Hop til indhold
Guest stump

Forlænget weekend- Bangkok Pattaya?

Recommended Posts

Guest stump

Med de priser der er på returbilletter til Bangkok, de priser som der betales for diverse ydelser i Danmark/ Europa, vil det så være muligt at tage en forlænget weekend i Bangkok/ Pattaya, for en anelse mere, end hvad det koster at få sine behov dækket i DK / EU?

Jeg har gået med tanken nogle uger, efter at have set hvor tit, mange af EroGuides brugere søger "hjælp" i hverdagen, til danske priser.

Prisen for en returbillet til Bangkok er omkring de 5.000 kr.

Norwegian er snart klar med priser under det halve.

Pattaya er nok mere overskuelig end Bangkok, men kan komme til Pattaya fra Lufthavnen i Bangkok for en "hund", eller endnu billigere hvis man tager en bus.

Hotel- man kan få et godt værelse for omkring 100.00 kr pr nat, og pigerne koster fra 150.00 kr og opefter. Ja flere typer "behandlinger" er endna endnu billigere.

Og så er hele scenariet formodentlig i en meget sjovere indpakning, end hvad man oplever inkl. et kælderværelse i en baggård danske Sdr. Palmeløse, plus kvinder som leverer samlebåndssex fem til 10 gange dagligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Tanken er god nok, men flyveturen er for langt til en forlænget weekendtur, for mig skal det min. 1 uges ophold, da jeg er smadret efter flyveturen og tidsforskellen.

Men det er værd at overveje en 1 uges smuttur ned i varmen :)

Nille

Man kan jo blive i døgnrytmen, leve i dansk tid, rejse ud onsdag efter arbejdstid, og hjem efter midnat natten til mandag. Det man opnår er, at i stedet for at klatte den ene tudse efter den anden væk, på noget, som kun er en skygge af det originale, så kan man bruge det penge som ellers ville forsvinde alligevel, på den ægte være, og bar-kvinderne i Thailand, arbejder ikke med samlebånd, som de gør på de danske bordeller/ klinikker.

Jeg tror at de fleste af de barpiger, som arbejde i hjemlandet, under frivillige forhold, har bedre liv, end de udenlandske piger i DK, som måske kun er i Danmark for én eneste ting, at tjene penge. 10 ture i kanen er 10 gange så meget værd som ét enkelt. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Count me in. Jeg har aldrig været i Thailand - det er jo lidt langt væk og skal planeres og funderes og researches .... og så blir det ikke. :(

Men dit forslag er jo en rigtig rock'n roll-rejse. 8-) Lyder rigtigt sjovt.

Let's roll.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Count me in. Jeg har aldrig været i Thailand - det er jo lidt langt væk og skal planeres og funderes og researches .... og så blir det ikke. :(

Men dit forslag er jo en rigtig rock'n roll-rejse. 8-) Lyder rigtigt sjovt.

Let's roll.

B

Indrømmet, det kan godt virke overvældende, at tage helt om på den anden side af kloden for nogle få dage. Men sammenlignet med to af de seneste "projekter" som har været omtalt her på EroGuide, en julefrokost til 2.500 kr, og ture til Berlin, så kan der godt være økonomi i det, hvis man lige sparer lidt på penge og krudt, de sidste dag før turen til Bangkok/Pattaya, og de første dage efter hjemkomsten.

Men oplevelsen er jo en hel anden. I langt de fleste tilfælde med barpiger i Pattaya, taler ikke om vagter som i DK, hvor sexarbejderen betjener fra 5 til 15 kunder på en vagt. Man lejer sin dame, er sammen med hende, hun viser dig byen, nattelivet, I kører måske tilbage til værelse og holder en pause i mere private omgivelser, trykker den af, smutter ud i det eksotiske liv igen, osv.

Om forholdsvis kort tid kommer Norwegian med billige flybilletter til bangkok/ Pattaya, de taler om 1.200 kr hver vej.

