Hop til indhold
kaskap79

Sex uden kondom

Recommended Posts

MrLovaLova skrev, for 4 minutter siden:

Lige afledt af en anden tråd i Jyllands foraet angående Gisela, hvordan er det så med sex uden gummi med en fyr der er "lavet om" altså har fået et skræv osv i forbindelse med en ombygning? Jeg må tilstå jeg ved ikke hvordan sådan noget laves, men hvis der ikke er adgang til blodbane, slimhinder osv så skulle der vel heller ikke være den samme smittefare, eller hvordan? 

ja godt spørgsmål ?

ved nogen nervetråde er tilkoblet den kunstige vagina - men ellers ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 37 minutter siden:

Lige afledt af en anden tråd i Jyllands foraet angående Gisela, hvordan er det så med sex uden gummi med en fyr der er "lavet om" altså har fået et skræv osv i forbindelse med en ombygning? Jeg må tilstå jeg ved ikke hvordan sådan noget laves, men hvis der ikke er adgang til blodbane, slimhinder osv så skulle der vel heller ikke være den samme smittefare, eller hvordan? 

Kan ikke forestille mig at risikoen er mindre, for væggen er jo slimhinde med blodforsyning. I følge en Google søgning kan risikoen endda være større:

"There is also a possibility that sexual activity involving a surgically-created “neo-vagina” may carry a higher risk of transmitting HIV than unprotected vaginal sex, though there isn’t enough data to make affirmative statements regarding the transgender STD statistics of reconstructed genitalia."

https://www.stdcheck.com/blog/transgender-std-statistics/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
kaskap79 skrev, for 1 time siden:

 

Nysgerrighed efter hvad der får andre til at gøre noget jeg ikke selv kunne drømme om at gøre.

Hvis nu du aldrig har fået fisse uden kondom og altid har betalt  for det!

Kan du så ikke sætte dig ind i at nogen løber risikoen når muligheden byder sig?

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og alligevel tager I alle gladeligt bilen, cykler, krydser vejen, bruger en skarp kniv ved madlavning, eller benytter ovn/komfur og går i bad dagligt... alt sammen noget som kræver langt flere ofre i dagligdagen end sex uden.

Når man nogle gangle læser om folks frygt, så undrer det mig sgu at nogle mennesker tør stå op af sengen om morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, Lige nu:

Når man nogle gangle læser om folks frygt, så undrer det mig sgu at nogle mennesker tør stå op af sengen om morgen.

 

Det er fordi langt de fleste mennesker dør i sengen ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
xo-nix skrev, for 4 timer siden:

Kan ikke forestille mig at risikoen er mindre, for væggen er jo slimhinde med blodforsyning. I følge en Google søgning kan risikoen endda være større:

"There is also a possibility that sexual activity involving a surgically-created “neo-vagina” may carry a higher risk of transmitting HIV than unprotected vaginal sex, though there isn’t enough data to make affirmative statements regarding the transgender STD statistics of reconstructed genitalia."

https://www.stdcheck.com/blog/transgender-std-statistics/

Så der er faktisk en slimhinde eller hvordan? Og I stand til at generere væske?

Og det var da godt nok den mest vage, udokumentere, uvidenskabelige beskrivelse jeg nogensinde har læst?? Minder om noget en EB “journalist” kunne have skrevet

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaskap79 skrev, for 13 timer siden:

Hvad er jeres holdning til de GP'er der tilbyder sex uden kondom mod ekstra betaling?

Min holdning er at det er da fint, det er bare ikke noget jeg vil benytte mig af. Og man behøver ikke prædike faren ved kønssygdomme, da dem der udfører og modtager dette kender risikoen.

Min grænse går ved superfransk, hvor jeg løber den minimale risiko der er herved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaskap79 skrev, for 12 timer siden:

For mig indikere det at GP'en ikke risikere noget, da hun sikkert allerede er smittet. 

Det rationale giver kun mening, hvis vi taler om HIV, men så risikerer kunden netop heller ikke noget (hvis hun er i behandling). Så det mest risikofri for kunden er at gå til en gp, der ved hun er hivsmittet og ikke med andet.

Alle andre SOS risikerer hun noget ved (uarbejdsdygtighed, varige helbredsskader, negativ omtaler som skader forretningen).

MrLovaLova skrev, for 10 timer siden:

hvordan er det så med sex uden gummi med en fyr der er "lavet om" altså har fået et skræv osv i forbindelse med en ombygning?

Det er det samme eller mindre risikabelt (i grove træk). Der kan være slimhinde, hvis der er anvendt væv fra tarmen til indersiden af skeden. Jeg ville ikke satse store penge på sikkerheden i hvert fald - men jeg går ud fra det er HIV, der er hovedbekymringen siden "blodbaner" nævnes. Herpes og hpv er dog nok mindst lige så relevant. Syf, Gunnar og Klam tør jeg faktisk ikke sige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 8 timer siden:

Hvis nu du aldrig har fået fisse uden kondom og altid har betalt  for det!

