Hop til indhold
kaskap79

Sex uden kondom

Recommended Posts

Hvad er jeres holdning til de GP'er der tilbyder sex uden kondom mod ekstra betaling?

Jeg selv ser det som et stort rødt flag og vil aldrig besøge den GP'er, men der må vel være et marked for det siden at der reklameres med det.

Skriv gerne jeres kommentarer, jeg kan kun blive klogere af at høre andres mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaskap79 skrev, for 41 minutter siden:

Hvad er jeres holdning til de GP'er der tilbyder sex uden kondom mod ekstra betaling?

Jeg selv ser det som et stort rødt flag og vil aldrig besøge den GP'er, men der må vel være et marked for det siden at der reklameres med det.

Skriv gerne jeres kommentarer, jeg kan kun blive klogere af at høre andres mening.

Min mening er klart: aldrig....men hvis GPeren kan fremvise en fri sygdoms test som man kan købe onlinie idag hvor i laver testen på stående fod ...så kan man vel godt bolle uden.

Men pas nu godt på dig selv...man lever kun 1 gang trods alt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 5 minutter siden:

Min mening er klart: aldrig....men hvis GPeren kan fremvise en fri sygdoms test som man kan købe onlinie idag hvor i laver testen på stående fod ...så kan man vel godt bolle uden.

Jeg kan godt følge dig et stykke hen af vejen men jeg er skeptisk over for de der quick-tests som også annonceres brugt forud for nogle cream-pie arrangementer (annoncer på AL)

Jeg synes det er mærkeligt at de test skulle være lige så gode som dem man får taget hos lægen/sygehuset. Disse tests tager jo i nogle tilfælde flere dage at få svar på......såfremt andre tests er på højde med doktormandens kunne han og sygehusene jo også bare bruge dem og så fik alle svar under 30 min.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy

syntes det emne har været oppe utallige gange, kan du ikke være ret ligeglad med andre gør, og følg hvad du syntes er rigtigt for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da fint der er mulighed for det, jeg tror der render en del fyre rundt med lidt af hvert og har den der YOLO tilgang tli livet, så hvorfor skulle de ikke også have lidt sjov hvis de vil betale ekstra for det? Måske redde sig lidt ekstra til samlingen.

Sex er også bare bedre uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaskap79 skrev, for 2 timer siden:

men der må vel være et marked for det siden at der reklameres med det.

Der er et kæmpe marked for det. Der er dem, der åbent står ved det, og så er der alle dem, der gør det i al hemmelighed :D 

Jeg fik en henvendelse for ganske nylig af en mand, som spurgte om vi ikke kunne gøre det uden kondom, for han var gift, og når man er gift, så er man jo sygdomsfri... Medmindre han selvfølgelig render rundt og stikker pikken op i fremmede damer uden beskyttelse, som han lige præcis her foreslog - så bliver han nok ikke ved at være det :D;) 

Jeg vil ikke moralisere. Folk må gøre, hvad de vil, så længe alle gør det frivilligt. Jeg vil bare gerne selv være fri for den risiko, og ligesom du foretrækker piger, der ikke tager den risiko, så foretrækker jeg også mænd, der ikke gør... Eller i hvert fald ønsker jeg ikke den viden, da jeg på trods af kondom, ikke ville kunne føle mig helt tryg. 

Der kan man bare se... Jeg bidrog simpelthen til en “sex-uden-kondom-debat” :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 5 minutter siden:

Jeg troede egentlig at prins Knud var død, men lad os da lige alle sammen forarges igen igen over denne uhyrlighed.

Det er simpelthen ikke et fuldendt EG-debat-år uden debatterne om sex uden kondom, hvad pigerne tjener og om de har kærester og ægtemænd, om mændene kunne være kærester med en arbejdende pige, hjælp til jomfruer og diverse udluftninger af frustrationer over afbrændere og useriøse kunder B) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare for at præcisere.

Jeg er ikke forarget over at nogle har sex uden kondom med en GP'er. Jeg er bare forundret over at der er så mange annoncer for det og at der åbenbart er så mange GP'er og kunder der tør tage den risiko der nu engang er.

Jeg er helt enig i at sex er meget bedre uden kondom, men kun hvis det er sammen med en man stoler på. Hvis ikke man stoler fuldstændig på den anden, så ødelægger tvivlen det for mig.

Kan man stole på at en person enten GP'er eller kunde taler sandt når de svarer på om de er sygdomsfri?
Det mener jeg ikke. GP'en vil jo gerne tjene flere penge og kunden vil jo gerne have sex uden. Så sandsynligheden for at en med sygdom skjuler det er stor.

Derfor tør jeg aldrig tage chancen med en GP'er eller en anden kvinde jeg ikke stoler 100% på. En gang kan være den ene gang hvor man bliver smittet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaskap79 skrev, for 1 minut siden:

GP'en vil jo gerne tjene flere penge og kunden vil jo gerne have sex uden. 

Dér har du grunden... Så ikke mere forundring til dig. Simple as that :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, Lige nu:

Dér har du grunden... Så ikke mere forundring til dig. Simple as that :D 

Helt enig, jeg er bare forundret over at de tør tage chancen.

