Hop til indhold
Guest Eron

Fantastiske # Tina Thai # i nye lokaler

Recommended Posts

Guest Eron

Jeg har lavet anmeldelser af Tina tidligere, men vil gerne update hende ift til hendes nuværende form og hendes nye lokaler.

Hun kunne også komme under thai forum, men det er mest som GP'er jeg bruger hende, og der er frit valg - om man ønsker at kombinerer massage/B2B og så den fulde pakke.

Hun har været hjemme over julen og er tilbage i stor form. Havde helt glemt hvor gennemført dejligt hun kysser med tungen og at der bare er nok af det – måske min vigtigste præference for virkelig at blive tændt. Hun er ligesom en fantastisk skøn kæreste, bare bedre :-) Jeg fik med længsel meget dejlig og meget dyb økoblow
– hun er en drømme Thai prinsesse og så snakker hun rigtig godt dansk. Hendes bryster er perfekte og der er nogle der har spillet Gud et puds, der er overnaturlige gode men virker helt økologiske.

I dag måtte jeg også bare kneppe hende, hvilket er noget jeg ikke gør så ofte, da jeg er ufan af kondom – med det var overraskende godt i dag – først en fantastisk ridetur med fuld adgang til edens have med de skønneste store frugter at holde om. Så doggy som også var dejligt.
Hendes lange spejl er nu tæt på sengen, så jeg nød både at se det dybe blow og doggy senacen i spejlet - frækt. Kneppede hende videre i missionær, hvor hun giver god adgang til at komme i bund, og selvom jeg gerne ville have mere blow, og ville sprøjte i hendes mund (hvilket er inkluderet) måtte jeg overgive mig og fyre den af i missionær.

 

Fine nye lokaler med godparkering i Valby. Det er dog med indgang fra gaden, men det er ikke noget problem med mig. Hun sagde at man godt kunne komme bag ind, så det kan man tjekke med hende, ved ikke lige…

Steget lidt i priserne, men hun var sku for billig før – super fair med 1200 for en time med alle de ydelser og den fantastiske service hun leverer.

Hun er min klare 1’er. Tina du er for dejlig.

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, Lige nu:

Jeg har lavet anmeldelser af Tina tidligere, men vil gerne update hende ift til hendes nuværende form og hendes nye lokaler.

Hun kunne også komme under thai forum, men det er mest som GP'er jeg bruger hende, og der er frit valg - om man ønsker at kombinerer massage/B2B og så den fulde pakke.

Hun har været hjemme over julen og er tilbage i stor form. Havde helt glemt hvor gennemført dejligt hun kysser med tungen og at der bare er nok af det – måske min vigtigste præference for virkelig at blive tændt. Hun er ligesom en fantastisk skøn kæreste, bare bedre :-) Jeg fik med længsel meget dejlig og meget dyb økoblow
– hun er en drømme Thai prinsesse og så snakker hun rigtig godt dansk. Hendes bryster er perfekte og der er nogle der har spillet Gud et puds, der er overnaturlige gode men virker helt økologiske.

I dag måtte jeg også bare kneppe hende, hvilket er noget jeg ikke gør så ofte, da jeg er ufan af kondom – med det var overraskende godt i dag – først en fantastisk ridetur med fuld adgang til edens have med de skønneste store frugter at holde om. Så doggy som også var dejligt.
Hendes lange spejl er nu tæt på sengen, så jeg nød både at se det dybe blow og i doggy  senacen i spejlet - frækt. Kneppede hende i missionær, hvor hun giver god adgang til at komme i bund, og selvom jeg gerne ville have mere blow, og ville sprøjte i hendes mund (hvilket er inkluderet) måtte jeg overgive mig og fyre den af i missionær.

 

Fine nye lokaler med godparkering i Valby. Det er dog med indgang fra gaden, men det er ikke noget problem med mig. Hun sagde at man godt kunne komme bag ind, så det kan man tjekke med hende, ved ikke lige…

Steget lidt i priserne, men hun var sku for billig før – super fair med 1200 for en time med alle de ydelser og den fantastiske service hun leverer.