Planlægning? Thae, det må jeg lige tænke over :D

Er det ikke som at rejse til Berlin eller Stockholm, bare bedre vejr, og meget mere underholdende? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm. Den med jetlag i flere dag er man vidst selv skyld i. Med mindre man ikke kan li at flyve. Eller også så er det fordi man ikke tager den direkte flyver der afgår fra kbh kl. 14 og lander dagen efter kl. 6:30.

Det jeg plejer at gøre er at stå tidligt op den dag jeg skal afsted. Så i lufthavnen til kl. 12 og videre med flyet kl. 14. Lander i BKK kl. 6:30 ude af lufthavnen kl. 7:30. Afsted med taxa direkte til hotellet som er adviseret om tidlig check in og få noget morgenmad og så et par timer på øjet og et godt lang brus. Så kan man smutte ud fra hotellet ved middagstid og bruge det meste af dagen på at kigger rundt på byen. Der er masser af piger at kigge på selv midt på dagen. Sørg så for ikke at blive ude til kl. 4 om natten da man så er helt forkert på den med nattesøvn. Smut tilbage på hotellet lidt tidligt så man kan få en lidt lang nats søvn da man jo mangler lidt timer.

På hjemturen står jeg op til normal tid og får set det sidste jeg skal se i BKK inden afgang. Sørge for at kunne checke ud sendt da man jo ikke skal være i lufthavnen før kl. 22-23 stykker. Så er der go tid til at få et ordentlig måltid mad inden man skal afsted.

Når jeg så lander i KBH igen er det direkte hjem og så ellers samme tur som da jeg landede i BKK. Gå lidt tidlig i seng om aftenen så man dagen efter kan stå op til normal tid. På den måde er man helt ovre alt der hedder jetlag både når man lander i BKK og KBH.

Jeg ville aldrig tage til Pattaya når nu man kan opleve det samme i BKK. Og til samme pris endda.

I BKK er det meste delt ind i 3 områder der er forbeholdt os vesterlændinge.

Det er Nana Entertaiment, Soi Cowboy og PatPong. Der er altid gang i den de første steder men de rigtige shows starter først ved 17 tiden og lukker igen omkring kl. 2.

Men der er altid en bar i nærhedden der har åben hvor der også er masser af søde piger der arbejder.

PatPong er lidt speciel da der jo er et stort natmarked lige i midten af det hele og et langt stykke på Silom Road og Rama IV også. PatPong er dog mere PingPong show end det er barpiger men de er der og det er ganske hyggeligt der inde om aftenen.

Er man mere til mænd hopper man over på den anden side af gaden til Silom Soi 3. Så har man alle de mandeklubber man kunne tænke sig og mere til. Der er ihvertfalde nok til at man ikke har lyst til at sidde ned i flyet på vej hjem. :lol:

PatPong har også en gade hvor det er mest asiaer og Japaner der kommer. Silom Soi 2 mener jeg den hedder. Det er ikke alle steder vesterlændinge er velkomne her. Af den ene grund at der er rigtig mange der kommer og tror de kan opføre sig som det passer dem.

Men opføre man sig pænt og er pæn i tøjet så kan man sagtens være heldig at få lov til at komme ind.

Man skal dog lige være opmærksom på at det ikke er alle pigerne her der har lyst til at ta med dig hjem på hotellet og hvis de har så er det dyrere end så mange andre steder da de jo normal tager med japanere som er vant til at alt koster mere.

Det er heller ikke alle piger her der kan Engelsk da de fleste er til Japanere har de lært sig selv Japansk hvilket jo giver meget go mening da det ikke er alle japanere der kan engelsk også.

Soi Cowboy er der ikke så mange barer men mere "strip" steder. Det er dig ikke rigtig strip men mere lidt dans af nogle piger i bikini da strip ikke er tilladt i Thailand.

