Hop til indhold
Guest Trinetease

Lige præcis i dag....

Recommended Posts

Guest Vendelbo773
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Lige præcis i dag er det 10 mdr siden jeg er stoppet med at ryge. 

Jeg forstår slet ikke at jeg var så begejstret for det, når man tænker på hvor lykkelig jeg er for ikke at ryge længere. 

At jeg så er knapt så glad for at have taget 4,5 kg på er en heeeeelt anden sag :lol:

Jo mere af dig, desto bedre:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Vendelbo773 skrev, for 4 minutter siden:

Jo mere af dig, desto bedre:)

Nååårh Du er sq sød <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

De sidder meeeget på måsen :(:rolleyes::lol:

Jamen Mega sejt. Lidt overrasket da jeg aldrig har bemærket at du var ryger. Og glæder mig til at besøge dig igen med den nye mås :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 time siden:

Bananas jeg havde ellers brug for dig den anden dag, da jeg havde et billede af en flot pige som desværre havde trusser på, og havde lige brug for at du "fjernede" dem, men tror at du var gået på juleferie ;)

Undskyldning for at afspore tråden lidt,,, 

Når pigerne skal ha trusserne fjernet, så bruger jeg hypnose med stor success. Det fungerer desværre ikke på veganer, så Trine går sikker.

Og tillykke Trine. Jeg stoppede 20 år tilbage, og har siden ikke kunnet forstå hvordan jeg kunne få mig selv til at trække den der lort ned i lungerne.

Tillykke også til Rejse som har besejret alkoholdæmonen. Fandme en bedrift.

 

bw-hypnotist.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

De sidder meeeget på måsen :(:rolleyes::lol:

Det skulle ellers være moderne...så moderne at nogen ved lægelig hjælp får en større mås :lol:

Men tillykke med at du er stoppet :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, 1 time siden:

Hvor meget vejer du så nu?:P

P. P.,, du ved godt at det ikke er pænt at spørge om en kvindes alder, men endnu værre hendes vægt, men at Trinetease vælger selv at joke lidt med dette er jo bare cool, det viser at hun er i fin balance med Bla sin krop og vægt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

tillykke Trine, kun lækkert med 4,5 kilo mere Trine - Jeg glæder mig til vi nusser sammen igen og så vil jeg nusse din mås lidt mere 

kh <3

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

mmmmmmmmmmmm ja...jeg har lige tændt min smøg....tager et hvæs....mmmmmmm hvor er det godt...pust ud mmmmm dejligt....

Er det her ikke ryger tråden? hæ hæ fnissssssssss

Jeps vi skal ikke ryge....right.

Vi skal spise fisk.....right.

Vi skal løbe 8 gange om dagen....right.

Vi skal være gode mod børn og dyr.....right.

Vi skal have de rigtige meninger.....right.

Vi må ikke drikke....right.

Vi skal være svenske og være hvide svaner …..right.

Vi skal syntes al for indvandring er vidunderlig (så længe vi kan sende dem vidre til korrekte sverig)….right.

Jeg har ret til at føle mig krænket, hvis jeg mener jeg tilhører en mindretalsgruppe.

Så jeg er fandme en sort svensk storrygende negertøs der spiser bøffer hverdag og jeg hader børn.

Og hvis der er nogen der siger mig i mod så smider jeg racismekortet og føler mig krænket!:D

Men ellers tillykke til Trine med de ekstra Kilo, jeg tager lige et hvæs mere af min smøg og lader alle de helllige stå i hjørnet og hyle!, Hallleluja med omvendelsen....:D

(og der er meget ironi i det indlæg)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Lady Cherie Jeg ser intet helligt i at jeg er stoppet med at ryge - Jeg ser heller ikke noget helligt i at du bliver ved. 

Jeg er glad for at være stoppet - Simpelthen fordi at jeg er pisse bange for at dø før tid. 

Jeg er ikke så modig mht mit helbred. Og slet ikke efter en i min familie blev indlagt med sky højt blodtryk og udskrevet 4 dage efter med en diagnose vedkommende aldrig bliver rask fra. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Lady Cherie skrev, for 17 minutter siden:

mmmmmmmmmmmm ja...jeg har lige tændt min smøg....tager et hvæs....mmmmmmm hvor er det godt...pust ud mmmmm dejligt....

Er det her ikke ryger tråden? hæ hæ fnissssssssss

Jeps vi skal ikke ryge....right.

Vi skal spise fisk.....right.

Vi skal løbe 8 gange om dagen....right.

Vi skal være gode mod børn og dyr.....right.

Vi skal have de rigtige meninger.....right.

Vi må ikke drikke....right.

Vi skal være svenske og være hvide svaner …..right.

Vi skal syntes al for indvandring er vidunderlig (så længe vi kan sende dem vidre til korrekte sverig)….right.

Jeg har ret til at føle mig krænket, hvis jeg mener jeg tilhører en mindretalsgruppe.

Så jeg er fandme en sort svensk storrygende negertøs der spiser bøffer hverdag og jeg hader børn.

Og hvis der er nogen der siger mig i mod så smider jeg racismekortet og føler mig krænket!:D

Men ellers tillykke til Trine med de ekstra Kilo, jeg tager lige et hvæs mere af min smøg og lader alle de helllige stå i hjørnet og hyle!, Hallleluja med omvendelsen....:D

(og der er meget ironi i det indlæg)

Er du lidt misundelig Cherie?

Eller er det bare det ironiske der kniber lidt?

