Hop til indhold
Guest stump

Forlænget weekend- Bangkok Pattaya?

Recommended Posts

tak.

jeg har lige læst det og nu har jeg fået svar på noget af det jeg gerne ville vide.

og jeg har kigget på hotels . com og fundet det her hotel som jeg tror vi tager: http://da.hotels.com/hotel/details.html ... 2013&rooms[0].numberOfAdults=2&rooms[1].numberOfAdults=2&roomno=2&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first

for mig ser det ud til at det ligger rigtig tæt på hvor det hele sker og til en god pris.

jeg har læst mig frem til at det ca koster 1000-3000 bt at få en pige med hjem for en hel nat. + ca 300 bt i barfine. ting som fx. at få et jakke sæt lavet kan jeg ikke helt finde priser på. og hvad det koster at drikke sig fuld kan jeg heller ikke helt finde.

vores plan er at være der i ca 12 dage. og jeg tænker på at tage 7000 kr med der ned. jeg ved ikke om det er nok. men ja det håber jeg.

ca. 10.000 kr for ferien ( fly + hotel ) og 7000 kr i lomme penge. jeg håber sgu at turen er alle de 17.000 kr værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu har jeg lige kigget igen inde på momondo og nu koster de igen ca 8000 kr. :(

jeg har først mulighed for at bestille billeterne om ca en måned. spændt på hvad de vil koste til den tid. :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak.

jeg har lige læst det og nu har jeg fået svar på noget af det jeg gerne ville vide.

for mig ser det ud til at det ligger rigtig tæt på hvor det hele sker og til en god pris.

jeg har læst mig frem til at det ca koster 1000-3000 bt at få en pige med hjem for en hel nat. + ca 300 bt i barfine. ting som fx. at få et jakke sæt lavet kan jeg ikke helt finde priser på. og hvad det koster at drikke sig fuld kan jeg heller ikke helt finde.

vores plan er at være der i ca 12 dage. og jeg tænker på at tage 7000 kr med der ned. jeg ved ikke om det er nok. men ja det håber jeg.

ca. 10.000 kr for ferien ( fly + hotel ) og 7000 kr i lomme penge. jeg håber sgu at turen er alle de 17.000 kr værd.

7000 forsvinder altså hurtigt når du er i thailand. 3000 bath er også kun en snit pris og de unge og smukke piger koster som regel mere. Barfine er heller ikke kun 300 bath. Så er du heldig ihvertfalde.

Og så skal du lige tinge på lidt mad også og måske en tshirt eller 2 med hjem.

Øl plejer at koste alt mellem 100 og 180 bath alt efter hvor man går hen.

Mad ligger på 500-1500 bath alt efter hvad du vil spise ihvertfalde hvis det er western food. Er det lokal thaimad så kan det fåes fra 20 bath.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også sige, at 7000 er lige i underkanten. Det kommer selvfølgeligt an på, hvor hårdt du går til bajerne og pigerne ;)

Jeg budgetterer selv med 5000 pr uge når hotel og fly er betalt og der ud over en buffer på nogle tusinde i tilfælde af at det bliver for sjovt - eller at hotellet viser sig at være noget skod så det bliver nødvendigt at flytte osv...

Placeringen af hotellet du har fundet er ikke helt tosset - vær dog opmærksom på, at det er lige midt i Open Bar området (De små rækker med blå og grøn tag på hotellers billeder) Det kan godt være lidt støjende om natten...

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok det kommer lidt bag på mig at 7000 kr ikke er nok til 12 dage i pattaya.

og hvis 200 bt ca er 20 kr. så er priserne på øl andet alkohol ikke ret meget billigere end på en bar i dk.

og at pigerne kan koste mere end 3000 bat. er det heller så billigt som jeg havde læst og hørt.

kan forstå på det hele at det bliver en dyr dyr ferie..

det hotel jeg har kigget på virker godt men ja det kan måske godt blive lidt for meget med al den larm. nogen der har andre forslag det skal dog helts være tæt på der hvor det hele sker.

ps. jeg er super glad for jeres svar og det hjælper mig rigtig meget og har også læst de andre indlæg om pattaya. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

det hotel jeg har kigget på virker godt men ja det kan måske godt blive lidt for meget med al den larm. nogen der har andre forslag det skal dog helts være tæt på der hvor det hele sker.

Er planan med turen øl, fisse og hornmusik er det et fint sted du har fundet - men hvis du også vil lege "normal" turist og gå i seng før kl 2 - ja så er det knapt så godt...

Jeg har flere gange boet på Bella Vista der ligger 50m fra dit - det var fint da jeg var der alene, men jeg har også været der sammen med min kæreste og det var ikke sagen...

Sidst jeg via i Pattaya var jeg på Sawadee Siam der ligger på hjørnet af Soi11 og Soi Bukhao. Der var ikke larm fra barer, men derimod en frygtelig masse russere der larmede til kl 5 om morgenen.

Det er derfor jeg altid har luft i budgettet til at skifte til andet/bedre hotel...

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja vores tur er bare en druk tur hvor vi skal ud og se hvad pattaya har at byde på.

vi skal bare ud og se nogen frække shows, strip og finde nogen søde damer at tage med på hotellet. og ja bare give den fuld gas.

håber godt nok at de fly billetter bliver billigere her snart..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...