Hop til indhold
Guest Agetha

Politisk korrekt

Recommended Posts

Guest Agetha

Jeg ved godt jeg leger, manipulerer, griner over min opførsel. Og tør være dum.

Men kunne der være et gran af politisk korrekthed bland mange piger herinde der skriver som de tror behager deres kunder, eller findes der piger som jeg der ikke længere lever af kunders syn og derfor er tro mod egne og andres værdier.

Det skal ikke være en hemmelighed, at jeg ikke arbejder længere og derfor nytter det heller ikke længere at skrive i indbakken, jeg findes ingen steder og derfor tør jeg åbne op og være politisk ukorrekt. Jeg ser dog en kontrast - der findes piger herinde som opfører sig politisk korrekt men som umiddelbart fremstår enorm kedelig. Men ikke med ren mel i posen.

Det skælv - bemærker kunderne det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Trinetease skrev, Lige nu:

Hvor lang tid har du været stoppet ?

Ca 1 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Trine: Hele mekanismen i det de mangler skal man føre sin menneskelige rigdom videre på.

 

Jeg er selvsikker på din blidhed fører flødeskum med sig.

Det har jeg ikke behov for.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Shit... tror altså natpotten er tom nu, stild den endeligt tilbage :) 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Sparkster skrev, for 31 minutter siden:

Shit... tror altså natpotten er tom nu, stild den endeligt tilbage :) 

Shit. jeg tror du er manipuleret af dit ønske.

Du skal overveje det dybe.

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Det dybde og jeg ved godt mange hader mig, men hvorfor kommer vi i sandheden nærmere.

I valby. stikker bordelmutter sig egen grådighed over andres vel.

Hvorfor skal der være den beskyttelse mod dem?

Jeg er blevet misbrugt i Valby - jeg kunne aldrig holde fri. da min morfor var ved at dø skulle jeg betale en telefondame for at holde fri?

Hvad handler det om, de ødelægger os?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Agetha skrev, for 10 minutter siden:

Det dybde og jeg ved godt mange hader mig, men hvorfor kommer vi i sandheden nærmere.

I valby. stikker bordelmutter sig egen grådighed over andres vel.

Hvorfor skal der være den beskyttelse mod dem?

Jeg er blevet misbrugt i Valby - jeg kunne aldrig holde fri. da min morfor var ved at dø skulle jeg betale en telefondame for at holde fri?

Hvad handler det om, de ødelægger os?

Jeg er faktis oprigtig ked af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Kære Agetha, jeg tror ikke folk hader dig, og man kan ikke beskylde dig for at være kedelig. Håber du stadig vil deltage i debatten og ikke være bange for at være politisk ukorrekt og tag dig ikke af hvad andre mener. Dette forum kan nemt blive for kedeligt hvis der ikke er nogen der skiller sig ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Agetha skrev, for 38 minutter siden:

Det dybde og jeg ved godt mange hader mig, men hvorfor kommer vi i sandheden nærmere.

Hader dig bestemt ikke, jeg evner bare ikke at sætte mig ind i dine skriv, der fremkommer usammenhængende - grænsende til maniske - for mig. Kan forøvrigt ikke se til politiske eller ukorrekte i denne tråd.

Det skal naturligvis ikke hindre dig i at skrive mere, generelt undlader jeg at kommenterer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 3 timer siden:

Til alle mine sønner jeg elsker jer-

Du mener ikke "syndere"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Kære Agetha 

Du forekommer Mig at være en lidt "skæv eksistens " . Men Jeg har en stor forkærlighed for skæve eksistenser . Og kunne oprigtig talt godt tænke Mig at møde dig.

Dit skriv er tiltider helt uforståeligt . Og kommer så nogen gange til at fremstå lidt komisk. Selvom det ikke var hensigten. Men Jeg tror ikke du kan se det selv.  Jeg kan tage Mig selv i at blive lidt frustreret når Jeg ikke forstår hvad det er du mener. For Jeg synes samtidig at dit skriv emmer af sorg og indre smerte - men Jeg kan jo tage fejl. 

Det korte af det lange er at Jeg er ret overbevist om at ingen herinde hader dig . Måske du tager de små godmodige drillerier som et udtryk for had. Det er det ikke - Jeg ser det som små  kommentarer af småfrustration over at man ikke kan forstå det du skriver . Altså meningen bag.  

Jeg synes du giver liv til sitet . 

Kram 

Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
Lady C skrev, for 8 timer siden:

Kære Agetha 

Du forekommer Mig at være en lidt "skæv eksistens " . Men Jeg har en stor forkærlighed for skæve eksistenser . Og kunne oprigtig talt godt tænke Mig at møde dig.

Dit skriv er tiltider helt uforståeligt . Og kommer så nogen gange til at fremstå lidt komisk. Selvom det ikke var hensigten. Men Jeg tror ikke du kan se det selv.  Jeg kan tage Mig selv i at blive lidt frustreret når Jeg ikke forstår hvad det er du mener. For Jeg synes samtidig at dit skriv emmer af sorg og indre smerte - men Jeg kan jo tage fejl. 