Men Cowboy er klart et sted man skal gå igennem hvis man er i BKK. Der er masser af fest og farver og lysskilte og pigerne står ude på vejen og kigger efter kunder. Man bliver dog sjællent hevet i så finder man en man syntes kunne være interessant skal man selv gå hen til hende.

Min favorit er helt klart Nana Entertainment. Det er en "baggård" man kommer ind i som spreder sig over 4 etager på 3 længer og der er altid masser af mennesker og masser af piger.

Mit umiddelbare gæt er at det er her man finder de mest almindelige piger.

Og der er masser af barer hvor man kan sidde og få sig en øl og finde nogen at falde i snak med uden at man skal tvinges til at der er piger der forsøger at hive dig med nogen steder hen.

Der findes også andre steder i BKK men dette er dog de 3 mest kendte og også sikreste steder at gå hen. Der findes andre steder som er mere for englændere og franskmænd. Jeg syntes dog ikke at udvalget er så stort der som de andre.

Derudover så vrimler det jo med thai massage steder. Nogen mere seriøse end andre.

Det kan godt være man kan komme til Pattaya for 100-200 kr med bus. Men hvorfor bruge 2-3 timer af ens ferie på det når man kan få det samme i BKK.

Den eneste ting jeg umiddelbart kan se man mangler i BKK som de har i Pattaya er strand. Men der findes glimrende hoteller i BKK der har swimmingpool. Så er man også fri for at få sand i sengen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Det kan godt være man kan komme til Pattaya for 100-200 kr med bus. Men hvorfor bruge 2-3 timer af ens ferie på det når man kan få det samme i BKK.

Den eneste ting jeg umiddelbart kan se man mangler i BKK som de har i Pattaya er strand. Men der findes glimrende hoteller i BKK der har swimmingpool. Så er man også fri for at få sand i sengen :D

Super at du satte noget konkret på projektet. Jeg holder selv rigtigt meget af Soi Cowboy i BKK. Stickmanns weekly havde for nogle uger siden en rapport om Nana Plaza, som minder lidt om en affaldsdynge ude i fællesarealerne.

A Dump Called Nana

http://www.stickmanbangkok.com/StickmanWeeklyColumn2012/Nana-Plaza-Dump.htm

Pat Pong, er det ikke kun for turister? Jeg havde en moden danske kvinde med i bøssegaden, hun ville se mænd. Det kom hun så til, sammen med blandt andet 75 skrigende og hvinende koreanske kvinder.

Pattaya: Jeg nævner byen, fordi man kan kombinere stranden, ture op på bjerget med templet, man kan få en bargirl til at guide sig rundt, Pattaya er efter min mening mere åben, det du nævner i BKK er alt sammen i lukkede områder, med bygninger over alt, mens der er mere åbent i Pattaya.

Og vi skal ikke skændes om det, men jeg mener også at pigerne i Pattaya er langt langt billigere end i BKK.

Wham, Bam, Thank You, Noi

http://www.stickmanbangkok.com/StickmanWeeklyColumn2012/Thailand-barfine.htm

Stickmann skriver om fra 3.000 bath for en nat med en barpige, plus frikøb fra baren, Bar Fine, i BKK. Det er så vidt jeg ved hvad de dyreste piger fra GoGo barerne i Pattaya tager.

Walking Street i Pattaya kan være lidt af en turistfælde, men det kan være sjovt at komme der. Og tænkt hvis man er i Thailand for aller første gang, og tager en barpige guide sig ned på en af Walking Steets sea food restauranter, som er bygget ud i vandet :lol:

Men igen, Peter Pedal, du har ret, man kan nemt hygge sig i Bangkok, det er noget andet, lige som man kan gøre det samme i Pattaya.

Obs! En bus koster ikke 200 kr. til Pattaya, men max 200 bath, det er under 30 kr.

En taxi bestilt fra DK over nettet fra taxifirmaet Mr. T. koster cirka 200 kr. De henter en, bruger et skilt med kundens navn, i ankomsthallen.

