Hop til indhold

Recommended Posts

Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Stik ham nogle penge i hånden og skub ham ind i rummet til en sød glædespige. Så går det helt af sig selv. :lol:

ja men han er pisse bange for kvinder ,,tænk på alle de farlige ting de kan gøre ved ham ,,,

Har prøvet at snakke ham til fornuft men det er ligesom at sparke til en beton klods det har nul virkning udover at det gør skide ondt,,,

Han blir desværre nok gammel jomfru,,kan man egentlig godt det som mand også eller gælder det kun for kvinder,, ha ha 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil han gerne hjælpes? Hvis han ikke selv har bedt om hjælp, ville jeg ærligt talt blande mig udenom mandens seksualitet. 

Hvis han gerne vil hjælpes, ja så er det jo nok bare at finde en sød dansk pige og købe en time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 21 minutter siden:

Hvad med at prøve noget "nyt".........?

Brug den anden hånd!!:P

Nah.... to awkward... feels like you are unfaithful. You don’t wanna hand it over......:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buddha skrev, for 11 minutter siden:

Nah.... to awkward... feels like you are unfaithful. You don’t wanna hand it over......:D

The dude never had a girlfriend before, so how can he be unfaithful??:lol:

Well, offcourse, unfaitful to the other hand:razz:, or.. something.....:D

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, 1 time siden:

Vil han gerne hjælpes? Hvis han ikke selv har bedt om hjælp, ville jeg ærligt talt blande mig udenom mandens seksualitet. 

Hvis han gerne vil hjælpes, ja så er det jo nok bare at finde en sød dansk pige og købe en time. 

Han vil gerne hjælpes men har jo aldrig været heldig lige der,,,og han er nok snart parat til et GP besøg da han ikke er sådan en type som bare lige går ud i byen og scorer,,,,han skal selvfølgelig ikke presses ,men mon ikke at han langsomt opdager at der er andet sjov end computer spil og chips,,,ja han er lidt en " nørd",,med briller og det hele ,,B)

Det hele kunne jo ende lykkeligt og han fik så meget selvtilid til at finde sig en sød kæreste IRL ,,også

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke lige det hjælper på selvtilliden at sende ham hen til en GP. Medmindre i da hyrer en GP til at få det se ud som om, at hun bliver scoret af ham:lol:

Det kunne jo også bare være, at han blev hooked på det der sex, og så ender det med at han bruger alle hans penge på købesex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige da jeg læste indlægget fra bæverjægeren tænkte jeg mit. Jeg troede sq du var blevet frarøvet dig et organ eller to på din udlandsrejse. Helt på dupperne, lød du i hvert fald ikke :) 

Og så er det bare en kammersjuk der skal have noget på den dumme...ihhh altså :). Men godt og høre du er ok alligevel :)  

 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 15 timer siden:

Jov tak jeg har det helt fint og er kommet hjem igen,,,, :)

Med nyrer, lever og frontal cortex intakt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hunter jeg har læst dit opslag, nu ved jeg ikke hvor i syntes det skal foregå, du skriver ikke så meget om alder udseende preference, men to gode bud vil jeg aflevere, trine tease, har tæft for blid indfølende sex, samme kan jeg sige om jennifer, sidsnævnte er også hos seduction, vær en kammerat og giv den ven en time hos dem begge..

hwld og lykke med at hjælpe din kammerat..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 5.2.2019 at 16:57:

Hunter jeg har læst dit opslag, nu ved jeg ikke hvor i syntes det skal foregå, du skriver ikke så meget om alder udseende preference, men to gode bud vil jeg aflevere, trine tease, har tæft for blid indfølende sex, samme kan jeg sige om jennifer, sidsnævnte er også hos seduction, vær en kammerat og giv den ven en time hos dem begge..

hwld og lykke med at hjælpe din kammerat..

Takker Alko,,, 

Jeg har jo også selv Bla besøge den dejlige Trine Tease,,, men det vælger jeg ikke at oplyse den unge mand,, det må være helt op til ham 

Tror at han nok skal klare det og få et ret god oplevelse når nu det blir  hans allerførste gang med en kvinde,,

Bare hun ikke tager livet af ham,, men det er jo netop det jeg ville prøve at forebygge,, istedet for at helbrede ham bagefter,, 

Og det er altså ikke min beslutning at han skal mødes med en GP,,, jeg vil kun råde og vejlede ham herigennem via jeres input's 

Pft  /. Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

,,,, så sker det imorgen skal min bekendte ha taget sin møddom,, 23 ("jomfru),,vel også lidt på tide 

Tror at det er 50/50 om det blir godt, men hvis jeg må for ham så vil jeg beskrive hans oplevelse,, men tvivler på at han synes at det er særlig sjovt at andre skal kunne læse om dette, 

Han er mega nervøs og ved sgu ærlig talt ikke om han fortryder,,både synd og ærgerligt for ham og den pågældende GP,, måske skulle jeg hælde lidt sprit på ham inden, altså ikke flere liter,, kun fxen Gin / tonic,, eller Rom / cola hvad tænker i andre 