Det korte af det lange er at Jeg er ret overbevist om at ingen herinde hader dig . Måske du tager de små godmodige drillerier som et udtryk for had. Det er det ikke - Jeg ser det som små  kommentarer af småfrustration over at man ikke kan forstå det du skriver . Altså meningen bag.  

Jeg synes du giver liv til sitet . 

Kram 

Lady C

Al ære og respekt for din empatiske tilgang til dette..... det mener jeg oprigtigt.

 

Jeg hader bestemt heller ikke Agetha, for jeg morer mig kosteligt over hendes - til tider totalt mærkelige indlæg - men har for længst opgivet at finde hoved eller hale i det hun skriver.

Personligt synes jeg bare hun har roterende fis i kysen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sq helt vild med @Agetha. Hun er en pige som virkelig har noget på hjertet. At det så kommer lidt rodet ud en gang imellem, er kun med til at give et smil på læben. 

Min hjerne er også lidt krøllet. For jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan dirtytalk må være sammen med Agetha? Men jeg giver det da gerne lige et forsøg:

Agetha: "Tag din samfundsholdige mandhelligdom med værdier over normen og respektfuldender kraftig indtrængen i kontrasten til idiotiens debat imellem mine hormoners nærvær". 

Man kan selvfølgelig også bare sige "knep mig, din idiot". Men der er alligevel noget over den anden jeg godt kan li´ :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Ja, jeg har noget roterende fis, men der er faktisk en mening med alle mine indlæg. Selvom det kan virke noget skørt, det indrømmer jeg gerne.

Ser du, hvis du demokratisk lytter og ser hvad der foregår, men ikke handler, så bliver man skør.

Hvis jeg ser en masse politisk korrekt, så må jeg skabe et politisk emne om det normale eller skøre omend skabe en karakter som skaber det alvorlige skælv. Jeg var engang på vagt med en anden, det langt tid siden og der kom en muslimsk mand ind ( jeg har intet imod dem medmindre de er radikaliseret ) han spørger mig om en masse ting, og jeg svarer nej til ham. Den anden pige går ind til ham, kommer ud med penge, og det tragisk-komiske kommer nu.

Ham her, havde bedt pigen lyde som en gris mens han kneppede hende - hun skulle øffe som en gris. Efter deres tid, kommer hun og fortæller hun fandt det bizart at hun skulle lyde som en gris. Jeg skreg af grin, men efter reflektionen over hans penge magt fandt jeg det dybt ydmygende. 

Den twist forekommer i hele min adfærd herinde.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Agetha skrev, for 8 minutter siden:

Ja, jeg har noget roterende fis, men der er faktisk en mening med alle mine indlæg. Selvom det kan virke noget skørt, det indrømmer jeg gerne.

Ser du, hvis du demokratisk lytter og ser hvad der foregår, men ikke handler, så bliver man skør.

Hvis jeg ser en masse politisk korrekt, så må jeg skabe et politisk emne om det normale eller skøre omend skabe en karakter som skaber det alvorlige skælv. Jeg var engang på vagt med en anden, det langt tid siden og der kom en muslimsk mand ind ( jeg har intet imod dem medmindre de er radikaliseret ) han spørger mig om en masse ting, og jeg svarer nej til ham. Den anden pige går ind til ham, kommer ud med penge, og det tragisk-komiske kommer nu.

Ham her, havde bedt pigen lyde som en gris mens han kneppede hende - hun skulle øffe som en gris. Efter deres tid, kommer hun og fortæller hun fandt det bizart at hun skulle lyde som en gris. Jeg skreg af grin, men efter reflektionen over hans penge magt fandt jeg det dybt ydmygende. 

Den twist forekommer i hele min adfærd herinde.  

Tak  for  dette  her  indlæg   - forståeligt  og  giver  stof  til eftertanke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Tak  for  dette  her  indlæg   - forståeligt  og  giver  stof  til eftertanke 

Rigtig mange tak :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg syntes at Agetha er en skøn skæv eksistens og aflevere nogle fede budskaber som ind i mellem forklares inden efterfølgnde debat, jeg syntes det er så fedt med lidt diversitet og elsker “de skæve” så kære Agheta skriv herinde alt det du mangter og vil, og være så bedøvende ligeglad med “de liges” udsagn og meninger.

go girl.

alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Jeg syntes at Agetha er en skøn skæv eksistens og aflevere nogle fede budskaber som ind i mellem forklares inden efterfølgnde debat, jeg syntes det er så fedt med lidt diversitet og elsker “de skæve” så kære Agheta skriv herinde alt det du mangter og vil, og være så bedøvende ligeglad med “de liges” udsagn og meninger.

go girl.

alko

Årh, det betyder rigtig meget så varme ord i den kolde tid :-)

 Rigtig mange tak. ( det betyder mere end du tror ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Agetha skrev, for 33 minutter siden:

Årh, det betyder rigtig meget så varme ord i den kolde tid :-)

 Rigtig mange tak. ( det betyder mere end du tror ) 

Tilegnet dig skønne “skæve unikke” kvinde.  

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...