:o:roll: :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stickmanns weekly havde for nogle uger siden en rapport om Nana Plaza, som minder lidt om en affaldsdynge ude i fællesarealerne.

Så er det da vidst fordi han har været forbi på et forkert tidspunkt. Hvis man kommer der tidlig på dagen hvor de ikke har åbnet endnu ja så står der affald i store dynger midt i det hele.

Men det bliver fjernet hver dag inden der bliver åbnet.

De har dog også noget byggeri igang lige uden for så om det er det han er faldet over ved jeg ikke. Men det kunne måske tænkes.

Jeg er ikke så meget til Stickmans da jeg ikke mener han er særlig opbjektiv i hans vurderinger. Men smag er jo som sagt forskellig.

Pat Pong, er det ikke kun for turister?

Er alle 3 steder ikke kun for turister og Pattaya også? Det kan godt være at Thaierne de køber sex ind i mellem. Men dog ikke så meget som turisterne de gør.

Jeg nævner byen, fordi man kan kombinere stranden, ture op på bjerget med templet, man kan få en bargirl til at guide sig rundt, Pattaya er efter min mening mere åben, det du nævner i BKK er alt sammen i lukkede områder, med bygninger over alt, mens der er mere åbent i Pattaya.

Tjaa. Det kommer jo an på hvad man er til. Jo stranden er tæt på i Pattaya men der går mange historie på at vandet og stranden er voldsom forurenet.

Men jeg ved det ikke da jeg som sagt aldrig har været i Pattaya. Men jeg syntes nu ikke det er voldsom lukket nogen steder i BKK. Og der er jo også masser af ting at se både i og omkring BKK.

Obs! En bus koster ikke 200 kr. til Pattaya, men max 200 bath, det er under 30 kr.

En taxi bestilt fra DK over nettet fra taxifirmaet Mr. T. koster cirka 200 kr. De henter en, bruger et skilt med kundens navn, i ankomsthallen.

Det var mig der fik skrevet forkert. Mente selvfølgelig 100-200bath for at komme til Pattaya. Jeg syntes dog at det lyder rimelig billig med 200 kr=1000baht for at blive kørt til Pattaya med taxa. Det koster 2000-2500 bath til Huahin som er næsten lige så langt væk.

Men nej lad os ikke skæntes om det. Vi har hver vores opfattelses af hvad der er godt og skidt og hvad vi foretrækker.

Men vi kan sikkert blive enig om 1 ting og det er at Thailand er et skønt land. Jeg har været der 10 gange nu og tager afsted igen om 14 dage. Sidste gang var jeg der i 1 md.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Så er det da vidst fordi han har været forbi på et forkert tidspunkt. Hvis man kommer der tidlig på dagen hvor de ikke har åbnet endnu ja så står der affald i store dynger midt i det hele.

Men det bliver fjernet hver dag inden der bliver åbnet.

De har dog også noget byggeri igang lige uden for så om det er det han er faldet over ved jeg ikke. Men det kunne måske tænkes.

Jeg er ikke så meget til Stickmans da jeg ikke mener han er særlig opbjektiv i hans vurderinger. Men smag er jo som sagt forskellig.

Er alle 3 steder ikke kun for turister og Pattaya også? Det kan godt være at Thaierne de køber sex ind i mellem. Men dog ikke så meget som turisterne de gør.

Tjaa. Det kommer jo an på hvad man er til. Jo stranden er tæt på i Pattaya men der går mange historie på at vandet og stranden er voldsom forurenet.

Men jeg ved det ikke da jeg som sagt aldrig har været i Pattaya. Men jeg syntes nu ikke det er voldsom lukket nogen steder i BKK. Og der er jo også masser af ting at se både i og omkring BKK.

Det var mig der fik skrevet forkert. Mente selvfølgelig 100-200bath for at komme til Pattaya. Jeg syntes dog at det lyder rimelig billig med 200 kr=1000baht for at blive kørt til Pattaya med taxa. Det koster 2000-2500 bath til Huahin som er næsten lige så langt væk.