Pft   Hunter 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 18 minutter siden:

,,,, så sker det imorgen skal min bekendte ha taget sin møddom,, 23 ("jomfru),,vel også lidt på tide 

Tror at det er 50/50 om det blir godt, men hvis jeg må for ham så vil jeg beskrive hans oplevelse,, men tvivler på at han synes at det er særlig sjovt at andre skal kunne læse om dette, 

Han er mega nervøs og ved sgu ærlig talt ikke om han fortryder,,både synd og ærgerligt for ham og den pågældende GP,, måske skulle jeg hælde lidt sprit på ham inden, altså ikke flere liter,, kun fxen Gin / tonic,, eller Rom / cola hvad tænker i andre 

Pft   Hunter 

 

Den stakkel... Håber virkelig det blir en go oplevelse for ham... Om du skal gi ham noget at drikke... hmmm vil sige hvis, så ikk mere end 1 enkelt... Det kan måske hjælpe ham lidt.. Men hvis han er en der hurtigt blir fuld så nej.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 5 minutter siden:

Den stakkel... Håber virkelig det blir en go oplevelse for ham... Om du skal gi ham noget at drikke... hmmm vil sige hvis, så ikk mere end 1 enkelt... Det kan måske hjælpe ham lidt.. Men hvis han er en der hurtigt blir fuld så nej.. :) 

Tak for indspark,,, 

Selv om han er lidt nørdet, så har han ingen problemer med at drikke både det ene og andet,, og blir ikke let fuld

Værre med os andre,, vi skal jo bare lugte til en snaps, og så haps så ligger man nede på gulvet og griner af sig selv og alt andet,,, iøvrigt 

Nåhh sorry Of topic skulle jo ikke handle om mig,,, 

Det er en dansk GP,, fra Sjælland og som sagt så kan det jo være at der kommer et lille review,, men vælger nok at holde hendes indenditet anonym,, med mindre hun er indforstået,, og han også selvsagt 

God aften Kvinde1966

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 30 minutter siden:

Tak for indspark,,, 

Selv om han er lidt nørdet, så har han ingen problemer med at drikke både det ene og andet,, og blir ikke let fuld

Værre med os andre,, vi skal jo bare lugte til en snaps, og så haps så ligger man nede på gulvet og griner af sig selv og alt andet,,, iøvrigt 

Nåhh sorry Of topic skulle jo ikke handle om mig,,, 

Det er en dansk GP,, fra Sjælland og som sagt så kan det jo være at der kommer et lille review,, men vælger nok at holde hendes indenditet anonym,, med mindre hun er indforstået,, og han også selvsagt 

God aften Kvinde1966

Så lidt... :) 

Jeg ka nu godt lugte til en snaps uden at blive fuld... Så talt for dig selv.... :lol::P

Tænker nok han skal ha lov til at ha det for sig selv... Du ku måske bare nøjes med at skrive om det er gået godt ell mindre godt... :) 

 

Tak og dejligt aften til dig.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det så hos en du selv kender, og kan sige god for eller bliver han bare sendt ind i løvens hule? :P

Ved GPen godt, at han er jomfru?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det blir hos en jeg har kendskab til mere,,kan jeg desværre ikke røbe lige p.t.,,

Det er en endda meget sød og sjov pige,så mon ikke han nok skal klare sig også selvom det jo lidt er løvens hule,,,, 

Hun vil fokusere mere på at gøre ham rolig end at han skal sprøjte til højre og venstre,men mon ikke hun formår at få ham helt i mål ,,det er nu det dejligste 

ellers må han jo bare hjem og få taget den håndtrold,,men så kan han vel kun stadigvæk kalde sig Jomfru,,,den stakkel,,,fandenemde godt at det ikke er mig kan lige se det for mig,,,og nej han kigger ikke med herinde ,,han ved slet ikke at denne side eksisterer,,og jeg skal ikke ha sagt noget til ham,,,bedst at han måske først bagefter læser med ,,jeg har IKKE gået bag hans ryg,har jo kun lovet at finde en sød pige ti ham ,som skal gøre ham til en mand,,,på max en time,,,B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 4/2/2019 at 21:22:

Det hele kunne jo ende lykkeligt og han fik så meget selvtilid til at finde sig en sød kæreste IRL ,,også

Det kan lige så godt virke modsat. Det er svært at forudsige uden at kende ham og hans hæmninger bedre. Er det tanken om sex eller er det tanken om kvinder han er mest hæmmet over?

Risikoen er, at han bekræfter sig selv i at han ikke kan med kvinder uden at betale for deres tid. Det er et meget risikabelt mønster at grundlægge.

I heldigt fald kan han afkræfte sin frygt for kvinder, eller bare opdage at sex ikke er noget mystisk - og derfor slappe mere af generelt over for kvinder. Men umiddelbart er mit gæt på blank plade, at risikoen for første scenarie er størst.

 

Har han set den her serie: https://www.dr.dk/tv/se/jomfruernes-klub/jomfruernes-klub-2/jomfruernes-klub-1-6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...