Hop til indhold
Guest Eron

Fantastiske # Tina Thai # i nye lokaler

Recommended Posts

Guest Eron

Var forbi Tina for nogle dage siden, og havde selvfølgelig et fantastisk møde. Der blev reddet, doggy og missionær - knald hamrende. Der blev Suttet dybt igennem for vildt og kysset kysset kysset .... 

Jeg snakkede med hende om muligheder for en trekant med @Hunting for beaver som vi havde snakket om tidligere i denne tråd, og det var hun smilende med på. Hun vidste jo lige præcis vores begges præferencer, så den skulle hun fint ordne. Hun var kvinde nok til to mænd. Så er det vist bare mig der skal ud over min komfortzone Hunter.

Og fik prøvet bagud/indgangen, meget diskret - man kan bare ringe til hende før og komme ind den vej - det er lidt længere oppe af sidegaden og ind i baggården - nemt når man lige ved hvor. 

- Og Hey!!! var der igen i dag, og havde snakket med Tina om trekant med en lidt ældre veninde der også arbejde der - og fuck mand, den historie får i i morgen eller torsdag - og den er ud over denne verden, måske den bedste 3 kant jeg her har prøvet - tror den endda slår oplevelsen med Chaterine og Isabell fra The Great house of Østerbro - HOLD NU KÆFT

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Eron Kære ven,,du er sgu for vild,,,jeg afventer lige dit skriv og hvis det er godt så springer jeg gerne direkte til en 4 kant med jer 3 ,,, så kan vi altid kneppe Tina alene bagefter som en slags dessert,ha ha ha 

Vi burde invitere damerne med i jacuzzi og sauna ude i byen som opvarmning,,,

Måske kan vi leje os ind på CSC,,,Jeg er fresh :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 47 minutter siden:

Jeg glæder mig mere og mere til at høre om jeres fælles oplevelse;) Det kan kun blive stort. 

Men tænk @Eron, at du også fik prøvet bagindgangen. Og endda disket. Vil det sige, at du listede den ind - ha ha ha.

Ja det var også lige min første tanke Mille,,men turde ikke at skrive dette da @Eron har en eller anden fobi med andre mænd,,,men så er det jo godt at jeg kun er en dreng i en mandekrop ,,ha ha ha 

Du skal nok få din historie inden Jul 2023 :),,,deromkring har han vel besluttet sig for at møde op med en rigtig mand 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Skal møde hende for første gang fredag :-)

Ok dejligt,,du kan altså godt glæde dig,,

Var lige nød til at genbesøge Tina i dag,,,,og hvilken glæde begge veje,,,

Ankommer i styrt regn vejr,,,

Kommer ind og der står hun så Verdens mest søde lækre flotte dejlige Thai pige ,,nemlig TINA THAI

Vi snakker lige lidt om gamle dage og om min ski tur ,,men kun kort vi skal jo nå en masse i dag,,;)

Der er skrevet så meget fint og godt om Tina,,,men lige i dag er jeg helt oppe i skyerne,ja havde faktisk ikke troet at det kunne blive meget bedre med hende,,,

Tina har en rigtig flot og skide fræk rød beklædning som godt kunne forveksles med hotpants,,bare mere som en heldragt,hun har selvfølgelig sørget for at åbne kavalergangen godt op så der stadigvæk er lidt til fantasien ,,vil kalde den en fræk Ferrari, Holy shit hun er ekstra HOT idag.

Hun er bare så sød ,og kysser mig hele tiden ja vi kysser nærmest de første 5-7 minutter uafbrudt,,og det er ikke bare alm. mormor kys,,næh nej rigtig dybe våde kys ,hele ansigtet blir kysset og krammet begge veje.

Det tænder jægeren i mig og jeg går på opdagelse i Tina´s dejlige krop,,hun nyder det tydeligvis,,hun vil rigtig gerne glæde mig med at slikke mig,,men no way nu skal hun sgu først forkæles og forelske sig lidt i mig ,,og så derfra måske får hun lov til at vise hendes skills..

Vi når ikke så meget af sex delen i dag ,,og slet ikke noget massage det hedder mest godt gammeldags oral sex.....og meget af det

FUCK jeg havde næsten glemt hvor godt Tina sutter pik ,,,,hvordan kunne jeg dog glemme dette,,fy fy skamme mig,,,Hun sutter med en lidenskab,,tager en helt til roden ,,holder den der det er ligesom hun nyder at næsten blive kvalt i ,,,, ja pik  jeg har bare så meget pre sperm jeg må flere gange lige stoppe hende ,da jeg i dag vil holde min udløsning tilbage til det sidste

Hun fikser et kondom og sætter det på og vupti så ridder hun mig meget frækt og intimt,,jeg holder ,,krammer,kysser hendes flotte store bryster

Hun hopper af flår kondomet af og begynder den store finale,,,

Hun sørger hele tiden for god og skidefræk øjenkontakt,,Jeg aner ikke om jeg skal kigge hende i øjenene eller se hende i spejlet,,

Det uundgålige sker jeg kommer igen i dag med et kæmpe brag,,Tina sutter bare videre og suger godt på pik hovedet som en sulten vaccum slange,,Jeg takker hende for ikke at haste på mig da jeg var kommet i mål,,hun ventede yderst tålmodigt ,indtil jeg var parat med at få skyllet munden....