Hun er min klare 1’er. Tina du er for dejlig.

Welcome back Mr Iron- man,,, Eron 

Tak for lige at dele endnu en dejlig oplevelse,, altid en fornøjelse at læse med på dine togter :):rolleyes::D

VH.   /. Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi guy's,,, ja så har jægeren været på togt igen,  

Blev lige nød til at tjekke dagsformen hos Tina Thai,, efter hun er kommet tilbage til os her i DK, og Eron havde sagt god for hende :)

Tina er flyttet til Valby

Et ok fint sted, fine parkerings muligheder Bla villaveje i nærheden og jeg fandt hurtigt et sted at parkere bilen. 

Tina skrev til mig nøjagtigt som aftalt at jeg godt kunne komme nu,, hun var klar til mig,, 

Hun åbner døren og står gemt omme bagi den, lille sjovt trick til at bryde isen, men vi kender jo hinanden fra mine besøg i Hvidovre,, 

Inde på værelset er der ca 25 gradere varmere end udenfor, en rigtig fin temperatur at være nøgen i ;)

Vi hygge snakker lidt først og gensynsglæden er stor begge veje,,, hun spørger ind til mig og mit liv, og jeg ditto. 

Dejligt lige at finde hinanden igen, og ikke bare lige på og hårdt,, 

Hun tænder for musikken på sin tlf og slukker sin arb tlf som hun siger gider hun ikke at vi skal forstyrres, den næste times tid,,, 

Og hvilken time, 

Der er skrevet så meget godt og spændende om Tina, så ord er helt overflødige,,, 

Men dem som kender mig så er jeg meget til GFE og der SKAL være ægte kys,, Det var der mere end rigeligt af, Idag, ja Taaaaak , vi kyssede fra efter 5 min. Og så resten af timen stort set uafbrudt, kun afbrudt af lidt massage begge veje. 

Tina har den mest sexede brede store mund. Hun er som skabt til at kysse og snave men helt sikkert også en ener når der skal suttes pik. 

Idag fik jeg et verdens klasse blowjob og Tina havde en finger godt oppe i 2'eren.,, hun pirrede mig så meget at jeg til sidst måtte overgive mig og skydes kanonen af i hendes dejlige mund. Og stakkels Tina fordi Idag havde jeg alt for meget sperm, hun klarede dog udfordringen meget professionelt og med lidt hjælp fra lidt køkkenrulle (der vendte udad :)) så klarede hun opgaven til topkarakterer. Jeg har sjældent kommet i så god og lang en orgasme hørte mig selv skrige mine lunger tomme for luft,, jeg blev selv meget flov, overrasket og forskrækket,, men Tina smile bare, det er hun åbenbart bare vant til at hendes kunder gør,,, 

Tror at det må hænge sammen med kombinationen af hendes top blowjob, fingeren i røven hvor hun hele tiden sørgede for at stimulere mit g - punkt,, 

Tina er virkelig dygtig til dette og en ener, har nok aldrig prøvet så voldsom en udløsning før,, 

Jeg plejer ikke at gå i detaljer,.men kan da nævne at hun nyder at blive slikket både sidende og liggende,,, 

Jeg mangler faktisk ord for hvor lækker og dejlig Tina er, hun er helt fantastisk på alle parametre. 

Hun er en true pleaser og lytter ind til hvad man har af ønsker m.m.

Tina jeg vil hermed takke dig for denne ekstra ordinære gode oplevelse du gav mig I dag,,, 

Jeg er en stor fan af dig og dit dejlige væsen <3

Venner og loge brødre,,, i kan roligt tage kontakt til hende hun er virkelig et besøg værd. 

Kære Eron,,, mange tak fordi du har vist mig denne diamant. ;)

De bedste hilsner fra Hunter 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

Hi guy's,,, ja så har jægeren været på togt igen,  

Blev lige nød til at tjekke dagsformen hos Tina Thai,, efter hun er kommet tilbage til os her i DK, og Eron havde sagt god for hende :)

Tina er flyttet til Valby

Et ok fint sted, fine parkerings muligheder Bla villaveje i nærheden og jeg fandt hurtigt et sted at parkere bilen. 

