Hop til indhold
Guest Eron

Fantastiske # Tina Thai # i nye lokaler

Recommended Posts

Guest sugarshooter

Nogen der ved om hun er interesseret i at selv modtage tunge/finger eller mere i egen nummer 2? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 8 minutter siden:

Da  denne Tine er thai, burde denne streng så ikke ligge under thai..?

Det handler om FP, ikke thai massage, så tråden er korrekt placeret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Thomsen skrev, 1 time siden:

Da  denne Tine er thai, burde denne streng så ikke ligge under thai..?

Første gang jeg lavede et indlæg om denne helt fantastiske multitalent pige - delte jeg den faktisk op i to anmeldelser - en under thai massage og en under piger og klinikker Sjælland.

I mit perspektiv er thai forum primært for den specielle form, hvor der langt oftest er professionel massage som en del a servicen - og som ofte ender med hand job, blow job eller endda sex, hvis man tilkøber denne service. 

Forummet piger og klinikker sjælland, er primært seksuel ydelse, og der kan så være hygge massage inden eller efter, endda B2B eller tantra massage, men her handler det ikke  om de kommer fra Polen, Brasilien, Indien, Thailand, Danmark eller Honduras - men den SERVICE de yder. Jeg ville ikke skamme en thai pige ude fra dette forum, hvis hun yder den service der typisk gives i dette forud. At hun så er så multitalented, at hun kan hører til i 2 forumer, må da kun komme hende til gode. Der vil være mænd der ikke kigger i Thai forum, men som i den grad vil hygge sig stort over Tinas Service under klinikker og siger på sjælland og syntes den matcher her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld hvis jeg har misforstået, men gir hun sorte kys og er det inkl f.eks halve time.? Kunne forstå hun ikke selv vil slikkes I 2eren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Sexy_Joe skrev, for 21 timer siden:

Undskyld hvis jeg har misforstået, men gir hun sorte kys og er det inkl f.eks halve time.? Kunne forstå hun ikke selv vil slikkes I 2eren. 

Nej @Sexy_Joe du har lavet en omvendt - hun tager fint imod sortekys, men giver det ikke. Hun leger gerne med din anus. Jeg var forbi i går, halv sent, for at få oprejsning fra mit dårlige besøg hos Polske Evelyn, parykdamen, og det fik jeg - nøjjjj hvor dejligt. Altså det betyder helt sikkert noget hvordan vi behandler pigerne, og det betyder bare en hel masse hvordan de behandler os - selvom det er købesex og alt det der spil omkring, er det for mig bare også følsomt og meget intimt at have en GP-oplevelse

- noget gange 'Even better then the real thing' (burde jo nok snart melde mig til anonyme sexoholic)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnBlow skrev, den 25/1/2019 at 21:46:

Havde et godt øje til Tina i efteråret men jeg havde for travlt med alt muligt. I dag havde vi begge tid og jeg havde en super dejlig times tid. 

Først 30-35 min af det bedste massage jeg har fået - det var hårdt (det bad jeg om) og alle mine muskler sang af fryd. Men endnu mere var det en fryd at se  Tina arbejde koncentreret i spejlet. Hun kan sit Kram og det var lækkert at se på.

Så fulgte “body-to-body” og ... det var uden sammenligning den frækkeste B2B ... Tinas meget velskabte og veltrimmet krop .. glidende over min krop, kælende på mig i forskellige vinkler ... spejl og udsyn gik op i en højere enhed.

Da Tina mente at jeg var klar til at gå forsætte - sikkert anspurgt af min på det tidspunkt gispende vejrtrækning - bad hun mig vende rundt og gentog så B2B ... bare skruet op på 11. Det hele sluttede med et fantastisk blowjob og massage bagerst. 

Under hele timen var Tina meget nærværende; Først sød og dygtig, så forførende og æggende, tilsidst fræk og sexede som bare fanden. Tina forstod alle mine hentydninger og læste mine ønsker. Om jeg kommer igen? Hvad siger dommerne?

Musklerne: Ja

Kroppen: Ja

Hovdet: Ja

Det blev tre gange ja, så nu er det bare at finde plads i hverdagen.

