Hop til indhold
Guest Agetha

Politisk korrekt

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Alkoholikeren skrev, for 48 minutter siden:

Jeg syntes at Agetha er en skøn skæv eksistens og aflevere nogle fede budskaber som ind i mellem forklares inden efterfølgnde debat, jeg syntes det er så fedt med lidt diversitet og elsker “de skæve” så kære Agheta skriv herinde alt det du mangter og vil, og være så bedøvende ligeglad med “de liges” udsagn og meninger.

go girl.

alko

Måske  fejltolker  jeg  dit  skriv  - men  jeg  går  ikke  ud  fra  du  kender  Agetha  irl.  Hvordan  kan  du  give  hende  etiketten  skæv  eksistens  blot  fordi  hun  skriver  som  hun  gør  herinde? Og  hvad  er  en  skæv  eksistens? 

Jeg  finder  din  kommentar  total dømmende  og  generaliserende. Er  du selv en   mere  eller  mindre skæv  eksistens  end  andre  herinde? 

Jeg  husker  at  du  med  dine  fordomme  i  en  anden  tråd  antydede  at  jeg  umuligt  kunne  have  en  finansiel  uddannelse,  når  jeg  nu  agere  som  gp'er  herinde. 

Kunne  vi  i det  mindste  gøre  et  forsøg  på  at  være  mindre  dømmende.  

Mine  fordomme  ift  hvilke  mænd  der  benytter  sig  af  købesex,  er  i høj  grad  gjort  til  skamme.   

Fik  luft  for  den  mavesyre dit indlæg gav  hos mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Nemtøs skrev, for 18 minutter siden:

Måske  fejltolker  jeg  dit  skriv  - men  jeg  går  ikke  ud  fra  du  kender  Agetha  irl.  Hvordan  kan  du  give  hende  etiketten  skæv  eksistens  blot  fordi  hun  skriver  som  hun  gør  herinde? Og  hvad  er  en  skæv  eksistens? 

Jeg  finder  din  kommentar  total dømmende  og  generaliserende. Er  du selv en   mere  eller  mindre skæv  eksistens  end  andre  herinde? 

Jeg  husker  at  du  med  dine  fordomme  i  en  anden  tråd  antydede  at  jeg  umuligt  kunne  have  en  finansiel  uddannelse,  når  jeg  nu  agere  som  gp'er  herinde. 

Kunne  vi  i det  mindste  gøre  et  forsøg  på  at  være  mindre  dømmende.  

Mine  fordomme  ift  hvilke  mænd  der  benytter  sig  af  købesex,  er  i høj  grad  gjort  til  skamme.   

Fik  luft  for  den  mavesyre dit indlæg gav  hos mig 

Hmm, det er faktisk et super relevant og klogt indlæg af dig nemtøs. 

Det må jeg sige, der ryger mine celler på hjernerefleksion :-) 

Super flot indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Jeg har lyttet og er total til danske mænd, giv mig Jarlov....hehehe

Fuck han er lækker. I politik.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Lady C skrev, den 5/1/2019 at 15:18:

Kære Agetha 

Du forekommer Mig at være en lidt "skæv eksistens " . Men Jeg har en stor forkærlighed for skæve eksistenser . Og kunne oprigtig talt godt tænke Mig at møde dig.

Dit skriv er tiltider helt uforståeligt . Og kommer så nogen gange til at fremstå lidt komisk. Selvom det ikke var hensigten. Men Jeg tror ikke du kan se det selv.  Jeg kan tage Mig selv i at blive lidt frustreret når Jeg ikke forstår hvad det er du mener. For Jeg synes samtidig at dit skriv emmer af sorg og indre smerte - men Jeg kan jo tage fejl. 

Det korte af det lange er at Jeg er ret overbevist om at ingen herinde hader dig . Måske du tager de små godmodige drillerier som et udtryk for had. Det er det ikke - Jeg ser det som små  kommentarer af småfrustration over at man ikke kan forstå det du skriver . Altså meningen bag.  

Jeg synes du giver liv til sitet . 

Kram 

Lady C

Forhelvede da smukke dig.

Hvor skal jeg give liv. Du beskriver så smukke ting, at det gør ondt i hjertet med vores fight. 

Glem den. og lad os tales ved i morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Nemtøs skrev, for 8 timer siden:

Fik  luft  for  den  mavesyre dit indlæg gav  hos mig 

Det var godt. 

Jeg går ud fra at du har læst Aghetas svar og reaktion på mit skriv til og om hende. 

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Nemtøs skrev, for 20 timer siden:

Måske  fejltolker  jeg  dit  skriv  - men  jeg  går  ikke  ud  fra  du  kender  Agetha  irl.  Hvordan  kan  du  give  hende  etiketten  skæv  eksistens  blot  fordi  hun  skriver  som  hun  gør  herinde? Og  hvad  er  en  skæv  eksistens? 

Jeg  finder  din  kommentar  total dømmende  og  generaliserende. Er  du selv en   mere  eller  mindre skæv  eksistens  end  andre  herinde? 

Jeg  husker  at  du  med  dine  fordomme  i  en  anden  tråd  antydede  at  jeg  umuligt  kunne  have  en  finansiel  uddannelse,  når  jeg  nu  agere  som  gp'er  herinde. 

Kunne  vi  i det  mindste  gøre  et  forsøg  på  at  være  mindre  dømmende.  

Mine  fordomme  ift  hvilke  mænd  der  benytter  sig  af  købesex,  er  i høj  grad  gjort  til  skamme.   

Fik  luft  for  den  mavesyre dit indlæg gav  hos mig 

Nemtøs læs lige dit indlæg igen, linje for linje, især den linje hvor du skriver kunne vi i det mindste.......sådannsat lidt på spidsen, dømmer og fordømmer di selv, med andre ord du gør selv det du bebrejder mig, og vil have at “vi”  forsøger at være mindre dømmende...<_<

Men som skrevet tidligere, godt du fik luft for mavesyren...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...