Hop til indhold
Christian Lars

Lora ved Fisketorvet 10/10

Recommended Posts

F.R.I.E.N.D. skrev, for 4 timer siden:

Jeg har læst lidt blandet om omtalte Lora. Giver hun massagen helt nøgen selv? Har læst at hun skulle forlange at beholde trusser på?

Jeg besøgte hende forleden. Nøgternt set et 7-tal i udseende, måske 8. Jeg har ikke prøvet dette koncept før, men tænkte jeg ville give hende et forsøg pga. anmeldelserne. Jeg var ikke ovenud begejstret, for det kan imo ikke måle sig med "rigtig" sex. Men pigen var sød nok, og gjorde en del ud af det. Skabte en fin stemning med meditativ musik mm.  

Jeg bad hende klæde sig af, hvilket hun gjorde uden protester, så den med at hun ikke vil tage bukser eller bh af holder ikke. Derefter gned hun sig nøgen og olieret hen over mig, mens hun en gang i mellem stoppede ved "lillefingeren" og gav lidt middelmådigt superfransk. Brysterne er af silicone og er størrelse b/c.

Hun holder til ude på Amager, 1 minuts gang fra en metrostation mod lufthavnen. Er du lidt arkitektonisk interesseret er der lidt ekstra at komme efter...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...