Hop til indhold
Hunting for beaver

Hvordan vender i wc rullen

Recommended Posts

Hej 

Var til et udmærkede foredrag med alletiders roer Arne Nielsson,for nogle år siden. Det var rigtig spændende og han forstår virkelig at optræde og forklare sig på en meget tiltrækkende, hyggelig og fængslende måde,, :)

Efter hans foredrag, så kunne folk så stille spørgsmål frit fra leveren 

Der var så en yngre gut som stillede spørgsmålet 

Hvordan man vender wc rullen,, flappen ind ad mod væggen eller udad

Der var en del som grinte og troede at han lavede sjov,, men det var ramme alvor, så slemt at han og sin kæreste var ved at blive uvenner om dette,, da de åbenbart gjorde det modsat af hinanden,, 

Mit enkle spørgsmål er altså :

Hvordan vender wc rullen hjemme hos dig/jer :)

Pft Hunter 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 5 minutter siden:

Hej 

Var til et udmærkede foredrag med alletiders roer Arne Nielsson,for nogle år siden. Det var rigtig spændende og han forstår virkelig at optræde og forklare sig på en meget tiltrækkende, hyggelig og fængslende måde,, :)

Efter hans foredrag, så kunne folk så stille spørgsmål frit fra leveren 

Der var så en yngre gut som stillede spørgsmålet 

Hvordan man vender wc rullen,, flappen ind ad mod væggen eller udad

Der var en del som grinte og troede at han lavede sjov,, men det var ramme alvor, så slemt at han og sin kæreste var ved at blive uvenner om dette,, da de åbenbart gjorde det modsat af hinanden,, 

Mit enkle spørgsmål er altså :

Hvordan vender wc rullen hjemme hos dig/jer :)

Pft Hunter 

 

Tænk man ka blive uvenner over det.... Den skal self hænge med flappen udad... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er næsten sikker på at punkt nummer 1 i den danske grundlov foreskriver hvorledes rullen skal have flappen udad, uden undtagelser.

Alt andet straffes med gabestok til offentlig ydmygelse !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Flappen ind; så falder det lettere i hænderne når man lægger to stykker sammen med den bløde side udad...:ph34r:.

Og: Hvis flappen sidder udaf er den bløde side mere udsat for fluer m.v., hvilket kan give utilsigtet krildren ved den tilsigtede brug...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flappen inde langs væggen, børn (og andre dyr) ikke fristes til at rulle det hele ud. 

Men hvad så med de automater, hvor der sidder en stor rulle på langs ad væggen - flappen fjern eller nær ??:ph34r::-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Udad selvfølgelig!!!

I øvrigt er det pisse provokerende når folk skifter rulle, og den tomme kommer alle andre steder hen, end lige i skraldespanden! :angry:

Vindueskarmen, skabet, ovenpå toilettet, sågar ovenpå toiletspanden! :rolleyes: 

Toiletruller skaber flere skænderier, end om brættet er slået op eller ned! :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er totalt ligeglad, men det var meget vigtigt for mine exer.

Flappen skal ud, for ellers kan man jo ikke se mønster og det er åbenbart meget vigtigt, for at tørre røv :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er komplet ligeglad og kan slet ikke se forskellen. Det vigtige er at der er papir på rullen. 

Hos mig vender den som jeg fik fat på den fra pakken, over- eller underrullet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må hoppe med undertallet (indtil videre) 

Livet er for kort efter min mening til jeg gider hidse mig op over sådan noget. 

Den vender ganske enkelt som den vender. Så længe der kommer papir når jeg trækker i den er det lige meget hvordan :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...