Men nej lad os ikke skæntes om det. Vi har hver vores opfattelses af hvad der er godt og skidt og hvad vi foretrækker.

Men vi kan sikkert blive enig om 1 ting og det er at Thailand er et skønt land. Jeg har været der 10 gange nu og tager afsted igen om 14 dage. Sidste gang var jeg der i 1 md.

Det var gamle møbler, alt muligt skrammel, jeg mener at der var billeder af det i den rapport, som Stickmann lavede. I dag kopierede jeg bare den URL til rapporten, det er uger siden jeg så eller læste det han lavede.

Jeg har været i både Bangkok, Pattaya, og de fleste af de andre turiststeder.

Med at Pat Pong mest er for turister, jeg skulle have skrevet førstegangsturister. Der er næppe mange expats, som kommer der, bortset fra et par enkelte barer for fastboende, jazz musik restauranten, Safari, som ikke har al ping pong halløjet.

Jeg bader ikke ved stranden i Pattaya, men der er udsigt, frisk vind, solnedgang, smukke aftner.

Gå ud af Nana Plaza kl 21.00, trafikos, stank, trafikpropper, osv. :roll:

Thailand er vidunderlig, helt bestemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil med - Thailand er guld :D:D

Jeg ser frem til at priserne falder når Norwegian kommer ind. De direkte biletter er blevet lidt dyere at komme til - i 2011 kunne Thai Air købes til 4500 kr. (sikkert den Peter Pedal nævner) nu er det svært at komme under 7000.

De billige ruter til 4-5000 har mellemlandinger der gør turen meget længere - ofte 22-24 timer og så er der lagt op til jetlag der kan æde yderligere en dag eller 2 :( Jeg har prøvet at sidde i Moskva i 14 timer for at spare en tusse - det kan ikke anbefales :(:(

Jeg har tilbragt meget tid i både Bangkok og Pattaya. Jeg har svært ved at sige hvad der er bedst, så jeg starter altid med 2-3 dage i Bangkok. Jeg er helt bidt af pulsen og storbylivet, så jeg skal altid lige en tur rundt i Chinatown og Sukhumvit området. Efter de nye tog fra lufthavnen er det meget let at komme til Sukhumvit, så der plejer jeg at have hotel - meget belejliget da man efter en lang rejse trænger til et godt bad, og det får man jo i fx Annies Massage. For de der ikke ved hvad det indebærer, kan kort siges: man vælger en pige og går med hende til et rum. Man ryger i et badekar og bliver vasket, nusset, poleret og får et lækkert blow til man er ved at gå i opløsning. Derefter bliver man tøret og vist over til massagebriksen til en gang massage der afsluttes med sex i alle tænkelige stillinger. Efter endnu et bad er man klar til at udforske Bangkok :D:D

http://www.anniesbangkok.com/index.html

Efter 2-3 dage i Bangkok er al jetlag væk og man er tilpasset varmen og så er det Pattaya.

Mine favoritter i Pattaya er de små barer i Soi 7 og 8 i dagtimerne. En aftentur gennem Walking street minder en om hvorfor man er der :D

Soi 6 er også et kapittel for sig - det er absolut det ultimative kødmarked - alt kan købes - UDEN undtagelser :shock::shock::shock:

Har du ikke prøvet Thailand, så er det bare at komme afsted. Ud over det venlige smil har de danske thaisteder INTET med Thailand at gøre - den ægte vare skal bare prøves :D:D

Og så er der jo resten af Thailand......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

"FKK4Ever" skrev: Jeg vil med - Thailand er guld :D:D

Jeg ser frem til at priserne falder når Norwegian kommer ind. De direkte biletter er blevet lidt dyere at komme til - i 2011 kunne Thai Air købes til 4500 kr. (sikkert den Peter Pedal nævner) nu er det svært at komme under 7000.