JB

 

Fantastisk godt skrevet, hvad måtte du slippe for sådan en dejlig tur i Tivoli ;)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prostate massage skrev, den 3/3/2019 at 02:40:

Fantastisk godt skrevet, hvad måtte du slippe for sådan en dejlig tur i Tivoli ;)?

Som beskrevet på hendes side for en times fuld service. 

 

Fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej - har lige været ved Tina for første gang:)

 

Jeg joiner fan-gruppen - hun er super dejlig.

 

Jeg havde dog nok skruet forventningerne helt urealistisk højt op på baggrund af hvad jeg har læst herinde. 

Massage var supergodt - bare rigtig god thaimassage; men det tog den første halve time, og jeg tror hun prøvede at trække tiden inden sex fordi jeg er ret stor, og jeg tror hun havde en lidt travl dag, jeg havde sneget mig ind på en af to ledige tider.

Så blev det til body massage i 5 minutter - dejligt med hendes store bryster op og ned af ryggen:)

Så begyndte hun at pirre mig, og fik mig til at vende mig om - et dejligt blowjob fulgte med min store stive pik op og ned imellem hendes dejlige patter også:) sexet:)

Sexdelen var også god, men dog præget af at hun synes jeg var lidt for stor, særligt da jeg stødte i bund første gang peb hun lidt - så det stoppede jeg med med det samme; men stadig superdejligt kanld med en dejlig smuk pige.

Hvis jeg var gået ind på en tilfældig Thaimassageklinik fra gaden og havde fået denne behandling havde jeg sagt den var langt, langt over hvad man kunne forvente - UG, slange og hele baduljen:)

Så det eneste problem var nok de meget høje forventninger Tina har skabt til sig selv med den gode omtale herinde.

Hu  stopper i øvrigt med at tilbyde sex i næste måned - så bliver det kun thaimadsage og blowjob. Men dét gør hun satangaleme også godt:) Hun er sgu dejlig:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
torpedoen skrev, for 1 time siden:

Er hendes bryster uden "tilsætning"?

Det er jeg ret sikker på ja. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 21 minutter siden:

Det er jeg ret sikker på ja. 

De er med tilsætning, men det er virkelig fint lavet. Man kan godt se det kirurgiske indgreb på brystvorterne, hvis man studerer lidt, og hvis man mærker godt efter, kan man også godt mærke implantaterne, men hun har så meget naturligt bryst også, at brysterne ikke er for hårde, så implantaterne sidder nærmest indenunder og giver lidt mere fylde og lidt løft. Løftet kan man også godt se.

MEN, når nu jeg er færdig med at lyde som den vildeste brystekspert, så skal jeg også erkende, at jeg absolut heller ikke kunne se det straks hun smed BH'en. Eksperten var nemlig hende selv :D:D:D
 

(Vi husker vel alle fra folkeskolen/gymnasiet/whatever, at når man ved, hvordan opgaven skal løses, så er det altid pærenemt :D)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nettoboy skrev, for 18 minutter siden:

Nyt link til Tina?

Kig i det relevante forum, der er et par nye tråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Voksen mand skrev, for 21 minutter siden:

Giver hun ikke fuldpakke mere ?

Du har sovet i timen, makker. Det er ved at være længe siden nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende den 24 dec igen, hun fortalte at hun har fået et nyt sted, som er i gang med er renovering, stedet er på Frederiksberg, hun er stadig rigtig god, hun fortalte mig også at hun fik ondt, derfor tilbyder hun ikke sex mere, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Zaq skrev, for 2 timer siden:

hun fortalte mig også at hun fik ondt, derfor tilbyder hun ikke sex mere, desværre.

Ja med så mange besøg på en dag som Tina kan komme op på, så man måske godt forstå, at hun kan blive øm forneden og derfor fravælger at tilbyde det.
Hendes nuværende service, uden penetration, er dog stadig i den fantastiske ende af hvad man kan opnå for en tusse.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må gerne slikke, rimming ikke ind.

Også kysser hun helt utrolig, også kan hun noget med hendes tunge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...