Der kan også være spænding ved det - det kan være en seksuel stimulans: Løbe en risiko, gøre noget forbudt/umoralsk/beskidt. Åh, at pumpe min sæd op i en ung pige, bare fordi jeg giver hende lidt ekstra betaling (skrev en anden EG-bruger engang til mig) osv. Det meste ligger i naturlig forlængelse af motiver der også kan være i spil ved alle besøg hos en gp.

Der kan med andre ord være så mange grunde - ud over det indlysende, at sex uden føles meget bedre.

 

Jeg indrømmer gerne, at jeg har gjort det med tre sugarbabes. Og engang hoppede en thaimassør på mig, og fordi jeg var liderlig stoppede jeg hende ikke. Det var fedt alle gangene, men thaimassøren gav mig en klamydia. Med sugarbabene var det fordi hele setuppet var sådan lidt dating/forførelse-agtigt, så det passede bare naturligt ind.

 

Jeg har også haft gummifri sex (fordi helt uplanlagt fra min side) med et par tinder-dates på første date. Men det er næsten værre, den ene mistænkte jeg bagefter for at prøve at blive gravid ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 8 timer siden:

Så der er faktisk en slimhinde eller hvordan? Og I stand til at generere væske?

Og det var da godt nok den mest vage, udokumentere, uvidenskabelige beskrivelse jeg nogensinde har læst?? Minder om noget en EB “journalist” kunne have skrevet

Det kan godt være af slimhinde, men "normen" er åbenbart at skedevæggen består af penishud. Under alle omstændigheder var min pointe bare at der er rigelig med kontakt til blodbanen og øvrige underliggende væv til at smitte er mulig og jeg ville ikke satse på hverken øget eller mindsket risiko for seksuelt overførte sygdomme. 

https://www.wired.com/story/a-patient-gets-the-new-transgender-surgery-she-helped-invent/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 19 timer siden:

Det er simpelthen ikke et fuldendt EG-debat-år uden debatterne om sex uden kondom

Og alligevel brænder vi debatten af SÅ tidlig på året :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden:

Jeg har sex dagligt - stort set - uden kondom. Jeg er har aldrig fået nogen sygdom, men jeg er også meget omhyggelig med at vaske hænder inden :mrgreen:

Tænker at det er godt at du er god til at vaske dine hænder inden, har engang hørt at de to hyppigste årsager til underlivsinfktioner er, sorte negle og dårlig ånde.

Men på trods af dine meget rene hænder kan du nu sagtens tildrage dig en kønssygdom når du lader kalorius smutte ind uden overtøj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 3 timer siden:

Og alligevel brænder vi debatten af SÅ tidlig på året :D

Lige dén her skal altså også gentages nogle gange igennem året, før alt er som det plejer, så mon ikke den er lige i rette tid :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 23 timer siden:

Jeg fik en henvendelse for ganske nylig af en mand, som spurgte om vi ikke kunne gøre det uden kondom, for han var gift, og når man er gift, så er man jo sygdomsfri... Medmindre han selvfølgelig render rundt og stikker pikken op i fremmede damer uden beskyttelse, som han lige præcis her foreslog - så bliver han nok ikke ved at være det :D;) 

Og måske ved han heller ikke hvem der stikker pikken i hans kone :shock::ph34r::-o og hvor de pikke har været før. (Ja det er squ værd at tænke lidt over)

Personligt går jeg i en stor bue uden om GP’er der enten annoncerer med ydelser uden kondom eller bare indikerer at det er muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går nu også helt uden om GP'ere som tilbyder uden, men det er nu ikke fordi at jeg er særligt bange for at blive syg, jeg har bare ikke lyst til at være skumpisker :huh:

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vil jeg bare være på tværs. 

Jeg knalder udelukkende GPére uden kondom, vasker mig kun når det er skudår og kommer aldrig til den planlagte aftale. Og hvis jeg havde overholdt min aftale, havde jeg forsøgt at prutte prisen ned fra første fløjt. Desuden var jeg blevet pissesur, fordi hun havde taget 1 kg på siden billederne var blev taget og hun ikke stønnede på den måde jeg kan lide. Og hvad endnu værre er, at hun ikke lige havde sørget for at afstemme min musiksmag. Alle ved jo at jeg kan li´ 80ermusik i de ulige uger. Og by the way! Når du skriver at du er 24, så har du bare at have 24 års fødselsdag den dag jeg ikke kom. Tag dig sammen, unge dame. Hvad tænker du på? 

Men nok om det...jeg dukkede jo ikke op alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 9 timer siden:

Men på trods af dine meget rene hænder kan du nu sagtens tildrage dig en kønssygdom når du lader kalorius smutte ind uden overtøj.

Jeg tror pointen er, at han har kondomfri sex med sine hænder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tror pointen er, at han har kondomfri sex med sine hænder.

Håndkondomer :D

Er det ikke det vi andre kalder handsker, kan købes i både latex og nitril. 

Skal det være ekstra sikkert påføres et par rulamsluffer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Bebop skrev, 1 time siden:

Jeg tror pointen er, at han har kondomfri sex med sine hænder.

 

mester4u skrev, for 59 minutter siden:

Er det ikke det vi andre kalder handsker, kan købes i både latex og nitril. 

Husk at smøre godt, ellers river det ubehageligt i dillermanden....:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...