Tak Tina fordi du er så dejlig ,ligetil og skide fræk

Jeg er nu en af dine allerstørste fans,,tak fordi du lod mig komme ind i dit liv.

Som en anden broder ganske rigtig har skrevet det blir kun bedre og bedre for hvert besøg hos Tina

Jeg vil hermed gerne lige lave lidt reklame for Tina ,,

Hun siger at der er noget stille i øjeblikket,,så derfor se at komme op af sofaerne og få besøgt denne skønne skønne kvinde.I blir ikke skuffet.

Jeg tog bagindgangen ud ;)

venligst  Hunter

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
AlfaN skrev, for 4 timer siden:

Skal møde hende for første gang fredag :-)

Så håber jeg du bliver en del af fanklubben, og smider en kommentar i tråden

- @Hunting for beaver og jeg har lavet formålsparagrafferne og er klar med en forening - med formand, kasser og hele moulivdtten - Hunter er formand og jeg kasser - men vi har i den grad brug for subleanter - vi har generalforsamling 1 april.

Vi skal være mindst 20 medlemmer for at få kommunal støtte - 'Foreningen for Tina Thais fremme' - Skriv på [email protected] hvis i er interesserede i at blive medlemmer. 

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk
Eron skrev, for 1 time siden:

Så håber jeg du bliver en del af fanklubben, og smider en kommentar i tråden

- @Hunting for beaver og jeg har lavet formålsparagrafferne og er klar med en forening - med formand, kasser og hele moulivdtten - Hunter er formand og jeg kasser - men vi har i den grad brug for subleanter - vi har generalforsamling 1 april.

Vi skal være mindst 20 medlemmer for at få kommunal støtte - 'Foreningen for Tina Thais fremme' - Skriv på [email protected] hvis i er interesserede i at blive medlemmer. 

Get a room. So to speak :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glæder mig til at se om hun lever op til alle de rosende ord. 

Kommunikation og tidsbestilling gik nemt og smertefrit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
CuriousDk skrev, for 7 timer siden:

Get a room. So to speak :D

Nej vi har ikke fundet noget rum endnu, men arbejder på at finde en garage, vi kan bygge om. Tænker ugentlige møder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde helt sikkert regnet med en positiv oplevelse og det fik jeg helt bestemt, men ligeligt fordelt på fantastisk massage, mega lækkert blow og rigtig lækker sex. 

Er med i Tina fanklubben.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv lige haft et lille genbesøg hos Tina for nogle dage siden, og det bliver sku kun bedre og bedre. Hun er fucking fræk, og man kan klart mærke at hun nyder det hun laver, istedet for bare at skulle have det overstået.  

De overordnede detaljer holder jeg for mig selv, da @Eron og @Hunting for beaver er noget bedre end mig til at beskrive sådanne oplevelser, og jeg bare kommer til at klokke i det hvis jeg prøver. Men vigtigst af alt er at Tina bare er på hele vejen igennem, og har en dejlig entusiasme som bare er pisse fræk. Det er bare det bedste i verden når man sidder på den stol og har Tina mellem benene, mens hun tigger dig om at sperme hende i munden.

Kan kun give hende 10/10 på alle fronter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder jo helt fantastisk.

Jeg er lidt bekymret for om hun kan bevare den høje kvalitet når hun har så travlt som hun vel MÅ have nu? Og om man skal booke tid flere uger i forvejen for at få en tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 14 timer siden:

Hun lyder jo helt fantastisk.

Jeg er lidt bekymret for om hun kan bevare den høje kvalitet når hun har så travlt som hun vel MÅ have nu? Og om man skal booke tid flere uger i forvejen for at få en tid?

Jeg havde ingen problem med at få tid hos hende i sidste uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en der kan fortælle adressen? Syntes ikke jeg kan se den nogle steder. Hun lyder til at være en pige man skulle opleve.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du vil vide mere end Valby skal du kontakte Tina, hun svarer både sms, Whatsapp og opkald.

 

Vi må ikke skrive præcise adresser her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne anbefale Tina.

Jeg havde et ærinde i Emdrup i dag ved frokosttid og havde derfor (via Whatsapp) fået adressen og bestilt en time hos Tina senere på dagen.

Hun er smuk og dejlig og giver både en god massage og andre elementer menukortet :-)

Tror bestemt jeg finder til Valby igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 23 timer siden:

Dejligt at du også lige var forbi Tina og takker for den dug "friske" anm. 

Er hun ikke bare en god kysser Bla meget andet godt :)

 

Jo - hun er en dejlig kvinde som yder en fin service :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold op jeg er standhaftig, var forbi Tina i dag kun til massage og damn det kan hun, men ik uden at hun opfordrer til meget mere :-)

hun tager på ferie 29.3 og er væk i fire uger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 25 minutter siden:

Hold op jeg er standhaftig, var forbi Tina i dag kun til massage og damn det kan hun, men ik uden at hun opfordrer til meget mere :-)

hun tager på ferie 29.3 og er væk i fire uger. 

Hvorfor besøge en pige der er kendt for at yde seksulle tjenester, udelukkende for at få massage? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 20 minutter siden:

Hvorfor besøge en pige der er kendt for at yde seksulle tjenester, udelukkende for at få massage? 

Fordi hun giver mega god massage og elsker at give massage. 

Har ikke fundet en massør der kan tage fat som hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...