Hunting for beaver 4207 Skrevet 20. Januar, 2019 Hej Var til et udmærkede foredrag med alletiders roer Arne Nielsson,for nogle år siden. Det var rigtig spændende og han forstår virkelig at optræde og forklare sig på en meget tiltrækkende, hyggelig og fængslende måde,, Efter hans foredrag, så kunne folk så stille spørgsmål frit fra leveren Der var så en yngre gut som stillede spørgsmålet Hvordan man vender wc rullen,, flappen ind ad mod væggen eller udad Der var en del som grinte og troede at han lavede sjov,, men det var ramme alvor, så slemt at han og sin kæreste var ved at blive uvenner om dette,, da de åbenbart gjorde det modsat af hinanden,, Mit enkle spørgsmål er altså : Hvordan vender wc rullen hjemme hos dig/jer Pft Hunter 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 20. Januar, 2019 Hunting for beaver skrev, for 5 minutter siden: Hej Var til et udmærkede foredrag med alletiders roer Arne Nielsson,for nogle år siden. Det var rigtig spændende og han forstår virkelig at optræde og forklare sig på en meget tiltrækkende, hyggelig og fængslende måde,, Efter hans foredrag, så kunne folk så stille spørgsmål frit fra leveren Der var så en yngre gut som stillede spørgsmålet Hvordan man vender wc rullen,, flappen ind ad mod væggen eller udad Der var en del som grinte og troede at han lavede sjov,, men det var ramme alvor, så slemt at han og sin kæreste var ved at blive uvenner om dette,, da de åbenbart gjorde det modsat af hinanden,, Mit enkle spørgsmål er altså : Hvordan vender wc rullen hjemme hos dig/jer Pft Hunter Tænk man ka blive uvenner over det.... Den skal self hænge med flappen udad... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golly 4 Skrevet 20. Januar, 2019 Hej. Det er dælme et fedt spørgsmål. Det har vist været diskuteret rigtigt meget? *GGG* 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 20. Januar, 2019 Er næsten sikker på at punkt nummer 1 i den danske grundlov foreskriver hvorledes rullen skal have flappen udad, uden undtagelser. Alt andet straffes med gabestok til offentlig ydmygelse ! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 20. Januar, 2019 Flappen ind; så falder det lettere i hænderne når man lægger to stykker sammen med den bløde side udad.... Og: Hvis flappen sidder udaf er den bløde side mere udsat for fluer m.v., hvilket kan give utilsigtet krildren ved den tilsigtede brug... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 20. Januar, 2019 Flappen ud selvfølgelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 20. Januar, 2019 Som det var opfinderens intention Udvendig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 20. Januar, 2019 Flappen inde langs væggen, børn (og andre dyr) ikke fristes til at rulle det hele ud. Men hvad så med de automater, hvor der sidder en stor rulle på langs ad væggen - flappen fjern eller nær ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Januar, 2019 Udad selvfølgelig!!! I øvrigt er det pisse provokerende når folk skifter rulle, og den tomme kommer alle andre steder hen, end lige i skraldespanden! Vindueskarmen, skabet, ovenpå toilettet, sågar ovenpå toiletspanden! Toiletruller skaber flere skænderier, end om brættet er slået op eller ned! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 686 Skrevet 20. Januar, 2019 Flappen udad. Hvis der er nogen der gør noget andet, må de rejse hjem til det land deres forfædre kom fra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Januar, 2019 Rullen skal vende iht ens økonomi ?? Jo altså, underslæb eller overtræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 20. Januar, 2019 Ud med fjappen....øh jeg mener flappen! 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mulledyr 63 Skrevet 20. Januar, 2019 Som de fleste skriver så skal flappen da vende udad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 20. Januar, 2019 Jeg er totalt ligeglad, men det var meget vigtigt for mine exer. Flappen skal ud, for ellers kan man jo ikke se mønster og det er åbenbart meget vigtigt, for at tørre røv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Juryen Skrevet 20. Januar, 2019 anon skrev, for 1 time siden: Som det var opfinderens intention Udvendig Det er nemlig rigtigt. Vi skal følge opfinderens oprindelige ide: https://www.businessinsider.com/patent-shows-right-way-to-hang-toilet-paper-2015-3?r=US&IR=T&IR=T Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Poptrold 247 Skrevet 20. Januar, 2019 Indad - langs væggen.... Det ved ALLE. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 20. Januar, 2019 https://stayclassy.dk/vend-toiletrullen-rigtigt/ 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 20. Januar, 2019 Jeg er komplet ligeglad og kan slet ikke se forskellen. Det vigtige er at der er papir på rullen. Hos mig vender den som jeg fik fat på den fra pakken, over- eller underrullet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 20. Januar, 2019 Jeg vender den rigtigt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 20. Januar, 2019 Jeg må hoppe med undertallet (indtil videre) Livet er for kort efter min mening til jeg gider hidse mig op over sådan noget. Den vender ganske enkelt som den vender. Så længe der kommer papir når jeg trækker i den er det lige meget hvordan 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 20. Januar, 2019 Mit OCD gen siger at det bedste for mig er udad 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg