsten at Sex 'e 

Der er tale om en jomfru,, har altså IKKE,, været intim tæt på det modsatte køn ("kvinder) 

Der søges med vægt på berøring,, kys hvis dette tilbydes, og ellers bare vær blid og sød ved en,,, 

Alt har interesse,, alder dog Max 55 år min 18 år. 

Er godt klar over at en GP ikke direkte må reklamere herinde men måske nogle mænd har noget at byde ind med,,,, 

Søger på hele Sjælland 

På forhånd tak,,, 

Mvh,,  Den uerfaren  

P. S    Undskyldning for hvis jeg ikke kan gøre mig forståelig, og måske et par stavefejl,,, 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Nogle gange bliver jeg meget bekymret for dig Hunter. Er du blevet smittet med en orm der er kravlet ind i din hjerne og har udraderet hele din seksuelle hukommelse, mens du var i udlandet? For så vil jeg anbefale dig at gå i dyrehandleren og købe ormekur før du får taget din "nye" mødom. Ellers skal du have taget den igen og igen, og så får kvinden samme problem. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Hunting for beaver skrev, for 17 minutter siden:

Hej venner derude,,, 

Er der mon nogen som kan hjælpe en stakkel,,, 

Søger en sød pige  / dame som vil vise mig kunsten at Sex 'e 

Der er tale om en jomfru,, har altså IKKE,, været intim tæt på det modsatte køn ("kvinder) 

Der søges med vægt på berøring,, kys hvis dette tilbydes, og ellers bare vær blid og sød ved en,,, 

Alt har interesse,, alder dog Max 55 år min 18 år. 

Er godt klar over at en GP ikke direkte må reklamere herinde men måske nogle mænd har noget at byde ind med,,,, 

Søger på hele Sjælland 

På forhånd tak,,, 

Mvh,,  Den uerfaren  

P. S    Undskyldning for hvis jeg ikke kan gøre mig forståelig, og måske et par stavefejl,,, 

 

Hvad var der i natpotten? :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 20 minutter siden:

Hej venner derude,,, 

Er der mon nogen som kan hjælpe en stakkel,,, 

Søger en sød pige  / dame som vil vise mig kunsten at Sex 'e 

Der er tale om en jomfru,, har altså IKKE,, været intim tæt på det modsatte køn ("kvinder) 

Der søges med vægt på berøring,, kys hvis dette tilbydes, og ellers bare vær blid og sød ved en,,, 

Alt har interesse,, alder dog Max 55 år min 18 år. 

Er godt klar over at en GP ikke direkte må reklamere herinde men måske nogle mænd har noget at byde ind med,,,, 

Søger på hele Sjælland 

På forhånd tak,,, 

Mvh,,  Den uerfaren  

P. S    Undskyldning for hvis jeg ikke kan gøre mig forståelig, og måske et par stavefejl,,, 

 

Mon der er en der er kommet til at logge på med det forkerte nick?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

Måske spørger han for en ven/bekendt ;)

Det kan jo være at han har en nevø der skal til at blive mand :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 time siden:

Der er tale om en jomfru,, har altså IKKE,, været intim tæt på det modsatte køn ("kvinder) 

 

Tæller de så ikke med de 25 piger du knaldede i Leipzig...:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Ratata skrev, for 16 minutter siden:

Tæller de så ikke med de 25 piger du knaldede i Leipzig...:shock:

Nej, for de ville ikke kysse. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 38 minutter siden:

Nej, for de ville ikke kysse. ;)

Nej de ville ihvertfald ikke snave ,,,,øv jeg lærer sgu aldrig at forstå jer kvinder,ha ha ha 

Jeg har de flotteste hvide tænder ( ikke gebis,,endnu ;))

havde børstet mine tænder,,havde tyggegummi OG en frisk tablet i hver kind ligeså ,,var fuldt ud garderet så at sige og så blev man bare afvist gang på gang :),,,,,

Og det var ikke i nærheden af 25 kvindfolk,jeg var sammen med jeg er jo ikke en kanin ,,,vel  :rolleyes:B)

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Hunting for beaver skrev, for 6 minutter siden:

Nej de ville ihvertfald ikke snave ,,,,øv jeg lærer sgu aldrig at forstå jer kvinder,ha ha ha 

Jeg har de flotteste hvide tænder ( ikke gebis,,endnu ;))

havde børstet mine tænder,,havde tyggegummi OG en frisk tablet i hver kind ligeså ,,var fuldt ud garderet så at sige og så blev man bare afvist gang på gang :),,,,,

Og det var ikke i nærheden af 25 kvindfolk,jeg var sammen med jeg er jo ikke en kanin ,,,vel  :rolleyes:B)

Men de 24 kvinder måtte jo ikke kysse ifølge hvad nogle mænd skriver i dine tråde. Så når lovgivningen er sådan, så burde det ikke trække ned på deres karakterer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 34 minutter siden:

Men de 24 kvinder måtte jo ikke kysse ifølge hvad nogle mænd skriver i dine tråde. Så når lovgivningen er sådan, så burde det ikke trække ned på deres karakterer. 

Jov de måtte godt kysse mig bare ikke mini Hunter,,altså min diller

ha ha ha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, Lige nu:

@Hunting for beaver er det dig der er jomfru?

 

Nej for helvede,,

Det er bare en bekendt som jeg ville prøve at hjælpe,,og jeg ville bare lige høre om der var nogen som rent faktisk kendte til nogle som kunne gøre ham til en " rigtig" mand,

han er 23 i øvrigt,,meget genert,,køn er han ikke men skide flink og rar,men meget usikker på det modsattte køn,,,,:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

.....skide flink og rar,men meget usikker på det modsattte køn,,,,:)

Soooo why doesn’t he try the sex he is comfortable with instead of the opposite sex:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 13 minutter siden:

Well maybe he ran out of new handjob positions ,,Ha Ha Ha 

Show him that he can sit on the hand for awhile before he start jerking off

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Hunting for beaver skrev, for 24 minutter siden:

Nej for helvede,,

Det er bare en bekendt som jeg ville prøve at hjælpe,,og jeg ville bare lige høre om der var nogen som rent faktisk kendte til nogle som kunne gøre ham til en " rigtig" mand,

han er 23 i øvrigt,,meget genert,,køn er han ikke men skide flink og rar,men meget usikker på det modsattte køn,,,,:)

Stik ham nogle penge i hånden og skub ham ind i rummet til en sød glædespige. Så går det helt af sig selv. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 23 minutter siden:

Well maybe he ran out of new handjob positions ,,Ha Ha Ha 

Hvad med at prøve noget "nyt".........?

Brug den anden hånd!!:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...