Tina skrev til mig nøjagtigt som aftalt at jeg godt kunne komme nu,, hun var klar til mig,, 

Hun åbner døren og står gemt omme bagi den, lille sjovt trick til at bryde isen, men vi kender jo hinanden fra mine besøg i Hvidovre,, 

Inde på værelset er der ca 25 gradere varmere end udenfor, en rigtig fin temperatur at være nøgen i ;)

Vi hygge snakker lidt først og gensynsglæden er stor begge veje,,, hun spørger ind til mig og mit liv, og jeg ditto. 

Dejligt lige at finde hinanden igen, og ikke bare lige på og hårdt,, 

Hun tænder for musikken på sin tlf og slukker sin arb tlf som hun siger gider hun ikke at vi skal forstyrres, den næste times tid,,, 

Og hvilken time, 

Der er skrevet så meget godt og spændende om Tina, så ord er helt overflødige,,, 

Men dem som kender mig så er jeg meget til GFE og der SKAL være ægte kys,, Det var der mere end rigeligt af, Idag, ja Taaaaak , vi kyssede fra efter 5 min. Og så resten af timen stort set uafbrudt, kun afbrudt af lidt massage begge veje. 

Tina har den mest sexede brede store mund. Hun er som skabt til at kysse og snave men helt sikkert også en ener når der skal suttes pik. 

Idag fik jeg et verdens klasse blowjob og Tina havde en finger godt oppe i 2'eren.,, hun pirrede mig så meget at jeg til sidst måtte overgive mig og skydes kanonen af i hendes dejlige mund. Og stakkels Tina fordi Idag havde jeg alt for meget sperm, hun klarede dog udfordringen meget professionelt og med lidt hjælp fra lidt køkkenrulle (der vendte udad :)) så klarede hun opgaven til topkarakterer. Jeg har sjældent kommet i så god og lang en orgasme hørte mig selv skrige mine lunger tomme for luft,, jeg blev selv meget flov, overrasket og forskrækket,, men Tina smile bare, det er hun åbenbart bare vant til at hendes kunder gør,,, 

Tror at det må hænge sammen med kombinationen af hendes top blowjob, fingeren i røven hvor hun hele tiden sørgede for at stimulere mit g - punkt,, 

Tina er virkelig dygtig til dette og en ener, har nok aldrig prøvet så voldsom en udløsning før,, 

Jeg plejer ikke at gå i detaljer,.men kan da nævne at hun nyder at blive slikket både sidende og liggende,,, 

Jeg mangler faktisk ord for hvor lækker og dejlig Tina er, hun er helt fantastisk på alle parametre. 

Hun er en true pleaser og lytter ind til hvad man har af ønsker m.m.

Tina jeg vil hermed takke dig for denne ekstra ordinære gode oplevelse du gav mig I dag,,, 

Jeg er en stor fan af dig og dit dejlige væsen <3

Venner og loge brødre,,, i kan roligt tage kontakt til hende hun er virkelig et besøg værd. 

Kære Eron,,, mange tak fordi du har vist mig denne diamant. ;)

De bedste hilsner fra Hunter 

 

Fuck mand et dejligt indlæg - kan kende alt, alt for godt - og hun er jo næsten for god at skulle dele ud af - men måske vi skulle prøve at dele hende end dag, hvad siger du til det? Det har jeg sku aldrig prøvet før, men det kunne måske blive et hit - ved ikke om jeg tør, men vi kan da snakke om det og også høre Tina om det duer for hende :-) @Hunting for beaver du er for vild, nu er jeg fan af dig - du er iron man nu :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 6 timer siden:

Fuck mand et dejligt indlæg - kan kende alt, alt for godt - og hun er jo næsten for god at skulle dele ud af - men måske vi skulle prøve at dele hende end dag, hvad siger du til det? Det har jeg sku aldrig prøvet før, men det kunne måske blive et hit - ved ikke om jeg tør, men vi kan da snakke om det og også høre Tina om det duer for hende :-) @Hunting for beaver du er for vild, nu er jeg fan af dig - du er iron man nu :-)

Ja hun er sgu for dejlig og har selv meget svært ved at vide at hun skal deles med andre,, men så igen at dele hende med sådan en gentleman som dig Kære Eron the one and Only Iron-man,,, det ville jeg godt kunne acceptere 

Jeg har prøvet samme scenarier før og det kan sagtens fungere :):rolleyes::D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
newpussyhunter2 skrev, for 2 timer siden:

Ved nogen om hun er ligeså fremragende på en halv time ?