De billige ruter til 4-5000 har mellemlandinger der gør turen meget længere - ofte 22-24 timer og så er der lagt op til jetlag der kan æde yderligere en dag eller 2 :( Jeg har prøvet at sidde i Moskva i 14 timer for at spare en tusse - det kan ikke anbefales :(:(

Norwegian afgår direkte fra Oslo og Stockholm. Så skal man selvfølgelig der til først, og samme på vej hjem. For mig vil det være i orden.

Jeg har tilbragt meget tid i både Bangkok og Pattaya. Jeg har svært ved at sige hvad der er bedst, så jeg starter altid med 2-3 dage i Bangkok. Jeg er helt bidt af pulsen og storbylivet, så jeg skal altid lige en tur rundt i Chinatown og Sukhumvit området. Efter de nye tog fra lufthavnen er det meget let at komme til Sukhumvit, så der plejer jeg at have hotel - meget belejliget da man efter en lang rejse trænger til et godt bad, og det får man jo i fx Annies Massage.

Vi kalder dem vaskehuse. Der er flere overfor det store IT center, og flere andre steder i det indre af Bangkok. Der er også flere i de små gader som går fra Soi Nanna.

For de der ikke ved hvad det indebærer, kan kort siges: man vælger en pige og går med hende til et rum. Man ryger i et badekar og bliver vasket, nusset, poleret og får et lækkert blow til man er ved at gå i opløsning. Derefter bliver man tøret og vist over til massagebriksen til en gang massage der afsluttes med sex i alle tænkelige stillinger. Efter endnu et bad er man klar til at udforske Bangkok :D:D

http://www.anniesbangkok.com/index.html

Jeg synes nu, at vaskehusene tager for lang tid, har også haft et par dårlige oplevelser, blandt andet hos Sabailand i Pattaya.

Efter 2-3 dage i Bangkok er al jetlag væk og man er tilpasset varmen og så er det Pattaya.

Mine favoritter i Pattaya er de små barer i Soi 7 og 8 i dagtimerne. En aftentur gennem Walking street minder en om hvorfor man er der :D

Soi 6 er også et kapittel for sig - det er absolut det ultimative kødmarked - alt kan købes - UDEN undtagelser :shock::shock::shock:

Jeg er nu aldrig blevet tilbudt noget kriminelt i Soi 6. Men det er min favoritgade, helt sikkert. Næsten ingen nonsens, man får næsten al tid det man har bestilt eller aftalt.

Har du ikke prøvet Thailand, så er det bare at komme afsted. Ud over det venlige smil har de danske thaisteder INTET med Thailand at gøre - den ægte vare skal bare prøves :D:D

Ja. Så sandt så sandt. :D

Og så er der jo resten af Thailand......

Jo, men hvis man er sexturist, og først har oplevet Pattaya, er der ikke noget der kan slå Pattaya hos mig.

Meget af det man tidligere mest kunne få i de gader du nævner, kan man nu få i Soi Diana Inn, Metro, og i Soi Bou Khaow.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nu aldrig blevet tilbudt noget kriminelt i Soi 6. Men det er min favoritgade, helt sikkert. Næsten ingen nonsens, man får næsten al tid det man har bestilt eller aftalt.

Hvis man ser bort fra, at prostitution faktisk er ulovligt i Thailand.... Så var det på det sexuelle område jeg mente ALT uden undtagelser kunne købes :D

Jeg ved ikke hvad man ellers kan købe i Soi6 - jeg har mere end rigeligt i alle de sexede piger :D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

i 2011 kunne Thai Air købes til 4500 kr. (sikkert den Peter Pedal nævner)

Jeg skal afsted i den her uge og jeg har betalt 5400 for en retur med Thai air direkte fra kbh. Så de priser eksistere så mænd næsten endnu.