Jeg har nu lagt mærke til at det er mest de østeuropæiske GP'er der reklamere med det. I betragtning af at det er i de lande at der er den største forekomst af HIV smittede i Europa forstår jeg ikke de kunder der tør tage chancen.

For mig indikere det at GP'en ikke risikere noget, da hun sikkert allerede er smittet. Så hellere tjene så mange penge som muligt, mens man kan. Om det sådan ved jeg ikke, men det er det indtryk det giver mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaskap79 skrev, for 1 minut siden:

Helt enig, jeg er bare forundret over at de tør tage chancen.

Jeg tror faktisk, at mange ikke føler, at det er så frygtelig farligt. Altså det er jo “bare” en potentiel kønssygdom, som jo kan medicineres. Det skaber måske ikke den samme frygt hos alle. Risikovilligheden er under alle omstændigheder steget i den tid, hvor jeg har været aktiv. Og det gælder for både mænd og kvinder - udenlandske og danske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

man kunne tro, det var single mænd der efterspurgte det, de har jo ikke en at forklare sig over hjemme.

men sådan hænger det nok ikke sammen.

 

tror det en blanding hvem der tilbyder uden

har selv oplevet få thaier- og en del danske pd piger - der ikke tar det så nøje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er 3 tilbagevendende emner som aldrig dør på EG.

1: sex uden kondom

2: dårlig hygiejne 

3: dårlige til at overholde aftaler

Alle 3 emner har været oppe igen siden 1. januar. Og vi har kun den 10. Rimelig effektivt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 2 minutter siden:

Der er 3 tilbagevendende emner som aldrig dør på EG.

1: sex uden kondom

2: dårlig hygiejne 

3: dårlige til at overholde aftaler

Alle 3 emner har været oppe igen siden 1. januar. Og vi har kun den 10. Rimelig effektivt :) 

Det er meget muligt at det har været oppe før her på siden.

Men jeg har brugt de sidste par dage på at søge efter det uden at finde en tråd om emnet.

Så derfor startede jeg denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 4 minutter siden:

2: dårlig hygiejne 

Orv ja, glemte personlig hygiejne!

Og så klassikeren... Kondomet sprang, hvad fejler jeg, er der en læge til stede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaskap79 skrev, for 15 minutter siden:

Det er meget muligt at det har været oppe før her på siden.

Men jeg har brugt de sidste par dage på at søge efter det uden at finde en tråd om emnet.

Så derfor startede jeg denne tråd.

Fair nok.

Du må ikke tage det ilde op. Men det bliver nok ikke dig jeg ringer til hvis jeg skal bruge en detektiv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 1 minut siden:

Fair nok.

Du må ikke tage det ilde op. Men det bliver nok ikke dig jeg ringer til hvis jeg skal bruge en detektiv :) 

Det er der også for få penge i til at det er interessant for mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
kaskap79 skrev, for 2 timer siden:

Bare for at præcisere.

Jeg er ikke forarget over at nogle har sex uden kondom med en GP'er. Jeg er bare forundret over at der er så mange annoncer for det og at der åbenbart er så mange GP'er og kunder der tør tage den risiko der nu engang er.

Jeg er helt enig i at sex er meget bedre uden kondom, men kun hvis det er sammen med en man stoler på. Hvis ikke man stoler fuldstændig på den anden, så ødelægger tvivlen det for mig.

Kan man stole på at en person enten GP'er eller kunde taler sandt når de svarer på om de er sygdomsfri?
Det mener jeg ikke. GP'en vil jo gerne tjene flere penge og kunden vil jo gerne have sex uden. Så sandsynligheden for at en med sygdom skjuler det er stor.

Derfor tør jeg aldrig tage chancen med en GP'er eller en anden kvinde jeg ikke stoler 100% på. En gang kan være den ene gang hvor man bliver smittet.

Hurra for dig.....Hva får du ud at vide hva andre gør ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 3 minutter siden:

Hurra for dig.....Hva får du ud at vide hva andre gør ? 

 

BadGuy skrev, for 3 minutter siden:

Hurra for dig.....Hva får du ud at vide hva andre gør ? 

Nysgerrighed efter hvad der får andre til at gøre noget jeg ikke selv kunne drømme om at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaskap79 skrev, for 2 minutter siden:

 

Nysgerrighed efter hvad der får andre til at gøre noget jeg ikke selv kunne drømme om at gøre.

modtager du oral uden-og giver du oral uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige afledt af en anden tråd i Jyllands foraet angående Gisela, hvordan er det så med sex uden gummi med en fyr der er "lavet om" altså har fået et skræv osv i forbindelse med en ombygning? Jeg må tilstå jeg ved ikke hvordan sådan noget laves, men hvis der ikke er adgang til blodbane, slimhinder osv så skulle der vel heller ikke være den samme smittefare, eller hvordan? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sex dagligt - stort set - uden kondom. Jeg er har aldrig fået nogen sygdom, men jeg er også meget omhyggelig med at vaske hænder inden :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...