Man kan nå meget på 30 min med hende - fuld tilfredshed eller jeg gir en omgang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
gomorra skrev, for 56 minutter siden:

Det lyder som en oplevelse der skal prøves :mrgreen:

Er det en klinik eller privat/diskret?

Som jeg skrev i anmeldelsen, så er det en klinik med facade ud til en side gade - men man kan komme bag ind, har dog ikke prøvet det

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 9 timer siden:

Ved nogen om hun er ligeså fremragende på en halv time ?

Nej jeg tager altid min 1 time,,, men mon ikke du får samme dejlige behandling og oplevelse,, dog KUN i den halve tid forstås,,,, 

Men lov mig at behandle Tina med kærlighed og respekt,, det har hun så meget fortjent hun er bare sådan et godt og dejligt menneske, og hjælper gerne andre.

Hun skal jo gerne have lysten til at fortsætte sin top service i mange år frem. Hun fortalte mig at alle hendes besøg har været ret dejlige og hun heldigvis ikke har oplevet, en dum kunde,, så vil hermed gerne takke alle som har besøgt hende ,, det er ret mange og i ved det selv,,, 

Tak fordi i er så søde dejlige og rare og behandler Tina på jeres fine måde. Kun en gentleman ved når han blir råbt op ;)

Tina er ganske enkelt bare en top GP med et top service niveau og stort hjerte, om du vælger det ene eller andet,, 30 eller 60 min.,,, 

Pft   Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, den 21/1/2019 at 22:27:

Hun kunne også komme under thai forum, men det er mest som GP'er jeg bruger hende, og der er frit valg - om man ønsker at kombinerer massage/B2B og så den fulde pakke.

 

Tak for de gode anmeldelser.

Du skriver at du primært bruger Tina som GP’er - betyder det så at du går direkte til sex og uden massage? 

- hvor mange kan du have sex med hende under en seance på en time?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde et godt øje til Tina i efteråret men jeg havde for travlt med alt muligt. I dag havde vi begge tid og jeg havde en super dejlig times tid. 

Først 30-35 min af det bedste massage jeg har fået - det var hårdt (det bad jeg om) og alle mine muskler sang af fryd. Men endnu mere var det en fryd at se  Tina arbejde koncentreret i spejlet. Hun kan sit Kram og det var lækkert at se på.

Så fulgte “body-to-body” og ... det var uden sammenligning den frækkeste B2B ... Tinas meget velskabte og veltrimmet krop .. glidende over min krop, kælende på mig i forskellige vinkler ... spejl og udsyn gik op i en højere enhed.

Da Tina mente at jeg var klar til at gå forsætte - sikkert anspurgt af min på det tidspunkt gispende vejrtrækning - bad hun mig vende rundt og gentog så B2B ... bare skruet op på 11. Det hele sluttede med et fantastisk blowjob og massage bagerst. 

Under hele timen var Tina meget nærværende; Først sød og dygtig, så forførende og æggende, tilsidst fræk og sexede som bare fanden. Tina forstod alle mine hentydninger og læste mine ønsker. Om jeg kommer igen? Hvad siger dommerne?

Musklerne: Ja

Kroppen: Ja

Hovdet: Ja

Det blev tre gange ja, så nu er det bare at finde plads i hverdagen.

JB

 

Redigeret af JohnBlow

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnBlow skrev, for 8 timer siden:

Havde et godt øje til Tina i efteråret men jeg havde for travlt med alt muligt. I dag havde vi begge tid og jeg havde en super dejlig times tid. 