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Lady Cherie skrev, for 3 minutter siden:

Kære Trine

Desværre er der mange der lider af dødsangst, en ting jeg ikke lider af. En ting er sikkert, vi undgår den ikke. Nyd det mens du har livet, Lev det!

Kære Cherie

Jeg lider ikke af dødsangst - Jeg vil bare gerne være sund så længe som muligt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 28 minutter siden:

mmmmmmmmmmmm ja...jeg har lige tændt min smøg....tager et hvæs....mmmmmmm hvor er det godt...pust ud mmmmm dejligt....

Er det her ikke ryger tråden? hæ hæ fnissssssssss

Jeps vi skal ikke ryge....right.

Vi skal spise fisk.....right.

Vi skal løbe 8 gange om dagen....right.

Vi skal være gode mod børn og dyr.....right.

Vi skal have de rigtige meninger.....right.

Vi må ikke drikke....right.

Vi skal være svenske og være hvide svaner …..right.

Vi skal syntes al for indvandring er vidunderlig (så længe vi kan sende dem vidre til korrekte sverig)….right.

Jeg har ret til at føle mig krænket, hvis jeg mener jeg tilhører en mindretalsgruppe.

Så jeg er fandme en sort svensk storrygende negertøs der spiser bøffer hverdag og jeg hader børn.

Og hvis der er nogen der siger mig i mod så smider jeg racismekortet og føler mig krænket!:D

Men ellers tillykke til Trine med de ekstra Kilo, jeg tager lige et hvæs mere af min smøg og lader alle de helllige stå i hjørnet og hyle!, Hallleluja med omvendelsen....:D

(og der er meget ironi i det indlæg)

Ironi??? Hvor? Aaaah ... løbe 8 gange :P:D  Det var nok lidt overdrevet mange gange;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 15 minutter siden:

Kære Cherie

Jeg lider ikke af dødsangst - Jeg vil bare gerne være sund så længe som muligt :-)

Og.... man har det jo meget bedre. Føler sig fri og let i brysterne ... eh brystet. Nåe måske ikke let i dit fald, men fri og rask.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Rygning såvel som alkohol og mad kan være centralt i folks livskvalitet  så intet helligt i st have det som livskvalitet at dyrke motion og fitness og leve vegansk eller vegetarisk ens livsstil er ens egen 

kh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Bananas skrev, for 22 minutter siden:

Og.... man har det jo meget bedre. Føler sig fri og let i brysterne ... eh brystet. Nåe måske ikke let i dit fald, men fri og rask.

Mono-boobs....det er det nye :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

 Nyd det mens du har livet, Lev det!

Ryg du bare ad Hekkenfeld til kære hex :D

Selv ryger jeg moderat, om end  jeg ikke burde af hensyn til mit helbred - jeg er dog ikke bange for at dø, blot engang imellem lidt betænkelig ved at miste livet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

P. P.,, du ved godt at det ikke er pænt at spørge om en kvindes alder, men endnu værre hendes vægt, men at Trinetease vælger selv at joke lidt med dette er jo bare cool, det viser at hun er i fin balance med Bla sin krop og vægt ;)

:)Man kan nu sagtens spørge smukke slanke kvinder, der er glade for deres vægt, om hvad de vejer. Det er en god måde at bryde isen på. Synes det er ret oplagt at hun vejer lige omkring de 60 kg. :P Så det er jo bare et lille nips vi taler om.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 9/1/2019 at 20:49:

Kære Cherie

Jeg lider ikke af dødsangst - Jeg vil bare gerne være sund så længe som muligt :-)

Fint Trine

Du tager bare trappen til 11 etage næste gang vi spiser view brunch, så kan du som vegetar med garanti spise så meget som du lyster.

Jeg stiller mig solidarisk og, skal også nok tage trapperne sammen med dig.

Jeg har hvad kalorie indtaget til den brunch angår, nok også mere brug for at tage trapperne op, end du har :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden:

Fint Trine

Du tager bare trappen til 11 etage næste gang vi spiser view brunch, så kan du som vegetar med garanti spise så meget som du lyster.

Jeg stiller mig solidarisk og, skal også nok tage trapperne sammen med dig.

Jeg har hvad kalorie indtaget til den brunch angår, nok også mere brug for at tage trapperne op, end du har :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Ja især hvis de har Nutella på menu'en ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sejt Trine <3 Især uden hjælpemidler og især i den her branche hvor “alle” stort set ryger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 9/1/2019 at 17:20:

Lige præcis i dag er det 10 mdr siden jeg er stoppet med at ryge. 

Jeg forstår slet ikke at jeg var så begejstret for det, når man tænker på hvor lykkelig jeg er for ikke at ryge længere. 

At jeg så er knapt så glad for at have taget 4,5 kg på er en heeeeelt anden sag :lol:

Da jeg besøgte dig kære Trinetease for ca 1,5 år siden, lod jeg slet ikke mærke til at du evt lugtede lidt af tobak,, mit fokus var helt andre steder,,, hvis du forstår hvad jeg mener,,, :rolleyes:

Tror at du bare er mere lækker og fræk jo mere af dig 

Venligst Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 9/1/2019 at 17:20:

Lige præcis i dag er det 10 mdr siden jeg er stoppet med at ryge. 

Jeg forstår slet ikke at jeg var så begejstret for det, når man tænker på hvor lykkelig jeg er for ikke at ryge længere. 

At jeg så er knapt så glad for at have taget 4,5 kg på er en heeeeelt anden sag :lol:

Sejt, jeg er sikker på at du stadig er crispy (på trods at de par kilo) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...