Og det fede ved at rejse med thai air er at man uden merpris kan ændre sin hjemrejse hvis man vil. Også selv om man rejser på monkeyclass. Det kan man ikke med SAS hvis det er de billige biletter man køber.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hvis man ser bort fra, at prostitution faktisk er ulovligt i Thailand.... Så var det på det sexuelle område jeg mente ALT uden undtagelser kunne købes :D

Jeg ved ikke hvad man ellers kan købe i Soi6 - jeg har mere end rigeligt i alle de sexede piger :D:D:D

Jeg tænker nu også kun på sex i Soi 6. jeg er aldrig blevet tilbudt ulovlige sekuelle ydelser, hverken i gadens barer, eller ude på fortovet.

Sex er officielt ulovligt i det thailandske kongerige, men mange af de frækkeste barer i Soi 6 ejes af politifolk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal afsted i den her uge og jeg har betalt 5400 for en retur med Thai air direkte fra kbh. Så de priser eksistere så mænd næsten endnu.

Og det fede ved at rejse med thai air er at man uden merpris kan ændre sin hjemrejse hvis man vil. Også selv om man rejser på monkeyclass. Det kan man ikke med SAS hvis det er de billige biletter man køber.

God tur Peter Pedal - Jeg er da kun meget misundelig ;);)

Hvor plejer du at booke? Jeg er selv faldet lidt for KilRoy, syntes deres flysøgning virker fint...

Jeg har lavet en ny søgning på div søgesider, og sandeligt om ikke efterår 13 (og 12) kan fåes til 54-5700 :D:D

Desværre er det ikke muligt efter nytår hvor jeg har mulighed for at lave et par uger, da skal Thai have 69-7100 afhængig af datoer...

I februar 2011 rejste jeg til 4200 og i november samme år til 4550 med Thai, så der er da sket noget på priserne i den forkerte retning :(

Det bliver spændende at se hvad Norwegian kan gøre ved priserne på ruterne - det er måske ikke altid den bedste service de giver (slet ikke sammenlignet med Thai), men skal der spares vil jeg nu hellere rejse med skodfly end vente timer i skodlufthavne :roll: :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex er officielt ulovligt i det thailandske kongerige, men mange af de frækkeste barer i Soi 6 ejes af politifolk.

Ja, det er jo en af de få fordele ved det småkorupte politi de har ;)

Jeg tror nu ikke politiet overhovedt går op i den lov - sidst jeg var der blev min kammerat og jeg 3 gange stoppet af BIB'er (de små brune politimænd) og turistpolitiet der kun ville tjekke vores pigers ID. Vik spurgte hvad de søgte og fik at vide at det kun var pigernes alder de var interesseret i - og da det var ok blev vi sendt videre med et "hope you enjoy your stay in Pattaya" med et skævt smil :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg tror nu ikke politiet overhovedt går op i den lov - sidst jeg var der blev min kammerat og jeg 3 gange stoppet af BIB'er (de små brune politimænd) og turistpolitiet der kun ville tjekke vores pigers ID. Vi spurgte hvad de søgte og fik at vide at det kun var pigernes alder de var interesseret i - og da det var ok blev vi sendt videre med et "hope you enjoy your stay in Pattaya" med et skævt smil :D

Ja men der kan du bare se, der findes ulovlig sex, det handler om de tal som står på pigerne ID kort. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men der kan du bare se, der findes ulovlig sex, det handler om de tal som står på pigerne ID kort. :roll:

Ok, men står der noget forkert - hvilket jeg aldrig har oplevet selvom jeg ALTID tjekker ID hvis der kan være den midste tvivl - så er det ikke sex, så er det noget svineri der skal straffes med manuel kastraktion af dem der søger det :!: :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stickmanns weekly havde for nogle uger siden en rapport om Nana Plaza, som minder lidt om en affaldsdynge ude i fællesarealerne.

A Dump Called Nana

http://www.stickmanbangkok.com/StickmanWeeklyColumn2012/Nana-Plaza-Dump.htm

Og jeg - som altså ikke ved en skid om Thailand - fandt på den samme site en rapport om Pattaya der ikke heller virker så opmuntrende:

http://www.stickmanbangkok.com/ReadersSubmissions2012/reader7638.htm

Nogen gang skal jeg altså til Thailand. Helst for det hele er over :?