Først 30-35 min af det bedste massage jeg har fået - det var hårdt (det bad jeg om) og alle mine muskler sang af fryd. Men endnu mere var det en fryd at se  Tina arbejde koncentreret i spejlet. Hun kan sit Kram og det var lækkert at se på.

Så fulgte “body-to-body” og ... det var uden sammenligning den frækkeste B2B ... Tinas meget velskabte og veltrimmet krop .. glidende over min krop, kælende på mig i forskellige vinkler ... spejl og udsyn gik op i en højere enhed.

Da Tina mente at jeg var klar til at gå forsætte - sikkert anspurgt af min på det tidspunkt gispende vejrtrækning - bad hun mig vende rundt og gentog så B2B ... bare skruet op på 11. Det hele sluttede med et fantastisk blowjob og massage bagerst. 

Under hele timen var Tina meget nærværende; Først sød og dygtig, så forførende og æggende, tilsidst fræk og sexede som bare fanden. Tina forstod alle mine hentydninger og læste mine ønsker. Om jeg kommer igen? Hvad siger dommerne?

Musklerne: Ja

Kroppen: Ja

Hovdet: Ja

Det blev tre gange ja, så nu er det bare at finde plads i hverdagen.

JB

 

Dejligt at andre også får fin og god service hos Tina, og får lyst til genbesøg

Selv vil jeg hele tiden prøve nye piger, men hos Tina ved jeg bare at jeg altid får top service, så derfor vender jeg også tilbage hos hende,,,, :)

Der helt hvidt derude bag ruderne, det har sneet i nat, og mon ikke at vi blir nød til at varme os indendørs med noget lagengymnastik,, 

Weekenden kunne jo passende starte hos Tina,, der er dejligt varmt og hyggeligt hos hende, både i rummet og den varme hun udskiller fra hjertet 

God jagt og fortsat god weekend 

Venligst Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
JohnBlow skrev, for 11 timer siden:

Havde et godt øje til Tina i efteråret men jeg havde for travlt med alt muligt. I dag havde vi begge tid og jeg havde en super dejlig times tid. 

 

 

Super godt skrevet - tak - sidder og nikke, og bliver selvfølgelig bange for at hun bliver/er svær at få tider med - hun er ud over denne GP verden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
RebelTiger skrev, for 19 timer siden:

Tak for de gode anmeldelser.

Du skriver at du primært bruger Tina som GP’er - betyder det så at du går direkte til sex og uden massage? 

- hvor mange kan du have sex med hende under en seance på en time?

Jeps - direkte til sex uden massage.

Man kan have sex med hende 30 gange under en times massage - 1 min massage (eller pause) 1 min sex, alt andet ville være hastværk 

 

- måske mente du udløsninger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 5 timer siden:

@Eron og @Hunting for beaver: Tak for altid indlevende anmeldelser:) Og lov mig at skrive en anmeldelse af jeres fælles besøg hos Tina, hvis det bliver til noget. 

Det kan kun blive en oplevelse både for jer, men også at læse om for os andre;)

Ja men jeg er ikke i DK, så må blive senere,,, men det kunne da være konge oplevelse for undertegnede ;):rolleyes::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Hunting for beaver skrev, for 13 timer siden:

Ja men jeg er ikke i DK, så må blive senere,,, men det kunne da være konge oplevelse for undertegnede ;):rolleyes::D

jeg er bange, men frisk ;-) spør Tina i dag - @Hunting for beaverdu er vel ikke på pigetur til tyskland? Og hvornår er du hjemme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 10 timer siden:

jeg er bange, men frisk ;-) spør Tina i dag - @Hunting for beaverdu er vel ikke på pigetur til tyskland? Og hvornår er du hjemme?

Ja spørg hende endelig og hils hende og giv hende et kæmpe knus og kys fra mig også,, 

Bange behøver du ikke være,, bedre med liderlig og frisk :D

Nej jeg er ikke i Tyskland,, men Østrig :angry:

Jeg er hjemme igen allerede på søndag 

God aften allezusammen :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...