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

God tur Peter Pedal - Jeg er da kun meget misundelig

Hvor plejer du at booke? Jeg er selv faldet lidt for KilRoy, syntes deres flysøgning virker fint...

Jeg bruger bare travelmarket.dk og checker lige efter med prisen på momondo.dk da der er lidt forskel på hvilke steder de får deres priser fra.

Men jeg har altid bestilt min billet igennem travelmarket da jeg syntes deres side er den bedste.

Hvor jeg så køber billetten er lidt forskelligt. Men jeg betaler gerne 3-500 kr mere for at kunne købe den ved et dansk rejsebureau da man ALDRIG får nogen hjælp overhovedet hvis det er ved en af de svenske som desværre er lidt billigere.

Og så lander nogle af pengen også i den danske statskasse i stedet for den svenske. Det tæller også lidt syntes jeg.

Man skal ikke bestille sin billet allerede med mindre man virkelig vil afsted på en bestemt dato da de nu tager fuld pris for biletter til næste sommer. Men begynd at kigge priser 2-3 md før afrejse og falder du over et godt tilbud så er det bare at springe på når det er. Og gerne være lidt flexibel med rejsedatoerne i begge ender. Så kan man som regel få billetten til fornuftig pris.

Jeg plejer at bestille 1-1½ md før jeg skal rejse og helt op til 3-4 uger før og har altid fået billige biletter.

En fordel ved at rejse med Thai frem for SAS er at deres economy billetter er med flexibel hjemrejse. Så hvis man nu vil hjem 2 dage før eller efter ringer man bare til dem og de flytter den uden det koster ekstra. Det kan man ikke med SAS med mindre man er på Economy extra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej. jeg har planlagt en ferie med 2 venner til pattaya. i juli. og jeg kan kun finde fly billetter direkte fra 7700 kr.

vi har ikke bestilt endnu og vi er også lidt usikker på hvad for et hotel vi skal booke. så hvis nogen af jer her inde har nogen forslag vil jeg gerne høre. vi vil gerne bo der hvor det hele sker i pattaya.

og hvis i har andet vil info der nede fra vil jeg gerne høre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej. jeg har planlagt en ferie med 2 venner til pattaya. i juli. og jeg kan kun finde fly billetter direkte fra 7700 kr.

vi har ikke bestilt endnu og vi er også lidt usikker på hvad for et hotel vi skal booke. så hvis nogen af jer her inde har nogen forslag vil jeg gerne høre. vi vil gerne bo der hvor det hele sker i pattaya.

og hvis i har andet vil info der nede fra vil jeg gerne høre.

Nu ved jeg ikke lige hvilke dage du har søgt på, men går jeg på Kilroy.dk - dem plejer jeg at bruge - og søge på København til Bangkok ud 2/6 og hjem 15/6 - sætter lavpriskalender til +-3 dage kommer der nogle resultater.

Derefter vælger du Thai Airways som flyselskab, så kommer der billetter stort set alle dagene til 4.902,00 for en retur - og det er direkte...

Husk at sætte flyselskab til Thai Airways HVER gang du ændrer noget i søgningen - fx. datoer...

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har søgt på momondo og der ser det ud til at det vi koste ca 8000 kr. jeg tror vi vil flyve den 15 juli og hjem igen den 27 juli.

har du været der før og kan du fortælle om nogen gode hotteler og gode steder vi skal besøge.. ?

på forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har søgt på momondo og der ser det ud til at det vi koste ca 8000 kr. jeg tror vi vil flyve den 15 juli og hjem igen den 27 juli.

har du været der før og kan du fortælle om nogen gode hotteler og gode steder vi skal besøge.. ?

på forhånd tak.

Jeg har lagt en stak anmeldelser fra en tur i Januar - kig i "Anmeldelser fra det øvrige udland" der er en del hints---

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...